Wykonanie kanap

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie kanap

Data zamieszczenia: 2025-04-17
Dane kontaktowe Zamawiającego: I Liceum Ogólnokształcące im. Mikołaja Kopernika w Radomiu
ul. S. Żeromskiego 10
26-600 Radom
powiat: Radom
Tel.: 506 216 035
lo1@radom.pl.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel.: 506 216 035
Termin składania ofert: 2025-04-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Wykonanie kanap w ilości 4 sztuk"
1. Opis przedmiotu zapytania:
Wykonanie kanap w ilości 4 szt. o niżej wymienionej specyfikacji technicznej z certyfikatami jakości oraz
atestami do użytku szkolnego:
Specyfikacja techniczna
Konstrukcja kanapy
Konstrukcja wykonana z płyty 18 mm , z elementami wzmocnienia ze sklejki.
Rama siedziska wykonana z drewna bukowego z uzyciem spręzyny falistej typu B.
Wypełnienie siedziska pianka wysoko elastyczna T-30 grubosc 12 cm.
Poduszki oparciowe wypełnione mieszanką granulatu piankowego t-30.
Oczekiwania wizualne.
Kształt kanapy zaokrąglony przypominający w kształcie osemkę . Oparcie posiadające komfortowe
poduszki. Kanapa o nowoczesnym wyglądzie.
Specyfikacja tkaniny
TKANINA ŁATWOCZYSZCZĄCA ,
Trudnozapalnosc norma : EN 1021-1855852
Gramatura m2
390 g/m? +/-10%
Skład
100% Polyester
Test Martindale
90 000->100 000
Przesuwalnosc nitek
1.9-2.1 mm WARP / 1.9-2.1 mm WEFT
Skłonnosc do mechacenia i pillingu
4-5
Odpornosc na tarcie suche
light-5 / medium-5 / dark-4-5
Odpornosc na tarcie mokre
light-5 / medium-5 / dark-4-5Kolorystyka tkaniny

Otwarcie ofert: 5.Rozpatrywanie ofert: odbędzie się w dniu 25.04.2025 r. godz. 10.00.

Składanie ofert:
4.Termin i miejsce składania ofert:
- do dnia 24 kwietnia 2025 r. do godz. 15.00 w sekretariacie I Liceum Ogólnokształcące im. Mikołaja
Kopernika w Radomiu Ul. S. Żeromskiego 10, 26 - 600 Radom lub na adres mailowy szkoły:
lo1@radom.pl.pl

Wymagania:
Tryb udzielenia zamówienia:
Wartość szacunkowa zamówienia nie przekracza 130 000 zł w związku z czym niniejsze postępowanie
ofertowe prowadzone jest z wyłączeniem stosowania procedur udzielania zamówień publicznych
uregulowanych w ustawie z dnia 11.09.2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2024.1320
ze zm.).
2. Warunki płatności:
- należności za wykonaną usługę będą w terminie 14 dni na podstawie prawidłowo złożonej faktury
przelewowej na rachunek bankowy wskazany przez ,,Wykonawcę".
3.Oferta powinna zawierać:
- wypełniony druk oferty Wykonawcy - zał. nr 1,
- wypełniony druk oświadczenia - zał. nr 2
Ww. druki powinny być złożone w formie oryginału lub podpisane podpisem kwalifikowanym.
W przypadku składania ofert za pośrednictwem firmy kurierskiej bądź pocztowej liczy się data wpływu
do Zamawiającego. Oferty złożone po terminie nie będą brane pod uwagę.
Do realizacji zamówienia zostanie wybrany Wykonawca, który zaoferuje najkorzystniejszą ofertę
cenową (brutto).
6.Formalności, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty:
- Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od realizacji zamówienia bez podania przyczyny,
- Oferent, którego oferta została wybrana, zostanie powiadomiony o terminie i miejscu podpisania
umowy,
- termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz
z upływem terminu składania ofert.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii