Dostawa prostowników

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa prostowników

Data zamieszczenia: 2025-04-14
Dane kontaktowe Zamawiającego: ZELAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
ks. Stanisława Staszica 21
89-100 Nakło nad Notecią
powiat: nakielski
668816805
dominik.zielinski@zelan.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/223340
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Nakło nad Notecią
Wadium: ---
Nr telefonu: 668816805
Termin składania ofert: 2025-04-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
DOSTAWA prostowników - 9 szt.
Powstaje w kontekście projektu
FENG.03.01-IP.03-0922/24 - Poprawa efektywności energetycznej galwanizerni firmy Zelan spółka z ograniczoną odpowiedzialnością poprzez prace termomodernizacyjne budynku oraz wymianę energochłonnych maszyn

Część 1
DOSTAWA prostowników - 9 szt.

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
DOSTAWA prostowników- 9 szt.
Dane techniczne (minimalne):
Typ PGP (CRS) wysokoczęstotliwościowe
Współczynnik mocy >= 0,9
- Liniowa regulacja napięcia i prądu
- Stabilizacja prądu z dokładnością <= 2% w całym zakresie regulacji
- Stabilizacja napięcia z dokładnością <= 1% w całym zakresie regulacji
- Sprawność >= 85%
- Chłodzenie powietrzem
- Moc:
1000 A - 1 szt.
1500 A - 7 szt.
2500 A - 1 szt.
Fabrycznie nowe

CPV: 31153000-3

Dokument nr: 2025-8203-223340, 3/2025

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2025-04-22
Sposób składania ofert wyłącznie poprzez Bazę Konkurencyjności.

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2025-04

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
kujawsko-pomorskie
Powiat
nakielski
Gmina
Nakło nad Notecią
Miejscowość
Nakło nad Notecią
Harmonogram
Etap 1
Początek realizacji
2025-07-07
Koniec realizacji
2025-07-21
Czy występuje płatność częściowa
TAK

Wymagania:
UWAGA:
- Cena musi zawierać dostawę i montaż
- Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji danych technicznych oferowanego przedmiotu
- Zamawiający ma prawo do anulowania postępowania w dowolnym momencie bez podania przyczyny
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielania odpowiedzi na pytania zadane do dnia poprzedzającego termin składania ofert
Oferty złożone w inny sposób nie będą rozpatrywane.
Okres gwarancji
minimum 12 miesięcy gwarancji
Warunki zmiany umowy
Zamawiający określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty:
a. zmiana terminu realizacji umowy:
- W przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, na jego uzasadniony wniosek, pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona;
- Wystąpienia okoliczności, których obiektywnie nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy;
- Gdy zaistnieje niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna, techniczna, inna podobnego typu lub wystąpi siła wyższa, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie z zamówieniem
- W przypadku zawarcia przez Zamawiającego aneksu na termin realizacji projektu z Instytucją Pośredniczącą
b. zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy,
c. wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy.
d. zmiana nr konta wykonawcy lub innych danych podmiotowych,
e. zmiany w dokumentacji projektowej,
f. zmiany osób reprezentujących strony,
g. zmiany terminów płatności poszczególnych rat,
h. zmiany formy prawnej którejkolwiek ze stron umowy,
i. zmiana lokalizacji miejsca instalacji i dostawy maszyny,
j. zmiany adresowe którejkolwiek ze stron umowy.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
1. Wypełniony i podpisany formularz oferty - załącznik nr 1
2. Karta/specyfikacja produktu - dokument własny oferenta/producenta
Zamawiający ma prawo wezwania do uzupełnienia oferty i załączników.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) Nie są powiązani osobowo ani kapitało w Zamawiającym. Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji (o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa), pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
b) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia,
c) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia.
W sytuacji wystąpienia powiązania Wykonawca będzie podlegał odrzuceniu z postępowania.
Z postępowania wyklucza się:
a) obywateli rosyjskich lub osoby fizyczne lub prawne, podmioty lub organy z siedzibą w Rosji;
b) osoby prawne, podmioty lub organy, do których prawa własności bezpośrednio lub pośrednio w ponad 50 % należą do podmiotu, o którym mowa w lit. a) niniejszego ustępu; lub
c) osoby fizyczne lub prawne, podmioty lub organy działające w imieniu lub pod kierunkiem podmiotu, o którym mowa w lit. a) lub b) niniejszego ustępu, w tym podwykonawców, dostawców lub podmiotów, na których zdolności polega się w rozumieniu dyrektyw w sprawie zamówień publicznych, w przypadku gdy przypada na nich ponad 10 % wartości zamówienia.
Dokonanie oceny braku przeciwwskazań do udziału w postępowaniu, następowało będzie na podstawie oświadczenia oferenta zawartego w zał. 1.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2025-04-14
Data ostatniej zmiany
2025-04-14 10:18:41

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
1. Cena brutto (w pln) - 70 pkt
Punktacja zostanie obliczona za pomocą wzoru:
(wartość oferty najniższej/ wartość oferty badanej) x 70
Cena powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia (m.in. transport, podatki - w tym VAT).
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cd. do kryterium 1.
Ceny należy podawać w PLN lub EUR w rozbiciu na: brutto, netto, VAT (kwota oraz stawka podatku). W przypadku ceny w EUR na etapie porównania ofert kwota przeliczona zostanie na PLN wg kursu średniego NBP EUR/PLN z dnia poprzedzającego wystawienie oferty.
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cd. 1
Analogicznie do treści art. 225 ustawy PZP, w przypadku oferty obejmującej wewnątrzwspólnotową dostawę towarów na etapie porównania ofert do ceny łącznej zostanie doliczony VAT 23%.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
2. Długość gwarancji (w miesiącach) - 10 pkt
Punktacja zostanie przyznana w sposób następujący:
(wartość oferty badanej/wartość oferty najkorzystniejszej) x 10
Minimalna długość gwarancji 12 miesięcy.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
3. Sprawność (%) - 10 pkt
Punktacja zostanie przyznana w sposób następujący:
(sprawność oferty badanej/sprawność oferty najkorzystniejszej) x 10
Wymagana sprawność min. 85%
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
4. Stabilizacja prądu (%) - 10 pkt
6% - 0 pkt
4% - 5 pkt
2% - 10 pkt

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Dominik Zieliński
tel.: 668816805
e-mail: dominik.zielinski@zelan.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii