Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa stołu wraz z krzesłami oraz elementami wyposażenia |
Data zamieszczenia: | 2025-03-14 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Częstochowie ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 2 42-217 Częstochowa powiat: Częstochowa tel.kom. 797327395 przetargi@mops.czestochowa.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Częstochowa |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel.kom. 797327395 |
Termin składania ofert: | 2025-03-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA stołu wraz z krzesłami oraz elementami wyposażenia wnętrz na potrzeby pomieszczeń przystosowywanych do prowadzenia kompleksowych usług terapeutycznych świadczonych w ramach realizacji Zadania 1: Przystanek ,,Rozwiń skrzydła" projektu pn. ,,Rozwiń skrzydła", współfinansowanego ze środków Europejskiej Funduszu Społecznego Plus, realizowanego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027. W związku z faktem, iż szacunkowa wartość zamówienia nie przekracza kwoty 130 000 zł netto, zamówienie prowadzone jest z wyłączeniem stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa stołu wraz z krzesłami oraz elementami wyposażenia wnętrz na potrzeby pomieszczeń przystosowywanych do prowadzenia kompleksowych usług terapeutycznych świadczonych przez terapeutę integracji sensorycznej, psychologów oraz logopedę w ramach Zadania 1 pn. ,,Przystanek rozwiń skrzydła", którego realizatorem jest Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Częstochowie. Zadanie 1: Przystanek ,,Rozwiń skrzydła" jest częścią projektu pn. ,,Rozwiń skrzydła", współfinansowanego ze środków Europejskiej Funduszu Społecznego Plus, realizowanego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027, dla Priorytetu FESL. 07.00 - Fundusze Europejskie dla społeczeństwa, Działania: FESL.07.07 - Wsparcie rodziny, dzieci i młodzieży oraz deinstytucjonalizacja pieczy zastępczej. 2. Szczegółowy zakres zamówienia oraz jego specyfikację zawiera tabela poniżej: 1 sztuka 1. Stół Średnica Wysokość min. 90 cm Dostosowany do wzrostu 119-142 cm Blat Stelaż Wykonany z płyty wiórowej laminowanej o grubości co najmniej 25 mm, z laminatem HPL, odporny na zarysowania, uderzenia, wilgoć, czynniki chemiczne oraz wysoką temperaturę, o gładkiej i nieporowatej powierzchni Wykonany z rury stalowej ? 25 x 1,5 mm i ? 50 x 1,5 mm, malowany farbą proszkową Kolor blatużółty Kolor stelażabiały Atesty i certyfikatyZastosowane do konstrukcji materiały muszą posiadać atesty higieniczne Państwowego Zakładu Higieny i spełniać normy mebli do instytucji edukacyjnych PN EN 1729-1:2016-02 oraz PN EN 1729-2:2023-10 . Gwarancja24 miesiące 6 sztuk 2. Krzesło Rozmiar Wysokość do górnej powierzchni siedziska +/- 10mm Wysokość do górnej powierzchni blatu stołu +/- 10 mm Stelaż Dostosowane do wzrostu 119-142 cm 350 mm 590 mm Siedzisko i oparcieWykonany z rur stalowych o średnicy 20 mm (?20×1,5 mm), co zapewnia solidność i stabilność konstrukcji. Powierzchnia stelażu malowana farbą proszkową, która zwiększa odporność na uszkodzenia mechaniczne oraz korozję, a także nadaje estetyczny wygląd. Nóżki wyposażone w stopki z tworzywa Wykonane ze sklejki płaskiej o grubości 8 mm, z wyprofilowanym siedziskiem oraz zaokrąglonym oparciem Kolor stelażybiały Kolor siedziska bukowy z oparciem Atesty i certyfikatyZastosowane do konstrukcji materiały muszą posiadać atesty higieniczne Państwowego Zakładu Higieny i spełniać normy mebli do instytucji edukacyjnych PN-EN 1729-1 oraz PN-EN 1729-2. Gwarancja24 miesiące 3. Dywan winylowy alfabet i liczby Wymiar Opis 200 x 200 cm Funkcjonalny i łatwy w utrzymaniu dywan, z którego można 1 sztuka korzystać zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz (jest odporny na promieniowanie UV)., gr. 0,3 cm Atesty i certyfikatyNormy EN 1307 i ISO 9001 Gwarancja24 miesiące 4. Zegar ścienny Wymiary (+/- 2cm): Tarcza Wskazówki: średnica: 30 cm, grubość: 4 cm szklana wytrzymała i odporna na zarysowania metalowe o Mechanizm o Wskazówki płynące: Bezgłośna praca zegara bez tradycyjnego tykania. Precyzyjny mechanizm kwarcowy gwarantujący dokładność pomiaru czasu Zasilaniestandardowa bateria AA Montażwyposażony w system mocowania umożliwiający łatwą instalację na ścianie Kolordo ustalenia z Zamawiającym Gwarancja 1 sztuka 24 miesiące 5. Poduszki do siadania na podłodze dla dzieci MateriałPU, gąbka Szerokość (+/- 2 cm) Długość (+/- 2 cm) Wysokość (+/- 1 cm) Waga: (+/- 1 kg)38 cm Długość (cm) 38 Wysokość (cm) 8 Waga (kg) 5,5 Kolor wielokolorowy 38 cm 2 komplety 8 cm 5,5 Kolorwielokolorowy Ilość6 sztuk w zestawie Gwarancja 24 miesiące 3. Zamawiający wymaga, aby dostarczone meble i całe wyposażenie zgodne z przedmiotem zamówienia było fabrycznie nowe, pełnowartościowe, wolne od wad, wykonane zgodnie z normami branżowymi, Polskimi Normami i zasadami wiedzy technicznej. 4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia do lokalu, w którym odbywać się będą zajęcia w ramach projektu - przy Ul. Generała Kazimierza Pułaskiego 59/65 w Częstochowie. 5. Wykonawca zobowiązuje się do montażu mebli i ich ustawienia w pomieszczeniu wskazanym przez Zamawiającego. 6. Meble muszą spełniać wymagania pod względem BHP zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz posiadać certyfikaty zgodności z normami dotyczącymi jakości mebli oraz niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa. 7. Wykonawca dostarczy przed odbiorem niezbędne certyfikaty i atesty dostarczonych mebli i wyposażenia. 8. Odbiór dostawy nastąpi na podstawie sporządzonego protokołu odbioru, podpisanego bez uwag przez obie Strony umowy. Dokument nr: SO.261.4.3.2025.MZ Składanie ofert: MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT: 1. Zainteresowanych prosimy o składanie ofert drogą elektroniczną w formie skanu z widocznym podpisem (format JPG, PDF), na adres: przetargi@mops.czestochowa.pl, z tytułem wiadomości: "Oferta na _____________________" /podać nazwę i numer zamówienia/ 2. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa w dniu 21.03.2025 roku o godz. 10:00. Oferty złożone po tym terminie nie zostaną rozpatrzone. 3. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Miejsce i termin realizacji: TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: dostawa w terminie do 30 dni od dnia zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego. Wymagania: PODWYKONAWSTWO 1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy (Podwykonawcom). 2. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 3. Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia Podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom oraz podał (o ile są mu wiadome na tym etapie) nazwy (firmy) tych Podwykonawców. INFORMACJA NA TEMAT ZAKAZU KONFLIKTU INTERESÓW 1. Konflikt interesów oznacza każdą sytuację, w której osoby biorące udział w przygotowaniu lub prowadzeniu postępowania o udzielenie zamówienia lub mogące wpłynąć na wynik tego postępowania mają, bezpośrednio lub pośrednio, interes finansowy, ekonomiczny lub inny interes osobisty, który postrzegać można jako zagrażający ich bezstronności i niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia. 2. W celu uniknięcia konfliktu interesów, w niniejszym postępowaniu nie mogą brać udziału Wykonawcy, w przypadku których występują okoliczności wskazujące na ich osobowe lub kapitałowe powiązania z Zamawiającym. 3. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, a Wykonawcą, polegające w szczególności na: 1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, 2) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa, 3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, 4) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, 5) pozostawaniu z Wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia. 4. Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie zgodnego z prawdą oświadczenia o braku powiązań osobowych lub kapitałowych, stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania ofertowego. VI. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu (na zasadach określonych w rozdziale VII zapytania ofertowego) oraz spełniają niżej określone warunki udziału w postępowaniu: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie; 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 4) zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. VII. PODSTAWY WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: 1) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3; 2) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3; 3) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3. UWAGA: Osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub dopuszczenie do udziału w konkursie lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub w konkursie, podlegają karze pieniężnej. Karę pieniężną, o której mowa powyżej, nakłada Prezes Urzędu Zamówień Publicznych, w drodze decyzji, w wysokości do 20 000 000,00 zł. VIII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE NALEŻY DOŁĄCZYĆ DO OFERTY: Lp.Wymagany dokument / oświadczenie 1Formularz ofertowy (załącznik nr 1) 2Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych (załącznik nr 2) 3Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (załącznik nr 3) 4Oświadczenie o niezaleganiu wobec ZUS i US (załącznik nr 4) 5Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, chyba, że Zamawiający posiada te dokumenty lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych ogólnodostępnych baz danych W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, dokumenty, o których mowa w poz. 3 - 5, składa każdy z nich. KRYTERIUM OCENY OFERT: najniższa cena (cena - 100%) 1. Oferta każdego Wykonawcy, który spełni warunki udziału w postępowaniu, będzie podlegała ocenie według następującego wzoru: C= Cn Cb x 100 gdzie: C - ilość punktów w kryterium ,,cena" Cn - cena najtańszej oferty Cena za realizację zamówienia musi zawierać wszystkie elementy kosztów wykonania przedmiotu zamówienia. Skutki finansowe błędnego obliczenia ceny oferty brutto wynikające z nieuwzględnienia wszystkich okoliczności, które mogą wpływać na cenę, ponosi Wykonawca. 3. W przypadku, gdy nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej liczbie punktów, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia ofert dodatkowych w terminie określonym przez Zamawiającego. Oferta dodatkowa nie może zawierać cen wyższych niż te, które zostały zaoferowane w złożonej ofercie. KLAUZULA INFORMACYJNA DLA OSÓB FIZYCZNYCH DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje się, że: 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych, przetwarzanych w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Częstochowie, jest Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Częstochowie z siedzibą w Częstochowie przy ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 2. Z administratorem danych można się skontaktować poprzez adres e-mail: kancelaria@mops.czestochowa.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora. 2) Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Częstochowie wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez adres e-mail: iod@mops.czestochowa.pl. Z inspektorem danych osobowych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Częstochowie. 3) Pani/Pana dane osobowe (wykonawcy/zleceniobiorcy) będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, którego przedmiotem jest dostawa stołu wraz z krzesłami oraz elementami wyposażenia wnętrz na potrzeby pomieszczeń przystosowywanych do prowadzenia kompleksowych usług terapeutycznych świadczonych w ramach realizacji Zadania 1: Przystanek ,,Rozwiń skrzydła" projektu pn. ,,Rozwiń skrzydła", współfinansowanego ze środków Europejskiej Funduszu Społecznego Plus, realizowanego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027, także w celu realizacji umowy cywilnoprawnej. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. B i C RODO. 4) Odbiorcami danych osobowych Oferentów mogą być podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa oraz zawartych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych. 5) Dane osobowe Oferentów będą przechowywane przez okres postępowania o udzielenie zamówienia, dane wybranego Wykonawcy przez cały czas trwania umowy, a następnie zgodnie z obowiązującymi przepisami. 6) Obowiązek podania przez Oferentów danych osobowych jest związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, 7) W odniesieniu do danych osobowych Oferentów decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO, 8) Oferent posiada: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych jego dotyczących; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania jego danych osobowych; c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych jego dotyczących narusza przepisy RODO; 9) Oferentom nie przysługuje: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. XIII. INFORMACJA O TREŚCI ZAWIERANEJ UMOWY ORAZ MOŻLIWOŚCI JEJ ZMIANY 1. Z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za najkorzystniejszą, zostanie podpisana umowa o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Wzór umowy zawiera załącznik nr 5 do niniejszego zapytania ofertowego. 3. Wzór umowy nie podlega negocjacjom, złożenie oferty jest równoznaczne z akceptacją postanowień umowy. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości istotnych zmian postanowień zawartej umowy, na podstawie, których dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie opisanym we wzorze umowy. 5. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. XIV. POZOSTAŁE POSTANOWIENIA I INFORMACJE: 1. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 2. Oferenci nie są uprawnieni do występowania z jakimikolwiek roszczeniami pieniężnymi i niepieniężnymi wobec Zamawiającego w związku z niniejszym zapytaniem ofertowym, w tym z tytułu poniesionych przez nich kosztów przygotowania oferty lub ewentualnych szkód, w szczególności w przypadku odstąpienia przez nich od postępowania lub wyboru innego Wykonawcy przez Zamawiającego. 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 5. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść zapytania ofertowego. Dokonaną zmianę zapytania ofertowego Zamawiający niezwłocznie zamieszcza na stronie internetowej. 6. Wybór najkorzystniejszej oferty jest ostateczny i nie podlega procedurze odwoławczej. 7. Po zakończeniu postępowania oferenci, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia zostaną zawiadomieni o wyborze najkorzystniejszej oferty. Jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana, uchyli się od podpisania umowy, Zamawiający może wybrać kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert bez konieczności ponownego stosowania procedury wyboru. 8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość negocjowania ceny z Wykonawcą, który złoży ważną najkorzystniejszą ofertę w przypadku, gdy cena tej oferty przekracza budżet projektu, którym dysponuje Zamawiający. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do: 1) dokonania oceny ofert przed badaniem, a następnie wezwania tylko Wykonawcy, którego oferta została oceniona najwyżej, w celu uzupełnienia braków w ofercie lub złożenia wyjaśnień do treści oferty. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została oceniona najwyżej, nie spełni warunków udziału w postępowaniu lub uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający wezwie do uzupełnienia braków lub złożenia wyjaśnień ofertę Wykonawcy, który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert; 2) odwołania postępowania lub jego unieważnienia w całości lub części bez podania przyczyny. Kontakt: Osobą upoważnioną do porozumiewania się z wykonawcami jest Pan Michał Zieliński, tel. kom. 797327395, e-mail: mzielinski@mops.czestochowa.pl |