Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykaszanie traw i chwastów oraz wycinka krzewów |
Data zamieszczenia: | 2025-03-20 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A al. Niepodległości 8 61-875 Poznań powiat: Poznań aleksandra.adamska@plk-sa.pl https://platformazakupowa.plk-sa.pl/app/demand/notice/public/35387/details |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Poznań |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2025-03-27 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Wykaszanie traw i chwastów oraz wycinka krzewów na terenie Zakładu Linii Kolejowych w Poznaniu Opis zamówienia: Wykaszanie traw i chwastów oraz wycinka krzewów na terenie Zakładu Linii Kolejowych w Poznaniu. Zamówienie jest podzielone na 3 odrębne części Zadanie nr 1- Wykaszanie traw i chwastów oraz wycinka krzewów na terenie Sekcji Eksploatacji Gniezno. Zadanie nr 2 - Wykaszanie traw i chwastów oraz wycinka krzewów na terenie Sekcji Eksploatacji Poznań Główny. Zadanie nr 3 - Wykaszanie traw i chwastów oraz wycinka krzewów na terenie Sekcji Eksploatacji Poznań Franowo. Dokument nr: 0771/IZ16GM/01415/01080/25/P Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2025-03-27 09:30 Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.plk-sa.pl/app/demand/notice/public/35387/details TERMIN SKŁADANIA ofert: 2025-03-27 09:30 Miejsce i termin realizacji: Miejsce realizacji zamówienia: Teren działania Zakładu Linii Kolejowych w Poznaniu. Uwagi: Dodatkowe informacje: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w Postępowaniu zakupowym, Wykonawcy zobowiązani są złożyć wraz z ofertą następujące dokumenty: 1) na potwierdzenie spełniania warunku określonego w rozdz. III ust. 2 pkt 4 SWZ: a) Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje, protokoły odbioru bez uwag i zastrzeżeń bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje, protokoły odbioru bez uwag i zastrzeżeń bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - (wzór Wykazu usług stanowi Załącznik nr 8 do SWZ); b) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia tj. minimum jedna grupa robocza składająca się z 10 osób (wraz z nadzorem, wyposażona w niezbędne narzędzia i sprzęt) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych (uprawnień), doświadczenia, wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami zgodnie z Załącznikiem nr 9 do SWZ . Na potwierdzenie okoliczności, o których mowa w rozdz. III ust. 1 pkt 5a SWZ, Wykonawcy zobowiązani są złożyć wraz z ofertą: a) Oświadczenie o braku podstaw do odrzucenia oferty (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ). Wykonawcy zobowiązani są także złożyć wraz z ofertą składaną na Platformie Zakupowej następujące dokumenty: 1) aktualny odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem, jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy, składająca ofertę oraz inne oświadczenia lub dokumenty w Postępowaniu, jest umocowana do jego reprezentowania w Postępowaniu Zakupowym oraz; 2) Pełnomocnictwo lub inny dokument, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy, składająca ofertę oraz inne oświadczenia lub dokumenty w Postępowaniu, jest umocowana do jego reprezentowania w Postępowaniu zakupowym, jeżeli umocowanie tych osób do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy nie wynika z dokumentów wymienionych powyżej; 3) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zakupowym (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ); 4) oświadczenie o akceptacji SWZ i zapisów umowy (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ); 5) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w zakresie, o którym mowa w ust. 1 pkt 6 (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SWZ); 6) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego Zamówienia (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SWZ) * (Dotyczy Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w Postępowaniu). Kontakt: Osoba kontaktowa: Aleksandra Adamska Adres mailowy do osoby kontaktowej: aleksandra.adamska@plk-sa.pl |