Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Modernizacja systemu nawiewano-wywiewnego laboratorium |
Data zamieszczenia: | 2025-04-16 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
PERN S.A ul. Wyszogrodzka 133 09-410 Płock powiat: Płock tel. +48 519 015 032, tel. +48 698 474 609, tel. +48 883 359 210 andrzej.tomaszewski@pern.pl https://platformazakupowa.pern.pl/adverts/details/internalContract/NonAdvertActsDetails.xhtml?iDemand=4588 |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Płock |
Wadium: | 25.000,00 zł |
Nr telefonu: | tel. +48 519 015 032 |
Termin składania ofert: | 2025-05-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY ,,Modernizacja systemu nawiewano-wywiewnego laboratorium w budynku administracyjnym TNG" II. PRZEDMIOT ZAKUPU 1. Przedmiot Zakupu obejmuje wykonanie prac projektowych i robót budowlanych w ramach realizacji Zakupu pn.: ,,Modernizacja systemu nawiewano-wywiewnego laboratorium w budynku administracyjnym TNG". 2. Szczegółowy zakres przedmiotu Zakupu oraz warunki jego wykonania i odbioru określone zostały w: 2.1 Opisie przedmiotu Zakupu, który stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ 2.2 Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Dokument nr: ZPP.250.000116.2025 Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pern.pl/adverts/details/internalContract/NonAdvertActsDetails.xhtml?iDemand=4588 4. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa dnia: 9 maja 2025 r. godz. 12:00. Miejsce i termin realizacji: 3. TERMIN REALIZACJI ZAKUPU: do 45 tygodni. (Zamawiający wymaga, aby termin realizacji nie przekraczał 45 tygodni, licząc od dnia zawarcia Umowy. Wykonawca może zaproponować krótszy termin. Wymagania: 5. Zamawiający nie dopuszcza: 5.1 składania ofert częściowych; 5.2 składania ofert wariantowych; 5.3 złożenia przez Wykonawcę więcej niż jednej oferty. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian Umowy nie modyfikujących zasadniczych warunków określonych we Wzorze Umowy. 5. PODWYKONAWCY 5.1 Zamawiający dopuszcza zatrudnienie Podwykonawców. 5.2 Podwykonawcy nie mają prawa zatrudniać dalszych podwykonawców. 5.3 Zasady zatrudniania Podwykonawców opisane są we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. 5.4 Wykonawca obowiązany jest wskazać w sytuacji opisanej w pkt 1.4 Dz. III. SIWZ, dane potencjalnego Podwykonawcy i przedłożyć dotyczące go dokumenty, w zakresie tam wskazanym. 6. WIZJA LOKALNA 6.1 Dla potrzeb przygotowania oferty Wykonawca zobowiązany jest - pod rygorem wykluczenia z postępowania - do sprawdzenia ewentualnych warunków realizacji Zakupu poprzez przeprowadzenie na własny koszt i ryzyko wizji lokalnej obiektu - po uzgodnieniu terminu jej odbycia z osobą wskazaną w pkt 9.2 Dz. I. SIWZ. 6.2 W zgłoszeniu przeprowadzenia wizji lokalnej, które należy uzgodnić telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej z osobą wskazaną w pkt 9.2 Dz. I. SIWZ, należy podać: - proponowany termin przeprowadzenia wizji lokalnej, - dane osób, które będą brać udział w wizji lokalnej (imię i nazwisko) 4. OPIS KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT 4.1 Kryteria oceny ofert: Cena - 100%, 4.2 Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, w której zaproponowano najniższą cenę ofertową netto, podaną jako łączne wynagrodzenie ryczałtowe netto Wykonawcy za zrealizowanie całości przedmiotu Zakupu. 4.3 Wybór najkorzystniejszej oferty jest ostateczny i nie przysługują od niego środki odwoławcze. 5. NEGOCJACJE Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia z Wykonawcami negocjacji co najmniej cenowych. Przedmiotem negocjacji mogą być parametry kryteriów wyboru oferty, określonych w pkt 4.1 Dz. III SIWZ, warunki handlowe. O formie, warunkach i terminie przeprowadzenia negocjacji, Zamawiający poinformuje Wykonawców poprzez Platformę Zakupową. 11. WADIUM 11.1 Wykonawca ma obowiązek wniesienia wadium - przed upływem terminu składania ofert (Dz. I pkt 4 SIWZ) na cały okres związania ofertą w wysokości: 25.000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100) Kontakt: 9. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami: 9.1 w zakresie pytań i wyjaśnień dotyczących Postępowania: Eliza Durzyńska-Kurcz, tel. +48 698 474 609 lub za pośrednictwem Platformy Zakupowej; 9.2 w zakresie wizji lokalnej: Andrzej Tomaszewski, tel. +48 883 359 210, e-mail: andrzej.tomaszewski@pern.pl lub inna wskazana przez niego osoba. |