Dostawa oraz montaż wiaty stalowej

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa oraz montaż wiaty stalowej

Data zamieszczenia: 2025-03-14
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miejski Zakład Komunikacji Sp. z o.o. w Chojnicach
ul. Angowicka 53
89-600 Chojnice
powiat: chojnicki
tel. 52 397 65 11, fax. 52 397 35 66
mzkchojnice@op.pl
Województwo: pomorskie
Miasto: Chojnice
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 52 397 65 11, f
Termin składania ofert: 2025-03-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zaproszenie do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na ,,Dostawę oraz montaż wiaty
stalowej na zajezdni MZK Sp. z o. o. w Chojnicach" o wartości nieprzekraczającej 130 000 zł
Miejski Zakład Komunikacji Sp. z o. o. w Chojnicach zaprasza do składania ofert w postępowaniu na dostawę oraz
montaż wiaty stalowej na zajezdni MZK Sp. z o. o. w Chojnicach na zasadach określonych w niniejszym Ogłoszeniu
oraz Regulaminie zamówień publicznych w Miejskim Zakładzie Komunikacji Sp. z o. o. w Chojnicach.
I OPIS PRZEDMIOTU I ZAKRES ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest adaptacja instalacji wodnej wraz z odpływem liniowym oraz wykonanie i montaż
lekkiej konstrukcji wiaty stalowej, ocieplającej węzeł zasilania wodnego do mycia autobusów.
2. Zakres prac i wymagania techniczne:
a) wykonanie i montaż konstrukcji wiaty:
o wiata ocieplająca, wykonana z płyty obornickiej na konstrukcji stalowej z drzwiami wejściowymi oraz
doświetleniem
o parametry wiaty:
? szerokość x długość x wysokość - 1500 mm x 2000 mm x 2200 mm,
? płyty obornickie o grubości 100 mm,
? kolor wiaty do uzgodnienia z Zamawiającym,
? drzwi wejściowe, światło - 700 mm x 2000 mm,
? doświetlenie wykonane z poliwęglanu dwukomorowego o rozmiarach - 700 mm x 1000 mm,
o parametry grzejnika:
? użebrowany grzejnik elektryczny, przeznaczony do stosowania w obiektach przemysłowych,
? wykonany ze stali nierdzewnej,
? niskotemperaturowy z termostatem o powierzchni użebrowania ok. 90oC,
b) wykonanie adaptacji istniejącej instalacji wodnej zasilania wodnego wraz z odpływem do kratki ściekowej,
c) wykonanie rusztów na odpływie liniowym - 14 mb
o parametry rusztów:
? szerokość x długość x wysokość - 110 mm x 1000 m x 20 mm,
? materiał - stal kwasoodporna,
? rodzaj - ruszt drabinowy z płaskownika 20 x 4,
? klasa obciążeniowa - B 125,
? typ - ciężki.
3. Wykonawca musi dokonać obmiaru celem skalkulowania prac oraz przewidzieć prace towarzyszące, niezbędne do
wykonania podczas prowadzenia robót oraz usunięcie ewentualnych uszkodzeń innych elementów powstałych
w wyniku prowadzenia prac.
4. Wykonawca musi dokonać własnym staraniem wizji lokalnej, celem uzyskania informacji koniecznych
i przydatnych do wyceny prac, gdyż wyklucza się możliwość z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub
pominięcia elementów niezbędnych do wykonania zadania.

Dokument nr: 4/2025

Składanie ofert:
1. Ofertę należy przygotować i złożyć w terminie do 21.03.2025 r. do godz. 9:00.
2. Oferty (w postaci skanu, w formacie PDF) należy przesłać w nieprzekraczalnym terminie składania ofert na adres
e-mail: mzkchojnice@op.pl w temacie maila należy zamieścić informację: Oferta na ,,Dostawę oraz montaż wiaty
stalowej na zajezdni MZK Sp. z o. o. w Chojnicach", lub postaci papierowej dostarczyć osobiście do sekretariatu
MZK Sp. z o.o. w Chojnicach, Ul. Angowicka 53 w zaklejonej kopercie z opisem: ,,DOSTAWA oraz montaż wiaty
stalowej na zajezdni MZK Sp. z o. o. w Chojnicach".

