Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Utrzymanie terenów zieleni |
Data zamieszczenia: | 2025-03-31 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA BRZEŚĆ KUJAWSKI pl. Władysława Łokietka 1 87-880 Brześć Kujawski powiat: włocławski urzad@brzesckujawski.pl |
Województwo: | kujawsko-pomorskie |
Miasto: | Brześć Kujawski |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2025-04-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Utrzymanie terenów zieleni na obszarze Gminy Brześć Kujawski w 2025 roku Krótki opis przedmiotu zamówienia Zakres przedsięwzięcia pn.: Utrzymanie terenów zieleni na obszarze Gminy Brześć Kujawski w 2025 roku, obejmuje: OBSZAR I: Plac przy Aptece i Ośrodku Zdrowia Ul. Królewskiej w Brześciu Kujawskim - koszenie trawy, pielęgnacja krzewów, utrzymanie czystości (powierzchnia terenu ok. 1200 m2); Działka za garażami przy Ul. Królewskiej w Brześciu Kujawskim - usuwanie chwastów i koszenie trawy (powierzchnia terenu ok. 500 m2); Działka przy Ul. Nowej (dz. Nr 180/1 i Nr 180/2) w Brześciu Kujawskim - usuwanie chwastów i koszenie trawy ( pow. ok. 6000 m2); Ul. Reymonta w Brześciu Kujawskim (teren przy drodze gminnej za pocztą) - koszenie trawy, utrzymanie czystości (powierzchnia terenu ok. 50 m2); Ciąg przy Ul. Reymonta w Brześciu Kujawskim, teren przy ogrodzeniu kościoła poklasztornego - pielęgnacja drzew i krzewów, wykonywanie oprysków na rośliny wielolistne, nawożenie, utrzymanie czystości, koszenie trawy; Plac przy Ul. Królewskiej w Brześciu Kujawskim (łącznie ze schodami) - koszenie trawy, pielęgnacja drzew i krzewów, wykonywanie oprysków na rośliny wielolistne, nawożenie, uzupełnienie nasadzeń, utrzymanie czystości (3300 m2); Ul. Szkolna: od Ul. Konarskiego do Ul. 3 Maja w Brześciu Kujawskim (pas drogowy) - koszenie trawy, utrzymanie czystości (dł. ok. 580 m); Ul. Sokolników w Brześciu Kujawskim (pas drogowy) - koszenie trawy, (dł. ok. 300 m); Ul. Konarskiego: odcinek od skrzyżowania z ulicami Szkolną i Traugutta do końca chodnika, który od jezdni oddzielają barierki ochronne - koszenie trawy, utrzymanie czystości (dł. ok. 700 m); Ul. Traugutta: plac przy zbiorniku czystej wody, utrzymanie czystości (pow. ok. 4000 m2); Ul. Hołówki od Ul. Piaskowej do Ul. Mickiewicza (po obu stronach) - koszenie trawy, likwidacja dziko rosnących krzewów, utrzymanie czystości (dł. ok. 215 m); Ścieżka rowerowa od Ul. Szkolnej do Ul. Mickiewicza (po obu stronach) - koszenie trawy, usuwanie odrostów krzewów, utrzymanie czystości (dł. ok. 900 m); Teren od parkingu przy SP 2 Ul. Konarskiego w Brześciu Kujawskim do ścieżki rowerowej Szkolna - Mickiewicza (po obu stronach) - koszenie trawy, usuwanie odrostów krzewów, utrzymanie czystości (dł. ok. 400 m); Ul. Ogrodowa w Brześciu Kujawski (teren wokół parkingu cmentarnego) - koszenie trawy, utrzymanie czystości (powierzchnia terenu ok. 60 m2); Skrzyżowanie Ul. Polnej - Kilińskiego - koszenie trawy dla zapewnienia widoczności na skrzyżowaniu; Teren przy Zgłowiączce + wyspa - usuwanie chwastów i koszenie trawy, utrzymanie czystości (powierzchnia terenu ok. 5 000 m2); Plac wzdłuż Ul. Limanowskiego w Brześciu Kujawskim (naprzeciw Targowiska) - koszenie trawy, utrzymanie czystości (powierzchnia terenu ok. 1 500 m2); Wały przy Alejach Łokietka w Brześciu Kujawskim: - pielęgnacja drzew i krzewów liściastych; - pielęgnacja krzewów okrywowych (pow. 2 146 m2); - koszenie trawy (pow. 7 500 m2); - nawożenie trawników. OBSZAR II: Chodnik Ul. Radziejowska - koszenie i odchwaszczanie trawy, utrzymanie czystości (dł. ok. 1570m) Teren wokół parkingu przed obiektem sportowo-rekreacyjnym przy ulicy Radziejowskiej w Brześciu Kujawskim - koszenie trawy, utrzymanie czystości (ok. 7000 m2); Ciąg pieszo - rowerowy (po obu stronach) na odcinku od obiektu BCKiH "WAHADŁO" przy Ul. Kolejowej w Brześciu Kujawskim przez Stary Brześć do przejścia dla pieszych na DK 62 w Pikutkowie - koszenie trawy - (dł. ok. 3200 m); Ciąg pieszo - rowerowy (po obu stronach) na odcinku od Ul. Królewskiej w Brześciu Kujawskim do przystanku autobusowego w miejscowości Stary Brześć - koszenie trawy pielęgnacja drzew i krzewów, wykonywanie oprysków na rośliny wielolistne - (dł. ok. 1200 m); Teren przy krzyżu w miejscowości Stary Brześć (działki nr: 16/3, 13/1) - koszenie trawy (pow. ok. 350 m2); Teren wokół dworca PKS - koszenie trawy, pielęgnacja drzew i krzewów, utrzymanie porządku (ok. 2000 m2); Wszystkie ulice Osiedla Falborek o łącznej długości około 5500 m - koszenie trawy na poboczach, utrzymanie czystości. Teren sportowo-rekreacyjny w Jądrowicach (działka nr 59) - koszenie trawy, utrzymanie porządku (pow. 1200 m2). Teren za świetlicą wiejską w m. Miechowice na którym znajduje się oczyszczalnia ścieków (działka nr 15) - koszenie trawy, (pow. 1100 m2). Tereny zielone przy jeziorze Cmentowo i ciągu spacerowym (po obu stronach) łączącym Ul. Królewską z Ul. Archeologów - koszenie trawy (pow. 12 000 m2); Utrzymanie i koszenie trawy w ciągu ulic Przemysłowej i Traugutta w Brześciu Kujawskim (pow. 7 750 m2); Utrzymanie i koszenie trawy w ciągu ulicy Królewskiej, Polnej w Brześciu Kuj. (pow. 5 000 m2). Teren rekreacyjny okalający Plac Zabaw przy ulicy Krakowskiej 115 w Brześciu Kujawskim (działka nr 611/1 - koszenie trawy, utrzymanie porządku (pow. 1000 m2). OBSZAR III: Ciąg pieszy na długości ok. 700 m i parking w Wieńcu - koszenie trawy, utrzymanie czystości; Teren wzdłuż chodnika w Dubielewie - od rowu w Dubielewie do DW 268 - koszenie trawy wzdłuż chodnika po obu stronach na szerokości około 2,50 m z każdej strony (odcinek ok. 1,0 km); Chodnik w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 268 w Brzeziu (od figury do DW 252, ok. 750 m) koszenie trawy wzdłuż chodnika na szerokości 2,50 m oraz skarp; Chodnik w ciągu DW 252 w Brzeziu (od posesji P. Słabęckiego do traktu - ok. 500 m) - koszenie trawy, utrzymanie czystości; Teren rekreacyjny w miejscowości Brzezie (działka nr 69/12 - koszenie trawy, utrzymanie porządku (pow. 300 m2). Teren wokół Placu Przyjaciół w Wieńcu - likwidacja chwastów, koszenie trawy, utrzymanie czystości (pow. 1500 m2); Ulica Szkolna w Wieńcu - koszenie trawy wzdłuż pasa drogowego 3 razy w okresie wegetacji (dł. 1400 m); Wszystkie Ulice osiedlowe w Wieńcu (ul. Jarzębinowa, Różana, Modrzewiowa, Jaśminowa, Kalinowa, Jaworowa, Wierzbowa, Orzechowa, Jodłowa, Kamienna, Zielona, Brzozowa, Słoneczna, Akacjowa, Kasztanowa, Bukowa, Dębowa, Platanowa, Jesionowa, Wiązowa) - obustronne koszenie pasów drogowych na szerokości 2 m; Teren działki gminnej o numerze 257/15 w Wieńcu przy ulicy Szkolnej - koszenie, utrzymanie porządku (pow. 1100 m2); Ul. Parkowa w Wieńcu pas drogowy przylegający do cmentarza - koszenie trawy, utrzymanie czystości (powierzchnia terenu ok. 100 m2); Ul. S. Smolki w Wieńcu Zdroju (teren przy wjeździe z drogi powiatowej w Ul. S. Smolki) - koszenie trawy, utrzymanie czystości (powierzchnia terenu ok. 50 m2); Tereny przy pomnikach w Pikutkowie i Wieńcu Zdroju - koszenie trawy, utrzymanie czystości; Teren rekreacyjny obok Przedszkola Publicznego w Guźlinie - (działka nr 161/3 - koszenie trawy, utrzymanie porządku (pow. 2000 m2), Teren wokół parkingu przy RTE Poland Sp. z o.o. w m. Machnacz (działki nr: 135/1, 140/3, 146/1, 134/4, 145/7, 150/1 oraz 137/4 - zbiornik retencyjny) - koszenie trawy, utrzymanie czystości (ok. 4500 m2); USTALENIA OGÓLNE DOTYCZĄCE WSZYSTKICH OBSZARÓW: Usługi będą świadczone przy wykorzystaniu własnego sprzętu Wykonawcy. W przypadku braku innych uregulowań koszenia trawy należy dokonywać, gdy porost osiągnie 5 cm długości. CPV: 77310000-6, 45112710-5 Dokument nr: 2025/BZP 00169859, BI.II.271.9.2025.NŻ Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2025-04-08 10:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://e-propublico.pl 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający określa następujące wymagania sprzętowo - aplikacyjne pozwalające na korzystanie z Platformy: a) stały dostęp do sieci Internet; b) posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail), c) komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux, d) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa - Platforma współpracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich głównych przeglądarek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera), e) włączona obsługa JavaScript oraz Cookies. Zamawiający dopuszcza następujący format przesyłanych danych: pliki w formatach określonych odpowiednimi przepisami prawa, tj. m.in.: .doc, .docx, .txt, .xls, .xlsx, .ppt, .csv, .pdf, .jpg, .git, .png, .tif, .dwg, .ath, .kst, .zip, .rar, przy czym zaleca się wykorzystywanie plików w formacie .pdf, .doc, .docx., .xlsx, .xml. Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku to 80 MB, przy czym nie określa się limitu liczby plików. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający informuje, że; 1) udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące wyroków skazujących i czynów zabronionych) w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie; 2) udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia; 3) w przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO (związanych z prawem Wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące, prawem Wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, związanych z przekazaniem jego danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej oraz prawem otrzymania przez Wykonawcę od administratora kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu), Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia; 4) skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (uprawnienie do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych), nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1) w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania; 2) w przypadku, gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2025-04-08 09:30 Miejsce składania ofert: https://e-propublico.pl/ Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-04-15 do 2025-10-15 Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: BI.II.271.9.2025.NŻ 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Zakres przedsięwzięcia pn.: Utrzymanie terenów zieleni na obszarze Gminy Brześć Kujawski w 2025 roku, obejmuje: OBSZAR I: Plac przy Aptece i Ośrodku Zdrowia ul. Królewskiej w Brześciu Kujawskim - koszenie trawy, pielęgnacja krzewów, utrzymanie czystości (powierzchnia terenu ok. 1200 m2); Działka za garażami przy ul. Królewskiej w Brześciu Kujawskim - usuwanie chwastów i koszenie trawy (powierzchnia terenu ok. 500 m2); Działka przy ul. Nowej (dz. Nr 180/1 i Nr 180/2) w Brześciu Kujawskim - usuwanie chwastów i koszenie trawy ( pow. ok. 6000 m2); Ul. Reymonta w Brześciu Kujawskim (teren przy drodze gminnej za pocztą) - koszenie trawy, utrzymanie czystości (powierzchnia terenu ok. 50 m2); Ciąg przy ul. Reymonta w Brześciu Kujawskim, teren przy ogrodzeniu kościoła poklasztornego - pielęgnacja drzew i krzewów, wykonywanie oprysków na rośliny wielolistne, nawożenie, utrzymanie czystości, koszenie trawy; Plac przy ul. Królewskiej w Brześciu Kujawskim (łącznie ze schodami) - koszenie trawy, pielęgnacja drzew i krzewów, wykonywanie oprysków na rośliny wielolistne, nawożenie, uzupełnienie nasadzeń, utrzymanie czystości (3300 m2); Ul. Szkolna: od ul. Konarskiego do ul. 3 Maja w Brześciu Kujawskim (pas drogowy) - koszenie trawy, utrzymanie czystości (dł. ok. 580 m); Ul. Sokolników w Brześciu Kujawskim (pas drogowy) - koszenie trawy, (dł. ok. 300 m); Ul. Konarskiego: odcinek od skrzyżowania z ulicami Szkolną i Traugutta do końca chodnika, który od jezdni oddzielają barierki ochronne - koszenie trawy, utrzymanie czystości (dł. ok. 700 m); Ul. Traugutta: plac przy zbiorniku czystej wody, utrzymanie czystości (pow. ok. 4000 m2); Ul. Hołówki od ul. Piaskowej do ul. Mickiewicza (po obu stronach) - koszenie trawy, likwidacja dziko rosnących krzewów, utrzymanie czystości (dł. ok. 215 m); Ścieżka rowerowa od ul. Szkolnej do ul. Mickiewicza (po obu stronach) - koszenie trawy, usuwanie odrostów krzewów, utrzymanie czystości (dł. ok. 900 m); Teren od parkingu przy SP 2 ul. Konarskiego w Brześciu Kujawskim do ścieżki rowerowej Szkolna - Mickiewicza (po obu stronach) - koszenie trawy, usuwanie odrostów krzewów, utrzymanie czystości (dł. ok. 400 m); Ul. Ogrodowa w Brześciu Kujawski (teren wokół parkingu cmentarnego) - koszenie trawy, utrzymanie czystości (powierzchnia terenu ok. 60 m2); Skrzyżowanie ul. Polnej - Kilińskiego - koszenie trawy dla zapewnienia widoczności na skrzyżowaniu; Teren przy Zgłowiączce + wyspa - usuwanie chwastów i koszenie trawy, utrzymanie czystości (powierzchnia terenu ok. 5 000 m2); Plac wzdłuż ul. Limanowskiego w Brześciu Kujawskim (naprzeciw Targowiska) - koszenie trawy, utrzymanie czystości (powierzchnia terenu ok. 1 500 m2); Wały przy Alejach Łokietka w Brześciu Kujawskim: - pielęgnacja drzew i krzewów liściastych; - pielęgnacja krzewów okrywowych (pow. 2 146 m2); - koszenie trawy (pow. 7 500 m2); - nawożenie trawników. OBSZAR II: Chodnik ul. Radziejowska - koszenie i odchwaszczanie trawy, utrzymanie czystości (dł. ok. 1570m) Teren wokół parkingu przed obiektem sportowo-rekreacyjnym przy ulicy Radziejowskiej w Brześciu Kujawskim - koszenie trawy, utrzymanie czystości (ok. 7000 m2); Ciąg pieszo - rowerowy (po obu stronach) na odcinku od obiektu BCKiH "WAHADŁO" przy ul. Kolejowej w Brześciu Kujawskim przez Stary Brześć do przejścia dla pieszych na DK 62 w Pikutkowie - koszenie trawy - (dł. ok. 3200 m); Ciąg pieszo - rowerowy (po obu stronach) na odcinku od ul. Królewskiej w Brześciu Kujawskim do przystanku autobusowego w miejscowości Stary Brześć - koszenie trawy pielęgnacja drzew i krzewów, wykonywanie oprysków na rośliny wielolistne - (dł. ok. 1200 m); Teren przy krzyżu w miejscowości Stary Brześć (działki nr: 16/3, 13/1) - koszenie trawy (pow. ok. 350 m2); Teren wokół dworca PKS - koszenie trawy, pielęgnacja drzew i krzewów, utrzymanie porządku (ok. 2000 m2); Wszystkie ulice Osiedla Falborek o łącznej długości około 5500 m - koszenie trawy na poboczach, utrzymanie czystości. Teren sportowo-rekreacyjny w Jądrowicach (działka nr 59) - koszenie trawy, utrzymanie porządku (pow. 1200 m2). Teren za świetlicą wiejską w m. Miechowice na którym znajduje się oczyszczalnia ścieków (działka nr 15) - koszenie trawy, (pow. 1100 m2). Tereny zielone przy jeziorze Cmentowo i ciągu spacerowym (po obu stronach) łączącym ul. Królewską z ul. Archeologów - koszenie trawy (pow. 12 000 m2); Utrzymanie i koszenie trawy w ciągu ulic Przemysłowej i Traugutta w Brześciu Kujawskim (pow. 7 750 m2); Utrzymanie i koszenie trawy w ciągu ulicy Królewskiej, Polnej w Brześciu Kuj. (pow. 5 000 m2). Teren rekreacyjny okalający Plac Zabaw przy ulicy Krakowskiej 115 w Brześciu Kujawskim (działka nr 611/1 - koszenie trawy, utrzymanie porządku (pow. 1000 m2). OBSZAR III: Ciąg pieszy na długości ok. 700 m i parking w Wieńcu - koszenie trawy, utrzymanie czystości; Teren wzdłuż chodnika w Dubielewie - od rowu w Dubielewie do DW 268 - koszenie trawy wzdłuż chodnika po obu stronach na szerokości około 2,50 m z każdej strony (odcinek ok. 1,0 km); Chodnik w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 268 w Brzeziu (od figury do DW 252, ok. 750 m) koszenie trawy wzdłuż chodnika na szerokości 2,50 m oraz skarp; Chodnik w ciągu DW 252 w Brzeziu (od posesji P. Słabęckiego do traktu - ok. 500 m) - koszenie trawy, utrzymanie czystości; Teren rekreacyjny w miejscowości Brzezie (działka nr 69/12 - koszenie trawy, utrzymanie porządku (pow. 300 m2). Teren wokół Placu Przyjaciół w Wieńcu - likwidacja chwastów, koszenie trawy, utrzymanie czystości (pow. 1500 m2); Ulica Szkolna w Wieńcu - koszenie trawy wzdłuż pasa drogowego 3 razy w okresie wegetacji (dł. 1400 m); Wszystkie Ulice osiedlowe w Wieńcu (ul. Jarzębinowa, Różana, Modrzewiowa, Jaśminowa, Kalinowa, Jaworowa, Wierzbowa, Orzechowa, Jodłowa, Kamienna, Zielona, Brzozowa, Słoneczna, Akacjowa, Kasztanowa, Bukowa, Dębowa, Platanowa, Jesionowa, Wiązowa) - obustronne koszenie pasów drogowych na szerokości 2 m; Teren działki gminnej o numerze 257/15 w Wieńcu przy ulicy Szkolnej - koszenie, utrzymanie porządku (pow. 1100 m2); Ul. Parkowa w Wieńcu pas drogowy przylegający do cmentarza - koszenie trawy, utrzymanie czystości (powierzchnia terenu ok. 100 m2); Ul. S. Smolki w Wieńcu Zdroju (teren przy wjeździe z drogi powiatowej w ul. S. Smolki) - koszenie trawy, utrzymanie czystości (powierzchnia terenu ok. 50 m2); Tereny przy pomnikach w Pikutkowie i Wieńcu Zdroju - koszenie trawy, utrzymanie czystości; Teren rekreacyjny obok Przedszkola Publicznego w Guźlinie - (działka nr 161/3 - koszenie trawy, utrzymanie porządku (pow. 2000 m2), Teren wokół parkingu przy RTE Poland Sp. z o.o. w m. Machnacz (działki nr: 135/1, 140/3, 146/1, 134/4, 145/7, 150/1 oraz 137/4 - zbiornik retencyjny) - koszenie trawy, utrzymanie czystości (ok. 4500 m2); USTALENIA OGÓLNE DOTYCZĄCE WSZYSTKICH OBSZARÓW: Usługi będą świadczone przy wykorzystaniu własnego sprzętu Wykonawcy. W przypadku braku innych uregulowań koszenia trawy należy dokonywać, gdy porost osiągnie 5 cm długości. 4.2.6.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-04-15 do 2025-10-15 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punkty przyznane przez każdego z członków Komisji przetargowej zostaną zsumowane dla każdego z kryteriów oddzielnie. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 1 Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania zdolności do występowania w obrocie gospodarczym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie (załącznik nr 2) na zasadzie spełnia/nie spełnia. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: - Formularz oferty - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego 2. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie: 1) postępowania o udzielenie zamówienie publicznego, którego dotyczy; 2) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia; 3) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument "Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału", o którym mowa w pkt. 9.1 SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: 1. Strony przewidują zmianę umowy zgodnie z zapisami art. 455 ustawy Pzp. 2. Wszystkie zmiany postanowień zawartej umowy wymagają zgody obu stron i zachowania formy pisemnej (aneks) pod rygorem nieważności. 3. Zamawiający poza przypadkami określonymi w ustawie Pzp, dopuszcza możliwość zmian umowy w następującym zakresie i na określonych poniżej warunkach: a) zmiana terminu realizacji umowy - w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od stron umowy powodujących, że realizacja inwestycji w umownym terminie stanie się niemożliwa; b) zmiana danych teleadresowych - w przypadku zmiany danych kontaktowych i/lub siedziby stron umowy w okresie jej trwania; c) zmiana danych dotyczących rachunku bankowego - w przypadku zmiany banku i/lub nr rachunku bankowego stron umowy w okresie jej trwania; d) zmiana danych dotyczących warunków płatności (np. wprowadzenie płatności zaliczkowej lub częściowej) - w przypadku wystąpienia okoliczność niezależnych od stron umowy, mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; e) nastąpi wywierająca bezpośredni wpływ na dalsze wykonywanie umowy zmiana obowiązującego prawa powszechnego. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punkty przyznane przez każdego z członków Komisji przetargowej zostaną zsumowane dla każdego z kryteriów oddzielnie. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2025-05-07 |