Wykaszanie traw i chwastów oraz wycinka krzewów

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykaszanie traw i chwastów oraz wycinka krzewów

Data zamieszczenia: 2025-03-20
Dane kontaktowe Zamawiającego: PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
al. Niepodległości 8
61-875 Poznań
powiat: Poznań
aleksandra.adamska@plk-sa.pl
https://platformazakupowa.plk-sa.pl/app/demand/notice/public/35387/details
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Poznań
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2025-03-27 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wykaszanie traw i chwastów oraz wycinka krzewów na terenie Zakładu Linii Kolejowych w Poznaniu
Opis zamówienia:
Wykaszanie traw i chwastów oraz wycinka krzewów na terenie Zakładu Linii Kolejowych w Poznaniu.
Zamówienie jest podzielone na 3 odrębne części
Zadanie nr 1- Wykaszanie traw i chwastów oraz wycinka krzewów na terenie Sekcji Eksploatacji Gniezno.
Zadanie nr 2 - Wykaszanie traw i chwastów oraz wycinka krzewów na terenie Sekcji Eksploatacji Poznań Główny.
Zadanie nr 3 - Wykaszanie traw i chwastów oraz wycinka krzewów na terenie Sekcji Eksploatacji Poznań Franowo.

Dokument nr: 0771/IZ16GM/01415/01080/25/P

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert:
2025-03-27 09:30

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.plk-sa.pl/app/demand/notice/public/35387/details

TERMIN SKŁADANIA ofert:
2025-03-27 09:30

Miejsce i termin realizacji:
Miejsce realizacji zamówienia:
Teren działania Zakładu Linii Kolejowych w Poznaniu.

Uwagi:
Dodatkowe informacje:
Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w Postępowaniu zakupowym, Wykonawcy zobowiązani są złożyć wraz z ofertą następujące dokumenty:
1) na potwierdzenie spełniania warunku określonego w rozdz. III ust. 2 pkt 4 SWZ:
a) Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje, protokoły odbioru bez uwag i zastrzeżeń bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje, protokoły odbioru bez uwag i zastrzeżeń bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - (wzór Wykazu usług stanowi Załącznik nr 8 do SWZ);
b) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia tj. minimum jedna grupa robocza składająca się z 10 osób (wraz z nadzorem, wyposażona w niezbędne narzędzia i sprzęt) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych (uprawnień), doświadczenia, wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami zgodnie z Załącznikiem nr 9 do SWZ .
Na potwierdzenie okoliczności, o których mowa w rozdz. III ust. 1 pkt 5a SWZ, Wykonawcy zobowiązani są złożyć wraz z ofertą:
a) Oświadczenie o braku podstaw do odrzucenia oferty (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ).
Wykonawcy zobowiązani są także złożyć wraz z ofertą składaną na Platformie Zakupowej następujące dokumenty:
1) aktualny odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem, jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy, składająca ofertę oraz inne oświadczenia lub dokumenty w Postępowaniu, jest umocowana do jego reprezentowania w Postępowaniu Zakupowym oraz;
2) Pełnomocnictwo lub inny dokument, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy, składająca ofertę oraz inne oświadczenia lub dokumenty w Postępowaniu, jest umocowana do jego reprezentowania w Postępowaniu zakupowym, jeżeli umocowanie tych osób do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy nie wynika z dokumentów wymienionych powyżej;
3) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zakupowym (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ);
4) oświadczenie o akceptacji SWZ i zapisów umowy (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ);
5) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w zakresie, o którym mowa w ust. 1 pkt 6 (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SWZ);
6) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego Zamówienia (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SWZ) * (Dotyczy Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w Postępowaniu).

Kontakt:
Osoba kontaktowa:
Aleksandra Adamska
Adres mailowy do osoby kontaktowej:
aleksandra.adamska@plk-sa.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii