Utrzymanie terenów zieleni

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Utrzymanie terenów zieleni

Data zamieszczenia: 2025-03-31
Dane kontaktowe Zamawiającego: GMINA BRZEŚĆ KUJAWSKI
pl. Władysława Łokietka 1
87-880 Brześć Kujawski
powiat: włocławski
urzad@brzesckujawski.pl
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Brześć Kujawski
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2025-04-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Utrzymanie terenów zieleni na obszarze Gminy Brześć Kujawski w 2025 roku
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres przedsięwzięcia pn.: Utrzymanie terenów zieleni na obszarze Gminy Brześć Kujawski w 2025 roku, obejmuje:
OBSZAR I:
Plac przy Aptece i Ośrodku Zdrowia Ul. Królewskiej w Brześciu Kujawskim
- koszenie trawy, pielęgnacja krzewów, utrzymanie czystości (powierzchnia terenu ok. 1200 m2);
Działka za garażami przy Ul. Królewskiej w Brześciu Kujawskim - usuwanie chwastów i koszenie trawy (powierzchnia terenu ok. 500 m2);
Działka przy Ul. Nowej (dz. Nr 180/1 i Nr 180/2) w Brześciu Kujawskim
- usuwanie chwastów i koszenie trawy ( pow. ok. 6000 m2);
Ul. Reymonta w Brześciu Kujawskim (teren przy drodze gminnej za pocztą)
- koszenie trawy, utrzymanie czystości (powierzchnia terenu ok. 50 m2);
Ciąg przy Ul. Reymonta w Brześciu Kujawskim, teren przy ogrodzeniu kościoła poklasztornego - pielęgnacja drzew i krzewów, wykonywanie oprysków
na rośliny wielolistne, nawożenie, utrzymanie czystości, koszenie trawy;
Plac przy Ul. Królewskiej w Brześciu Kujawskim (łącznie ze schodami)
- koszenie trawy, pielęgnacja drzew i krzewów, wykonywanie oprysków
na rośliny wielolistne, nawożenie, uzupełnienie nasadzeń, utrzymanie czystości (3300 m2);
Ul. Szkolna: od Ul. Konarskiego do Ul. 3 Maja w Brześciu Kujawskim (pas drogowy) - koszenie trawy, utrzymanie czystości (dł. ok. 580 m);
Ul. Sokolników w Brześciu Kujawskim (pas drogowy) - koszenie trawy, (dł. ok. 300 m);
Ul. Konarskiego: odcinek od skrzyżowania z ulicami Szkolną i Traugutta
do końca chodnika, który od jezdni oddzielają barierki ochronne - koszenie trawy, utrzymanie czystości (dł. ok. 700 m);
Ul. Traugutta: plac przy zbiorniku czystej wody, utrzymanie czystości (pow.
ok. 4000 m2);
Ul. Hołówki od Ul. Piaskowej do Ul. Mickiewicza (po obu stronach) - koszenie trawy, likwidacja dziko rosnących krzewów, utrzymanie czystości (dł.
ok. 215 m);
Ścieżka rowerowa od Ul. Szkolnej do Ul. Mickiewicza (po obu stronach) - koszenie trawy, usuwanie odrostów krzewów, utrzymanie czystości
(dł. ok. 900 m);
Teren od parkingu przy SP 2 Ul. Konarskiego w Brześciu Kujawskim do ścieżki rowerowej Szkolna - Mickiewicza (po obu stronach) - koszenie trawy, usuwanie odrostów krzewów, utrzymanie czystości (dł. ok. 400 m);
Ul. Ogrodowa w Brześciu Kujawski (teren wokół parkingu cmentarnego)
- koszenie trawy, utrzymanie czystości (powierzchnia terenu ok. 60 m2);
Skrzyżowanie Ul. Polnej - Kilińskiego - koszenie trawy dla zapewnienia widoczności na skrzyżowaniu;
Teren przy Zgłowiączce + wyspa - usuwanie chwastów i koszenie trawy, utrzymanie czystości (powierzchnia terenu ok. 5 000 m2);
Plac wzdłuż Ul. Limanowskiego w Brześciu Kujawskim (naprzeciw Targowiska) - koszenie trawy, utrzymanie czystości (powierzchnia terenu ok. 1 500 m2);
Wały przy Alejach Łokietka w Brześciu Kujawskim:
- pielęgnacja drzew i krzewów liściastych;
- pielęgnacja krzewów okrywowych (pow. 2 146 m2);
- koszenie trawy (pow. 7 500 m2);
- nawożenie trawników.
OBSZAR II:
Chodnik Ul. Radziejowska - koszenie i odchwaszczanie trawy, utrzymanie czystości (dł. ok. 1570m)
Teren wokół parkingu przed obiektem sportowo-rekreacyjnym przy ulicy Radziejowskiej w Brześciu Kujawskim - koszenie trawy, utrzymanie czystości (ok. 7000 m2);
Ciąg pieszo - rowerowy (po obu stronach) na odcinku od obiektu BCKiH "WAHADŁO" przy Ul. Kolejowej w Brześciu Kujawskim przez Stary Brześć
do przejścia dla pieszych na DK 62 w Pikutkowie - koszenie trawy
- (dł. ok. 3200 m);
Ciąg pieszo - rowerowy (po obu stronach) na odcinku od Ul. Królewskiej
w Brześciu Kujawskim do przystanku autobusowego w miejscowości Stary Brześć - koszenie trawy pielęgnacja drzew i krzewów, wykonywanie oprysków na rośliny wielolistne - (dł. ok. 1200 m);
Teren przy krzyżu w miejscowości Stary Brześć (działki nr: 16/3, 13/1)
- koszenie trawy (pow. ok. 350 m2);
Teren wokół dworca PKS - koszenie trawy, pielęgnacja drzew i krzewów, utrzymanie porządku (ok. 2000 m2);
Wszystkie ulice Osiedla Falborek o łącznej długości około 5500 m - koszenie trawy na poboczach, utrzymanie czystości.
Teren sportowo-rekreacyjny w Jądrowicach (działka nr 59) - koszenie trawy, utrzymanie porządku (pow. 1200 m2).
Teren za świetlicą wiejską w m. Miechowice na którym znajduje
się oczyszczalnia ścieków (działka nr 15) - koszenie trawy, (pow. 1100 m2).
Tereny zielone przy jeziorze Cmentowo i ciągu spacerowym (po obu stronach) łączącym Ul. Królewską z Ul. Archeologów - koszenie trawy (pow. 12 000 m2);
Utrzymanie i koszenie trawy w ciągu ulic Przemysłowej i Traugutta w Brześciu Kujawskim (pow. 7 750 m2);
Utrzymanie i koszenie trawy w ciągu ulicy Królewskiej, Polnej w Brześciu Kuj. (pow. 5 000 m2).
Teren rekreacyjny okalający Plac Zabaw przy ulicy Krakowskiej 115 w Brześciu Kujawskim (działka nr 611/1 - koszenie trawy, utrzymanie porządku
(pow. 1000 m2).
OBSZAR III:
Ciąg pieszy na długości ok. 700 m i parking w Wieńcu - koszenie trawy, utrzymanie czystości;
Teren wzdłuż chodnika w Dubielewie - od rowu w Dubielewie do DW 268 - koszenie trawy wzdłuż chodnika po obu stronach na szerokości około 2,50 m
z każdej strony (odcinek ok. 1,0 km);
Chodnik w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 268 w Brzeziu (od figury do DW 252, ok. 750 m) koszenie trawy wzdłuż chodnika na szerokości 2,50 m oraz skarp;
Chodnik w ciągu DW 252 w Brzeziu (od posesji P. Słabęckiego do traktu
- ok. 500 m) - koszenie trawy, utrzymanie czystości;
Teren rekreacyjny w miejscowości Brzezie (działka nr 69/12 - koszenie trawy, utrzymanie porządku (pow. 300 m2).
Teren wokół Placu Przyjaciół w Wieńcu - likwidacja chwastów, koszenie trawy, utrzymanie czystości (pow. 1500 m2);
Ulica Szkolna w Wieńcu - koszenie trawy wzdłuż pasa drogowego 3 razy
w okresie wegetacji (dł. 1400 m);
Wszystkie Ulice osiedlowe w Wieńcu (ul. Jarzębinowa, Różana, Modrzewiowa, Jaśminowa, Kalinowa, Jaworowa, Wierzbowa, Orzechowa, Jodłowa, Kamienna, Zielona, Brzozowa, Słoneczna, Akacjowa, Kasztanowa, Bukowa, Dębowa, Platanowa, Jesionowa, Wiązowa) - obustronne koszenie pasów drogowych na szerokości 2 m;
Teren działki gminnej o numerze 257/15 w Wieńcu przy ulicy Szkolnej
- koszenie, utrzymanie porządku (pow. 1100 m2);
Ul. Parkowa w Wieńcu pas drogowy przylegający do cmentarza - koszenie trawy, utrzymanie czystości (powierzchnia terenu ok. 100 m2);
Ul. S. Smolki w Wieńcu Zdroju (teren przy wjeździe z drogi powiatowej
w Ul. S. Smolki) - koszenie trawy, utrzymanie czystości (powierzchnia terenu ok. 50 m2);
Tereny przy pomnikach w Pikutkowie i Wieńcu Zdroju - koszenie trawy, utrzymanie czystości;
Teren rekreacyjny obok Przedszkola Publicznego w Guźlinie - (działka nr 161/3 - koszenie trawy, utrzymanie porządku (pow. 2000 m2),
Teren wokół parkingu przy RTE Poland Sp. z o.o. w m. Machnacz (działki
nr: 135/1, 140/3, 146/1, 134/4, 145/7, 150/1 oraz 137/4 - zbiornik retencyjny) - koszenie trawy, utrzymanie czystości (ok. 4500 m2);
USTALENIA OGÓLNE DOTYCZĄCE WSZYSTKICH OBSZARÓW:
Usługi będą świadczone przy wykorzystaniu własnego sprzętu Wykonawcy.
W przypadku braku innych uregulowań koszenia trawy należy dokonywać,
gdy porost osiągnie 5 cm długości.

CPV: 77310000-6, 45112710-5

Dokument nr: 2025/BZP 00169859, BI.II.271.9.2025.NŻ

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2025-04-08 10:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://e-propublico.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający określa następujące
wymagania sprzętowo - aplikacyjne pozwalające na korzystanie z
Platformy:
a) stały dostęp do sieci Internet;
b) posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail),
c) komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux,
d) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa - Platforma współpracuje z najnowszymi,
stabilnymi wersjami wszystkich głównych przeglądarek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft
Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera),
e) włączona obsługa JavaScript oraz Cookies.
Zamawiający dopuszcza następujący format przesyłanych danych: pliki w formatach określonych
odpowiednimi przepisami prawa, tj. m.in.: .doc, .docx, .txt, .xls, .xlsx, .ppt, .csv, .pdf, .jpg, .git, .png, .tif,
.dwg, .ath, .kst, .zip, .rar, przy czym zaleca się wykorzystywanie plików w formacie .pdf, .doc, .docx.,
.xlsx, .xml. Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku to 80 MB, przy czym nie określa się limitu liczby plików.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający informuje, że;
1) udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące wyroków
skazujących i czynów zabronionych) w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o
których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie;
2) udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych
osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych
ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub
światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych,
danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych
dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku
postępowania o udzielenie zamówienia;
3) w przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego,
z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO (związanych z prawem Wykonawcy do
uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące,
prawem Wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w
art. 46 RODO, związanych z przekazaniem jego danych osobowych do państwa trzeciego lub
organizacji międzynarodowej oraz prawem otrzymania przez Wykonawcę od administratora kopii
danych osobowych podlegających przetwarzaniu), Zamawiający może żądać od osoby występującej z
żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty
zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia;
4) skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia, o którym mowa w
art. 16 RODO (uprawnienie do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych), nie może naruszać
integralności protokołu postępowania oraz jego załączników.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1) w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia
przetwarzania, o którym
mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia
tego postępowania;
2) w przypadku, gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO
spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub
załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia
Zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2025-04-08 09:30
Miejsce składania ofert: https://e-propublico.pl/

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-04-15 do 2025-10-15

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BI.II.271.9.2025.NŻ
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres przedsięwzięcia pn.: Utrzymanie terenów zieleni na obszarze Gminy Brześć Kujawski w 2025 roku, obejmuje:
OBSZAR I:
Plac przy Aptece i Ośrodku Zdrowia ul. Królewskiej w Brześciu Kujawskim
- koszenie trawy, pielęgnacja krzewów, utrzymanie czystości (powierzchnia terenu ok. 1200 m2);
Działka za garażami przy ul. Królewskiej w Brześciu Kujawskim - usuwanie chwastów i koszenie trawy (powierzchnia terenu ok. 500 m2);
Działka przy ul. Nowej (dz. Nr 180/1 i Nr 180/2) w Brześciu Kujawskim
- usuwanie chwastów i koszenie trawy ( pow. ok. 6000 m2);
Ul. Reymonta w Brześciu Kujawskim (teren przy drodze gminnej za pocztą)
- koszenie trawy, utrzymanie czystości (powierzchnia terenu ok. 50 m2);
Ciąg przy ul. Reymonta w Brześciu Kujawskim, teren przy ogrodzeniu kościoła poklasztornego - pielęgnacja drzew i krzewów, wykonywanie oprysków
na rośliny wielolistne, nawożenie, utrzymanie czystości, koszenie trawy;
Plac przy ul. Królewskiej w Brześciu Kujawskim (łącznie ze schodami)
- koszenie trawy, pielęgnacja drzew i krzewów, wykonywanie oprysków
na rośliny wielolistne, nawożenie, uzupełnienie nasadzeń, utrzymanie czystości (3300 m2);
Ul. Szkolna: od ul. Konarskiego do ul. 3 Maja w Brześciu Kujawskim (pas drogowy) - koszenie trawy, utrzymanie czystości (dł. ok. 580 m);
Ul. Sokolników w Brześciu Kujawskim (pas drogowy) - koszenie trawy, (dł. ok. 300 m);
Ul. Konarskiego: odcinek od skrzyżowania z ulicami Szkolną i Traugutta
do końca chodnika, który od jezdni oddzielają barierki ochronne - koszenie trawy, utrzymanie czystości (dł. ok. 700 m);
Ul. Traugutta: plac przy zbiorniku czystej wody, utrzymanie czystości (pow.
ok. 4000 m2);
Ul. Hołówki od ul. Piaskowej do ul. Mickiewicza (po obu stronach) - koszenie trawy, likwidacja dziko rosnących krzewów, utrzymanie czystości (dł.
ok. 215 m);
Ścieżka rowerowa od ul. Szkolnej do ul. Mickiewicza (po obu stronach) - koszenie trawy, usuwanie odrostów krzewów, utrzymanie czystości
(dł. ok. 900 m);
Teren od parkingu przy SP 2 ul. Konarskiego w Brześciu Kujawskim do ścieżki rowerowej Szkolna - Mickiewicza (po obu stronach) - koszenie trawy, usuwanie odrostów krzewów, utrzymanie czystości (dł. ok. 400 m);
Ul. Ogrodowa w Brześciu Kujawski (teren wokół parkingu cmentarnego)
- koszenie trawy, utrzymanie czystości (powierzchnia terenu ok. 60 m2);
Skrzyżowanie ul. Polnej - Kilińskiego - koszenie trawy dla zapewnienia widoczności na skrzyżowaniu;
Teren przy Zgłowiączce + wyspa - usuwanie chwastów i koszenie trawy, utrzymanie czystości (powierzchnia terenu ok. 5 000 m2);
Plac wzdłuż ul. Limanowskiego w Brześciu Kujawskim (naprzeciw Targowiska) - koszenie trawy, utrzymanie czystości (powierzchnia terenu ok. 1 500 m2);
Wały przy Alejach Łokietka w Brześciu Kujawskim:
- pielęgnacja drzew i krzewów liściastych;
- pielęgnacja krzewów okrywowych (pow. 2 146 m2);
- koszenie trawy (pow. 7 500 m2);
- nawożenie trawników.
OBSZAR II:
Chodnik ul. Radziejowska - koszenie i odchwaszczanie trawy, utrzymanie czystości (dł. ok. 1570m)
Teren wokół parkingu przed obiektem sportowo-rekreacyjnym przy ulicy Radziejowskiej w Brześciu Kujawskim - koszenie trawy, utrzymanie czystości (ok. 7000 m2);
Ciąg pieszo - rowerowy (po obu stronach) na odcinku od obiektu BCKiH "WAHADŁO" przy ul. Kolejowej w Brześciu Kujawskim przez Stary Brześć
do przejścia dla pieszych na DK 62 w Pikutkowie - koszenie trawy
- (dł. ok. 3200 m);
Ciąg pieszo - rowerowy (po obu stronach) na odcinku od ul. Królewskiej
w Brześciu Kujawskim do przystanku autobusowego w miejscowości Stary Brześć - koszenie trawy pielęgnacja drzew i krzewów, wykonywanie oprysków na rośliny wielolistne - (dł. ok. 1200 m);
Teren przy krzyżu w miejscowości Stary Brześć (działki nr: 16/3, 13/1)
- koszenie trawy (pow. ok. 350 m2);
Teren wokół dworca PKS - koszenie trawy, pielęgnacja drzew i krzewów, utrzymanie porządku (ok. 2000 m2);
Wszystkie ulice Osiedla Falborek o łącznej długości około 5500 m - koszenie trawy na poboczach, utrzymanie czystości.
Teren sportowo-rekreacyjny w Jądrowicach (działka nr 59) - koszenie trawy, utrzymanie porządku (pow. 1200 m2).
Teren za świetlicą wiejską w m. Miechowice na którym znajduje
się oczyszczalnia ścieków (działka nr 15) - koszenie trawy, (pow. 1100 m2).
Tereny zielone przy jeziorze Cmentowo i ciągu spacerowym (po obu stronach) łączącym ul. Królewską z ul. Archeologów - koszenie trawy (pow. 12 000 m2);
Utrzymanie i koszenie trawy w ciągu ulic Przemysłowej i Traugutta w Brześciu Kujawskim (pow. 7 750 m2);
Utrzymanie i koszenie trawy w ciągu ulicy Królewskiej, Polnej w Brześciu Kuj. (pow. 5 000 m2).
Teren rekreacyjny okalający Plac Zabaw przy ulicy Krakowskiej 115 w Brześciu Kujawskim (działka nr 611/1 - koszenie trawy, utrzymanie porządku
(pow. 1000 m2).
OBSZAR III:
Ciąg pieszy na długości ok. 700 m i parking w Wieńcu - koszenie trawy, utrzymanie czystości;
Teren wzdłuż chodnika w Dubielewie - od rowu w Dubielewie do DW 268 - koszenie trawy wzdłuż chodnika po obu stronach na szerokości około 2,50 m
z każdej strony (odcinek ok. 1,0 km);
Chodnik w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 268 w Brzeziu (od figury do DW 252, ok. 750 m) koszenie trawy wzdłuż chodnika na szerokości 2,50 m oraz skarp;
Chodnik w ciągu DW 252 w Brzeziu (od posesji P. Słabęckiego do traktu
- ok. 500 m) - koszenie trawy, utrzymanie czystości;
Teren rekreacyjny w miejscowości Brzezie (działka nr 69/12 - koszenie trawy, utrzymanie porządku (pow. 300 m2).
