Usługa ręcznego wyłożenia szczepionki doustnej przeciwko wściekliźnie dla lisów wolno...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Usługa ręcznego wyłożenia szczepionki doustnej przeciwko wściekliźnie dla lisów wolno żyjących

Data zamieszczenia: 2025-03-12
Dane kontaktowe Zamawiającego: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii z siedzibą w Siedlcach
ul. Kazimierzowska 29
08-110 Siedlce
powiat: Siedlce
25 6326459
zamowienia.wiw@mazowsze.wiw.gov.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Siedlce
Wadium: ---
Nr telefonu: 25 6326459
Termin składania ofert: 2025-03-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Ogłoszenie o zamówieniu
1. Przedmiot zamówienia: usługa ręcznego wyłożenia szczepionki doustnej przeciwko
wściekliźnie dla lisów wolno żyjących dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii z
siedzibą w Siedlcach, zgodnie z treścią załącznika nr 1 do niniejszego zaproszenia.

Dokument nr: WIW-AD.2601.18.2025.AŁ, WIW-ZOZ-II.913.15.4.2025.SPK

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: do dnia 14 marca 2025 r. do godz. 12:00.
ofertę należy złożyć w formie pisemnej w Kancelarii
Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii z/s w Siedlcach lub w formie elektronicznej.
Zamawiający wskazuje następujący adres/adres
poczty elektronicznej* zamowienia.wiw@mazowsze.wiw.gov.pl

Miejsce i termin realizacji:
Miejsce realizacji zamówienia: obszary bytowania lisa rudego na terenie powiatu
piaseczyńskiego,
powiatu
pruszkowskiego,
powiatu
wołomińskiego,
powiatu
warszawskiego zachodniego, m. st. Warszawa, które obejmują największe kompleksy o
charakterze leśnym, zalesione obręby miast oraz inne miejsca wskazane przez myśliwych,
pracowników RDLP oraz mieszkańców (dokładne lokalizacje zostaną przekazane przez
powiatowych lekarzy weterynarii właściwych dla wskazanych obszarów).
3.Termin realizacji zamówienia: do dnia 2 kwietnia 2025 roku.

Wymagania:
4.Kryteria oceny ofert: cena o wadze 100 % W zakresie ww. kryterium, oferta może uzyskać
łącznie max 100 punktów. Ocena punktowa w zakresie ww. kryterium zostanie dokonana
zgodnie z formułą: 1 punkt = 1%.
5.Warunki udziału w postępowaniu: brak.
6.Warunki realizacji zamówienia: opis warunków w załączniku - "Opis przedmiotu
zamówienia".
Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, w sposób czytelny oraz podpisana przez
osobę/osoby upoważnioną/upoważnione do reprezentowania Wykonawcy w obrocie
prawnym zgodnie z danymi ujawnionymi w Krajowym Rejestrze Sądowym - rejestrze
przedsiębiorców albo w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub
działającego w ich imieniu Pełnomocnika.
Oferty złożone na inny
adres uznaje się za nieskutecznie złożone.
Sposób porozumiewania się między Zamawiającym a Wykonawcami: za pośrednictwem
operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe
(Dz. U. z 2023 r. poz. 1640), osobiście, za pośrednictwem posłańca lub przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług
drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
10. Rozliczenie z tytułu przedmiotu niniejszego zlecenia nastąpi na podstawie protokołu
odbioru.
11. Termin płatności faktury: 21 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo
wystawionej faktury.
12. Wszystkie koszty związane ze sporządzeniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca.
Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
13. Termin związania ofertą: 30 dni.
15. We wszelkiej korespondencji dotyczącej niniejszego postępowania zaleca się wskazywać
znak sprawy postępowania nadany przez Zamawiającego lub nazwę zamówienia nadaną
przez Zamawiającego.
16. Dopuszcza się negocjowanie oferowanych cen ze wszystkimi wykonawcami, którzy złożyli
prawidłowe oferty.
17. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia prowadzonego postępowania na
każdym etapie bez podania przyczyny. W przypadku zaistnienia powyższych okoliczności
Wykonawcom nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
18. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia przedmiotu
zamówienia w odniesieniu do posiadanych środków finansowych.

Uwagi:
Informacja o sposobie przetwarzania danych osobowych w Wojewódzkim Inspektoracie Weterynarii z
siedzibą w Siedlcach w związku z realizacją zamówień publicznych:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia
2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Mazowiecki Wojewódzki Lekarz Weterynarii.
2. Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych jest możliwy w formie elektronicznej na skrzynkę
iod@mazowsze.wiw.gov.pl lub telefonicznie: 25 632 64 59 w. 146.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym
z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania na zasadach określonych w ustawie z dnia 6 września 2001 r. o dostępie
do informacji publicznej (Dz. U. z 2022 r. poz. 902).
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z rozporządzenia Prezesa
Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych
wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U.
Nr 14 poz. 67, z późn. zm.).
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych
wynikają z ustawy Pzp.
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. Posiada Pani/Pan:
1)
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, z tymże
jeżeli realizacja tego prawa wymagałaby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może, żądać
od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie
żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego;
2)na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
3)na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Skorzystanie z tego
uprawnienia nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego;
4)
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
9. Nie przysługuje Pani/Panu:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą
prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Kontakt:
Osoba wyznaczona do kontaktu:
a. Ze strony Zamawiającego w zakresie formalno-prawnym: Marcin Rymuszka, kierownik
Zespołu
ds.
administracyjnych,
tel.
25
63
264
59
wew.
143,
e-mail:
rymuszka@mazowsze.wiw.gov.pl
b. opisu przedmiotu zamówienia i warunków realizacji: Sylwia Popiołek-Kobylarz
inspektor weterynaryjny ds. zdrowia zwierząt i zwalczania chorób zakaźnych zwierząt,
tel. 25 63 264 59 wew. 157, e-mail: kobylarz@mazowsze.wiw.gov.pl
(imię i nazwisko, stanowisko, telefon)

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii