Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonywanie mechanicznego czyszczenia ulic i chodników |
Data zamieszczenia: | 2025-04-04 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Urząd Miejski w Tarczynie ul. Juliana Stępkowskiego 17 05-555 Tarczyn powiat: piaseczyński tel: (48 22) 715 79 00 faks: (48 22) 727 81 91 monika.borkowska@tarczyn.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Tarczyn |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel: (48 22) 715 79 |
Termin składania ofert: | 2025-04-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Mechaniczne czyszczenie ulic, chodników, ciągów pieszo-rowerowych itp. Zamawiający zaprasza do składania ofert wykonywanie mechanicznego czyszczenia ulic i chodników na terenie gm. Tarczyn. Przedmiot zapytania: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego mechanicznego czyszczenia ulic, chodników, ciągów pieszo-rowerowych itp. ze skropieniem wodą oraz zebranie odkurzaczami materiału zanieczyszczającego ulice, chodniki, ciągi pieszo-rowerowe itp. Zagospodarowanie zebranego materiału zanieczyszczającego leży w gestii Wykonawcy. Usługa będzie wykonywana trzykrotnie w ciągu roku, przy czym pierwsze czyszczenie zostanie wykonane w terminie 7 dni od daty przekazania przez Zamawiającego informacji niezbędnych do wykonania zamówienia. Koleje czyszczenia odbędą się w terminach uzgodnionych w Zamawiającym. Zamawiający przewiduje, że łącznie w okresie realizacji umowy zostanie wyczyszczonych 50 km bieżących ulic i 18 000 m2 chodników, ciągów pieszo-rowerowych itp. Wykonawca będzie zobowiązany wykonać usługę profesjonalną maszyną czyszczącą ze zraszaniem, myciem oraz odkurzaniem nawierzchni ulic, chodników, ciągów pieszo-rowerowych itp. spełniającą normy pyłów PN 2,5-10. Odbiór przedmiotu zamówienia nastąpi na podstawie protokołów zdawczo-odbiorczych. Dokument nr: ZP.271.2.6.2025.MB Składanie ofert: Ofertę należy przesłać wyłącznie na adres e-mail monika.borkowska@tarczyn.pl w terminie do 14 kwietnia 2025 r. Miejsce i termin realizacji: Termin wykonania zamówienia: Pierwsze czyszczenie - w terminie 7 dni od daty otrzymania informacji niezbędnych do wykonania zamówienia, kolejne - w terminach uzgodnionych z Zamawiającym, nie później niż do 30 października 2025 r. Wymagania: Termin płatności: Zamawiający będzie wypłacał wynagrodzenie w częściach, przy czym pierwsza płatność za czyszczenie ulic może nastąpić najwcześniej po podpisaniu przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie w ramach programu ,,Mazowsze dla Czystego Powietrza 2025" lub po uzyskaniu informacji o braku otrzymania tego dofinansowania. W przypadku przyznania dofinansowania Zamawiający zakłada, że umowa z Urzędem Marszałkowskim zostanie podpisana w czerwcu 2025 r. Płatność będzie dokonywana przelewem na rachunek bankowy, wskazany w fakturze, z zastosowaniem mechanizmu podzielonej płatności. Zamawiający będzie płacił wynagrodzenie za faktycznie wykonane i odebrane prace. W przypadku braku przyznania dofinansowania Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z trzeciego mycia ulic i chodników. Warunki udziału w postępowaniu: Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Wykonawca ma wykazać się wykonaniem co najmniej 1 usługi mechanicznego czyszczenia ulic, chodników, parkingów itp. ,,na mokro" o wartości co najmniej 50 000 zł brutto, wykonanej w okresie ostatnich 5 lat. Sposób i termin złożenia oferty: Ofertę należy złożyć na formularzu, stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania. W ofercie Wykonawca ma podać swoje dane oraz wartość netto, stawkę podatku VAT i cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia - zgodnie z tabelą w formularzu oferty. W formularzu oferty należy podać także dane, potwierdzające posiadane doświadczenie. Formularz oferty należy opatrzeć kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Zamawiający dopuszcza także przesłanie oferty w formie skanu dokumentu, sporządzonego pierwotnie w wersji papierowej i podpisanego. Kryteria oceny ofert: Cena 100% Sposób rozstrzygnięcia postępowania, w tym unieważnienie postępowania: Zamawiający poinformuje Wykonawców za pośrednictwem e-maila o rozstrzygnięciu postępowania (wyborze oferty lub unieważnieniu postępowania). Zamawiający może unieważnić postępowanie w przypadku, gdy: 1) wszystkie oferty zostaną odrzucone, 2) nie wpłynie żadna oferta, 3) Zamawiający oceni, że złożone oferty zawierają ceny zawyżone w stosunku do cen rynkowych, 4) postępowanie będzie obarczone błędem, niemożliwym do usunięcia po upływie terminu składania ofert, 5) w innych uzasadnionych przypadkach. Zamawiający może także unieważnić postępowanie na każdym etapie bez podawania przyczyny. Pozostałe informacje: Zamawiający nie będzie udzielał informacji o złożonych ofertach do czasu upływu terminu ich składania. Zamawiający może odrzucić ofertę w przypadku gdy: 1) oferta wpłynie po upływie terminu składania ofert, 2) oferta nie zostanie podpisana zgodnie z wymaganiami zapytania ofertowego, 3) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego nie udzieli wymaganych wyjaśnień, 4) w innych uzasadnionych przypadkach. Treść umowy zostanie uzgodniona z wybranym Wykonawcą. Zamawiający dopuszcza możliwość negocjacji cen, zwrócenia się o złożenie ofert dodatkowych lub zmniejszenie zakresu zamówienia. |