Zakup i montaż drzwi wewnętrznych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup i montaż drzwi wewnętrznych

Data zamieszczenia: 2025-03-28
Dane kontaktowe Zamawiającego: Karmello Chocolatier Sp. z o.o
ul. Generała Stanisława Maczka 9
43-300 Bielsko-Biała
powiat: Bielsko-Biała
533200285
karmello@karmello.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/222334
Województwo: śląskie
Miasto: Bielsko-Biała
Wadium: ---
Nr telefonu: 533200285
Termin składania ofert: 2025-04-11 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Dywersyfikacja dotychczasowej działalności KARMELLO CHOCOLATIER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ o usługi cateringu słodkości skierowanego do mieszkańców miasta Bielsko-Biała oraz województwa Śląskiego (REGION 4)." (dalej: ,,Projekt"), nr KPOD.01.03-IW.01-8516/24 w ramach programu Krajowy Plan Odbudowy
i Zwiększania Odporności, priorytet: Odporność i konkurencyjność gospodarki - część grantowa, działanie: A1.2.1. Inwestycje dla przedsiębiorstw w produkty, usługi i kompetencje pracowników oraz kadry związane z dywersyfikacją działalności.
Powstaje w kontekście projektu
KPOD.01.03-IW.01-8516/24 - Dywersyfikacja dotychczasowej działalności KARMELLO CHOCOLATIER SP. Z O.O. o usługi cateringu słodkości skierowanego do mieszkańców miasta Bielsko-Biała oraz województwa Śląskiego (REGION4)

Część 1
zakup i montaż drzwi wewnętrznych

Przedmioty zamówienia
Roboty budowlane
Roboty budowlane
Opis
Przedmiotem zamówienia jest zakup i montaż drzwi wewnętrznych w pomieszczeniu w ramach prac remontowych i adaptacyjnych pomieszczenia produkcyjnego o pow. 42m2 dla działalności ,,Słodki Catering".
Zadanie zawiera w szczególności:
- zakup i montaż drzwi wewnętrznych z obórkami (materiał drzwi: płyta HPL odporna na wilgoć) - 3 sztuki.
Okres gwarancji
nie krótszy niż 12 miesiące i nie dłuższy niż 36 miesięcy

CPV: 44221200-7, 45421111-5, 45421131-1

Dokument nr: 2025-84539-222334, 5/2025

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2025-04-11

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2025-04

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
śląskie
Powiat
Bielsko-Biała
Gmina
Bielsko-Biała
Miejscowość
Bielsko-Biała
Harmonogram
Etap 1
Początek realizacji
2025-04-22
Koniec realizacji
2025-04-25
Czy występuje płatność częściowa
NIE
Opis
zakup i montaż drzwi wewnętrznych

Wymagania:
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają następujący warunek w zakresie wiedzy i doświadczenia. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że:
- w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej trzy usługi obejmujące wykonanie stolarki wewnętrznej w postaci wykonania i montażu drzwi wewnętrznych w pomieszczeniach,
Typ
Potencjał techniczny
Opis
Wykonawca posiada warunki techniczne i organizacyjne oraz dysponuje osobami, które będą wykonywały przedmiot zamówienia (jeżeli dotyczy) w taki sposób, aby możliwe było, zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującego prawa, realizowanie przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia, poza godzinami pracy pracowników Zamawiającego w budynku przy ulicy Gen. Stanisława Maczka 9 (Bielsko-Biała), gdzie jednocześnie mają zostać wykonane prace określone przedmiotem zamówienia, tj. aby możliwe było realizowanie przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę poza godzinami od 8:00 do 16:00. W związku z powyższym Wykonawca będzie mógł realizować prace w dni robocze (od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) dopiero od godziny 16:00. W pozostałe dni, w których pracownicy Zamawiającego nie wykonują pracy Wykonawca nie ma ograniczeń godzinowych dla realizacji prac.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
Wykonawca przez cały okres realizacji umowy będzie posiadał ważne:
- ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej Wykonawcy za szkody na zdrowiu i życiu osób, szkody materialne i szkody majątkowe, na sumę ubezpieczenia odpowiadającą co najmniej wartości zamówienia (za jedno i za wszystkie zdarzenia ubezpieczeniowe);
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
1) Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:
a) wypełniony i podpisany formularz oferty (zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do Zapytania);
b) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia (zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do Zapytania),
c) wykaz wykonanych usług związanych z montażem drzwi w pomieszczeniach, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, (zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do Zapytania);
d) dowody potwierdzające, że usługi wskazane w Wykazie wykonanych prac stolarki wewnętrznej w postaci wykonania i montażu drzwi wewnętrznych w pomieszczeniach zostały wykonane należycie (np. referencje albo inne dokumenty wystawione przez podmiot, dla którego świadczone były prace, a w uzasadnionych obiektywnie okolicznościach, jeżeli wykonawca nie miał możliwości uzyskania ww. rodzaju dokumentów - również może wykazać doświadczenie innymi dokumentami);
e) oświadczenie, o możliwości dostosowania czasu wykonywania prac objętych przedmiotem zamówienia do czasu pracy Zamawiającego oraz oświadczenia o posiadanym ubezpieczeniu (zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do Zapytania);
f) dokument potwierdzający posiadaną polisę ubezpieczeniową;
g) pisemne uzasadnienie zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa - jeżeli dotyczy;
h) pełnomocnictwo do złożenia (podpisania) oferty w imieniu Wykonawcy - jeżeli dotyczy.
2) Wykonawca powinien również przekazać Zamawiającemu podpisane oświadczenie dotyczące przetwarzania danych osobowych (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do Zapytania).
3) Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia wykonania zamówienia podwykonawcy, Wykonawca wskazał w ofercie (załącznik nr 1 do Zapytania) informacje o powierzeniu podwykonawcy do realizacji części lub całości przedmiotu zamówienia oraz podać dane podwykonawców, o ile są już znane. W przypadku, gdy Wykonawca nie zamierza wykonywać zamówienia przy udziale podwykonawców, należy wpisać w ofercie (załącznik nr 1 do Zapytania) ,,nie dotyczy" lub inne podobne sformułowanie. Jeżeli Wykonawca zostawi ten punkt niewypełniony (puste pole), Zamawiający uzna, iż zamówienie zostanie wykonane bez udziału podwykonawców.
4) Powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
5) Postępowanie jest prowadzone w języku polskim, w związku z tym wszelkie oświadczenia, dokumenty, zawiadomienia, zapytania i oferty itp. muszą być składane w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski.
6) Ofertę wraz z załącznikami należy sporządzić w formie elektronicznej pod rygorem nieważności i złożyć za pośrednictwem Bazy konkurencyjności w oryginale (rozumianym jako dokument w postaci elektronicznej podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2025-03-28
Data ostatniej zmiany
2025-03-28 15:53:58

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
1) w kryterium cena brutto:
Cena (dalej: C) - znaczenie 70%
najniższa cena brutto
C=---------------------------------------x 70
cena brutto oferty badanej
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
2) w kryterium termin gwarancji:
okres gwarancji od 13 miesięcy do 24 miesięcy - 15 pkt
okres gwarancji od 25 miesięcy do 36 miesięcy - 30 pkt

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Izabela Stelmaszek
tel.: 533200285
e-mail: karmello@karmello.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii