Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup i montaż drzwi wewnętrznych |
Data zamieszczenia: | 2025-03-28 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Karmello Chocolatier Sp. z o.o ul. Generała Stanisława Maczka 9 43-300 Bielsko-Biała powiat: Bielsko-Biała 533200285 karmello@karmello.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/222334 |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Bielsko-Biała |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 533200285 |
Termin składania ofert: | 2025-04-11 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,Dywersyfikacja dotychczasowej działalności KARMELLO CHOCOLATIER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ o usługi cateringu słodkości skierowanego do mieszkańców miasta Bielsko-Biała oraz województwa Śląskiego (REGION 4)." (dalej: ,,Projekt"), nr KPOD.01.03-IW.01-8516/24 w ramach programu Krajowy Plan Odbudowy i Zwiększania Odporności, priorytet: Odporność i konkurencyjność gospodarki - część grantowa, działanie: A1.2.1. Inwestycje dla przedsiębiorstw w produkty, usługi i kompetencje pracowników oraz kadry związane z dywersyfikacją działalności. Powstaje w kontekście projektu KPOD.01.03-IW.01-8516/24 - Dywersyfikacja dotychczasowej działalności KARMELLO CHOCOLATIER SP. Z O.O. o usługi cateringu słodkości skierowanego do mieszkańców miasta Bielsko-Biała oraz województwa Śląskiego (REGION4) Część 1 zakup i montaż drzwi wewnętrznych Przedmioty zamówienia Roboty budowlane Roboty budowlane Opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i montaż drzwi wewnętrznych w pomieszczeniu w ramach prac remontowych i adaptacyjnych pomieszczenia produkcyjnego o pow. 42m2 dla działalności ,,Słodki Catering". Zadanie zawiera w szczególności: - zakup i montaż drzwi wewnętrznych z obórkami (materiał drzwi: płyta HPL odporna na wilgoć) - 3 sztuki. Okres gwarancji nie krótszy niż 12 miesiące i nie dłuższy niż 36 miesięcy CPV: 44221200-7, 45421111-5, 45421131-1 Dokument nr: 2025-84539-222334, 5/2025 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2025-04-11 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2025-04 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo śląskie Powiat Bielsko-Biała Gmina Bielsko-Biała Miejscowość Bielsko-Biała Harmonogram Etap 1 Początek realizacji 2025-04-22 Koniec realizacji 2025-04-25 Czy występuje płatność częściowa NIE Opis zakup i montaż drzwi wewnętrznych Wymagania: Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Wiedza i doświadczenie Opis O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają następujący warunek w zakresie wiedzy i doświadczenia. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej trzy usługi obejmujące wykonanie stolarki wewnętrznej w postaci wykonania i montażu drzwi wewnętrznych w pomieszczeniach, Typ Potencjał techniczny Opis Wykonawca posiada warunki techniczne i organizacyjne oraz dysponuje osobami, które będą wykonywały przedmiot zamówienia (jeżeli dotyczy) w taki sposób, aby możliwe było, zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującego prawa, realizowanie przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia, poza godzinami pracy pracowników Zamawiającego w budynku przy ulicy Gen. Stanisława Maczka 9 (Bielsko-Biała), gdzie jednocześnie mają zostać wykonane prace określone przedmiotem zamówienia, tj. aby możliwe było realizowanie przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę poza godzinami od 8:00 do 16:00. W związku z powyższym Wykonawca będzie mógł realizować prace w dni robocze (od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) dopiero od godziny 16:00. W pozostałe dni, w których pracownicy Zamawiającego nie wykonują pracy Wykonawca nie ma ograniczeń godzinowych dla realizacji prac. Typ Dodatkowe warunki udziału Opis Wykonawca przez cały okres realizacji umowy będzie posiadał ważne: - ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej Wykonawcy za szkody na zdrowiu i życiu osób, szkody materialne i szkody majątkowe, na sumę ubezpieczenia odpowiadającą co najmniej wartości zamówienia (za jedno i za wszystkie zdarzenia ubezpieczeniowe); Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis 1) Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: a) wypełniony i podpisany formularz oferty (zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do Zapytania); b) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia (zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do Zapytania), c) wykaz wykonanych usług związanych z montażem drzwi w pomieszczeniach, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, (zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do Zapytania); d) dowody potwierdzające, że usługi wskazane w Wykazie wykonanych prac stolarki wewnętrznej w postaci wykonania i montażu drzwi wewnętrznych w pomieszczeniach zostały wykonane należycie (np. referencje albo inne dokumenty wystawione przez podmiot, dla którego świadczone były prace, a w uzasadnionych obiektywnie okolicznościach, jeżeli wykonawca nie miał możliwości uzyskania ww. rodzaju dokumentów - również może wykazać doświadczenie innymi dokumentami); e) oświadczenie, o możliwości dostosowania czasu wykonywania prac objętych przedmiotem zamówienia do czasu pracy Zamawiającego oraz oświadczenia o posiadanym ubezpieczeniu (zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do Zapytania); f) dokument potwierdzający posiadaną polisę ubezpieczeniową; g) pisemne uzasadnienie zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa - jeżeli dotyczy; h) pełnomocnictwo do złożenia (podpisania) oferty w imieniu Wykonawcy - jeżeli dotyczy. 2) Wykonawca powinien również przekazać Zamawiającemu podpisane oświadczenie dotyczące przetwarzania danych osobowych (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do Zapytania). 3) Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia wykonania zamówienia podwykonawcy, Wykonawca wskazał w ofercie (załącznik nr 1 do Zapytania) informacje o powierzeniu podwykonawcy do realizacji części lub całości przedmiotu zamówienia oraz podać dane podwykonawców, o ile są już znane. W przypadku, gdy Wykonawca nie zamierza wykonywać zamówienia przy udziale podwykonawców, należy wpisać w ofercie (załącznik nr 1 do Zapytania) ,,nie dotyczy" lub inne podobne sformułowanie. Jeżeli Wykonawca zostawi ten punkt niewypełniony (puste pole), Zamawiający uzna, iż zamówienie zostanie wykonane bez udziału podwykonawców. 4) Powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 5) Postępowanie jest prowadzone w języku polskim, w związku z tym wszelkie oświadczenia, dokumenty, zawiadomienia, zapytania i oferty itp. muszą być składane w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski. 6) Ofertę wraz z załącznikami należy sporządzić w formie elektronicznej pod rygorem nieważności i złożyć za pośrednictwem Bazy konkurencyjności w oryginale (rozumianym jako dokument w postaci elektronicznej podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2025-03-28 Data ostatniej zmiany 2025-03-28 15:53:58 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis 1) w kryterium cena brutto: Cena (dalej: C) - znaczenie 70% najniższa cena brutto C=---------------------------------------x 70 cena brutto oferty badanej Czy kryterium cenowe NIE Opis 2) w kryterium termin gwarancji: okres gwarancji od 13 miesięcy do 24 miesięcy - 15 pkt okres gwarancji od 25 miesięcy do 36 miesięcy - 30 pkt Kontakt: Osoby do kontaktu Izabela Stelmaszek tel.: 533200285 e-mail: karmello@karmello.pl |