Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont balkonów w budynkach |
Data zamieszczenia: | 2025-04-16 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Międzygminne Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o Towarowa 1 42-600 Tarnowskie Góry powiat: tarnogórski sekretariat@mtbstg.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/1094944 |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Tarnowskie Góry |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2025-05-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Remont balkonów w budynkach mieszkalnych zlokalizowanych w Zabrzu, Knurowie i Lublińcu w podziale na 3 części. Krótki opis przedmiotu zamówienia CZĘŚĆ 1 Remont balkonów w budynkach mieszkalnych - Ul. Janika 26E (1 pion) 28E w Zabrzu (3 piony) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlano-remontowych balkonów oraz tarasów w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych. Zakres prac obejmuje między innymi: prace przygotowawcze (skompletowanie materiałów, sprzętu i urządzeń, zabezpieczenie); skucie posadzki z płytek wraz z cokolikiem i wycięciem pasa docieplenia; demontaż obróbek blacharskich; skucie posadzki cementowej oraz nierówności betonu gr. do 1 cm - przyjęto 20%; czyszczenie posadzki, uzupełnienie ubytków betonu, wykonanie wylewki cementowej gr. 5cm wraz z wyprofilowaniem spadków; wykonanie i montaż obróbek blacharskich; wklejenie taśmy uszczelniającej na żywicy dookoła ścian i obróbki; przyklejenie styropianu i siatki - pas pod cokolik; wykonanie izolacji przy użyciu membrany EPDM; wykonanie posadzki z żywicy epoksydowej wraz z wywinięciem na ściany; uzupełnienie tynków na czołach i sufitach , oczyszczenie całości oraz pomalowanie na ko-lor zbliżony do istniejącego; malowanie balustrad i rur stalowych na kolor zbliżony do istniejącego; wywóz i utylizacja gruzu. CZĘŚĆ 2 Remont tarasu w budynku mieszkalnym - Ul. Wieniawskiego 4 w Lublińcu Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlano-remontowych balkonów oraz tarasów w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych. Zakres prac obejmuje między innymi: prace przygotowawcze (skompletowanie materiałów, sprzętu i urządzeń, zabezpieczenie); skucie posadzki z płytek wraz z cokolikiem i wycięciem pasa docieplenia; demontaż obróbek blacharskich; skucie posadzki cementowej oraz nierówności betonu gr. do 1 cm - przyjęto 20%; czyszczenie posadzki, uzupełnienie ubytków betonu, wykonanie wylewki cementowej gr. 5cm wraz z wyprofilowaniem spadków; wykonanie i montaż obróbek blacharskich; wklejenie taśmy uszczelniającej na żywicy dookoła ścian i obróbki; przyklejenie styropianu i siatki - pas pod cokolik; wykonanie izolacji przy użyciu membrany EPDM; wykonanie posadzki z żywicy epoksydowej wraz z wywinięciem na ściany; uzupełnienie tynków na czołach i sufitach , oczyszczenie całości oraz pomalowanie na ko-lor zbliżony do istniejącego; malowanie balustrad i rur stalowych na kolor zbliżony do istniejącego; wywóz i utylizacja gruzu. CZĘŚĆ 3 Remont tarasu w budynku mieszkalnym - Ul. 1go Maja 7a w Knurowie 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlano-remontowych balkonów oraz tarasów w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych. Zakres prac obejmuje między innymi: prace przygotowawcze (skompletowanie materiałów, sprzętu i urządzeń, zabezpieczenie); skucie posadzki z płytek wraz z cokolikiem i wycięciem pasa docieplenia; demontaż obróbek blacharskich; skucie posadzki cementowej oraz nierówności betonu gr. do 1 cm - przyjęto 20%; czyszczenie posadzki, uzupełnienie ubytków betonu, wykonanie wylewki cementowej gr. 5cm wraz z wyprofilowaniem spadków; wykonanie i montaż obróbek blacharskich; wklejenie taśmy uszczelniającej na żywicy dookoła ścian i obróbki; Przyklejenie styropianu i siatki - pas pod cokolik; wykonanie izolacji przy użyciu membrany EPDM; wykonanie posadzki z żywicy epoksydowej wraz z wywinięciem na ściany; uzupełnienie tynków na czołach i sufitach , oczyszczenie całości oraz pomalowanie na ko-lor zbliżony do istniejącego; malowanie balustrad i rur stalowych na kolor zbliżony do istniejącego; wywóz i utylizacja gruzu. CPV: 45000000-7, 45262120-8,45111300-1,45262900-0,45262330-3,45262321-7,45262360-2,45430000-0,45432100-5,45432112-2 Dokument nr: 2025/BZP 00194015, 04/2025/MTBS Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2025-05-05 10:05 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/transakcja/1094944 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1094944 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: XIII. Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej1. Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest Marta Byczkowska, Laura Pospiech. 2. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/transakcja/1094944. 3. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza ,,Wyślij wiadomość do zamawiającego". Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku ,,Wyślij wiadomość do zamawiającego" po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego. 4. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji "Komunikaty". Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy. 5. Komunikacja z wykonawcami odbywa się tylko na Platformie za pośrednictwem formularza "Wyślij wiadomość do zamawiającego", nie za pośrednictwem adresu email. 6. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM. 7. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.: 1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, 2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, 3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0., 4) włączona obsługa JavaScript, 5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, 6) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar./pozostała część tekstu w rozdziale ROZDZIAŁ XIII w SWZ/ 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Załącznik nr 10 do SWZ Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych uczestników postępowania 1.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że: 1)administratorem danych osobowych uczestników postępowania jest Międzygminne Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.; 2)kontakt z Inspektorem Ochrony Danych - pisemny za pomocą poczty tradycyjnej na adres: Międzygminne 3)towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., Ul. Towarowa 1, 42-600 Tarnowskie Góry, pocztą elektroniczną na adres e-mail: iod-mtbs@mtbstg.pl , nr tel.: 602 762 036; 4)Dane osobowe uczestników postępowania przetwarzane będą na podstawie przepisów ustawy z 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych oraz art. 6 ust. 1 lit. b, c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia i realizacji umowy; 5)odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp, a także podmioty upoważnione na podstawie zawartych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych; 6)dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 7)obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 8)w odniesieniu do danych osobowych decyzje uczestników postępowania nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 9)uczestnicy postępowania posiadają : -na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych jego dotyczących; -na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. -na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. -prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych jego dotyczących narusza przepisy RODO; 10)uczestnikom nie przysługuje : -w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;-prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;-na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.-prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych jego dotyczących narusza przepisy RODO; /pozostała część tekstu w załączniku nr 10 do SWZ/ Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1094944 TERMIN SKŁADANIA ofert: 2025-05-05 10:00 Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1094944 Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |