Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Przebudowa ogrodzenia |
Data zamieszczenia: | 2025-04-14 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Muzeum Wsi Lubelskiej w Lublinie Al. Warszawska 96 20-824 Lublin powiat: Lublin skansen@skansen.lublin.pl https://skansen-lublin.ezamawiajacy.pl/pn/skansen-lublin/demand/205429/notice/public/details |
Województwo: | lubelskie |
Miasto: | Lublin |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2025-04-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Przebudowa ogrodzenia w Muzeum Wsi Lubelskiej w Lublinie Krótki opis przedmiotu zamówienia 4.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie (wymianie) ogrodzenia z przęseł drewnianych na przęsła metalowe na odcinku T-U i W-V od strony Al. Warszawskiej w Lublinie, znajdującego się na terenie Muzeum Wsi Lubelskiej w Lublinie. CPV: 45111291-4, 45340000-2 Dokument nr: 2025/BZP 00189655, DA.232-3/25 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2025-04-29 11:15 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://skansen-lublin.ezamawiajacy.pl/pn/skansen-lublin/demand/205429/notice/public/details 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert oraz wszelkich oświadczeń, może się odbywać wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020 r. poz. 344 ze zm.), tj. przy użyciu Platformy elektronicznej (Platforma zakupowa on-line Marketplanet), dostępna pod adresem: https://skansenlublin.ezamawiajacy.pl/pn/skansen-lublin/demand/196808/notice/public/details - dalej zwana ,,Platformą". W przypadku trudności technicznych związanych z korzystaniem z Platformy, Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania informacji drogą elektroniczną: administracja@skansen.lublin.pl (za wyjątkiem składania ofert). 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie https://skansen-lublin.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl 2) Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki ,,Korespondencja". 3) W przypadku przekazywania w postępowaniu dokumentu elektronicznego w formacie poddającym dane kompresji, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 4) Zamawiający informuje, iż w przypadku przesłania przez Wykonawcę dokumentów elektronicznych skompresowanych (w tym oferta przetargowa), dopuszczone są jedynie formaty danych wskazanych w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej ora minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247). Powyższe oznacza, iż Zamawiający nie dopuszcza przesyłania dokumentów elektronicznych (w tym oferty) skompresowanych np. formatem .rar 5) Oferta powinna być sporządzona/sporządzony w języku polskim, z zachowaniem postaci elektronicznej (przykładowe formaty danych dla sporządzenia oferty: .doc, .docx, .rtf, .xps, .odt.. Przy czym zaleca się sporządzenie oferty w formacie danych: .pdf) i opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (Wśród formatów powszechnych, a NIE występujących w rozporządzeniu. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://skansen-lublin.ezamawiajacy.pl/pn/skansen-lublin/demand/205429/notice/public/details TERMIN SKŁADANIA ofert: 2025-04-29 11:00 Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy dostępnej pod adresem: https://skansen-lublin.ezamawiajacy.pl w zakładce ,,OFERTY" Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: DA.232-3/25 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 4.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie (wymianie) ogrodzenia z przęseł drewnianych na przęsła metalowe na odcinku T-U i W-V od strony al. Warszawskiej w Lublinie, znajdującego się na terenie Muzeum Wsi Lubelskiej w Lublinie. 4.2. Ogrodzenie zostanie wymienione od al. Warszawskiej na długości 176,80 m. 4.3. Zakres inwestycji budowlanej obejmuje w szczególności: 1) wykopy liniowe; 2) betonowanie fundamentów słupków ogrodzenia; 3) wykonanie i dostarczenie przęseł ogrodzenia i słupków zgodnie z Dokumentacją Techniczną; 4) obsadzanie słupków stalowych; 5) montaż ogrodzenia; 6) wykonanie podbudowy z piasku stabilizowanego cementem; 7) wykonanie i dostarczenie cokołów betonowych; 8) malowanie konstrukcji kratowych (przęseł ogrodzenia) i pełnościennych (słupki). 4.4. UWAGA! Demontaż istniejącego ogrodzenia oraz tymczasowe zabezpieczenie terenu przed wstępem nieuprawnionych osób na teren Muzeum (ogrodzenie tymczasowe) jest w gestii Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do współpracy z Zamawiającym w kontekście powyższego (właściwa organizacji wykonywanych robót). 4.5. Szczegółowy zakres oraz sposób wykonania robót budowlanych określa Dokumentacja Techniczna (DT), na którą składa się: 1) dokumentacja projektowa, w tym: projekt budowlany, projekt wykonawczy, przedmiar; 2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB); 3) Decyzja Lubelskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 19.03.2025r.; 4) pozwolenie na budowę - Decyzja nr 229/25 z dnia 08.04.2025 r. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skierują do jego realizacji zamówienia: co najmniej jedną osobę - Kierownika Budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz przynależy do samorządu zawodowego. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: 1. Zmiana terminu realizacji umowy może nastąpić w przypadku wystąpienia okoliczności, których Strony umowy nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawierania, mimo zachowania należytej staranności. 2. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji umowy w przypadkach niezależnych od Wykonawcy, np. opóźnianie prac demontażowych przez Zamawiającego. 3. Zmiana terminu, o której mowa w ust. 3 lub ust. 4, musi być odnotowana w dzienniku budowy oraz musi być udokumentowana stosownymi pismami/protokołami podpisanymi przez Kierownika budowy i Inspektora Nadzoru Inwestorskiego (dalej ,,Inspektor") oraz zaakceptowane przez Zamawiającego. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: 30 dni |