Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa usługi szkoleniowej |
Data zamieszczenia: | 2025-04-22 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Project Hub Sp. z o.o Cienista 3 60-587 Poznań powiat: Poznań 731-616-160 klimczyk@projecthub.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/225594 |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Poznań |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 731-616-160 |
Termin składania ofert: | 2025-04-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPYTANIE OFERTOWE nr 19/2025/ZS Powstaje w kontekście projektu FESW.08.04-IZ.00-0025/24 - Nowa jakość kształcenia branżowego w Technikum nr 1 we Włoszczowie Część 1 Rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) Przedmioty zamówienia Usługa Usługi szkoleniowe Opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa następującej usługi szkoleniowej dla nauczycieli/nauczycielek: 1) Szkolenie Rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych - Liczba osób objętych wsparciem: 2 osoby - Liczba grup: 1 - Liczba godzin dydaktycznych szkolenia: 6 godzin - Przybliżony termin świadczenia wsparcia: w terminie maj 2025 r. - wrzesień 2025r. - Oczekiwane efekty szkolenia: Nauczyciele/nauczycielki zdobędą wiedzę na temat rozgraniczania i podziałów nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych, poznają przykłady praktyczne oraz zagadnienia z zakresu orzecznictwa sądowego - zgodnie z rozporządzeniem z 2020 roku w sprawie uprawnień zawodowych w dziedzinie geodezji i kartografii. - Ramowy program szkolenia obejmować będzie m.in. następujące zagadnienia: 1. Podstawy prawne i formalne: - kluczowe akty prawne związane z geodezją i podziałami nieruchomości; - rola i odpowiedzialność geodety w procedurach administracyjnych i sądowych; 2. Rozgraniczanie nieruchomości: - czym jest rozgraniczanie i jakie są jego cele; - etapy postępowania oraz niezbędna dokumentacja; 3. Podziały nieruchomości: - typy podziałów i ich zastosowanie; - proces przygotowania i realizacji podziału; 4. Dokumentacja do celów prawnych: - mapa do celów prawnych - rola i znaczenie; - zasady przygotowywania dokumentacji; 5. Przykłady praktyczne i orzecznictwo: - omówienie wybranych przypadków z praktyki geodezyjnej; - wnioski z orzeczeń sądowych dotyczących granic i podziałów; - Typ szkolenia: stacjonarne - Materiały szkoleniowe: Wykonawca zapewni dla każdego uczestnika materiały szkoleniowe, tj. skrypt wykładowy o treści adekwatnej do omawianej tematyki, przygotowany w formie drukowanej, wydrukowane materiały wpięte w skoroszyt lub w formie elektronicznej (np. na pendrive), oraz długopis i notes (na własność kursantów) bez dodatkowych opłat. - Egzamin: wewnętrzny CPV: 80000000-4, 80500000-9, 80530000-8 Dokument nr: 2025-21132-225594, 19/2025/ZS Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2025-04-30 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2025-05 Miejsce realizacji szkolenia: Zespół Szkół nr 2 im. Hetmana Stefana Czarnieckiego we Włoszczowie, Ul. Koniecpolska 40, 29-100 Włoszczowa - Zamawiający zapewni sale dydaktyczne. Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo świętokrzyskie Powiat włoszczowski Gmina Włoszczowa Miejscowość Włoszczowa Wymagania: - Kadra: prowadzący szkolenie - wykształcenie/ ukończone kursy z zakresu tematyki szkolenia, min. 2 letnie doświadczenie zaw. w dziedzinie, znajomość tematyki szkolenia. - Kwalifikacje potwierdzone dokumentem: certyfikaty lub/i dyplomy oraz CV lub/i referencje.Warunki zmiany umowy Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian w zakresie niniejszego zapytania po podpisaniu umowy z wykonawcą w zakresie: 1) Zwiększenia/rozszerzenia ilości osób uczestniczących w szkoleniu o 10% osób w przypadku powstania oszczędności w projekcie lub w przypadku zdiagnozowania dodatkowych potrzeb uczestników projektu, które nie były znane na moment ogłaszania przedmiotowego zapytania ofertowego 2) Przedłużenia terminu realizacji szkoleń, w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych sytuacji 3) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a. zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, b. zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego, c. wartość zmian nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, 4) zmiana nie prowadzi do zmiany ogólnego charakteru umowy i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a. konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b. wartość zmian nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, 5) wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca: a. w wyniku sukcesji, wstępując w prawa i obowiązki wykonawcy, w następstwie przejęcia, połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, a także nie ma na celu uniknięcia stosowania zasady konkurencyjności, lub b. w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców - w przypadku zmiany podwykonawcy, zamawiający może zawrzeć umowę z nowym podwykonawcą bez zmiany warunków realizacji zamówienia z uwzględnieniem dokonanych płatności z tytułu dotychczas zrealizowanych prac, 6) zmiana nie prowadzi do zmiany ogólnego charakteru umowy, a łączna wartość zmian jest mniejsza niż 5 382 000 EUR w przypadku robót budowlanych, a 140 000 EUR w przypadku dostaw i usług i jednocześnie jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na usługi lub dostawy albo, w przypadku zamówień na roboty budowlane, jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis Wykonawca powinien spełniać łącznie następujące warunki: 1) Dysponować personelem jeżeli usługa nie będzie wykonywana osobiście lub osobiście spełniać poniższe wymagania: a. trenerzy muszą posiadać doświadczenie umożliwiające przeprowadzenie danego wsparcia; b. trenerzy muszą posiadać doświadczenie zawodowe w obszarze tematycznym w którym będą prowadzili szkolenia nie krótsze niż 2 lata ( w przypadku podmiotów prawnych ubiegających się o realizację przedmiotu zamówienia, kryterium doświadczenia oznacza, iż oferent musi dysponować personelem przewidzianym do realizacji danego wsparcia, który posiada min. 2-letnie doświadczenie zawodowe); c. w przypadku wykonawcy posiadającego formę jednoosobowa działalność gospodarcza lub inny podmiot prawny ważny wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (RIS), jeżeli jest to wymagane na gruncie obowiązujących przepisów prawa. 2) Zamawiający uzna, że wykonawca, który złożył ofertę posiada ww. doświadczenie i kwalifikacje. 3) Zamawiający informuje, że dokumentów na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie wymagał wyłącznie od wykonawcy, którego oferta uzyskała najwyższą liczbę punktów. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić dokumenty w nieprzekraczalnym terminie 5 dni roboczych od dnia przesłania żądania (termin liczy się od dnia następnego po dniu przesłania żądania). Doświadczenie będzie weryfikowane na podstawie CV trenera, które obowiązkowo musi potwierdzać 2 letnie doświadczenie trenera w prowadzeniu szkoleń w obszarze tematycznym szkolenia, na które wykonawca złożył ofertę. W przypadku nieprzesłania w terminie kompletnych dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, zamawiający uzna, że wykonawca nie spełnił warunków udziału w postępowaniu. W takiej sytuacji zamawiający może wybrać najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert. Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis Na Ofertę składają się następujące dokumenty: 1) podpisany Formularz oferty - załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego; 2) podpisane Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu wymagań - załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego; 3) podpisane Oświadczenie Wykonawcy, że nie zachodzą okoliczności wyłączające go z ubiegania się o zamówienie - załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego; 4) podpisane Oświadczenie dot. ochrony danych osobowych - załącznik nr 4 do Zapytania ofertowego; 5) wydruk z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) lub Krajowego Rejestru Sądowego (KRS), lub wskazanie w Formularzu oferty źródła ogólnodostępnej bazy danych, gdzie Zamawiający może bezpłatnie pobrać te dane. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2025-04-22 Data ostatniej zmiany 2025-04-22 10:57:00 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis 1. Cena to całkowita cena brutto zawierająca wszystkie elementy składowe przedmiotu zapytania. 2. Ocena kryterium zgodnie z wzorem: cena oferty najkorzystniejszej / cena oferowana x 80. 3. Maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania w tym kryterium wynosi 80 punktów. Czy kryterium cenowe NIE Opis Doświadczenie personelu Wykonawcy w realizacji szkoleń w okresie ostatnich 24 m-cy. Ocena kryterium zgodnie z wzorem: liczba przeszkolonych osób w ofercie ocenianej / największa liczba przeszkolonych osób wśród ofert podlegających badaniu x 15. Łącznie w ramach kryterium można osiągnąć 15 punktów. Czy kryterium cenowe NIE Opis 0 pkt./ 5 pkt. za niezatrudnienie/ zatrudnienie co najmniej 1 osoby która spełniałaby 1 z przesłanek określoną w Zapytaniu ofertowym (kryterium nr 3) do realizacji zamówienia. Waga max. 5 pkt. Kontakt: Osoby do kontaktu Iwona Klimczyk tel.: 731-616-160 e-mail: klimczyk@projecthub.pl |