Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Prowadzenie konserwacji, przeglądów systemów klimatyzacji i wentylacji |
Data zamieszczenia: | 2025-03-18 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie ul. Ogrodowa 21 20-075 Lublin powiat: Lublin tel. 81 534 92 40 michwojcik@gddkia.gov.pl |
Województwo: | lubelskie |
Miasto: | Lublin |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 81 534 92 40 |
Termin składania ofert: | 2025-03-27 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Przedmiot zamówienia (określenie rodzaju, ilości dostaw, usług, robót budowlanych oraz ich przeznaczenie): "Wykonanie usługi na prowadzenie konserwacji, przeglądów systemów klimatyzacji i wentylacji w obiektach GDDKiA Oddział w Lublinie przy ul. Olszewskiego 1A". CPV: 71315410-6 Dokument nr: OLU.F-2.2431.1.2025 Składanie ofert: Formularz ofertowy należy przesyłać na adres: GDDKiA Oddział w Lublinie, e-mail michwojcik@gddkia.gov.pl do dnia 27.03.2025 r. do godz. 12.00 Miejsce i termin realizacji: Termin realizacji zamówienia1): 8 miesięcy od dnia zawarcia umowy Wymagania: o zamówieniu o wartości mniejszej niż 130.000,00 PLN lub wyłączonym spod stosowania przepisów ustawy - Prawo zamówień publicznych 1. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. 2. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę. 3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert, a także będzie miał prawo wezwać do uzupełnienia wymaganych dokumentów, jeżeli nie zostaną one złożone lub będą zawierać błędy. Warunki płatności: Płatność wynagrodzenia na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w umowie (jeżeli dotyczy) nastąpi w terminie do 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Inne dane2): 1.Proponowane kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena - 100% = 100 punktów. 2.Cena oferty przedstawiona przez Wykonawcę musi być jednoznaczna i ostateczna, zawierająca podatek VAT naliczony zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 3.Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą i która spełni wszystkie wymagania stawiane w niniejszym ogłoszeniu. 4.Wybranemu Wykonawcy Zamawiający wskaże termin i miejsce podpisania Umowy. Niniejsze zamówienie jest: zamówieniem do 130 tys. zł netto Oferty należy przesłać na załączonym FORMULARZU OFERTOWYM wraz z KOSZTORYSEM OFERTOWYM stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 1 oraz oświadczeniem sankcyjnym Oferta powinna zawierać: pieczęć firmową, posiadać miejsce i datę sporządzenia, zawierać adres Wykonawcy, telefon kontaktowy, NIP, REGON oraz podpis Wykonawcy.Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 8 OPZ Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą dokumenty tj. uprawnienia niezbędne do realizacji niniejszego zamówienia, oraz referencje lub faktury. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego przetargowego na każdym jego etapie bez podania przyczyny. Zamawiający wymaga odpowiedzi na niniejsze ogłoszenie w terminie do 27.03.2025 r. do godziny 12:00. Realizując obowiązek, o którym mowa w art. 24 ust. 6 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz. U. 2024 poz. 928), informujemy, że w Generalnej Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad funkcjonuje ,,Wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych". Celem wprowadzenia procedury jest umożliwienie dokonywania zgłoszeń osobom fizycznym, które uzyskały informacje o naruszeniu prawa w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w kontekście związanym z pracą. Przekazanie rzetelnego zgłoszenia pozwoli wykryć naruszenie prawa oraz podjąć właściwe działania następcze, przyczyniając się do poprawy funkcjonowania Urzędu. Szczegółowe informacje dotyczące sposobów dokonywania zgłoszeń wewnętrznych oraz funkcjonowania procedury dostępne są na stronie internetowej Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w zakładce ,,procedura zgłoszeń wewnętrznych". Kontakt: Osoba prowadząca sprawę: Jarosław Woźniak/tel. 81 534 92 40 (imię i nazwisko, tel.) |