Wykonywanie mechanicznego czyszczenia ulic i chodników

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonywanie mechanicznego czyszczenia ulic i chodników

Data zamieszczenia: 2025-04-04
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Miejski w Tarczynie
ul. Juliana Stępkowskiego 17
05-555 Tarczyn
powiat: piaseczyński
tel: (48 22) 715 79 00 faks: (48 22) 727 81 91
monika.borkowska@tarczyn.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Tarczyn
Wadium: ---
Nr telefonu: tel: (48 22) 715 79
Termin składania ofert: 2025-04-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Mechaniczne czyszczenie ulic, chodników, ciągów pieszo-rowerowych itp.
Zamawiający zaprasza do składania ofert wykonywanie mechanicznego czyszczenia ulic i chodników na terenie gm. Tarczyn.
Przedmiot zapytania:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego mechanicznego czyszczenia ulic, chodników, ciągów pieszo-rowerowych itp. ze skropieniem wodą oraz zebranie odkurzaczami materiału zanieczyszczającego ulice, chodniki, ciągi pieszo-rowerowe itp.
Zagospodarowanie zebranego materiału zanieczyszczającego leży w gestii Wykonawcy.
Usługa będzie wykonywana trzykrotnie w ciągu roku, przy czym pierwsze czyszczenie zostanie wykonane w terminie 7 dni od daty przekazania przez Zamawiającego informacji niezbędnych do wykonania zamówienia. Koleje czyszczenia odbędą się w terminach uzgodnionych w Zamawiającym.
Zamawiający przewiduje, że łącznie w okresie realizacji umowy zostanie wyczyszczonych 50 km bieżących ulic i 18 000 m2 chodników, ciągów pieszo-rowerowych itp.
Wykonawca będzie zobowiązany wykonać usługę profesjonalną maszyną czyszczącą ze zraszaniem, myciem oraz odkurzaniem nawierzchni ulic, chodników, ciągów pieszo-rowerowych itp. spełniającą normy pyłów PN 2,5-10.
Odbiór przedmiotu zamówienia nastąpi na podstawie protokołów zdawczo-odbiorczych.

Dokument nr: ZP.271.2.6.2025.MB

Składanie ofert:
Ofertę należy przesłać wyłącznie na adres e-mail monika.borkowska@tarczyn.pl w terminie do 14 kwietnia 2025 r.

Miejsce i termin realizacji:
Termin wykonania zamówienia:
Pierwsze czyszczenie - w terminie 7 dni od daty otrzymania informacji niezbędnych do wykonania zamówienia, kolejne - w terminach uzgodnionych z Zamawiającym, nie później niż do 30 października 2025 r.

Wymagania:
Termin płatności:
Zamawiający będzie wypłacał wynagrodzenie w częściach, przy czym pierwsza płatność za czyszczenie ulic może nastąpić najwcześniej po podpisaniu przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie w ramach programu ,,Mazowsze dla Czystego Powietrza 2025" lub po uzyskaniu informacji o braku otrzymania tego dofinansowania.
W przypadku przyznania dofinansowania Zamawiający zakłada, że umowa z Urzędem Marszałkowskim zostanie podpisana w czerwcu 2025 r.
Płatność będzie dokonywana przelewem na rachunek bankowy, wskazany w fakturze, z zastosowaniem mechanizmu podzielonej płatności.
Zamawiający będzie płacił wynagrodzenie za faktycznie wykonane i odebrane prace.
W przypadku braku przyznania dofinansowania Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z trzeciego mycia ulic i chodników.

Warunki udziału w postępowaniu:
Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
Wykonawca ma wykazać się wykonaniem co najmniej 1 usługi mechanicznego czyszczenia ulic, chodników, parkingów itp. ,,na mokro" o wartości co najmniej 50 000 zł brutto, wykonanej w okresie ostatnich 5 lat.
Sposób i termin złożenia oferty:
Ofertę należy złożyć na formularzu, stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania.
W ofercie Wykonawca ma podać swoje dane oraz wartość netto, stawkę podatku VAT i cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia - zgodnie z tabelą w formularzu oferty.
W formularzu oferty należy podać także dane, potwierdzające posiadane doświadczenie.
Formularz oferty należy opatrzeć kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Zamawiający dopuszcza także przesłanie oferty w formie skanu dokumentu, sporządzonego pierwotnie w wersji papierowej i podpisanego.
Kryteria oceny ofert:
Cena 100%
Sposób rozstrzygnięcia postępowania, w tym unieważnienie postępowania:
Zamawiający poinformuje Wykonawców za pośrednictwem e-maila o rozstrzygnięciu postępowania (wyborze oferty lub unieważnieniu postępowania).
Zamawiający może unieważnić postępowanie w przypadku, gdy:
1) wszystkie oferty zostaną odrzucone,
2) nie wpłynie żadna oferta,
3) Zamawiający oceni, że złożone oferty zawierają ceny zawyżone w stosunku do cen rynkowych,
4) postępowanie będzie obarczone błędem, niemożliwym do usunięcia po upływie terminu składania ofert,
5) w innych uzasadnionych przypadkach.
Zamawiający może także unieważnić postępowanie na każdym etapie bez podawania przyczyny.
Pozostałe informacje:
Zamawiający nie będzie udzielał informacji o złożonych ofertach do czasu upływu terminu ich składania.
Zamawiający może odrzucić ofertę w przypadku gdy:
1) oferta wpłynie po upływie terminu składania ofert,
2) oferta nie zostanie podpisana zgodnie z wymaganiami zapytania ofertowego,
3) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego nie udzieli wymaganych wyjaśnień,
4) w innych uzasadnionych przypadkach.
Treść umowy zostanie uzgodniona z wybranym Wykonawcą.
Zamawiający dopuszcza możliwość negocjacji cen, zwrócenia się o złożenie ofert dodatkowych lub zmniejszenie zakresu zamówienia.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii