Pielęgnacja, konserwacja i bieżące utrzymanie zieleni oraz czystości i porządku

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Pielęgnacja, konserwacja i bieżące utrzymanie zieleni oraz czystości i porządku

Data zamieszczenia: 2025-03-19
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
ul. 1 maja 85
55-080 Kąty Wrocławskie
powiat: wrocławski
zamowienia@zgmkwr.pl
https://katywroclawskie.logintrade.net/zapytania_email,193666,357c08c2278b3a11efc984fdc591dbed.html
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Kąty Wrocławskie
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2025-03-26 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Pielęgnacja, konserwacja i bieżące utrzymanie zieleni oraz czystości i
porządku w parku gminnym w Kątach Wrocławskich - Park Staromiejski
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest pielęgnacja, konserwacja i bieżące utrzymanie zieleni oraz czystości i
porządku w parku gminnym w Kątach Wrocławskich - Park Staromiejski
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji Zamawiający określił we
wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.

CPV: 77313000-7

Dokument nr: 2025/BZP 00152127, ZP.271.6.2025

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2025-03-26 17:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
katywroclawskie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.htm
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: katywroclawskie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.htm
zamowienia@zgmkwr.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: opisane w SWZ pkt. XII
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): opisane w SWZ pkt. IV

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://katywroclawskie.logintrade.net/zapytania_email,193666,357c08c2278b3a11efc984fdc591dbed.html
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2025-03-26 17:00
Miejsce składania ofert: https://katywroclawskie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest pielęgnacja, konserwacja i bieżące utrzymanie zieleni oraz czystości i
porządku w parku gminnym w Kątach Wrocławskich - Park Staromiejski
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji Zamawiający określił we
wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 77313000-7 - Usługi utrzymania parków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podjęcia czynności porządkowych będących następstwem zdarzeń losowych
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Ukończone kursy i szkolenia nadzorującego w wykształceniem ogrodniczym
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał należycie:
wykonał lub wykonuje co najmniej jedno zamówienie o wartości minimum 50.000 zł polegające na:
bieżącej pielęgnacji zieleni w tym nasadzonych roślin i krzewów,
koszeniu trawników,
utrzymaniu czystości i porządku obejmujące w szczególności odchwaszczanie i oczyszczanie alejek
lub chodników oraz zamiatanie, uprzątanie i zbierania uprzątniętych zanieczyszczeń lub inne
podobne czynności konieczne do osiągniecia stanu czystości i porządku
na terenach ogólnodostępnych, takich jak parki, zieleńce, place, skwery
z podaniem ich przedmiotu i wartości, daty i podmiotu na rzecz którego zostały wykonane wraz z
załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane.
2. Dysponuje minimum 3 pracownikami wykwalifikowanymi z minimum dwuletnim stażem w
wykonywaniu prac zgodnych z przedmiotem zamówienia.
3. Dysponuje osobą nadzorującą prace (kontrolerem jakości) zgodnie z przedmiotem zamówienia,
która posiada minimum średnie wykształcenie w zakresie pielęgnacji zieleni tj.: ukończoną szkołę
rolniczą, ogrodniczą, leśną lub szkołę wyższą obejmującą kierunki: rolnictwo, ogrodnictwo, leśnictwo,
architektura krajobrazu oraz posiada co najmniej 3 letnie doświadczenie przy pracach zgodnych z
przedmiotem zamówienia.
4. Wykonawca spełni warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do
wykonania zamówienia, jeżeli wykaże, że dysponuje:
a. kosiarką spalinową/elektryczną (min. 2szt.),
b. samojezdnym traktorem koszącym ze zbiornikiem pokosu o pojemności min. 500L (min. 2 szt.),
c. kosą żyłkową, spalinową lub elektryczną (min. 5 szt.)
d. nożycami akumulatorowymi do żywopłotów (min. 3 szt.)
e. dmuchawą spalinową lub akumulatorową do oczyszczania ścieżek i alei (min. 5 szt.)
f. ciągnikiem z przyczepą lub samochodem osobowo-dostawczym ze skrzynią ładunkową samowyładowczą, nieprzekraczający DMC 3,5t. (min. 2 szt.)
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się
lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat
wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz
załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są
wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały
wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są
referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub
usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są
wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie
jest w stanie uzyskać tych dokumentów oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń
powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty
potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane w okresie 3 miesięcy.
2) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w
szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług kontroli jakości, wraz z informacjami
na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych
do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności
oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
3) wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych
wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w
postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Zapisy niniejszej SWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub do
świadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na
zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji
których te zdolności są wymagane.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie,
z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie z art.
125 ust. 1 ustawy, składa każdy z wykonawców. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw
wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z
wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany umowy zostały zawarte w załączniku nr 7 do SWZ wzorze umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podjęcia czynności porządkowych będących następstwem zdarzeń losowych
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Ukończone kursy i szkolenia nadzorującego w wykształceniem ogrodniczym
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: 30 dni

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii