Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa mebli biurowych |
Data zamieszczenia: | 2025-04-11 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
MIASTO KALISZ Główny Rynek 20 62-800 Kalisz powiat: Kalisz zamowienia_wag@um.kalisz.pl https://miastokalisz.ezamawiajacy.pl/pn/miastokalisz/demand/notice/public/163220/details |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Kalisz |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2025-04-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA mebli biurowych do pomieszczeń Urzędu Miasta Kalisza Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem mebli biurowych do pomieszczeń Urzędu Miasta Kalisza zlokalizowanych w budynku Ratusza przy Głównym Rynku 20 w Kaliszu oraz dostawa dodatkowego wyposażenia do magazynu Urzędu Miasta Kalisza mieszczącego się w budynku ,,C" przy Ul. Krótka 5-7 w Kaliszu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumencie pn. ,,Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia" oraz wizualizacjach stanowiących załączniki do SWZ. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje także: 1) transport i wniesienie mebli oraz wyposażenia dodatkowego do pomieszczeń Urzędu Miasta Kalisza zgodnie z wykazem zawartym w ,,Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia"; 2) montaż, ustawienie oraz wypoziomowanie mebli na miejscu ich przeznaczenia (posadowienia). 3. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawarte zostały w SWZ i załącznikach do niej. 4. DOSTAWA przedmiotu zamówienia nastąpi jednorazowo w ciągu 30 dni od dnia zawarcia umowy. 5. Zamawiający wymaga złożenia oferty po odbyciu obowiązkowej wizji lokalnej przez przedstawiciela Wykonawcy w obecności pracownika Zamawiającego w pomieszczeniach budynku Ratusza przy Głównym Rynku 20 w Kaliszu, gdzie ma nastąpić dostawa wraz z montażem mebli biurowych - dokładne informacje w tym zakresie, a w szczególności terminy na dokonanie wizji lokalnej zawiera pkt 4.10 SWZ . CPV: 39130000-2, 39134000-0,39132100-7,39112000-0 Dokument nr: 2025/BZP 00188098, WAG.2711.0003.2025 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2025-04-29 12:05 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://miastokalisz.ezamawiajacy.pl 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miastokalisz.ezamawiajacy.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej zostały określone w dokumentacji zamieszczonej pod adresem strony internetowej prowadzonego postępowania. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje zostały zawarte w pkt 33 SWZ. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje zostały zawarte w pkt 33 SWZ. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://miastokalisz.ezamawiajacy.pl/pn/miastokalisz/demand/notice/public/163220/details TERMIN SKŁADANIA ofert: 2025-04-29 12:00 Miejsce składania ofert: https://miastokalisz.ezamawiajacy.pl Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni Wymagania: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 1.000,00 PLN (słownie złotych: jeden tysiąc 00/100). 2. Formę wniesienia wadium wybiera Wykonawca spośród przewidzianych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp. 3. Wadium w pieniądzu (PLN) należy wnieść przelewem na rachunek Miasta Kalisza prowadzony przez Santander Bank S.A. o nr 39 1090 1128 0000 0001 5108 9160, z dopiskiem ,,Wadium, nr sprawy WAG.2711.0003.2025". Wskazane jest załączenie do oferty składanej na Platformie potwierdzenia dokonania przelewu poprzez wczytanie pliku na Platformie w podsekcji ,,DOKUMENTY DO OFERTY", sekcji ,,PRZYGOTOWANIE OFERTY" jako załącznik do oferty. 4. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż pieniężna oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby/osób upoważnionej/upoważnionych do reprezentowania wystawcy dokumentu musi nastąpić poprzez wczytanie pliku na Platformie w podsekcji ,,DOKUMENTY DO OFERTY", sekcji ,,PRZYGOTOWANIE OFERTY" jako załącznik do oferty. 5. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego, o którym mowa w pkt 3. Tym samym zlecenie dokonania przelewu przez Wykonawcę w dniu składania ofert lub dniu poprzedzającym może okazać się zbyt późne. 6. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia z ich treści musi jednoznacznie wynikać: nazwa zlecającego, beneficjenta gwarancji (Miasto Kalisz), gwaranta wraz z adresami ich siedzib, określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; kwota gwarancji; termin ważności gwarancji, bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w przypadku zaistnienia przesłanek, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. 7. Wadium musi zabezpieczać złożoną ofertę przez cały okres terminu związania ofertą SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: WAG.2711.0003.2025 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak 4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem mebli biurowych do pomieszczeń Urzędu Miasta Kalisza zlokalizowanych w budynku Ratusza przy Głównym Rynku 20 w Kaliszu oraz dostawa dodatkowego wyposażenia do magazynu Urzędu Miasta Kalisza mieszczącego się w budynku ,,C" przy ul. Krótka 5-7 w Kaliszu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumencie pn. ,,Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia" oraz wizualizacjach stanowiących załączniki do SWZ. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje także: 1) transport i wniesienie mebli oraz wyposażenia dodatkowego do pomieszczeń Urzędu Miasta Kalisza zgodnie z wykazem zawartym w ,,Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia"; 2) montaż, ustawienie oraz wypoziomowanie mebli na miejscu ich przeznaczenia (posadowienia). 3. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawarte zostały w SWZ i załącznikach do niej. 4. Dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi jednorazowo w ciągu 30 dni od dnia zawarcia umowy. 5. Zamawiający wymaga złożenia oferty po odbyciu obowiązkowej wizji lokalnej przez przedstawiciela Wykonawcy w obecności pracownika Zamawiającego w pomieszczeniach budynku Ratusza przy Głównym Rynku 20 w Kaliszu, gdzie ma nastąpić dostawa wraz z montażem mebli biurowych - dokładne informacje w tym zakresie, a w szczególności terminy na dokonanie wizji lokalnej zawiera pkt 4.10 SWZ . 4.2.6.) Główny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 39134000-0 - Meble komputerowe 39132100-7 - Szafy na akta 39112000-0 - Krzesła 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert zawarty został w SWZ. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 1 Art. 109 ust. 1 pkt 4 Art. 109 ust. 1 pkt 5 Art. 109 ust. 1 pkt 6 Art. 109 ust. 1 pkt 7 Art. 109 ust. 1 pkt 8 Art. 109 ust. 1 pkt 9 Art. 109 ust. 1 pkt 10 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy: 1) wykażą wykonanie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dostawy mebli biurowych o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł brutto. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu wyłącznie na wezwanie Zamawiającego (po otwarciu ofert) Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące podmiotowe środki dowodowe: 1) oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 12.1 SWZ, w zakresie podstaw wykluczenia wskazanych przez Zamawiającego w pkt 10.1. i 10.2. SWZ, zgodnie ze wzorem (wymagany zakres informacji) stanowiącym załącznik do SWZ pn. ,,Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z postępowania". 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz należycie wykonanych w okresie ostatnich 3 lat od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw spełniających warunek, o którym mowa w pkt 11.2.1) SWZ - wzór wykazu (wymagany zakres informacji) stanowi załącznik do SWZ (Doświadczenie zawodowe); 2) dowody określające czy dostawy wymienione w wykazie, o którym mowa w pkt 12.3.1) SWZ zostały wykonane należycie; wodami, o których mowa wyżej są: a) referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane, b) inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa w ppkt a), Wykonawca jest zobowiązany do wykazania przyczyn, z jakich nie mógł uzyskać tych dokumentów. 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: nie dotyczy 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: 1) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt 13.2 SWZ - w sytuacji, gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp (jeśli dotyczy); 2) dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby, o których mowa w pkt 12.11 SWZ (jeśli dotyczy); 3) dokument pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w pkt 14.1 SWZ, z którego będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo (jeśli dotyczy); 4) dokument pełnomocnictwa, o którym mowa w pkt 18.6.2 SWZ (jeśli dotyczy); 5) dowód wniesienia wadium - patrz pkt 16 SWZ. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 1.000,00 PLN (słownie złotych: jeden tysiąc 00/100). 2. Formę wniesienia wadium wybiera Wykonawca spośród przewidzianych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp. 3. Wadium w pieniądzu (PLN) należy wnieść przelewem na rachunek Miasta Kalisza prowadzony przez Santander Bank S.A. o nr 39 1090 1128 0000 0001 5108 9160, z dopiskiem ,,Wadium, nr sprawy WAG.2711.0003.2025". Wskazane jest załączenie do oferty składanej na Platformie potwierdzenia dokonania przelewu poprzez wczytanie pliku na Platformie w podsekcji ,,DOKUMENTY DO OFERTY", sekcji ,,PRZYGOTOWANIE OFERTY" jako załącznik do oferty. 4. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż pieniężna oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby/osób upoważnionej/upoważnionych do reprezentowania wystawcy dokumentu musi nastąpić poprzez wczytanie pliku na Platformie w podsekcji ,,DOKUMENTY DO OFERTY", sekcji ,,PRZYGOTOWANIE OFERTY" jako załącznik do oferty. 5. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego, o którym mowa w pkt 3. Tym samym zlecenie dokonania przelewu przez Wykonawcę w dniu składania ofert lub dniu poprzedzającym może okazać się zbyt późne. 6. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia z ich treści musi jednoznacznie wynikać: nazwa zlecającego, beneficjenta gwarancji (Miasto Kalisz), gwaranta wraz z adresami ich siedzib, określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; kwota gwarancji; termin ważności gwarancji, bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w przypadku zaistnienia przesłanek, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. 7. Wadium musi zabezpieczać złożoną ofertę przez cały okres terminu związania ofertą. 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo, o którym mowa wyżej należy sporządzić w jednej z form wskazanych w pkt 14.1 SWZ, a następnie przekazać Zamawiającemu wyłącznie za pośrednictwem Platformy. Patrz także zapisy pkt 12.4-12.12 SWZ. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z postępowania z powodów, o których mowa w pkt 10.1. i 10.2. SWZ, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 11.2. SWZ Wykonawcy wykazują w sposób następujący: 1) co najmniej jeden z wykonawców - w zakresie warunku, o którym mowa w pkt 11.2.1) SWZ (Zamawiający nie dopuszcza ,,sumowania" doświadczenia dwóch i więcej wykonawców w celu potwierdzenie spełnienia tego warunku). 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt. 12.1 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (z zachowaniem formy przewidzianej w pkt 12.4 SWZ). 4. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o których mowa w pkt 10.1 i 10.2 SWZ oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 11.2 SWZ każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest do złożenia na wezwanie Zamawiającego (po otwarciu ofert) podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt 12.2 i 12.3 SWZ w zakresie, w którym wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 5. Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań, o którym mowa w art. 60 ustawy Pzp. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Rodzaj i zakres zmian oraz warunki ich wprowadzenia określa projekt umowy będący załącznikiem do SWZ. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert zawarty został w SWZ. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2025-05-28 |