Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wynajem dmuchańców i atrakcji dla dzieci oraz dorosłych wraz z ich kompleksową obsługą |
Data zamieszczenia: | 2025-04-02 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie we Wrocławiu ul. Kościuszki 131 50-440 Wrocław powiat: Wrocław tel. 71/72 21 860, fax: 71/72 21 869 pcpr@pcpr.wroclaw.pl |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Wrocław |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 71/72 21 860, f |
Termin składania ofert: | 2025-04-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
III. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wynajem dmuchańców i atrakcji dla dzieci oraz dorosłych wraz z ich kompleksową obsługą podczas Powiatowego Pikniku Międzypokoleniowego, który odbędzie się dnia 07 czerwca 2025 r. na terenie Zespołu Szkolno - Przedszkolnego im. Janusza Korczaka w Sobótce, przy Ul. Świdnickiej 20, w godz. od 12.00 do godz. 16.00. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje wynajem i kompleksową obsługę dmuchańców z atrakcjami dla dzieci oraz dorosłych: 1) zjeżdżalnia + obsługa - 1 szt., 2) suchy basen z kulkami + obsługa 1 szt., 3) zamek do skakania + obsługa 1 szt., 4) dart dmuchany + obsługa 1 szt., 5) własny generator prądu, oraz wynajem namiotów i ławostołów z usługą transportu, montażu i demontażu: 1) namiot o wymiarach 10 x 5 m - 3 szt., 2) namiot o wymiarach 6 x 4 m + boki i tył - 2 szt., 3) namiot o wymiarach 3 x 3 m - 2 szt, 4) ławostołów - 30 kompletów. 2. Materiały i niezbędne akcesoria zapewnia Wykonawca. 3 Usługa będzie przeprowadzona zgodnie z poszanowaniem norm kulturowych czy religijnych warunkujących m.in. sposób ubierania się czy zachowania. 4 Planowany czas wynajmu dmuchańców i atrakcji wraz z kompleksową obsługą wynosi 4 godz. (godz. - 60 min.). 5 Szczegółowy harmonogram realizacji usługi zostanie ustalony przed podpisaniem umowy. 6 Wykonawca zapewni we własnym zakresie dojazd do miejsca wydarzenia: Zespół Szkolno -Przedszkolnego im. Janusza Korczaka w Sobótce, przy Ul. Świdnickiej 20, 55-050 Sobótka. Dokument nr: PCPR.ORG.3221 -8/2025 Składanie ofert: X. Miejsce i termin złożenia oferty: Oferty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem: ,,Wynajem dmuchańców i atrakcji dla dzieci oraz dorosłych wraz z kompleksową obsługą oraz kompleksowy wynajem namiotów i ławostołów" - podczas Powiatowego Pikniku Międzypokoleniowego, który odbędzie się dnia 07 czerwca 2025 r. na terenie Zespołu Szkolno - Przedszkolnego im. Janusza Korczaka w Sobótce, przy Ul. Świdnickiej 20, w godz. od 12.00 do godz. 16.00, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 30 kwietnia 2025 r. do godz. 15:00 (decyduje data wpływu do Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie we Wrocławiu) w jednym z podanych sposobów: 1) za pośrednictwem poczty na adres Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie we Wrocławiu, Ul. Kościuszki 131, 50-440 Wrocław. Decyduje data wpływu do Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie we Wrocławiu; 2) za pośrednictwem drogi elektronicznej na adres: pcpr@pcpr.wroclaw.pl. decyduje godz. wpływu, przy czym oryginały dokumentów wyłoniony Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć do siedziby Zamawiającego, nie później niż na 2 dni przed podpisaniem umowy. Oferty, które wpłyną do Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie we Wrocławiu po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane. Miejsce i termin realizacji: IV. Termin realizacji zamówienia: Planowany termin wykonania zamówienia: 07 czerwca 2025 r. Wymagania: ZAPYTANIE OFERTOWE Zamówienie nie podlega przepisom ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych V. Warunki udziału w postępowaniu: O udzielenie niniejszego zamówienia może/mogą ubiegać się Wykonawca/y, który/którzy: 1. Posiada/ją aktualny (nie starszy niż 3 miesiące) wydruk z ewidencji działalności gospodarczej lub KRS Wykonawcy (jeżeli dotyczy). Weryfikacja spełnienia warunku: na podstawie aktualnego odpisu właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Nie pozostają w stosunku pracy z Zamawiającym. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia. VI. Wymagane dokumenty: 1. Ofertę należy złożyć na formularzu, który stanowi załącznik do niniejszego zapytania. 2. Oferta powinna zawierać: 1) Formularz oferty - Załącznik nr 1. VII. Sposób przygotowania oferty: 1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 2. Ofertę należy sporządzić zgodnie z załącznikami do zapytania. 3. Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania. 4. Oferta winna być sporządzona na piśmie, w języku polskim, w formie zapewniającej pełną czytelność jej treści. 5. Oferta powinna zawierać dokumenty wymienione w pkt V i VI. 6. Wszystkie wymagane załączniki muszą być podpisane czytelnie przez Wykonawcę lub osobę/y upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (należy wówczas załączyć upoważnienie do reprezentowania). 7. Wszystkie kopie dokumentów muszą być potwierdzone ,,za zgodność z oryginałem". 8. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem ofert obciążają składających je Wykonawców. IX. Kryteria wyboru oferty: 1. Zamawiający dokona oceny ofert pod względem formalnym i zgodności z niniejszym zapytaniem ofertowym. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena oferty brutto - znaczenie 100%. Oferta najkorzystniejsza otrzyma 100 punktów, oferty pozostałe proporcjonalnie mniej. 2. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę, spośród ważnych ofert złożonych w postępowaniu. 3. Wszystkie wyniki zostaną zaokrąglone, zgodnie z zasadami matematycznymi, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 4. Ocenie według kryteriów wyboru ofert poddane zostaną jedynie oferty nie podlegające odrzuceniu. 5. Cena ofertowa musi zawierać wszystkie koszty składowe mające wpływ na realizację zamówienia. 6. Cena ofertowa za wykonanie zamówienia winna być podana liczbowo i słownie w złotych polskich, z wyodrębnieniem ceny brutto. Wykonawca określi cenę ofertową zgodnie z formularzem ofertowym. 7. Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty o wyborze najkorzystniejszej oferty, Wykonawcach wykluczonych oraz ofertach odrzuconych. 8. Zamawiający zawiadomi wybranego Wykonawcę o miejscu i terminie podpisania umowy na zamówienie. 9. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w walucie PLN, Zamawiający nie dopuszcza rozliczeń w walutach obcych. XI. Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania w przypadku, gdy: 1. Nie wpłynęła żadna oferta. 2. Wszystkie złożone oferty będą podlegać odrzuceniu ze względu na niezgodność z treścią niniejszego ogłoszenia lub zawierać będą wady prawne. 3. Wszyscy Wykonawcy będą podlegać wykluczeniu ze względu na niespełnienie warunków udziału w postępowaniu określone w pkt. V i VI zapytania. 4. Oferta najkorzystniejsza będzie przewyższać możliwość finansowania Zamawiającego. 5. Postępowanie obarczone będzie wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy. XII. Uwagi końcowe 1. Zapytanie ofertowe nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu cywilnego. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzania w toku oceny ofert wiarygodności przedstawionych przez Wykonawców dokumentów, wykazów, danych i informacji. Uwagi: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO informuję, iż: 1) administratorem danych osobowych osób składających oferty jest Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie we Wrocławiu z siedzibą we Wrocławiu, przy ul. Kościuszki 131, w osobie przedstawiciela Pani Dyrektor Ariety Szmigielskiej. 2) inspektorem ochrony danych osobowych w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie we Wrocławiu z siedzibą we Wrocławiu, przy ul. Kościuszki 131, jest Pani Małgorzata Czartoryska nr tel. 519375959. 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procedury zamówienia publicznego na: ,,Wynajem dmuchańców i atrakcji dla dzieci oraz dorosłych wraz z kompleksową obsługą oraz kompleksowy wynajem namiotów i ławostołów" -- podczas Powiatowego Pikniku Międzypokoleniowego, który odbędzie się dnia 07 czerwca 2025 r". 4) podstawą przetwarzania danych osobowych dotyczących Wykonawców jest ustawa z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej oraz zgoda w odniesieniu do danych osobowych w zakresie wykraczającym poza ww. przepisy zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a RODO. 5) dane osobowe Wykonawców nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej. 6) Wykonawca ma prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. 7) Wykonawca ma prawo do żądania od Administratora dostępu do danych, ich sprostowania oraz ograniczenia przetwarzania danych osobowych, ich usunięcia i wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych w zakresie dopuszczonym przepisami prawa. 8) Wykonawca ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. 9) dane osobowe Wykonawców nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu. 10) podanie danych osobowych jest dobrowolne. Bez podania wymaganych danych osobowych udział Wykonawców w zamówieniu publicznym nie będzie możliwy. Może Pan/Pani uzyskać kopię danych osobowych przetwarzanych przez ADO, jakim jest Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie we Wrocławiu z siedzibą we Wrocławiu, przy ul. Kościuszki 131 (w tym celu należy posłużyć się dokumentem - Wniosek o udostępnienie danych osobowych, znajdującym się na stronach www oraz w Sekretariacie, a następnie złożyć je w dwóch egzemplarzach w Sekretariacie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: pcpr@pcpr.wroclaw.pl lub za pośrednictwem Poczty Polskiej na adres Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie we Wrocławiu, ul. Kościuszki 131, 50-440 Wrocław). Kontakt: VIII. Sposób kontaktowania się z Zamawiającym: Osobą wyznaczoną do kontaktu jest: Dorota Firlej, tel. 71/72 21 860, fax: 71/72 21 869, e-mail: pcpr@pcpr.wroclaw.pl |