Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących oraz akcesoriów komputerowych |
Data zamieszczenia: | 2025-03-31 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Olkusz ul. Rynek 1 32-300 Olkusz powiat: olkuski tel. 32 626 01 81 przetarg@umig.olkusz.pl |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Olkusz |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 32 626 01 81 |
Termin składania ofert: | 2025-04-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Gmina Olkusz zaprasza do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego pn. : DOSTAWA materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy w Olkuszu. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa III. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest: DOSTAWA materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy w Olkuszu tj. m.in: drukarki, monitory, huby usb, bębny, tusze, tonery, kable, klawiatury, myszki, pendrive. Zamawiający przewiduje dostawy oraz płatności częściowe (maksymalnie 10). Wykonawca zobowiązany jest do dokonywania dostaw w sposób sukcesywny w terminie do 2 dni roboczych - licząc od następnego dnia roboczego od momentu zgłoszenia (pisemnie lub emailem) zapotrzebowania na daną partię towaru przez Zamawiającego. a) okres gwarancji: min. 12 miesięcy, CPV: 30125110-5, 30232110-8, 30234300-1, 30237200-1, 30231000-7 Dokument nr: KBZ.271.1.19.2025 Składanie ofert: 3. Ofertę na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do niniejszego zamówienia należy złożyć w terminie do dnia 04.04.2025 r. godz. 10:00 w formie: w wersji elektronicznej na e-mail*: przetarg@umig.olkusz.pl Miejsce i termin realizacji: Termin realizacji zamówienia: od daty zawarcia umowy do maksymalnie 15.12.2025r. VI. Termin wykonania zamówienia: sukcesywnie do dnia 15.12.2025r. Wymagania: II. Tryb udzielenia zamówienia i rodzaj zamówienia Postępowanie prowadzone będzie w trybie zapytanie ofertowe o udzielenie zamówienia o wartości powyżej 25 000 zł, a poniżej 130 000 zł. V. Opis sposobu obliczania ceny a) W druku formularza oferty należy podać cenę brutto, która musi być podana w walucie polski złoty cyfrowo oraz słownie, w tym należny podatek VAT. b) Cenę oferty należy wyliczyć w oparciu o załączniki nr 1,2,3 do oferty/umowy o nazwie "zestawienie elementów rozliczeniowych" mnożąc wartość jednostkową zawartą w kolumnie cena jedn. brutto przez ilość w kolumnie ,,ilość". Suma wszystkich pozycji w kolumnie ,,cena łączna brutto" stanowić będzie cenę oferty o nazwie ,,razem brutto". c) Cena oferty stanowi sumę wszystkich pozycji w kolumnie ,,cena łączna brutto" z załączników nr 1,2,3 do oferty/umowy o nazwie ,,zestawienie elementów rozliczeniowych". d) Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego określone we wzorze Umowy. e) Każda pozycja w załącznikach do oferty/umowy o nazwie ,,zestawienie elementów rozliczeniowych" winna posiadać obliczoną cenę oraz wypełnioną kolumnę ,,producent/model". f) Cena nie ulega zmianie przez okres ważności oferty (związania) oraz okres realizacji (wykonania) zamówienia. g) Cena powyższa stanowić będzie podstawę dla wybrania najkorzystniejszej oferty. b) warunki płatności do 14 dni, c) kryteria oceny ofert: cena 100%. VII. Sposób przygotowania i złożenia oferty 1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, 2. Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) Ofertę na formularzu należy złożyć w wersji elektronicznej. 5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. 6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zapytania ofertowego przed upływem terminu do składania ofert oraz do unieważnienia postępowania w każdym czasie bez podania przyczyny. W przypadku zaistnienia takich okoliczności, Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego. VIII. Do oferty należy załączyć: wypełniony formularz ofertowy wraz z załącznikami nr 1,2,3 o nazwie ,,zestawienie elementów rozliczeniowych". Wypełnienie wszystkich pól, kolumn oraz wierszy jest obowiązkowe. Oferty nie w pełni wypełnione zostaną odrzucone. Kontakt: Szczegółowe informacje można uzyskać w siedzibie Zamawiającego tj. w Urzędzie Miasta i Gminy w Olkuszu przy ul. Rynek 1, Wydział Administracyjno-Organizacyjny p.331, tel. 32 626 01 81 osoba do kontaktu: Łukasz Fajfer, Anna Pawełczyk. |