Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Modernizacja pobocza w ciągu drogi powiatowej |
Data zamieszczenia: | 2025-04-17 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Powiatowy Zielonogórski Zarząd Dróg Górzykowo 1 66-100 Sulechów powiat: zielonogórski drogi@bip.pzzd.zgo.pl |
Województwo: | lubuskie |
Miasto: | Sulechów |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2025-04-18 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
11 Modernizacja pobocza w ciągu drogi powiatowej nr 1198F w Radowicac Opis przedmiotu zamówienia: Realizacja prac odbywała się będzie wg opisu przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2) oraz formularza cenowego (załącznik nr 3), zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i polskimi normami. Wymagania stawiane Wykonawcy w odniesieniu do prowadzonych robót budowlanych: Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia; Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt, w tym przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie wykonywania umowy; Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy; Wszelkie odpady, które powstaną w trakcie realizacji zamówienia Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie i zgodnie z obowiązującymi przepisami; Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone w mieniu oraz na rzecz osób trzecich, wyrządzone w trakcie realizacji obowiązków wynikających z treści zawartej umowy; Dokument nr: PZZD.274.11.2025.SO Składanie ofert: 6. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT: 1. Oferty należy składać pisemnie w terminie do 18.04.2025r. do godz. 09:00 na adres: Powiatowy Zielonogórski Zarząd Dróg, Górzykowo 1, 66-100 Sulechów, lub e-mailem: drogi@bip.pzzd.zgo.pl . Miejsce i termin realizacji: 2. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie należy zrealizować w nieprzekraczalnym terminie do dnia 03.07.2025r. Wymagania: Postępowanie prowadzone z pominięciem stosowania przepisów ustawy z dnia 11.09.2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2024r. poz. 1320 z późn. zm.) z uwagi na fakt, iż zamówienie nie spełnia warunku określonego w art. 2 pkt 1 w/w ustawy i jego wartość nie przekracza kwoty 130.000 zł (netto). 3. OCENA OFERT: 1. Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie kryterium zgodności formalnej z zapytaniem ofertowym. 2. Kryterium merytoryczne oceny: cena =100% 3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która ma najniższą łączną cenę brutto. 4. Zamawiający będzie dokonywał oceny ofert wg wzoru: Cena najniższa z rozpatrywanych ofert P = - ------------------------------------------------------------- x 100 % x 100 pkt Cena badanej oferty 5. Zamawiający będzie brał pod uwagę cenę brutto za realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z przyjętą ofertą. 6. Cena musi być podana zgodnie ze wzorem oferty i musi być wyższa od zera. 7. W cenę muszą być wliczone wszelkie koszty, jakie będzie ponosił wykonawca. 8. Nie uwzględnienie tych kosztów przez wykonawcę nie będzie stanowić podstawy do domagania się ich pokrycia przez Zamawiającego w terminie późniejszym. 4. PROCEDURA WYBORU OFERT 1. Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę, która uzyskała największą wartość P. Ilość punktów obliczana będzie z dokładnością dwóch miejsc po przecinku, bez stosowania zaokrągleń. 2. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów tj. wartość P. 3. Zamawiający w każdej chwili zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podawania przyczyn. 4. Zawarcie umowy z wybranym Wykonawcą nastąpi bez zbędnej zwłoki, po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty. 5. UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA Zapytanie ofertowe może zostać unieważnione jeżeli: Nie zostanie złożona co najmniej jedna oferta nie podlegająca odrzuceniu. Cena najkorzystniejszej oferty będzie wyższa niż kwota, jaka Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie usługi. 2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. |