Remont kapitalny wraz z termomodernizacją i remontem dachu budynku -wykonanie projektu...

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont kapitalny wraz z termomodernizacją i remontem dachu budynku -wykonanie projektu izolacji termicznej od wewnątrz budynku

Data zamieszczenia: 2025-04-17
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zakład Gospodarki Lokalowej w Mikołowie
Kolejowa 2
43-190 Mikołów
powiat: mikołowski
zamowieniapubliczne@zgl.mikolow.eu
https://platformazakupowa.pl/transakcja/1096340
Województwo: śląskie
Miasto: Mikołów
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2025-04-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Remont kapitalny wraz z termomodernizacją i remontem dachu budynku mieszkalnego, wielorodzinnego przy Ul. Podleskiej 66 - wykonanie projektu izolacji termicznej od wewnątrz budynku
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dokonanie zmian i uzupełnienie projektu ,,Przebudowa, remont kapitalny wraz z termomodernizacją budynku wielorodzinnego" w branży architektoniczno-budowlanej zapewniających uzyskanie oszczędności energii i izolacyjności cieplnej zgodnie z WT 2021.
Zamawiający dysponuje projektem ,,Przebudowa, remont kapitalny wraz z termomodernizacją budynku wielorodzinnego" dotyczącym budynku przy ul.Podleskiej 66 w Mikołowie.
Celem zadania jest dokonanie zmian i uzupełnienie w/w projektu w branży architektoniczno-budowlanej zapewniających uzyskanie oszczędności energii i izolacyjności cieplnej zgodnie z WT 2021 poprzez:
- zaprojektowanie docieplenia stropu nad piwnicą
- zaprojektowanie docieplenia ścian zewnętrznych od wewnątrz i związanych z tym prac remontowych w mieszkaniach
Kosztorys podzielić na:
- część dotyczącą termomodernizacji,
- część dotyczącą remontu mieszkań
Wykonawca uzyska wszystkie niezbędne uzgodnienia i zezwolenia.
Wykonawca w imieniu Zamawiającego uzyska pozwolenie na budowę jeśli będzie to wymagane.

CPV: 71000000-8

Dokument nr: 2025/BZP 00195179, ZGL/TP/05/2025

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2025-04-25 10:05

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/1096340
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1096340
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: WYMAGANIA TECHNICZNE I ORGANIZACYJNE DOTYCZĄCE KORESPONDENCJI ELEKTRONICZNEJ OPISANE ZOSTAŁY W REGULAMINIE INTERNETOWEJ PLATFORMY ZAKUPOWEJ POD ADRESEM: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin ORAZ
INSTRUKCJI DLA WYKONAWCÓW DOSTĘPNEJ POD ADRESEM :
https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view oraz Szczegółowy opis wymagań znajduje się w Rozdziale XI SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/1096340
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2025-04-25 10:00
Miejsce składania ofert: za pośrednictwem platformy https://platformazakupowa.pl/transakcja/1096340

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZGL/TP/05/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dokonanie zmian i uzupełnienie projektu ,,Przebudowa, remont kapitalny wraz z termomodernizacją budynku wielorodzinnego" w branży architektoniczno-budowlanej zapewniających uzyskanie oszczędności energii i izolacyjności cieplnej zgodnie z WT 2021.
Zamawiający dysponuje projektem ,,Przebudowa, remont kapitalny wraz z termomodernizacją budynku wielorodzinnego" dotyczącym budynku przy ul.Podleskiej 66 w Mikołowie.
Celem zadania jest dokonanie zmian i uzupełnienie w/w projektu w branży architektoniczno-budowlanej zapewniających uzyskanie oszczędności energii i izolacyjności cieplnej zgodnie z WT 2021 poprzez:
- zaprojektowanie docieplenia stropu nad piwnicą
- zaprojektowanie docieplenia ścian zewnętrznych od wewnątrz i związanych z tym prac remontowych w mieszkaniach
Kosztorys podzielić na:
- część dotyczącą termomodernizacji,
- część dotyczącą remontu mieszkań
Wykonawca uzyska wszystkie niezbędne uzgodnienia i zezwolenia.
Wykonawca w imieniu Zamawiającego uzyska pozwolenie na budowę jeśli będzie to wymagane.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
Łączna cena oferty brutto - 60 pkt. = 60%
Doświadczenie projektanta - 40 pkt. = 40%
1.1 Przy ocenie kryterium ,,Cena" zostanie wykorzystany wzór:
C= CN/ CO x 60 pkt
Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium ,,Cena" wynosi 60 pkt.
1.2 Ocena kryterium ,,Doświadczenie projektanta"
Punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
a) za wykonanie 1 dokumentacji projektowej w zakresie termomodernizacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 0 pkt
b) za wykonanie 2 dokumentacji projektowych w zakresie termomodernizacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego- 20 pkt
c) za wykonanie 3 i więcej dokumentacji projektowych w zakresie termomodernizacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 40 pkt
W przypadku nie wskazania przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym minimum 1 wykonanej dokumentacji projektowej, bądź pozostawienie pola pustego, oferta wykonawcy zostanie odrzucona.
W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów, nawet w przypadku wskazania większej liczby realizacji projektów.
W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty
według następującej zasady:
CN/CO x 60 pkt + dodatkowa ilość pkt związana z kryterium poza cenowym, wg zasad przedstawionych powyżej = ............... punktów
Wyjaśnienia :
CN - cena oferty najtańszej
CO - cena oferty badanej
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie projektanta
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
Niniejszy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
2.1) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie:
a) wykonał, co najmniej jedną usługę polegającą na sporządzeniu dokumentacji projektowej w zakresie termomodernizacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego o kubaturze min. 2000,00 m3
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli jeden z Wykonawców wykaże się całym wymaganym doświadczeniem. Zamawiający nie uzna warunku za spełniony, jeżeli wszyscy uczestnicy w sumie wykażą się wymaganym doświadczeniem, ale żaden z nich indywidualnie go nie wykaże.
Przez jedną usługę Zamawiający rozumie usługę wykonaną w ramach jednej umowy lub jednego zamówienia/zlecenia.
2.2) dysponuje osobami, skierowanymi do realizacji zamówienia, posiadającymi następujące kwalifikacje tj.:
a) dysponuje min. 1 osobą posiadającą aktualne uprawnienia budowlane do projektowania o specjalności architektonicznej bez ograniczeń,
b) dysponuje min. 1 osobą posiadającą aktualne uprawnienia budowlane do projektowania o specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,
Zamawiający określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli jeden z Wykonawców spełni warunek samodzielnie lub łącznie spełnią warunek, przy czym zastrzega aby wymaganym doświadczeniem wykazał się jeden Wykonawca samodzielnie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ ;
2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ;
2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
3. Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
4. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują:
4. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują:
1) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy- załącznik nr 5 do SWZ;
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami- załącznik nr 6 do SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
a. Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
b. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
c. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ;
d. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ;
Informacje zawarte w oświadczeniach, o którym mowa w pkt c -d stanowi wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o którym mowa w pkt c - d składa każdy z Wykonawców.
e. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów - składa także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby - zgodnie z załącznik nr 2A do SWZ.
f. zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 7 SWZ (jeżeli dotyczy);
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w ofercie składa oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje, na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, możliwość dokonywania zmian postanowień niniejszej umowy, w zakresie:
a) zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,
b) zmiany terminu realizacji umowy, w przypadku wskazanym w § 6 ust.12
c) zmiany o której mowa w § 13.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
Łączna cena oferty brutto - 60 pkt. = 60%
Doświadczenie projektanta - 40 pkt. = 40%
1.1 Przy ocenie kryterium ,,Cena" zostanie wykorzystany wzór:
C= CN/ CO x 60 pkt
Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium ,,Cena" wynosi 60 pkt.
1.2 Ocena kryterium ,,Doświadczenie projektanta"
Punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
a) za wykonanie 1 dokumentacji projektowej w zakresie termomodernizacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 0 pkt
b) za wykonanie 2 dokumentacji projektowych w zakresie termomodernizacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego- 20 pkt
c) za wykonanie 3 i więcej dokumentacji projektowych w zakresie termomodernizacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 40 pkt
W przypadku nie wskazania przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym minimum 1 wykonanej dokumentacji projektowej, bądź pozostawienie pola pustego, oferta wykonawcy zostanie odrzucona.
W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów, nawet w przypadku wskazania większej liczby realizacji projektów.
W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty
według następującej zasady:
CN/CO x 60 pkt + dodatkowa ilość pkt związana z kryterium poza cenowym, wg zasad przedstawionych powyżej = ............... punktów
Wyjaśnienia :
CN - cena oferty najtańszej
CO - cena oferty badanej
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie projektanta
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2025-05-24

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii