Przedmiotem zamówienia jest wykonanie napraw kominów w wielorodzinnym budynku mieszkalnym...

Otrzymaliśmy Twoje ogłoszenie. Po zaakceptowaniu przez administratora będzie ono widoczne dla wszystkich użytkowników.

Typ ogłoszenia: zlecenie
Przedmiot:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie napraw kominów w wielorodzinnym budynku mieszkalnym przy ul. Dobrej 8/10 w Warszawie. Kominy są w dostatecznym stanie technicznym. Były wcześniej poddawane bieżącym remontom. Szpałdowanie w przestrzeni poddasza nieużytkowego w dobrym stanie. Lokalne ubytki i zacieki z nieszczelności w obróbkach blacharskich dachu. Tynki na kominach ponad pokryciem dachu z odpryskami, złuszczoną farbą i odparzeniami na około 30% powierzchni. Czapki żelbetowe z korozją biologiczną, wżerami i ubytkami na obrzeżach.

Data zamieszczenia: 2025-03-28
Dane kontaktowe Zamawiającego: Spółdzielnia Budowlano Mieszkaniowa Urzędników Poczty Telegrafu i Telefonu, ul. Dobra 8/10, 00-388 Warszawa
spoldzielnia@dobra8-10.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa, 00-388
Wadium: ---
Nr telefonu: 608365500
Termin składania ofert: 2025-04-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
OGŁOSZENIE O KONKURSIE OFERT NA ROBOTY BUDOWLANE
Spółdzielnia Budowlano- Mieszkaniowa Urzędników Poczty, Telegrafu i Telefonu, ul. Dobra 8/10, 00-388 Warszawa NIP 525-19-39-935, REGON 000490228, ogłasza konkurs ofert na wykonanie prac budowlano-remontowych polegających na wykonaniu remontu kominów w budynku przy ul. Dobrej 8/10.
1. Postępowanie nie podlega przepisom ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2004 Nr 19 poz. 177 z późn. zm.).
Roboty powinny być wykonane zgodnie z projektem budowlanym i zaproszeniem do składania ofert. Na wykonaną usługę pożądane jest udzielenie 36 miesięcy gwarancji.
2. Zaproszenie do składania ofert, w tym wykaz oświadczeń i dokumentów jakie dostarczyć ma wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, formularze dokumentów na których powinna wpłynąć oferta, składający ofertę otrzyma po kontakcie z p. Grzegorzem Sosnówka (Prezes Zarządu SBMUPTiT) tel. kom. 608 365 500, adres email
spoldzielnia@dobra8-10.pl. Przedmiot zamówienia, przedmiar i projekt budowlany (opis techniczny i rysunki) będzie udostępniony mailowo.
3. Oferta powinna zawierać:
- cenę netto oraz cenę brutto, za którą zostanie wykonany przedmiot zamówienia,
- termin wykonania inwestycji,
- kosztorys ofertowy wykonany w oparciu o projekt budowlany oraz wizję lokalną, uwzględniający wszystkie wymagane roboty do wykonania. Oferentom zostaną przekazane przedmiary robót, które należy traktować jako materiał pomocniczy. Wartość oferty powinna uwzględniać wszystkie roboty do wykonania określone w projekcie remontu,
- okres udzielanej gwarancji przez oferenta na wykonane roboty.

Mile widziane, opcjonalnie:
- referencje dotyczące realizacji robót o podobnym charakterze,
- wykazanie dysponowania potencjałem kadrowym oraz wiedzą i doświadczeniem niezbędnymi do realizacji zadania.

4. Pożądany termin rozpoczęcia prac: wiosna-lato 2025 roku (II lub III kwartał 2025 roku), nieprzekraczalny termin realizacji zamówienia 31 października 2025 roku.

1. Miejsce i termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Oferta na wykonanie napraw kominów Dobra 8/10”, na wymaganych formularzach, przesyłając pocztą na adres Spółdzielni, lub osobiście w biurze Zarządu Spółdzielni. Termin składania ofert: 31 marca 2025 ÷ 24 kwietnia 2025. Oferty złożone po 24 marca 2025 godz. 15.00 nie będą rozpatrywane. Składający ofertę jest nią związany 30 dni, licząc od dnia upływu terminu składania ofert.
2. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Otwarcie ofert nastąpi w ciągu siedmiu dni roboczych od upływu terminu do ich składania. Po otwarciu ofert, komisja konkursowa dokonana ich analizy i weryfikacji. W toku realizacji oceny złożonych ofert Spółdzielnia może żądać udzielenia od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert.
Po przeprowadzeniu czynności oceny złożonych ofert składający zostaną niezwłocznie powiadomieni o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Konkurs ofert odbywa się na zasadach określonych w Regulaminie postępowania przy wyborze wykonawców robót budowlanych lub remontowych, prac projektowych oraz dostawców innych usług, obowiązujący w Spółdzielni Budowlano-Mieszkaniowej Urzędników Poczty, Telegrafu i Telefonu z siedzibą w Warszawie /00-388/ ul. Dobra 8/10.
3. Zasady wyboru oferenta.
Spośród złożonych ofert wybrana zostanie najkorzystniejsza oferta z punktu widzenia ceny za jaką zostanie zrealizowane zamówienie, gwarancji prawidłowego wykonania zamówienia oraz doświadczenia składającego ofertę.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i częściowych. Oferty niekompletne nie będą rozpatrywane.
Zamawiający zastrzega prawo do odrzucenia oferty bez podania przyczyn.
Dodatkowe informacje można uzyskać w Zarządzie Spółdzielni.