Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa mebli i foteli biurowych |
Data zamieszczenia: | 2025-04-17 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zakład Obsługi Przejść Granicznych w Korczowej Korczowa 37-552 Młyny powiat: jarosławski Tel. 733730910, 603036188 korczowa@zopgkor.pl |
Województwo: | podkarpackie |
Miasto: | Młyny |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel. 733730910, 6030 |
Termin składania ofert: | 2025-04-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
zaprasza do złożenia ofert na dostawę mebli i foteli biurowych dla potrzeb Zakładu Przejść Granicznych w Korczowej zgodnie z załącznikiem nr 1. zaprasza do złożenia ofert na dostawę mebli i foteli biurowych dla potrzeb Zakładu Przejść Granicznych w Korczowej zgodnie z załącznikiem nr 1 niniejszego postępowania. Dokument nr: DAE-242/05/2025 Składanie ofert: 3. Forma i termin złożenia oferty: a) Ofertę sporządzoną z wykorzystaniem formularza oferty stanowiącego załącznik nr 2 do zaproszenia należy złożyć: osobiście w dni robocze (bez sobót) w godz.ch 7.00-15.00 w siedzibie Zakład Obsługi Przejść Granicznych w Korczowej, Korczowa - Przejście Graniczne 37-552 Młyny, pokój 218 listownie na adres: Zakład Obsługi Przejść Granicznych w Korczowej, Korczowa - Przejście Graniczne 37-552 Młyny, z dopiskiem OFERTA NA DOSTAWĘ MEBLI I FOTELI BIUROWYCH e-mailowo na adres: korczowa@zopgkor.pl w terminie do 23.04.2025 r. Miejsce i termin realizacji: 1. DOSTAWA przedmiotu zamówienia zostanie zrealizowana w nieprzekraczalnym terminie do 10.06.2025 r. Wymagania: Zamawiający informuje, iż niniejsze postępowanie nie jest prowadzone na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 t.j.). 2. Kryteria oceny ofert: a) Jedynym kryterium oceny ofert będzie cena brutto (wraz z należnym podatkiem VAT) za wykonanie całego zadania. b) Wybrana zostanie oferta, o najniższej cenie, spełniająca stawiane przez zamawiającego wymagania, c) Złożenie oferty oznacza wyrażenie zgody na treść niniejszego zaproszenia oraz aprobatę załączonej umowy. Oferta musi być sporządzona w języku polskim na komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką. b) Oferta oraz załączone do niej dokumenty i oświadczenia muszą być podpisane w sposób nie budzący zastrzeżeń (czytelnie lub z pieczątką imienną, możliwość złożenia podpisu elektronicznego) przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. c) Poprawki lub zmiany w ofercie muszą być dokonane w sposób czytelny oraz muszą być parafowane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. Poprawki lub zmiany nie parafowane uznane będą za nieistniejące.d) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. e) W ofercie należy podać cenę brutto (wraz z należnym podatkiem VAT) za dostawę przedmiotu zamówienia. f) W cenie oferty powinny zostać ujęte wszystkie koszty mające wpływ na realizację przedmiotowego zamówienia. g) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych (CZEŚĆ I i CZEŚĆ II). h) Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na okres nie krótszy niż 24 miesiące. 4. Termin związania ofertą: 30 dni. 5. Zastrzega się prawo możliwości zamknięcia postępowania bez wybrania którejkolwiek z ofert bez podania przyczyn. 6. Zamówienia dodatkowe; 1) Zamawiający przewiduje dodatkowe zamówienia w ramach potrzeb i możliwości finansowych. 2) Dodatkowe zamówienia nie przekroczą 20 % wartości najkorzystniejszej oferty. 3) Dodatkowe zamówienia będą realizowane na warunkach określonych w ofercie, co dotyczy ceny oraz gwarancji jakości. 4) Zamawiający przekaże Wykonawcy pisemną informację o potrzebie realizacji dodatkowych zamówień. 5) Z prawa udzielenia zamówień dodatkowych Zamawiający będzie korzystał w terminie do 10.06.2025 r. Niekorzystanie przez Zamawiającego z prawa udzielenia zamówień dodatkowych nie rodzi jakichkolwiek roszczeń po stronie Wykonawcy. Kontakt: Wszelkich informacji udziela pracownik Działu Administracji i Eksploatacji, Anna Nowak, Tel. 733730910, a w razie jej nieobecności: Monika Bruk, Tel. 603036188. |