Okresowy roczny przegląd drzwi ppoż

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Okresowy roczny przegląd drzwi ppoż

Data zamieszczenia: 2025-04-14
Dane kontaktowe Zamawiającego: Sąd Rejonowy w Myszkowie
ul. Kwiatkowskiego 2
42-300 Myszków
powiat: myszkowski
(34) 315-98-12
zamowienia.publiczne@myszkow.sr.gov.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Myszków
Wadium: ---
Nr telefonu: (34) 315-98-12
Termin składania ofert: 2025-04-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Na wykonanie usługi:
,,Okresowy roczny przegląd drzwi ppoż w budynku Sądu Rejonowego w Myszkowie"
3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Opis przedmiotu zamówienia:
I. Informacje o przedmiocie zapytania:
?Zakres badania technicznego przy kontroli okresowej:
oględziny zewnętrznej konstrukcji drzwi;
sprawdzenie stanu powłoki lakierniczej;
weryfikacja zawiasów i ich mocowania;
ocena swobody ruchu skrzydła;
kontrola oznakowania drzwi (naklejek, tabliczek znamionowych);
kontrola szczeliny pomiędzy posadzką a skrzydłem;
kontrola kompletności i poprawności osadzenia uszczelek;
sprawdzenie stanu uszczelki pęczniejącej;
kontrola osadzenia ościeżnicy;
kontrola poprawności funkcji zamykania drzwi;
kontrola mocowania mechanizmu samozamykania drzwi ppoż;
sprawdzenie poprawności funkcjonowania wszystkich elementów zamka drzwi;
weryfikacja stanu przeszklenia oraz uszczelek przyszybowych w drzwiach;
konserwacja zawiasów oraz pozostałych elementów ruchomych;
ocenę innych nieprawidłowości mogących mieć wpływ na zagrożenie bezpieczeństwa
pracowników/interesantów Sądu Rejonowego w Myszkowie.
2.W budynku Sądu Rejonowego w Myszkowie zamontowane są 33 sztuki drzwi ppoż firm: PADILLA,
KASTEL, MERCOR, ALPINA PLUS o odporności ogniowej: EI30, EI45, EI60.
II. Z czynności wymienionych w pkt. I. zostaną sporządzone protokoły zgodnie z przepisami art. 62 ustawy
Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994r. (Dz.U. 2025 poz. 418 t.j.), a także rozporządzeniem Ministra
Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej
budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz.U. 2023.822.t.j.) oraz Rozporządzenie Ministra
Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać
budynku i ich usytuowanie (Dz.U. Dz.U.2022.1225 t.j.).

CPV: 71356100-9

Dokument nr: DSR.262.2.2025

Składanie ofert:
II. Termin i forma składania ofert:
drogą elektroniczną na adres zamowienia.publiczne@myszkow.sr.gov.pl w terminie do dnia
17.04.2025 r. do godz. 12:30.

Miejsce i termin realizacji:
4. TERMIN WYKONANIA:
Termin realizacji zamówienia: do dnia 30.04.2025 r.
5. MIEJSCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
Sąd Rejonowy Ul. Kwiatkowskiego 2, 42-300 Myszków

Wymagania:
2. OKREŚLENIE TRYBU ZAMÓWIENIA:
Powyższe postępowanie nie podlega art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień
publicznych (Dz.U. z 2024, poz. 1320 t.j.), tj. wartość zamówienia nie przekracza 130 000 złotych, jednakże
w oparciu o art. 44 ust. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (tj. Dz.U. z 2024, poz.
1530 t.j.). Zgodnie z Regulaminem prowadzenia Postepowania w sprawie udzielania zamówień
publicznych i wydatkowania środków publicznych w Sądzie Rejonowym w Myszkowie: Zarządzenie
nr 23/2023 z dnia 01.08.2023 r. Dyrektora Sądu Rejonowego w Myszkowie.
III. W zamówieniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy:
1. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi
i obowiązującymi przepisami,
2. posiadają stosowne uprawnienia do wykonania określonych w zamówieniu usług (minimum 5 lat)
3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników
zdolnych do wykonania zamówienia,
4. złożą ofertę zgodnie w wymaganiami zawartymi w Zaproszeniu do składania ofert DSR.262.2.2025 wraz
z aktualnym certyfikatem do wykonywania czynności wymienionych w zapytaniu.
6. ZALICZKI:
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
7. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a) nie podlegają wykluczeniu;
b) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
o kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej,
o sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
o zdolności technicznej lub zawodowej.
2. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców wyżej wskazanych warunków udziału
w postępowaniu na podstawie danych i informacji zawartych w złożonych z ofertą dokumentach.
3. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających
okoliczności, o których mowa w pkt 1 pkt b), jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty
dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz
danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r.
o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2024 r. poz. 1557 t.j.)
8. OPIS SPOSOBU OCENY OFERTY:
1. Cena oferty musi być podana w PLN cyfrowo w kwocie netto i brutto, tj. z uwzględnieniem
ewentualnego należnego podatku VAT. Wszystkie ceny jednostkowe i wartości należy podawać
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
2. Zamawiający dokona oceny złożonych ważnych ofert (tj. złożonych w terminie oraz spełniających
wymagania określone w niniejszym zapytaniu ofertowym) na podstawie kryteriów:
o Cena (C) - 100%
W przypadku, gdy oferent przedstawi rażąco niską cenę, oferta zostanie uznana za nieważną.
Rażąco niska cena, to cena nieadekwatnie zaniżona w stosunku do warunków rynkowych.
9.SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY
I. Oferta powinna zawierać:
1. formularz ofertowy - załącznik nr 1 - z podpisem i pieczątką / podpisem elektronicznym / podpisem
zaufanym osób uprawnionych do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy, zawierający nazwę
i adres Wykonawcy, NIP, cenę brutto, cenę netto, termin realizacji zamówienia itd.
2. Podpisane oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art.
13 lub art. 14 RODO - załącznik nr 2 do zaproszenia
3. Podpisane oświadczenie w zakresie przeciwdziałania agresji - załącznik nr 3 do zaproszenia
4. Aktualny certyfikat do wykonywania czynności wymienionych w zapytaniu
III. W toku badania oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści
złożonych ofert.
IV. Zamawiający poprawia w ofercie:
a) oczywiste omyłki pisarskie,
b) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych
poprawek,
c) inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia,
niepowodujące istotnych zmian w treści oferty
- niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
V. Zamawiający wzywa Wykonawców, w wyznaczonym przez siebie terminie, do uzupełnienia dokumentów
lub złożenia wyjaśnień dotyczących złożonych dokumentów.
VI. Zamawiający wybierze do realizacji zamówienia Wykonawcę z najtańszą złożoną ofertą, zgodnie z treścią
zamówienia.
VII. Jeden wykonawca może złożyć jedną ofertę.
VIII. Oferty, które wpłyną po upływie terminu nie będą rozpatrywane.
IX. Zamawiający nie zwraca kosztów przygotowania ofert.
X. Ewentualne wyjaśnienia i zmiany do Zapytania ofertowego oraz wynik postępowania zostaną
opublikowane na stronie internetowej postępowania https://myszkow.sr.gov.pl w zakładce
,,Zamówienia niepodlegające ustawie Pzp".
11. UNIEWAŻNIENIE:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania ofertowego z przyczyn organizacyjnych,
technicznych i/lub prawnych.

Kontakt:
10. OSOBY DO KONTAKTU:
Osoba upoważniona do kontaktu - Pani Marta Karoń - (34) 315-98-12 e-mail:
zamowienia.publiczne@myszkow.sr.gov.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii