Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa izolowanej komory chłodniczej wraz z instalacją chłodniczą |
Data zamieszczenia: | 2025-03-14 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Politechnika Gdańska ul. G. Narutowicza 11/12 80-233 Gdańsk powiat: Gdańsk tel. +48 58 347 25 87, fax: +48 58 347 28 21 wioletta.gladysz@pg.edu.pl |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Gdańsk |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. +48 58 347 25 8 |
Termin składania ofert: | 2025-03-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
informuje o zamiarze udzielenia zamówienia na dostawę izolowanej komory chłodniczej wraz z instalacją chłodniczą na potrzeby projektu badawczego HYBRID WIND. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę izolowanej komory chłodniczej wraz z instalacją chłodniczą, zgodnej z opisem przedmiotu zamówienia (OPZ) na potrzeby stanowiska badawczego do badania łopat turbiny wiatrowej, stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia, na potrzeby realizacji projektu badawczego HYBRID WIND. 5. Przedmiotem zamówienia są dostawy i usługi służące wyłącznie do celów prac badawczych, eksperymentalnych, naukowych lub rozwojowych, które nie służą prowadzeniu przez Zamawiającego produkcji masowej służącej osiągnięciu rentowności rynkowej lub pokryciu kosztów badań lub rozwoju. 6. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę do siedziby Zamawiającego, na miejsce wskazane przez Zamawiającego, również instalację przedmiotu niniejszej umowy oraz serwisowanie instalacji chłodniczej w okresie gwarancji. 9. Zakres zamówienia obejmuje również wykonanie przez Wykonawcę wszelkich zadań, w tym dostaw i usług, które są bezpośrednio lub pośrednio związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia i choć nie zostały wymienione wprost w opisie przedmiotu zamówienia, to ich wykonanie jest niezbędne dla należytego i terminowego wykonania przedmiotu zamówienia. Oferta musi uwzględniać również ewentualne konieczne prace instalacyjne i odpowiednie posadowienie agregatu. CPV: 39711124-4 Dokument nr: ZZ/13/055/D/25 Składanie ofert: b) Ofertę należy przesłać na adres e-mail wioletta.gladysz@pg.edu.pl do dnia 24.03.2025 r. do godz. 10:00. Miejsce i termin realizacji: 7. Kompletna komora chłodnicza zostanie dostarczona i zainstalowana w laboratorium Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Okrętownictwa, w budynku nr 30, na terenie kampusu Politechniki Gdańskiej przy Ul. Narutowicza 11/12 w Gdańsku. 14. Termin realizacji umowy: maksymalnie 18 tygodni od daty zawarcia umowy. Wymagania: 2. Niniejsze ogłoszenie o udzielanym zamówieniu zamieszczone jest w na stronie podmiotowej zamawiającego: https://dzp.pg.edu.pl 3. Zamawiający udziela zamówienia w sposób zapewniający przejrzystość, równe traktowanie podmiotów zainteresowanych wykonaniem zamówienia oraz z uwzględnieniem okoliczności mogących mieć wpływ na jego udzielenie. 8. Złożona przez Wykonawcę Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować cały przedmiot niniejszego zamówienia wraz z niezbędnymi elementami infrastruktury sprzętowej. W celu osiągnięcia wszystkich zamierzonych celów i wymagań postawionych przez Zamawiającego w szczególności w Opisie Przedmiotu Zamówienia, zaoferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia musi być kompletny ze wszystkimi podzespołami, częściami i materiałami niezbędnymi do uruchomienia i użytkowania. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie wymogi Zamawiającego. Dostarczony przedmiot zamówienia po uruchomieniu musi być gotowy do pracy zgodnie z przeznaczeniem i wyznaczonym celem przez Zamawiającego, bez dodatkowych zakupów inwestycyjnych po stronie Zamawiającego. Wykonawca na etapie realizacji zamówienia, wykonuje przedmiot zamówienia zgodnie z wymogami Zamawiającego. Wykonawca realizuje przedmiot zamówienia własnymi środkami. 10. Przedmiot umowy musi być fabrycznie nowy, pochodzić z bieżącej produkcji, wolny od wszystkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji i nie może być przedmiotem praw osób trzecich. 11. Zamówienie będzie współfinansowane w ramach projektu ,,Hybrydowy system monitorowania stanu technicznego turbin wiatrowych dla zmiennych warunków środowiskowych [akronim: HYBRID WIND]" współfinansowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju w ramach konkursu Clean Energy Transition Partnership - Joint Call 2022 (I konkurs), Nr umowy o dofinansowanie CETP/2022/49/HYBRID WIND/2024. 12. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w niniejszym ogłoszeniu, opisie przedmiotu zamówienia oraz wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego ogłoszenia. Termin realizacji stanowi kryterium oceny ofert, w związku z czym każdy Wykonawca może go skrócić, zgodnie z zasadami określonymi w pkt. 16 niniejszego ogłoszenia. 15. Warunki udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy którzy wykażą, że: A) zrealizowali należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zamówienie obejmujące dostawę wraz z montażem i uruchomieniem instalacji niskotemperaturowej do chłodzenia komory testowej o temperaturze -20 st.C lub niższej, i B) zrealizowali należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zamówienie obejmujące dostawę wraz z montażem i uruchomieniem przemysłowej instalacji chłodniczej/mroźniczej o temperaturze parowania poniżej -20st.C. UWAGA! Zamawiający wymaga wskazania w/w zrealizowanych zamówień w formularzu oferty oraz złożenia wraz z ofertą dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie. 16. Kryteria oceny ofert: a) Przy ocenie i wyborze oferty po spełnieniu przez wykonawców wszystkich warunk ów przedstawionych w niniejszym ogłoszeniu wraz z załącznikami, Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert: - cena oferty brutto (C) - 80%. Wartość punktowa dla kryterium cena oferty brutto (C) wyliczona będzie wg wzoru: Pc=(Cn/Cb)*80 pkt gdzie: Pc - liczba punktów przyznanych badanej ofercie według kryterium ,,Cena" Cn - najniższa cena oferty spośród złożonych ofert podlegających ocenie Cb - cena ocenianej oferty Oferta może uzyskać maksymalnie 80 pkt. - termin realizacji zamówienia (Pt) - 20%. Wartość punktowa dla kryterium termin realizacji zamówienia (Pt) wyliczona będzie wg wzoru: Pt=(Tn/Tb)*20 pkt gdzie: Pt - liczba punktów przyznanych badanej ofercie według kryterium ,, termin realizacji zamówienia" Tn - najkrótszy termin realizacji zamówienia spośród złożonych ofert podlegających ocenie Tb - termin realizacji zamówienia ocenianej oferty Oferta może uzyskać maksymalnie 20 pkt. Dla potrzeb obliczenia i przyznania punktów: Minimalny przyjęty termin realizacji zamówienia - 12 tygodni. W przypadku zaproponowania terminu realizacji zamówienia krótszego niż 12 tygodni, Zamawiający przyzna punkty jak za minimalny przyjęty termin realizacji zamówienia, przy czym do umowy wpisany termin realizacji zamówienia zaoferowany w ofercie. W przypadku niewpisania terminu realizacji zamówienia, Zamawiający przyzna punkty jak za maksymalny dopuszczalny termin realizacji usługi montażu. Dopuszczalny maksymalny termin realizacji zamówienia - 18 tygodni. Termin realizacji zamówienia należy podać w pełnych tygodniach. b)Obliczenia zostaną dokonane przez Zamawiającego z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. c)Zamawiający wybierze ofertę, niepodlegającą odrzuceniu, która otrzyma sumarycznie najwyższą liczbę punktów w kryteriach oceny ofert. d)Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta spełnia wymagania niniejszego ogłoszenia i została uznana za najkorzystniejszą. 17. Opis sposobu obliczenia ceny oferty: 1) Ceną oferty jest cena określona w formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia. Cena oferty musi uwzględniać wszystkie elementy cenotwórcze związane z pełną, prawidłową i terminową realizacją zamówienia, w tym należny podatek VAT. 2) W wynagrodzeniu ryczałtowym za kompleksowe wykonanie przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wszystkie wymogi, o których mowa w niniejszym ogłoszeniu oraz ująć wszystkie koszty jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytego wykonania zamówienia. 3) Cenę oferty należy określić w PLN z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 4) Wszelkie rozliczenia, pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, będą prowadzone w PLN. Zamawiający nie dopuszcza możliwości prowadzenia rozliczeń w walutach obcych na zasadach określonych we wzorze umowy. 5) Koszty poniesione przez Wykonawcę przy realizacji zamówienia, a nieuwzględnione w cenie oferty nie będą przez Zamawiającego dodatkowo rozliczane. 6) Cena oferty nie będzie podlegać żadnym negocjacjom. 7) Zapłata za fakturę nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w wykazie podmiotów prowadzonym przez Szefa Krajowej Administracji Skarbowej, o którym mowa w art. 96b ustawy o podatku od towarów i usług, w ciągu 21 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury. 18. Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek oraz inne omyłki polegające na niezgodności z niniejszym ogłoszeniem, nie powodujące istotnych zmian w treści oferty niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta zostałam poprawiona. Przez oczywistą omyłkę rachunkową Zamawiający będzie rozumieć każdy wadliwy wynik działania matematycznego (rachunkowego) przy założeniu, że składniki działania są prawidłowe. W toku dokonywania oceny złożonych ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawcę wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty. a) Ofertę należy złożyć na załączonym formularzu oferty (Załącznik nr 1) c) Oferty złożone w drodze elektronicznej należy przesłać w formie skanu oryginału oferty zawierającego podpisy osoby składającej ofertę (w formacie pliku pdf, jpg, bmp lub równoważnym) lub w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej (opatrzonej podpisem zaufanym lub osobistym). d) Ofertę należy sporządzić w języku polskim. e) Oferta winna być podpisana według zasad reprezentacji lub przez upoważnionych przedstawicieli. W przypadku, kiedy ofertę będą podpisywały osoby upoważnione, należy dołączyć do oferty stosowne pełnomocnictwo, określające jego zakres i wystawione przez osoby do tego upoważnione. 20. Zamawiający zastrzega, że niniejsze ogłoszenie stanowi zaproszenie do składania ofert i jednocześnie nie stanowi oferty. Otrzymanie w wyniku niniejszego ogłoszenia oferty Wykonawcy nie jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia przez Politechnikę Gdańską bądź zawarciem jakiejkolwiek umowy, a nadto nie łączy się z koniecznością zawarcia przez Zamawiającego umowy. 21. a) Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium cena. b) Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa powyżej, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. c) Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach. 22. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione. W szczególności Zamawiający unieważni postępowanie jeżeli: a) nie złożono żadnej oferty; b) wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu; c) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty; d) w przypadkach, o których mowa w pkt. 12)b), zostały złożone oferty dodatkowe o takiej samej cenie lub koszcie; e) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć; 23. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: a) została złożona po terminie składania ofert; b) została złożona przez wykonawcę niespełniającego warunków udziału w postępowaniu, c) jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia, w tym z opisem przedmiotu zamówienia; d) zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia; e) zawiera błędy w obliczeniu ceny lub kosztu. 24. W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający może wezwać wykonawcę, który złoży najkorzystniejszą ofertę do złożenia opisu oferowanego przedmiotu zamówienia, przez które zamawiający rozumie opisy techniczne i funkcjonalne, prospekty, karty katalogowe, dokumentacje techniczne, rysunki itp. udostępnione przez producentów i dystrybutorów lub własne opisy i informacje sporządzone przez wykonawcę na temat oferowanego produktu z podaniem producenta, modelu, typu. Specyfikacje techniczne muszą być szczegółowe i jednoznaczne oraz potwierdzać wszystkie wymagane parametry wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia. 16. Zgodnie z treścią art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, zwanej dalej ,,ustawą", z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się: d) 13.1. wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; e) 13.2. wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; f) 13.3. wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy. Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia dotyczącego przesłanek wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 7 w/w ustawy wg wzoru załącznika nr 4 do niniejszego ogłoszenia. Uwagi: 25. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE. L. z 2016 r. nr 119, str. 1; zm.: Dz. U. UE.L. z 2018 r. Nr 127, str. 2), dalej ,,RODO" Zamawiający informuje, że: a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Politechnika Gdańska z siedzib\\\\ą b) w 80-233 Gdańsk przy ul. G. Narutowicza 11/12; c) inspektorem ochrony danych osobowych w Politechnice Gdańskiej jest mgr inż. Paweł Baniel, tel. +48 58 348-66-29, e-mail: iod@pg.edu.pl; d) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr ZZ/13/055/D/25 pn. dostawa izolowanej komory chłodniczej wraz z instalacją chłodniczą na potrzeby projektu badawczego HYBRID WIND, prowadzonym z wyłączeniem przepisów ustawy pzp; e) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp; f) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres co najmniej 4 lata od dnia zakończenia postępowania; g) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; h) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; i) posiada Pani/Pan: j) ?na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; ?na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); ?na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); ?prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu: ?w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; ?prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; ?na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. odatkowo, stosownie do art. 8a ust. 5 ustawy Pzp, Zamawiający informuje o ograniczeniach, o których mowa w art. 18 ust. 6 oraz art. 19 ust. 2 i 3 ustawy Pzp: a) Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.), zwanego dalej "rozporządzeniem 2016/679", w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX, do upływu terminu na ich wniesienie b) Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą. c) W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania. |