Miejsce i termin realizacji:
2. Termin zakończenia realizacji całości zamówienia ustala się na 30.05.2025 r.

Wymagania:
1. Zamówienie będzie realizowane w całości. Zamawiający nie dopuszcza ofert częściowych.
3. Wykonawca przed przystąpieniem do robót powiadomi wszystkie zainteresowane strony o terminie rozpoczęcia
robót.
4. Wykonawca udzieli co najmniej 12 miesięcy gwarancji na dostarczone urządzenia oraz ich instalację. Gwarancja
rozpoczyna bieg po uzyskaniu przez Wykonawcę protokołu odbioru końcowego podpisanego przez Zamawiającego.
5. Termin płatności faktury - 7 dni od daty potwierdzenia przyjęcia faktury wraz z protokołem odbioru przez
Zamawiającego.
III WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu i spełniają warunki
udziału w postępowaniu.
2. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który:
a) uchylał się od realizacji obowiązków na rzecz Zamawiającego wynikających z zawartej umowy albo wykonywał
udzielone przez Zamawiającego zamówienie bez należytej staranności lub w sposób dla niego uciążliwy, co
zostało udokumentowane stosownymi notatkami lub protokołami,b) podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach
w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego,
c) nie spełnia warunków udziału w postępowaniu.
3. Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę na każdym etapie postępowania.
4. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uważa się za odrzuconą.
IV WYMAGANE DOKUMENTY
Wykonawca zobowiązany jest złożyć:
1. Formularz oferty (załącznik nr 1).
2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania (załącznik nr 3).
3. Zamiast składania aktualnego odpisu z właściwego rejestru, podać NIP Wykonawcy w Formularzu oferty
4. Pełnomocnictwo, w przypadku podpisywania oferty przez osobę upoważnioną przez Wykonawcę.
V SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI
1. Wszystkie oświadczenia, wnioski i zawiadomienia oraz informacje Wykonawcy przekazują drogą elektroniczną na
adres mzkchojnice@op.pl.
VI TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
Termin związania ofertą wynosi 14 dni i rozpoczyna bieg wraz z upływem terminu składania ofert.
VII OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej w języku polskim.
2. Oferta musi być czytelna i musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie
z zapisem w Krajowym Rejestrze Sądowym lub Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej.
3. Jeżeli osoba lub osoby podpisujące ofertę działają na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo musi w swej
treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do reprezentowania Wykonawcy. Pełnomocnictwo złożone
w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność musi być dołączone do oferty.
4. Treść oferty musi odpowiadać treści niniejszego zapytania ofertowego.
5. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
6. Wszelkie poprawki dokonane w ofercie powinny być czytelne oraz podpisane przez Wykonawcę, w taki sam sposób
jak oferta.
7. Wprowadzenie przez Wykonawcę jakichkolwiek zmian w Formularzu oferty spowoduje odrzucenie oferty.
8. Wykonawca ponosi koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
9. Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia kosztorysu ofertowego do ww. zadania.
3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
IX OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY
1. Cenę należy obliczyć uwzględniając pełny zakres zamówienia opisany w niniejszym zapytaniu ofertowym.
2. Wykonawca zobowiązany jest do podania cen poprzez wypełnienie Formularza oferty.
3. Cena ofertowa określona przez Wykonawcę musi być podana cyfrowo i słownie, wyrażona w PLN.
4. Jeżeli Wykonawca składa ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego
zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty, dolicza do
przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi
przepisami. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest poinformować Zamawiającego, czy wybór jego oferty
będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub
usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz wskazując ich wartość bez kwoty
podatku.X OPIS KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT
1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium - cena 100%
2. Punkty w kryterium ,,Cena oferty" zostaną obliczone według wzoru:
Najniższa cena oferty spośród wszystkich ofert
----------------------------------------------------------- x 100
Cena oferty badanej
Maksymalna liczba punktów, jaką może otrzymać oferta wynosi 100 punktów.
3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą liczbą punktów.
4. Zamawiający będzie prowadził wyliczenia punktów z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
5. Jeżeli nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że zostaną złożone oferty o takiej samej
cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia w terminie określonym przez
Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie będą mogli zaoferować cen
wyższych niż zaoferowane wcześniej w złożonych ofertach.
6. Zamawiający poprawi w ofercie:
a) oczywiste omyłki pisarskie,
b) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
c) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z treścią zapytania, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty.
O dokonanych poprawkach Zamawiający niezwłocznie zawiadomi Wykonawcę, którego oferta zostanie poprawiona.
7. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych
ofert.
XI POZOSTAŁE INFORMACJE DOTYCZĄCE POSTĘPOWANIA
1. Po dokonaniu wyboru oferty najkorzystniejszej Zamawiający poinformuje Wykonawców biorących udział
w postępowaniu.
2. Z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa o udzielenie zamówienia.
3. Wzór umowy stanowi załącznik nr 2.
4. Zamawiający unieważni postępowanie, jeżeli:
a) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu,
b) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzanie postępowania lub wykonanie zamówienia nie
leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć,
c) postępowanie jest obarczone wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy.
5. Zamawiający może unieważnić postępowanie, gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę jaką
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a nie może zwiększyć tej kwoty do ceny
najkorzystniejszej. W takiej sytuacji Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia negocjacji z Wykonawcą,
którego oferta okaże się najkorzystniejsza.
6. Zamawiający może również unieważnić postępowanie bez podawania przyczyny.
7. Z chwilą podpisania umowy lub unieważnienia postępowania, postępowanie uważa się za zakończone.
8. W sprawach nieuregulowanych zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego.
9. Zamawiający informuje, że na stronie https://bip.mzkchojnice.pl/ dostępna jest Procedura dokonywania zgłoszeń
wewnętrznych w MZK Sp. o.o. w Chojnicach.

Uwagi:
XII KLAUZULA INFORMACYJNA
Zamawiający wypełniając obowiązek prawny uregulowany zapisami art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego
i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych, w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO),
informuje, że:
a) administratorem danych osobowych osoby fizycznej1 składającej ofertę jest Miejski Zakład Komunikacji Sp.
z o.o. w Chojnicach z siedzibą przy ul. Angowickiej 53 w Chojnicach,
b) administrator danych osobowych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować:
iod@mzkchojnice.pl

c) dane osobowe osoby fizycznej składającej ofertę, przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. ,,c" RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: ,,Dostawę oraz montaż wiaty
stalowej na zajezdni MZK Sp. z o. o. w Chojnicach", prowadzonego w trybie zapytania ofertowego,
d) odbiorcami danych osobowych osoby fizycznej składającej ofertę, będą osoby lub podmioty, którym
udostępniona zostanie dokumentacja postępowania,
e) dane osobowe osoby fizycznej składającej ofertę będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia,
f) obowiązek podania przez osobę fizyczną składającą ofertę danych osobowych bezpośrednio dotyczących osoby
fizycznej jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają
z ustawy Pzp,
g) dane osobowe osoby fizycznej składającej ofertę nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji,
w tym profilowaniu, stosowanie do art. 22 RODO,
h) osoba fizyczna składająca ofertę posiada:
o na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych osoby fizycznej składającej ofertę;
o na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych2 osoby fizycznej składającej ofertę;
o na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych
z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO3;
o prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba fizyczna składająca
ofertę uzna, że przetwarzanie danych osobowych jej dotyczących narusza przepisy RODO;
i) osobie fizycznej składającej ofertę nie przysługuje:
o w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
o prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
o na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą
prawną przetwarzania danych osobowych osoby fizycznej składającej ofertę jest art. 6 ust. 1 lit. ,,c" RODO.

Kontakt:
2. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami, w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od
7:00 do 14:00, jest Pan Bartosz Knitter - specjalista ds. organizacji rozwoju transportu i marketingu.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii