Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie kanap |
Data zamieszczenia: | 2025-04-17 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
I Liceum Ogólnokształcące im. Mikołaja Kopernika w Radomiu ul. S. Żeromskiego 10 26-600 Radom powiat: Radom Tel.: 506 216 035 lo1@radom.pl.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Radom |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel.: 506 216 035 |
Termin składania ofert: | 2025-04-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,Wykonanie kanap w ilości 4 sztuk" 1. Opis przedmiotu zapytania: Wykonanie kanap w ilości 4 szt. o niżej wymienionej specyfikacji technicznej z certyfikatami jakości oraz atestami do użytku szkolnego: Specyfikacja techniczna Konstrukcja kanapy Konstrukcja wykonana z płyty 18 mm , z elementami wzmocnienia ze sklejki. Rama siedziska wykonana z drewna bukowego z uzyciem spręzyny falistej typu B. Wypełnienie siedziska pianka wysoko elastyczna T-30 grubosc 12 cm. Poduszki oparciowe wypełnione mieszanką granulatu piankowego t-30. Oczekiwania wizualne. Kształt kanapy zaokrąglony przypominający w kształcie osemkę . Oparcie posiadające komfortowe poduszki. Kanapa o nowoczesnym wyglądzie. Specyfikacja tkaniny TKANINA ŁATWOCZYSZCZĄCA , Trudnozapalnosc norma : EN 1021-1855852 Gramatura m2 390 g/m? +/-10% Skład 100% Polyester Test Martindale 90 000->100 000 Przesuwalnosc nitek 1.9-2.1 mm WARP / 1.9-2.1 mm WEFT Skłonnosc do mechacenia i pillingu 4-5 Odpornosc na tarcie suche light-5 / medium-5 / dark-4-5 Odpornosc na tarcie mokre light-5 / medium-5 / dark-4-5Kolorystyka tkaniny Otwarcie ofert: 5.Rozpatrywanie ofert: odbędzie się w dniu 25.04.2025 r. godz. 10.00. Składanie ofert: 4.Termin i miejsce składania ofert: - do dnia 24 kwietnia 2025 r. do godz. 15.00 w sekretariacie I Liceum Ogólnokształcące im. Mikołaja Kopernika w Radomiu Ul. S. Żeromskiego 10, 26 - 600 Radom lub na adres mailowy szkoły: lo1@radom.pl.pl Wymagania: Tryb udzielenia zamówienia: Wartość szacunkowa zamówienia nie przekracza 130 000 zł w związku z czym niniejsze postępowanie ofertowe prowadzone jest z wyłączeniem stosowania procedur udzielania zamówień publicznych uregulowanych w ustawie z dnia 11.09.2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2024.1320 ze zm.). 2. Warunki płatności: - należności za wykonaną usługę będą w terminie 14 dni na podstawie prawidłowo złożonej faktury przelewowej na rachunek bankowy wskazany przez ,,Wykonawcę". 3.Oferta powinna zawierać: - wypełniony druk oferty Wykonawcy - zał. nr 1, - wypełniony druk oświadczenia - zał. nr 2 Ww. druki powinny być złożone w formie oryginału lub podpisane podpisem kwalifikowanym. W przypadku składania ofert za pośrednictwem firmy kurierskiej bądź pocztowej liczy się data wpływu do Zamawiającego. Oferty złożone po terminie nie będą brane pod uwagę. Do realizacji zamówienia zostanie wybrany Wykonawca, który zaoferuje najkorzystniejszą ofertę cenową (brutto). 6.Formalności, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty: - Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od realizacji zamówienia bez podania przyczyny, - Oferent, którego oferta została wybrana, zostanie powiadomiony o terminie i miejscu podpisania umowy, - termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. |