Remont kominów w budynku

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont kominów w budynku

Data zamieszczenia: 2025-04-17
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Lubawka Oddział: Zakład Gospodarki Miejskiej
ul. Zielona 12
58-420 Lubawka
powiat: kamiennogórski
https://platformazakupowa.pl/transakcja/1097715
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Lubawka
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2025-04-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Remont kominów w budynku przy Ul. Kamiennogórskiej 18 w Chełmsku Śląskim
Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie całości robót budowlanych Koszt wykonania robót 1 robota budowlana 0%23% 5% 7% 8%Różna stawka VATnie podlega zw. PLN -

Dokument nr: ID 1097715

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert
2025-04-25 09:05:00

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/1097715
Składania
2025-04-25 09:00:00

Wymagania:
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych - wykonanie nowych tynków na kominach od poziomu posadzki strychu pierwszego ponad dach w budynku mieszkalnym przy ul. Kamiennogórskiej 18 w Chełmsku Śląskim.
2. Przedmiar robót stanowi Załącznik nr 4 do niniejszego zapytania.
3. UWAGA: W przewodach kominowych istnieją stalowe wkłady dymowe. W czasie rozbiórki kominów Zamawiający oceni stan wkładów, ich ewentualna wymiana zostanie zlecona odrębnym zleceniem. Prace te nie są objęte niniejszym zapytaniem.
UWAGA: Część przewodów kominowych jest zasmołowana. Na etapie rozbiórki kominów zamawiający podejmie decyzję co do konieczności mechanicznego czyszczenia kominów i/lub montażu wkładów kominowych. Prace te nie są objęte niniejszym zapytaniem.
4. Obowiązującym wynagrodzeniem będzie wynagrodzenie ryczałtowe na podstawie przedstawionej oferty. W przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych roboty te będą rozliczane w oparciu o kosztorys robót dodatkowych lub zamiennych zatwierdzony przez przedstawiciela Zamawiającego.
5. Przy kalkulacji ceny ofertowej należy uwzględnić konieczność zorganizowania zaplecza socjalnego dla pracowników, zabezpieczenia placu budowy na czas wykonywanych robót oraz uporządkowania terenu po zakończeniu robót.
6. Przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej na budynku objętym przedmiotem zamówienia.
7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych ani wariantowych.
Termin wykonania zamówienia:do dnia 30.05.2025 r
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 517 298 167.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów
Kryteria i warunki formalne
Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"
3 Termin realizacji - Wykonanie prac: do dnia 30.06.2025 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"
4 Oświadczenia wykonawcy - Wykonawca zapoznał się i akceptuje załączone oświadczenia Wykonawcy (Załącznik nr 1). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" i dołączyć podpisany dokument. (Zamawiający wymaga załączenia pliku)
5 Wzór umowy - Wykonawca zapoznał się i akceptuje załączony wzór umowy (Załącznik nr 2). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"
6 Klauzula RODO - Wykonawca zapoznał się i akceptuje załączoną klauzulę RODO (Załącznik nr 3). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" i dołączyć podpisany dokument. (Zamawiający wymaga załączenia pliku)
7 Oferta wg załącznika nr 4 - Proszę załączyć formularz ofertowy wg załącznika nr 4 (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Uwagi:
Opis dodatkowy
1) Zakupy w naszej firmie realizowane są przez platformę zakupową Open Nexus. Dodatkowe informacje można znaleźć na stronie https://platformazakupowa.pl/
2) Oferty można składać wyłącznie za pomocą formularza dostępnego na stronie zapytania za pośrednictwem Platformy Open Nexus.
3) Pełna specyfikacja oraz ewentualne załączniki są widoczne na stronie postępowania na Platformie Open Nexus.
4) Aby móc składać oferty w postępowaniach publicznych nie jest wymagana rejestracja i logowanie, a jedynym wymogiem jest wpisanie oferty w szablonie.
5) Składanie ofert jest zawsze bezpłatne.

Kontakt:
Użytkownik
Maciej Kosal
Organizacja
Gmina Lubawka Oddział: Zakład Gospodarki Miejskiej
ul. Zielona 12
58-420 Lubawka
Kontakt za pomocą platformy zakupowej
https://platformazakupowa.pl/all
Wiadomość do zamawiającego

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii