Dostawa mebli i foteli biurowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa mebli i foteli biurowych

Data zamieszczenia: 2025-04-17
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zakład Obsługi Przejść Granicznych w Korczowej
Korczowa
37-552 Młyny
powiat: jarosławski
Tel. 733730910, 603036188
korczowa@zopgkor.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Młyny
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel. 733730910, 6030
Termin składania ofert: 2025-04-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zaprasza do złożenia ofert na dostawę
mebli i foteli biurowych dla potrzeb Zakładu Przejść Granicznych w Korczowej
zgodnie z załącznikiem nr 1.
zaprasza do złożenia ofert na dostawę mebli i foteli biurowych dla
potrzeb Zakładu Przejść Granicznych w Korczowej zgodnie z załącznikiem nr 1 niniejszego
postępowania.

Dokument nr: DAE-242/05/2025

Składanie ofert:
3. Forma i termin złożenia oferty:
a) Ofertę sporządzoną z wykorzystaniem formularza oferty stanowiącego załącznik nr 2 do
zaproszenia należy złożyć: osobiście w dni robocze (bez sobót) w godz.ch 7.00-15.00
w siedzibie Zakład Obsługi Przejść Granicznych w Korczowej, Korczowa - Przejście Graniczne
37-552 Młyny, pokój 218
listownie na adres: Zakład Obsługi Przejść Granicznych w Korczowej, Korczowa - Przejście
Graniczne 37-552 Młyny, z dopiskiem OFERTA NA DOSTAWĘ MEBLI I FOTELI BIUROWYCH
e-mailowo na adres: korczowa@zopgkor.pl
w terminie do 23.04.2025 r.

Miejsce i termin realizacji:
1. DOSTAWA przedmiotu zamówienia zostanie zrealizowana w nieprzekraczalnym
terminie do 10.06.2025 r.

Wymagania:
Zamawiający informuje, iż niniejsze postępowanie nie jest prowadzone na podstawie ustawy
z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 t.j.).
2. Kryteria oceny ofert:
a) Jedynym kryterium oceny ofert będzie cena brutto (wraz z należnym podatkiem VAT)
za wykonanie całego zadania.
b) Wybrana zostanie oferta, o najniższej cenie, spełniająca stawiane przez zamawiającego
wymagania,
c) Złożenie oferty oznacza wyrażenie zgody na treść niniejszego zaproszenia oraz aprobatę
załączonej umowy.
Oferta musi być sporządzona w języku polskim na komputerze lub inną trwałą i czytelną
techniką.
b) Oferta oraz załączone do niej dokumenty i oświadczenia muszą być podpisane w sposób nie
budzący zastrzeżeń (czytelnie lub z pieczątką imienną, możliwość złożenia podpisu
elektronicznego) przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy.
c) Poprawki lub zmiany w ofercie muszą być dokonane w sposób czytelny oraz muszą być
parafowane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. Poprawki lub zmiany
nie parafowane uznane będą za nieistniejące.d) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
e) W ofercie należy podać cenę brutto (wraz z należnym podatkiem VAT) za dostawę
przedmiotu zamówienia.
f) W cenie oferty powinny zostać ujęte wszystkie koszty mające wpływ na realizację
przedmiotowego zamówienia.
g) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych (CZEŚĆ I i CZEŚĆ II).
h) Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na okres nie krótszy niż 24
miesiące.
4. Termin związania ofertą: 30 dni.
5. Zastrzega się prawo możliwości zamknięcia postępowania bez wybrania którejkolwiek
z ofert bez podania przyczyn.
6. Zamówienia dodatkowe;
1) Zamawiający przewiduje dodatkowe zamówienia w ramach potrzeb i możliwości
finansowych.
2) Dodatkowe zamówienia nie przekroczą 20 % wartości najkorzystniejszej oferty.
3) Dodatkowe zamówienia będą realizowane na warunkach określonych w ofercie, co
dotyczy ceny oraz gwarancji jakości.
4) Zamawiający przekaże Wykonawcy pisemną informację o potrzebie realizacji
dodatkowych zamówień.
5) Z prawa udzielenia zamówień dodatkowych Zamawiający będzie korzystał w terminie
do 10.06.2025 r.
Niekorzystanie przez Zamawiającego z prawa udzielenia zamówień dodatkowych nie
rodzi jakichkolwiek roszczeń po stronie Wykonawcy.

Kontakt:
Wszelkich informacji udziela pracownik Działu Administracji i Eksploatacji, Anna Nowak, Tel.
733730910, a w razie jej nieobecności: Monika Bruk, Tel. 603036188.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii