Zrównoważona gospodarka wodno-ściekowa

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zrównoważona gospodarka wodno-ściekowa

Data zamieszczenia: 2025-04-16
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Uścimów
Stary Uścimów 37
21-109 Stary Uścimów
powiat: lubartowski
(81) 85-23-045
zamowienia@uscimow.org.pl
Województwo: lubelskie
Miasto: Stary Uścimów
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: (81) 85-23-045
Termin składania ofert: 2025-04-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zrównoważona gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Uścimów
Krótki opis przedmiotu zamówienia
4. Przedmiot zamówienia Część 1 - ,,Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Orzechów Kolonia, Stary Uścimów i Krasne" obejmuje wykonanie zadań:
1) ,,Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Orzechów Kolonia" na działce nr ewid. 262/2, 263/11, 263/28, 263/48, 263/60, 263/69, 263/79, 263/100, 263/101, 263/108, 263/131, 264/6, 264/17, 264/24, 264/27, 264/33, 264/39, 266/1, 266/2, 287 w miejscowości Orzechów Kolonia - w oparciu o PFU;
2) ,,Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Orzechów Kolonia" na działce nr ewid. 57/6, 63/1, 82 w miejscowości Orzechów Kolonia - w oparciu o PFU;
3) ,,Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Krasne" na działce nr ewid. 26, 1049, 1063/3, 1064/11, 1064/18, 1066 w miejscowości Krasne - w oparciu o PFU;
4) ,,Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Krasne" na działce nr ewid. 1162/13, 1163/15, 1164/14, 1165/4, 1168 w miejscowości Krasne - w oparciu o PFU;
5) ,,Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Krasne" na działce nr ewid. 1369/1, 1369/11, 1371, 1382 w miejscowości Krasne - w oparciu o PFU;
6) ,,Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Stary Uścimów na działce nr ewid. 34/5, 148, 155/13 w miejscowości Stary Uścimów w oparciu o zatwierdzoną dokumentację projektową (projekt budowlany) i dokonane zgłoszenie robót do Starostwa Powiatowego w Lubartowie.
Przedmiot zamówienia Część 2 - ,,Rozbudowa sieci kanalizacyjnej w miejscowości Głębokie, Stary Uścimów i Nowy Uścimów" obejmuje wykonanie zadań:
1) ,,Rozbudowa sieci kanalizacyjnej w miejscowości Głębokie" na działce nr ewid. 251, 267, 660/1, 660/2 w miejscowości Głębokie - w oparciu o PFU;
2) ,,Rozbudowa sieci kanalizacyjnej w miejscowości Stary Uścimów" na działce nr ewid. 148, 155/13 w miejscowości Stary Uścimów - w oparciu o PFU;
3) ,,Rozbudowa sieci kanalizacyjnej w miejscowości Stary Uścimów" na działce nr ewid. 122/5, 128 w miejscowości Stary Uścimów - w oparciu o PFU;
4) ,,Rozbudowa sieci kanalizacyjnej w miejscowości Nowy Uścimów" na działce nr ewid. 185/3, 186 w miejscowości Stary Uścimów - w oparciu o PFU.

CPV: 45000000-7, 45231300-8,45100000-8,45231000-5, 71320000-7, 45231300-8,45100000-8,45111000-8, 45231000-5

Dokument nr: 2025/BZP 00192688, IPF.271.6.2025

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2025-04-30 12:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a339d53b-0056-4663-8680-39422e9685f1
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między
Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia.
W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem
Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail:
zamowienia@uscimow.org.pl (nie dotyczy składania ofert w postępowaniu).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu, z
wyłączeniem składania ofert (sposób składania ofert opisano w Rozdziale 15 SWZ) odbywa się drogą elektroniczną za
pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). Za pośrednictwem
,,Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie
odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj
załącznik").
2. Możliwość korzystania w postępowaniu z ,,Formularzy do komunikacji" w pełnym zakresie wymaga posiadania konta ,,Wykonawcy"
na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z ,,Formularzy do komunikacji"
służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta
uproszczonego na Platformie e- Zamówienia.
3. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie
postępowania w zakładce ,,Komunikacja".
4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy
plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
5. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz
informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa §12 Regulamin Platformy e-Zamówienia, a mianowicie:
6. W celu prawidłowego korzystania z usług Platformy e-Zamówienia wymagany jest:
a) Komputer PC:
- parametry minimum: Intel Core2 Duo, 2 GB RAM, HD,
- zainstalowany jedne z poniższych systemów operacyjnych: MS Windows 7 lub nowszy, OSX/Mac OS 10.10, Ubuntu 14.04,
- zainstalowana jedna z poniższych przeglądarek: Chrome 66.0 lub nowsza, Firefox 59.0 lub nowszy, Safari 11.1 lub nowsza, Edge
14.0 i nowsze,
albo
b) Tablet/Telefon:
- parametry minimum: 4 rdzenie procesora, 2GB RAM, Android 6.0 Marshmallow, iOS 10.3,
- przeglądarka Chrome 61 lub nowa.
7. Dla skorzystania z pełnej funkcjonalności może być konieczne włączenie w przeglądarce obsługi protokołu bezpiecznej transmisji
danych SSL, obsługi Java Script, oraz cookies;
8. Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych:
a) specyfikacja połączenia - formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,
b) format danych oraz kodowanie: formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
c) oznaczenia czasu odbioru danych: wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do
sekundy.
9. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą
skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz
udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce ,,Zgłoś problem".
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że:
1) Administratorem danych osobowych jest Gmina Uścimów, reprezentowana przez Wójta Gminy Uścimów, Stary Uścimów 37, 21-
109 Stary Uścimów,
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mai:
iod@uscimow.org.pl
3) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celach związanych z postępowaniem o udzielenie
zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji.
4) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o
art. 18 oraz art. 74 ust. ustawy Pzp.
5) dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o
udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
6) obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio dotyczących osób fizycznych (w szczególności osób fizycznych
skierowanych do realizacji zamówienia, podwykonawcy oraz podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną, osób fizycznych
prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą, pełnomocnika podwykonawcy oraz podmiotu trzeciego będącego osobą
fizyczną, np. dane osobowe zamieszczone w pełnomocnictwie, członka organu zarządzającego oraz podmiotu będącego osobą
fizyczną), jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
7) w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8) osoby fizyczne posiadają:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych ich dotyczących,
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych. Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może
skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie
niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych. Prawo do
ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków
ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii
Europejskiej lub państwa członkowskiego.
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku uznania, że przetwarzanie danych
osobowych narusza przepisy RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie przysługuje:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych,
o którym mowa w art. 20 RODO.
b) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2025-04-30 12:00
Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pomoca platformy e-Zamówienia

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii