Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Stała obsługa i serwis kotłowni oraz stacji uzdatniania wody |
Data zamieszczenia: | 2025-04-18 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Woliński Park Narodowy Grodno 1 72-500 Międzyzdroje powiat: kamieński 91 386 49 53, tel. 91 386 4967, tel. 91 386 4962 sekretariat@wolinpn.pl |
Województwo: | zachodniopomorskie |
Miasto: | Międzyzdroje |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 91 386 49 53, tel. 9 |
Termin składania ofert: | 2025-05-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,Stała obsługa i serwis kotłowni oraz stacji uzdatniania wody w obiektach Wolińskiego Parku Narodowego" I. Przedmiot zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa stałej obsługi i serwisu niżej wymienionych kotłowni oraz stacji uzdatniania wody w obiektach Wolińskiego Parku Narodowego w podziale na 2 części: 1) Kotłownie: - kotłownia gazowa o mocy 225 kW - Międzyzdroje Ul. Niepodległości 3b - kotłownia gazowa o mocy 60 kW - budynek edukacyjny Biała Góra 3 wraz z uzdatniaczem wody, - kotłownia gazowa o mocy 32 kW - budynek administracyjno - warsztatowy Biała Góra 6, - kotłownia olejowa o mocy 80 kW - budynek nr 1D Grodno 1, 2) Stację Uzdatniania Wody (SUW) w Grodnie. 2. Szczegółowy zakres usługi w obiektach wymienionych w ust. 1 oraz zasady płatności zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załączniki nr 1 do niniejszego zapytania. Dokument nr: DAT.22.48.1.2025.AD Składanie ofert: 10. Ofertę należy złożyć: 1) w przypadku oferty składanej w formie pisemnej - w siedzibie Zamawiającego - w sekretariacie Wolińskiego Parku Narodowego, Grodno 1, 72-500 Międzyzdroje, w jednej kopercie zaadresowanej na Zamawiającego i opatrzonej adresem Wykonawcy oraz adnotacją: ,,Oferta do zapytania ofertowego: Stała obsługa i serwis kotłowni oraz stacji uzdatniania wody w obiektach Wolińskiego Parku Narodowego" 2) w przypadku oferty składanej w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty e-mail - skan podpisanej oferty wraz z załącznikami przesłać mailem na adres: sekretariat@wolinpn.pl, w tytule wiadomości należy wpisać: Stała obsługa i serwis kotłowni oraz stacji uzdatniania wody w obiektach Wolińskiego Parku Narodowego TERMIN SKŁADANIA ofert: do dnia 05.05.2025 do godz. 10:00. Miejsce i termin realizacji: Termin wykonywania zadania: od dnia podpisania umowy - 1.06.2025 r. do dnia 31.05.2027 r. Wymagania: Do zamówienia nie stosuję się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych w ramach niniejszego zapytania. Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania wszelkich ograniczeń i zakazów obowiązujących w Wolińskim Parku Narodowym. II. Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami, zapewniającymi należyte wykonywanie przedmiotu zamówienia, 2. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonywanie przedmiotu zamówienia, 3. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczegółowych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 507). 4. w wyznaczonym terminie złożą prawidłowo sporządzoną ofertę. III. Sposób przygotowania oferty i termin złożenia oferty 1. Ofertę należy sporządzić na odpowiednim formularzu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszego zaproszenia do składania ofert. 2. Oferta powinna zawierać ceny za całość usługi. 3. Ceny oferty muszą być wyrażone cyfrowo i słownie (obie w złotych polskich). 4. Formularz oferty może zostać wypełniony elektronicznie, po czym - w przypadku składania oferty w formie elektronicznej - musi zostać wydrukowany, podpisany i następnie zeskanowany lub podpisany podpisem elektronicznym. 5. Oferta musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z zasadami reprezentacji podmiotu, lub odpowiednio umocowaną osobę do reprezentowania Wykonawcy na podstawie odpowiedniego pełnomocnictwa, które winno stanowić załącznik do oferty. Pełnomocnictwo, o którym mowa w zdaniu poprzednim winno zostać złożone w oryginale lub uwierzytelnionej przez notariusza kopii. 6. Oferty otrzymane przez zamawiającego po terminie składania ofert nie będą rozpatrywane i zostaną zwrócone do nadawcy bez otwarcia. 7. Oferty sporządzone w sposób niespełniający ww. wymogów zostaną odrzucone. 8. Oferenci pozostają związani ofertą przez okres 14 dni od upływu terminu do składania ofert, 9. O wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będzie szacunkowa cena łączna oferty określona wyłącznie do wyboru oferty. Najkorzystniejszą będzie oferta, która uzyska łączną najniższą cenę, oferta ta wskazana zostanie do realizacji przedmiotu umowy. Wykonawca, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą jest obowiązany do podpisania umowy w terminie nie dłuższym niż 7 dni kalendarzowych od dnia ogłoszenia wyniku postępowania. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za skutki nieprawidłowego oznaczenia wiadomości. Składający ofertę obowiązany jest do uzyskania potwierdzenia złożenia oferty wysłanej poprzez e-mail. Ofertę wysłaną przez e-mail uznaje się za skutecznie złożoną po uzyskaniu przez składającego ofertę mailowego potwierdzenia, że wiadomość dotarła i została wyświetlona na komputerze Zamawiającego w terminie składania ofert. Ciężar dowodu w zakresie skutecznego złożenia oferty spoczywa na składającym ofertę. Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę. Zmiany powinny być złożone wg takich samych zasad jak złożenie ofert tj. w odpowiednio oznakowanej kopercie lub wiadomości e-mail z dopiskiem ,,ZMIANA OFERTY". Wycofanie z postępowania następuje poprzez złożenie pisemnego powiadomienia na zasadach wyżej wymienionych z dopiskiem ,,WYCOFANIE OFERTY". 3. W przypadku nieprzyjęcia do realizacji zamówienia przez Wykonawcę w terminie wskazanym w pkt. III. 9 Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru kolejnej najkorzystniejszej oferty spośród ofert złożonych. V. Unieważnienie postępowania 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania w przypadku gdy: 1) nie złożono żadnej oferty lub wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu; 2) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że Zamawiający postanowi zwiększyć tę kwotę do wysokości ceny najkorzystniejszej oferty; 3) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było wcześniej przewidzieć; 4) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie Umowy lub prawidłową jej realizację; 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. 3. Przed rozpoczęciem postępowania dyrektor parku narodowego może odstąpić od jego przeprowadzenia bez podania przyczyn, jak i postępowanie może również zostać unieważnione przez Zamawiającego bez podania przyczyny (bez podania uzasadnienia) w każdym momencie. Powyższe nie stanowi podstawy dla roszczeń ze strony Oferentów w zakresie realizacji zamówienia. VI. Ograniczenia uczestnictwa w postępowaniu Do udziału w postępowaniu nie mogą przystąpić podmioty, które na dzień złożenia oferty posiadają wymagalne należności finansowe wobec Wolińskiego Parku Narodowego. Kontakt: IV. Kontakt z wykonawcą. 1. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują sobie pisemnie. Dopuszcza się porozumiewanie się drogą elektroniczną pod adresem e-mail: sekretariat@wolinpn.pl 2. Osobami upoważnionymi do kontaktu z Oferentami w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 do 15:00 są: - Referent: p. Agnieszka Duszyńska, tel. 91 386 4967, e-mail: a.duszynska@wolinpn.pl , - Kierownik Działu Administracyjno-Technicznego: p. Justyna Jerzak, tel. 91 386 4962, e-mail: j.jerzak@wolinpn.pl |