Teren wokół Placu Przyjaciół w Wieńcu - likwidacja chwastów, koszenie trawy, utrzymanie czystości (pow. 1500 m2);
Ulica Szkolna w Wieńcu - koszenie trawy wzdłuż pasa drogowego 3 razy
w okresie wegetacji (dł. 1400 m);
Wszystkie Ulice osiedlowe w Wieńcu (ul. Jarzębinowa, Różana, Modrzewiowa, Jaśminowa, Kalinowa, Jaworowa, Wierzbowa, Orzechowa, Jodłowa, Kamienna, Zielona, Brzozowa, Słoneczna, Akacjowa, Kasztanowa, Bukowa, Dębowa, Platanowa, Jesionowa, Wiązowa) - obustronne koszenie pasów drogowych na szerokości 2 m;
Teren działki gminnej o numerze 257/15 w Wieńcu przy ulicy Szkolnej
- koszenie, utrzymanie porządku (pow. 1100 m2);
Ul. Parkowa w Wieńcu pas drogowy przylegający do cmentarza - koszenie trawy, utrzymanie czystości (powierzchnia terenu ok. 100 m2);
Ul. S. Smolki w Wieńcu Zdroju (teren przy wjeździe z drogi powiatowej
w ul. S. Smolki) - koszenie trawy, utrzymanie czystości (powierzchnia terenu ok. 50 m2);
Tereny przy pomnikach w Pikutkowie i Wieńcu Zdroju - koszenie trawy, utrzymanie czystości;
Teren rekreacyjny obok Przedszkola Publicznego w Guźlinie - (działka nr 161/3 - koszenie trawy, utrzymanie porządku (pow. 2000 m2),
Teren wokół parkingu przy RTE Poland Sp. z o.o. w m. Machnacz (działki
nr: 135/1, 140/3, 146/1, 134/4, 145/7, 150/1 oraz 137/4 - zbiornik retencyjny) - koszenie trawy, utrzymanie czystości (ok. 4500 m2);
USTALENIA OGÓLNE DOTYCZĄCE WSZYSTKICH OBSZARÓW:
Usługi będą świadczone przy wykorzystaniu własnego sprzętu Wykonawcy.
W przypadku braku innych uregulowań koszenia trawy należy dokonywać,
gdy porost osiągnie 5 cm długości.
4.2.6.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-04-15 do 2025-10-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punkty przyznane przez każdego z członków Komisji przetargowej zostaną zsumowane dla każdego z
kryteriów oddzielnie. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania zdolności
do występowania w obrocie gospodarczym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana w oparciu
o złożone oświadczenie (załącznik nr 2) na zasadzie spełnia/nie spełnia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
- Formularz oferty
- Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika
do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
2. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać
w szczególności wskazanie:
1) postępowania o udzielenie zamówienie publicznego, którego dotyczy;
2) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia;
3) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument "Oświadczenia o niepodleganiu
wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału", o którym mowa w pkt. 9.1 SWZ, składa każdy
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia
te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału
w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Strony przewidują zmianę umowy zgodnie z zapisami art. 455 ustawy Pzp.
2. Wszystkie zmiany postanowień zawartej umowy wymagają zgody obu stron i zachowania formy pisemnej (aneks) pod rygorem nieważności.
3. Zamawiający poza przypadkami określonymi w ustawie Pzp, dopuszcza możliwość zmian umowy w następującym zakresie i na określonych poniżej warunkach:
a) zmiana terminu realizacji umowy - w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od stron umowy powodujących, że realizacja inwestycji
w umownym terminie stanie się niemożliwa;
b) zmiana danych teleadresowych - w przypadku zmiany danych kontaktowych i/lub siedziby stron umowy w okresie jej trwania;
c) zmiana danych dotyczących rachunku bankowego - w przypadku zmiany banku i/lub nr rachunku bankowego stron umowy w okresie jej trwania;
d) zmiana danych dotyczących warunków płatności (np. wprowadzenie płatności zaliczkowej lub częściowej) - w przypadku wystąpienia okoliczność niezależnych od stron umowy, mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia;
e) nastąpi wywierająca bezpośredni wpływ na dalsze wykonywanie umowy zmiana obowiązującego prawa powszechnego.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punkty przyznane przez każdego z członków Komisji przetargowej zostaną zsumowane dla każdego z
kryteriów oddzielnie. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2025-05-07

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii