BUDOWA BUDYNKU PRODUKCYJNO- MAGAZYNOWEGO

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

BUDOWA BUDYNKU PRODUKCYJNO- MAGAZYNOWEGO

Data zamieszczenia: 2025-03-19
Dane kontaktowe Zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE PM PIOTR MATUSIAK
Częstochowska 18
97-545 Kletnia
powiat: radomszczański
piotrmatusiak@3mmm.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/220812
Województwo: łódzkie
Miasto: Kletnia
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2025-04-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE W ZAKRESIE REALIZACJI ROBÓT BUDOWLANYCH ZWIĄZANYCH Z BUDOWĄ BUDYNKU PRODUKCYJNO- MAGAZYNOWEGO.
Powstaje w kontekście naboru
FELD.09.01-IZ.00-002/24 - Wdrożenie wyników prac B+R do działalności firmy PM Piotr Matusiak

Część 1
BUDOWa BUDYNKU PRODUKCYJNO- MAGAZYNOWEGO

Przedmioty zamówienia
Roboty budowlane
Roboty budowlane
Opis
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Oferent zobowiązany będzie do realizacji robót budowlanych związanych z budową budynku produkcyjno- magazynowego.

ROBOTY BUDOWLANE
RODZAJ I KATEGORIA OBIEKTU BUDOWLANEGO:
Budynek przemysłowy
Kategoria obiektu budowlanego: XVIII

Wykonanie stóp fundamentowych, prefabrykacja, dostawa oraz montaż konstrukcji stalowej, wykonanie obudowy z płyty warstwowej budynku magazynowego o powierzchni około 1050 m2 zgodnie z projektem budowlanym.
Specyfikacja prac:
- Wykonanie projektu warsztatowego
- Wykonanie stóp fundamentowych
- Prefabrykacja, dostawa i montaż konstrukcji stalowej hali
- Wykonanie obudowy z płyty warstwowej
- Większość materiałów zakupiona z walcowania w długościach ścisłych bez konieczności wykonywania styków warsztatowych
- Zabezpieczenie antykorozyjne.

Zamawiający nie zapewnia niezbędnego do realizacji przedmiotu zamówienia m.in. sprzętu, materiałów.
Zamawiający wymaga od Oferenta, aby w okresie realizacji przedmiotu zamówienia posiadał on potencjał zarówno techniczny, kadrowy jak i ekonomiczny niezbędny do prawidłowej i terminowej realizacji ww. przedmiotu zamówienia.

Usługa obejmuje:
- pomiary geodezyjne
- wykopy
- fundamenty
- wymurówka z bloczków do poziomu ,,0"
- cieplenie fundamentów styropianem, izolacja folią kubełkową i zasypka, powyżej poziomu ,,0" siatka i zaciągnięcie klejem
- wylewka przemysłowa, zbrojona polimerem
- konstrukcja ocynkowana z montażem
- wykonanie obudowy z płyty warstwowej wraz z obróbkami i orynnowaniem
- świetlik dachowy łukowy, w kalenicy,

Oferent przez złożeniem oferty zobowiązany jest do zapoznają się z dokumentacją projektową - znajdującą się w załączniku nr 4.

2. Wynagrodzenie za przedmiot umowy ma charakter ryczałtowy. Cena oferty musi być kompletna, jednoznaczna i ostateczna. Oferent kalkuluje cenę ryczałtową na podstawie otrzymanej dokumentacji po podpisaniu umowy poufności. Skalkulowana cena musi obejmować pełny zakres robót niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy w zakresie, na który oferent składa ofertę. Wszelkie upusty, rabaty, winny być od razu ujęte w obliczaniu ceny, tak by wyliczona cena za realizację przedmiotu zamówienia była ceną ostateczną, bez konieczności dokonywania przez Zamawiającego przeliczeń i innych działań w celu jej określenia.
3. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z:
a) warunkami określonymi w niniejszym zapytaniu,
b) dokumentacją techniczną,
c) obowiązującymi normami, przepisami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej
d) umową.
4. Oferent zrealizuje niezbędne prace i czynności i poniesie wszelkie koszty związane z realizacją zadań, tj. wynikające wprost z opisu przedmiotu zamówienia jak również związane z organizacją, utrzymaniem i późniejszą likwidacją placu budowy oraz inne koszty towarzyszące np.: robót przygotowawczych, porządkowych, koszty utrzymania zaplecza budowy, koszty związane z odbiorami wykonanych robót, koszty wynikające z warunków uzgodnień i koszty uzyskania niezbędnych decyzji.
5. Oferent zapewni stałą i pełną obsługę geodezyjną i geologiczną dla realizacji zadania.
6. Przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia Oferent zobowiązany jest stosować wyroby budowlane wprowadzone do obrotu zgodnie z przepisami odrębnymi (art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane).
7. W przypadku wskazania patentu na wynalazek, prawa ochronnego na znak towarowy czy użytkowy, prawa z rejestracji wzoru przemysłowego lub świadectwa pochodzenia, a także źródła lub szczególnego procesu, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.
8. We wszystkich przypadkach, w których w zapytaniu ofertowym lub załącznikach do niego ze względu na specyfikację przedmiotu zamówienia wskazano pochodzenie wyrobów, materiałów, urządzeń i technologii dopuszcza się stosowanie wyrobów, materiałów, urządzeń i technologii równoważnych, tj. wszelkie wymienione z nazwy wyroby, materiały, urządzenia i technologie użyte w przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji służą określenia standardu i mogą być zastąpione innymi materiałami o nie gorszych parametrach technicznych, użytkowych, jakościowych, funkcjonalnych i walorach estetycznych, przy uwzględnieniu prawidłowej współpracy z pozostałymi materiałami i urządzeniami.
9. Oferent/Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu co najmniej 12-miesięcznej gwarancji na roboty budowlane (natomiast na materiały i urządzenia zgodnie z kartami gwarancyjnymi). Za dokument gwarancyjny uznaje się dokument umowy zawartej w wyniku wyboru oferty złożonej na skutek niniejszego zapytania lub inny odpowiedni dokument dostarczony przez wykonawcę najpóźniej w dniu zawarcia w/w umowy. W pozostałym zakresie do gwarancji stosuje się przepisy kodeksu cywilnego o gwarancji jakości rzeczy sprzedanej.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
a) Za termin zakończenia umowy strony przyjmują datę podpisania protokołu odbioru końcowego (odbiór służb - Straż Pożarna, Sanepid oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie po stronie Zamawiającego)
b) Inwestor/Zamawiający przewiduje możliwość wcześniejszego zakończenia przedmiotu umowy.
3. Strony postanawiają, że przedmiotem odbioru końcowego będzie przedmiot umowy wykonany bez jakichkolwiek wad lub usterek. W przypadku stwierdzenia wad lub usterek w toku odbioru, Inwestor/Zamawiający jest uprawniony do:
a) odmowy odbioru przedmiotu zamówienia i wyznaczenia Wykonawcy terminu na usunięcie stwierdzonych podczas odbioru usterek i wad,
b) powierzenia na koszt Wykonawcy usunięcia wad i usterek osobie trzeciej.
4. Odbiór końcowy przedmiotu zamówienia nastąpi na podstawie protokołu końcowego odbioru robót.

CPV: 45000000-7, 45100000-8, 45200000-9, 45300000-0, 45400000-1, 45223210-1, 45262400-5, 1, -, -, -, -, -, -, -, -, -

Dokument nr: 2025-91463-220812

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2025-04-03
1. Oferty należy składać w nieprzekraczalnym terminie do dnia 03.04.2025 r. do godz. 23:59.
2. Oferty należy składać wyłącznie za pomocą Bazy konkurencyjności (BK2021) - https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ w odpowiedzi na niniejsze ogłoszenie.

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2025-04

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
łódzkie
Powiat
radomszczański
Gmina
Gomunice
Miejscowość
Kletnia
1. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia:
Kletnia, Ul. Częstochowska, gm. 97-545 Gomunice
Nr ewid. dz. 421/1, 422/4, 422/6, 422/7, obręb 0005 Kletnia
2. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: maksymalnie do 31.10.2025 r.

Wymagania:
Warunki zmiany umowy
ZAWARCIE UMOWY
Oferent, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w ramach niniejszego postępowania zobowiązany jest do zawarcia umowy z Zamawiającym w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego. W przypadku, gdy wybrany Oferent odstąpi od podpisania umowy z Zamawiającym, możliwe jest podpisanie umowy z kolejnym Oferentem, który w postępowaniu o udzielenie zamówienia uzyskał kolejną najwyższą liczbę punktów.
WARUNKI ZMIANY UMOWY
Inwestor/Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w przypadku pojawienia się nadzwyczajnych okoliczności w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy/Oferenta, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia.
1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy;
a) zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, geologicznymi, w szczególności: klęski żywiołowe, warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, niewypały i niewybuchy, odmienne od przyjętych w dokumentacji warunki terenowe, w szczególności istnienie oraz stan techniczny podziemnych sieci, instalacji, urządzeń;
b) zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności: przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp., odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń;
c) inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Inwestora/Zamawiającego oraz Wykonawcy/Oferenta skutkujące niemożliwością prowadzenia prac, a w szczególności brak możliwości dojazdu oraz transportu materiałów na teren robót spowodowany awariami, remontami, przebudowami dróg dojazdowych oraz protestami mieszkańców.
2. Zmiana sposobu spełnienia świadczenia - zmiany technologiczne, w szczególności:
a) niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń;
b) pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy;
c) pojawienie się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych prac, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy;
d) konieczność zrealizowania robót przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych lub materiałowych niż wskazane w dokumentacji, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem robót,
e) konieczność zrealizowania robót przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa.
3. Siła wyższa, przy czym za działanie o charakterze siły wyższej uznaje się również skutki spowodowane przez pandemię COVID'19.
4. Pozostałe zmiany:
a) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Generalnego Wykonawcy, np. na skutek zmian zawartej przez Inwestora/Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu.
b) konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych lub materiałowych niż wskazane w dokumentacji projektowej, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu;
c) w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Inwestora/Zamawiającego (np. powoduje skrócenie terminu realizacji umowy, zmniejszenia wartości zamówienia).
5. Zmiany postanowień zawartej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej
w postaci aneksu podpisanego przez obie strony.
6. Inwestor/Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia negocjacji w celu zmniejszenia ceny zawartej umowy, zmiany warunków płatności oraz zmiany terminów realizacji zamówienia. Dopuszcza możliwość wprowadzenia drobnych zmian w zakresie zamówienia niemających wpływu na wartość zawartej umowy.
7. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności w formie aneksu.
Szczegółowe informacje znajdują się w załączniku Zapytanie ofertowe
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Opis
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci/Wykonawcy, którzy spełniają łącznie następujące warunki:
4. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Potwierdzeniem spełnienia warunków udziału w postępowaniu wskazanych powyżej jest złożenie przez Oferenta w ofercie oświadczeń o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Wzór oświadczeń znajduje się w Załączniku nr 2 - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Oferenta wyżej wskazanych warunków udziału w postępowaniu według formuły spełnia/nie spełnia - na podstawie złożonych przez Oferenta oświadczeń znajdujących się w załączniku nr 2 oraz pozostałych ww. wymaganych dokumentów.
Szczegółowe informacje znajdują się w załączniku Zapytanie ofertowe
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci/Wykonawcy, którzy spełniają łącznie następujące warunki:
5. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania Przedmiotu zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, tzn. Wykonawca/Oferent posiada doświadczenie w zrealizowaniu co najmniej 3 podobnych usług/prac budowlanych związanych z wykonaniem budynków/obiektów w konstrukcji stalowej o powierzchni minimum 700 m2 każda w ciągu ostatnich 3 lat przed terminem składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie potwierdzone dowodami określającymi, że usługi/dostawy zostały wykonane przy czym dowodami, o których mowa są umowy/protokoły/FV/referencje, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego realizowane były usługi z których będzie jednoznacznie wynikać wykonanie usługi.
Potwierdzeniem spełnienia warunków udziału w postępowaniu wskazanych powyżej jest złożenie przez Oferenta w ofercie oświadczeń o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Wzór oświadczeń znajduje się w Załączniku nr 2 - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Oferenta wyżej wskazanych warunków udziału w postępowaniu według formuły spełnia/nie spełnia - na podstawie złożonych przez Oferenta oświadczeń znajdujących się w załączniku nr 2 oraz pozostałych ww. wymaganych dokumentów.
Szczegółowe informacje znajdują się w załączniku Zapytanie ofertowe
Typ
Potencjał techniczny
Opis
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci/Wykonawcy, którzy spełniają łącznie następujące warunki:
6. W okresie realizacji przedmiotu zamówienia posiadają potencjał zarówno techniczny, kadrowy jak i ekonomiczny niezbędny do prawidłowej i terminowej realizacji przedmiotu zamówienia.
Potwierdzeniem spełnienia warunków udziału w postępowaniu wskazanych powyżej jest złożenie przez Oferenta w ofercie oświadczeń o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Wzór oświadczeń znajduje się w Załączniku nr 2 - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Oferenta wyżej wskazanych warunków udziału w postępowaniu według formuły spełnia/nie spełnia - na podstawie złożonych przez Oferenta oświadczeń znajdujących się w załączniku nr 2 oraz pozostałych ww. wymaganych dokumentów.
Szczegółowe informacje znajdują się w załączniku Zapytanie ofertowe
Typ
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci/Wykonawcy, którzy spełniają łącznie następujące warunki:
6. W okresie realizacji przedmiotu zamówienia posiadają potencjał zarówno techniczny, kadrowy jak i ekonomiczny niezbędny do prawidłowej i terminowej realizacji przedmiotu zamówienia.
Potwierdzeniem spełnienia warunków udziału w postępowaniu wskazanych powyżej jest złożenie przez Oferenta w ofercie oświadczeń o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Wzór oświadczeń znajduje się w Załączniku nr 2 - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Oferenta wyżej wskazanych warunków udziału w postępowaniu według formuły spełnia/nie spełnia - na podstawie złożonych przez Oferenta oświadczeń znajdujących się w załączniku nr 2 oraz pozostałych ww. wymaganych dokumentów.
Szczegółowe informacje znajdują się w załączniku Zapytanie ofertowe
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci/Wykonawcy, którzy spełniają łącznie następujące warunki:
2. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Przedmiotu zamówienia we wskazanym terminie.
3. W stosunku do których nie ogłoszono upadłości, nie złożono wniosku o upadłość, nie otwarto postępowania likwidacyjnego.
Potwierdzeniem spełnienia warunków udziału w postępowaniu wskazanych powyżej jest złożenie przez Oferenta w ofercie oświadczeń o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Wzór oświadczeń znajduje się w Załączniku nr 2 - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Oferenta wyżej wskazanych warunków udziału w postępowaniu według formuły spełnia/nie spełnia - na podstawie złożonych przez Oferenta oświadczeń znajdujących się w załączniku nr 2 oraz pozostałych ww. wymaganych dokumentów.
Szczegółowe informacje znajdują się w załączniku Zapytanie ofertowe
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci/Wykonawcy, którzy spełniają łącznie następujące warunki:
1. Oświadczą, że znają i akceptują warunki realizacji zamówienia określone w Zapytaniu ofertowym oraz nie wnoszą żadnych zastrzeżeń i uwag w tym zakresie.
7. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 5k rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 229 z 31.7.2014, str. 1), dalej: rozporządzenie 833/2014, w brzmieniu nadanym rozporządzeniem Rady (UE) 2022/576 w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 111 z 8.4.2022, str. 1), dalej: rozporządzenie 2022/576.
8. W stosunku do Oferenta/Wykonawcy nie zachodzą przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835).
Potwierdzeniem spełnienia warunków udziału w postępowaniu wskazanych powyżej jest złożenie przez Oferenta w ofercie oświadczeń o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Wzór oświadczeń znajduje się w Załączniku nr 2 - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Oferenta wyżej wskazanych warunków udziału w postępowaniu według formuły spełnia/nie spełnia - na podstawie złożonych przez Oferenta oświadczeń znajdujących się w załączniku nr 2 oraz pozostałych ww. wymaganych dokumentów.
INFORMACJE NA TEMAT ZAKAZU KONFLIKTU INTERESÓW
W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Konflikt interesów oznacza każdą sytuację, w której osoby biorące udział w przygotowaniu lub prowadzeniu postępowania o udzielenie zamówienia lub mogące wpłynąć na wynik tego postępowania mają, bezpośrednio lub pośrednio, interes finansowy, ekonomiczny lub inny interes osobisty, który postrzegać można jako zagrażający ich bezstronności i niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Oferentem, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji (o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa), pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
b) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z Oferentem, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia,
c) pozostawaniu z Oferentem w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia.
Potwierdzeniem braku istnienia albo braku wpływu powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym na bezstronność postępowania jest złożenie przez Oferenta w ofercie oświadczenia o braku występowania w/w powiązań. Wzór oświadczenia znajduje się w Załączniku nr 3 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Oferenta wyżej wskazanego warunku braku powiązań osobowych lub kapitałowych w postępowaniu według formuły spełnia/nie spełnia - na podstawie złożonego przez Oferenta oświadczenia.
Szczegółowe informacje znajdują się w załączniku Zapytanie ofertowe
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
VIII. LISTA WYMAGANYCH OD OFERENTA DOKUMENTÓW, OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT
1. Ofertę stanowi:
a) Formularz ofertowy - załącznik 1 do zapytania ofertowego;
b) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik 2 do zapytania ofertowego;
c) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - załącznik 3 do zapytania ofertowego;
d) Kosztorys ofertowy
e) Dokumenty potwierdzające posiadaną niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania Przedmiotu zamówienia na odpowiednim poziomie jakości wskazane w rozdz. 7 pkt. Pkt.5
2. Ofertę należy złożyć na Formularzu Ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego wraz z wymaganymi pozostałymi dokumentami.
3. Dokumenty stanowiące ofertę muszą być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Oferenta.
Oferent jest zobowiązany do załączenia dokumentów potwierdzających uprawnienia osób podpisujących ofertę do reprezentowania Oferenta, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, aktualnych na dzień podpisania oferty. W przypadku, gdy osoba podpisująca ofertę w imieniu Oferenta nie jest wpisana do właściwego rejestru lub ewidencji, jako osoba upoważniona do reprezentowania i składania oświadczenia woli w imieniu Oferenta, musi przedstawić upoważnienie w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do składania oświadczenia woli w imieniu Oferenta. Ocena pełnomocnictwa jest dokonywana na dzień podpisania oferty.
4. Do oferty należy załączyć dokumenty określone w rozdz. VIII pkt. 1. Zapytania ofertowego oraz inne wymagane dokumenty wskazane w rozdz. VII Zapytania ofertowego.
5. Proponowaną wartość oferty należy przedstawić w Formularzu Ofertowym (załącznik nr 1).
6. Wartość oferty musi zostać przedstawiona jako wartość netto i wartość brutto
i wynikać z dołączonego kosztorysu ofertowego, wykonanego na podstawie otrzymanej dokumentacji budowlanej.
7. Wartość oferty należy wyrazić w jednostkach pieniężnych z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
8. Wartość oferty będzie obowiązywała przez cały okres związania ofertą i będzie wiążąca dla zawieranej umowy.
9. W przypadku podania ceny netto zamówienia w walucie obcej, przeliczanie na PLN dla potrzeb oceny dokonane zostanie wg średniego kursu NBP z dnia poprzedzającego dzień otwarcia ofert.
Szczegółowe informacje znajduj się w załączniku Zapytanie ofertowe
TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
Oferent pozostaje związany ofertą przez okres 60 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Oferenci samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego mogą przedłużyć termin związania ofertą.
3. Oferty należy składać w postaci skanów dokumentów podpisanych przez Oferenta, zgodnie z wymogiem opisanym w pkt VIII zapytania ofertowego, lub dokumentów podpisanych podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym.
4. Komunikacja w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym wymiana informacji między Zamawiającym a Oferentem oraz przekazywanie dokumentów i oświadczeń odbywa się pisemnie za pomocą BK2021.
5. Złożenie oferty uznane zostanie za skuteczne, jeżeli kompletna oferta wpłynie za pośrednictwem BK2021 w terminie określonym w niniejszym punkcie.
6. Oferent może złożyć tylko jedną ofertę w ramach niniejszego postępowania. Złożenie większej liczby ofert spowoduje odrzucenie wszystkich ofert danego Oferenta.
7. W toku badania i oceny ofert Inwestor/Zamawiający może żądać od Oferentów/Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
8. Ofertę składa się, pod rygorem odrzucenia, w formie pisemnej (oryginały) podpisanej oferty. Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego.
9. Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Oferenta zgodnie z reprezentacją wynikającą z właściwego rejestru (ewidencji) lub na podstawie udzielonego pełnomocnictwa.
10. Oferta powinna zawierać wypełniony zgodnie z zapytaniem ofertowym Formularz ofertowy oraz załączniki do zapytania ofertowego, a także jeżeli zostało udzielone - pełnomocnictwo do działania w imieniu Oferenta.
11. Każdy z Oferentów składa tylko jedną ofertę. Oferent wspólnie ubiegający się o zamówienie składają jedną wspólną ofertę.
12. Oferenci wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie realizacji zamówienia. Oferta powinna być podpisana przez ustanowionego pełnomocnika. Do oferty należy dołączyć dokument pełnomocnictwa.
13. Jeżeli oferta Oferentów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie realizacji przedmiotowego zamówienia, okazania umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
14. Wszelkie zmiany treści zapytania ofertowego oraz wyjaśnienia udzielone na zapytania Oferentów stają się integralną częścią zapytania ofertowego i są wiążące dla Oferentów/Wykonawców.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2025-03-19
Data ostatniej zmiany
2025-03-19 15:31:10

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena netto przedmiotu zamówienia - waga 75
C = Cmin/Cof x 75
C - liczba punktów przyznanych Oferentowi za zaoferowaną cenę
Cmin - najniższa zaoferowana cena netto przedmiotu zamówienia spośród wszystkich złożonych ofert
Cof - cena netto przedmiotu zamówienia zaoferowana w ofercie badanej.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Okres gwarancji na przedmiot zamówienia (prace budowlane) - waga 20
G = Gof/ Gmax x 20
G - liczba punktów przyznanych Wykonawcy za zaoferowany okres gwarancji
Gmax - najdłuższy zaoferowany okres gwarancji spośród wszystkich złożonych ofert
Gof - okres gwarancji w badanej ofercie
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Zielone zamówienia: certyfikat ekologiczny ISO14001 lub równoważny - waga 5
Kryterium ocenione będzie według następującej metodologii:
- posiadanie certyfikatu ekologicznego ISO14001 lub równoważny - 5 punktów
- brak certyfikatu ekologicznego ISO14001 lub równoważnego - 0 punktów

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Piotr Matusiak
tel.:
e-mail: piotrmatusiak@3mmm.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii