Modernizacja sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Modernizacja sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej

Data zamieszczenia: 2025-04-24
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miasto i Gmina Mordy
Kilińskiego 9
08-140 Mordy
powiat: siedlecki
+48 256415402, faks +48 256415115
sekretariat@mordy.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Mordy
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: +48 256415402, faks
Termin składania ofert: 2025-05-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Modernizacja sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w Mieście i Gminie Mordy
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 zamówienia - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami w miejscowościach Czołomyje i Kolonia Mordy.
1) Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje budowę sieci kanalizacyjnej grawitacyjnej PVC i PE-RC o200mm w odcinku z włączeniem do istniejącej sieci kanalizacyjnej o200mm, za pomocą rurociągu tłocznego PE110mm, w m. Mordy Kolonia a następnie poprzez istniejące sieci do miejskiej oczyszczalni ścieków w m. Mordy, gm. Mordy.
2) Sieć kanalizacyjną projektuje się z rur PVC-U SN8 litych i PE-HD RC 200mm. Studzienki rewizyjne z oPE1000mm, oPE425mm i oPE315mm, z włazem żeliwnym D-400, usytuowane tak by była możliwość podłączenia każdej działki w zakresie opracowania. Studnie rozprężne betonowe o1000mm, studnie kontrolne o1000mm, na rurociągu tłocznym. Projektowane rury PVC-U SN8 lite, układane na podsypce gr. 20cm, i obsypce żwirowo piaskowej gr. 40cm. Rury muszą posiadać atesty i dopuszczenia do wykonania sieci kanalizacyjnych układanych w wykopach i RC do wykonywania przewiertów sterowanych.
3) Zestawienie elementów projektowanej sieci kanalizacyjnej:
- łączna długość sieci kanalizacyjnej PVC-U o200mm wynosi 1189m,
- studzienka rewizyjna z PE o1000mm 2 kpl,
- ilość projektowanych studzienek rewizyjnych PE o425mm - 65kpl,
- ilość projektowanych studzienek rewizyjnych PE o 315mm - 69kpl,
- przepompownia o1500mm - 1kpl,
- przepompownia o1000mm - 1kpl,
- studnia rozprężna o1000mm - 1kpl,
- studnia kontrolna o1000mm - 5kpl.
4) Zamówienie należy wykonać zgodnie z załączoną Dokumentacją projektową, Przedmiarami robót oraz Specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiącymi Załącznik nr 1 do SWZ.
5) Wykonawca zobowiązany jest do realizacji inwestycji zgodnie Opiniami i Decyzjami Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, stanowiącymi Załącznik nr 1a do SWZ, oraz zgodnie z wytycznymi i poleceniami wyłonionego przez Zamawiającego, uprawnionego archeologa, prowadzącego badania archeologiczne zgodnie z właściwymi Decyzjami MWKZ.
Część 2 zamówienia - Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w przyłączami w miejscowości Wyczółki.
1) Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje budowę sieci kanalizacyjnej grawitacyjnej o długości 97mb wykonanej z rur PVC SN8 o200mm typ ciężki, z włączeniem do istniejącej sieci kanalizacyjnej o200mm PVC. Na sieci zaprojektowano co min. 30m studnie kanalizacyjne o425 PVC - 5 szt.
2) Zamówienie należy wykonać zgodnie z załączoną Dokumentacją projektową oraz Przedmiarami robót stanowiącymi Załącznik nr 2 do SWZ.
Część 3 zamówienia - Modernizacja kanalizacji sanitarnej w Mordach - Modernizacja przepompowni ścieków sanitarnych w miejscowości Mordy, Ul. Ogrodowa.
1) Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje modernizację pompowni ścieków sanitarnych w Ul. Ogrodowej w mieście Mordy, która polega na realizacji nowego nowoczesnego urządzenia zastępującego po wybudowaniu stare wyeksploatowane urządzenia obsługujące aktualnie ok 90 posesji mieszkalnictwa jednorodzinnego.
2) Nowa pompownia w studni betonowej C 34/45 Dn 1500 + właz Dn800 klasy D400 - przejezdny. Projektowana jest z zachowaniem parametrów istniejącej powiększonych o 25%. Nowoprojektowana pompownia ogrodzona będzie siatką z furtką o wym. 3x3x2 m. Zasilanie elektryczne z istniejącego punktu przy starej pompowni. Wcelu modernizacji systemu należy nową lokalizację połączyć odcinkami z siecią kanalizacji grawitacyjnej Dn200 PVC L=12 mb i tłocznej Dm 110 PE L=5mb.
3) Przepompownia ma zawierać: 2 pompy o wydajności Q=17l/s - max 30l/s o wysokości podnoszenia 9 m., moc el. 4kW, w zbiorniku żelbetowym o śr. 1500 mm, H=9m z rozdzielnią sterowania pomp z modułem telemetrycznym GSM/GPRS umożliwiającym monitoring. Doprowadzenie instalacji elektrycznej zasilająca (WLZ) oraz wyposażenie przepompowni w automatykę i rozdzielnicę sterującą.
4) Zamówienie należy wykonać zgodnie z załączoną Dokumentacją projektową oraz Przedmiarami robót stanowiącymi Załącznik nr 3 do SWZ.
Część 4 zamówienia - Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Mordy Ul. Olchowa.
1) Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje zaprojektowanie i budowę sieci wodociągowych obejmującą następujące odcinki: Ul. Olchowa dz. nr 1811 - włączenia do sieci wodociągowej na wysokości działki nr 1795 Kolonia Mordy.
2) Projektowana średnica sieci wodociągowej D160mm PEHD PE100 PN10 (RC) o długości L= 615m i D110mm PEHD PE100 PN10(RC) o długości L= 30m. Razem: 645mb.
3) Łącznie przedmiotem PFU jest budowa:
- sieci wodociągowej o długości L= 615m z rur D160mm PEHD PE100 PN10, (w przypadku przewiertów sterowanych dodatkowo z oznaczeniem RC),
- sieci wodociągowej o długości L=30m z rur D110mm PEHD PE100 PN10, (w przypadku przewiertów sterowanych dodatkowo z oznaczeniem RC),
- węzłów hydrantowych Dn80mm nadziemnych żeliwnych - 5 kpl.
- węzłów połączeniowych do istniejącego wodociągu - 1 kpl.
4) Na poszczególnych odcinkach sieci wodociągowej należy zastosować uzbrojenie w postaci zasuw żeliwnych kołnierzowych wodociągowych Dn80mm fig.E z obudową, przedłużeniem i skrzynką (na odejściach do hydrantów). Na sieci wodociągowej należy maksymalnie co 150m montować hydranty p.poż. nadziemne Dn80. Włączenia do istniejącej sieci wodociągowej wykonywać w postaci węzłów żeliwnych kołnierzowych.
5) Zamówienie należy wykonać zgodnie z załączonym Programem Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.

CPV: 45231300-8, 45232410-9, 45232440-8, 45232423-3, 45232423-3, 45232410-9, 45232440-8, 45232150-8, 45232100-3

Dokument nr: 2025/BZP 00203633, IN.271.9.2025

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2025-05-09 10:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://pzp.mordy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pzp.mordy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Oferty, oświadczenia, środki dowodowe i inne dokumenty Wykonawcy sporządzają pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2. Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym złożenie ofert, oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są elektronicznie, za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem:
https://pzp.mordy.pl
zwanej dalej Platformą ZP. Instrukcja dla Wykonawcy oraz Regulamin korzystania z Platformy ZP są zamieszone pod adresem https://pzp.mordy.pl/#/help.
Uwaga! Przed przystąpieniem do składania oferty, Wykonawca jest zobowiązany zapoznać się z Instrukcją dla Wykonawcy oraz Regulaminem korzystania z Platformy ZP, oraz uzupełnić strefę wykonawcy prawidłowymi danymi firmy.
3. Korzystanie z Platformy ZP jest bezpłatne.
4. Informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej:
1) Dowolne urządzenie posiadające przeglądarkę internetową w najnowszej dostępnej wersji:
- Google Chrome
- Mozilla Firefox
- Microsoft Edge
- Opera
2) Konto poczty elektronicznej
3) Dostęp do Internetu
4) Zainstalowana przeglądarka plików .pdf (np. Acrobat Reader)
5) Kwalifikowany podpis elektroniczny, podpis zaufany lub podpis osobisty
6) Dopuszczalnymi formatami przesyłanych danych są formaty wskazane w Załączniku nr 2 do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 maja 2024 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 773 ze zm.)
7) Preferowane formaty przesyłanych załączników: Zamawiający zaleca format .pdf.
8) Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL automatycznie za pośrednictwem Platformy ZP. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet. Wykonawca posiadający konto na Platformie ZP ma dostęp do możliwości złożenia, zmiany, wycofania ofert, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SWZ oraz komunikację z Zamawiającym.
9) Oferta i dokumenty o których mowa w pkt 1 powinny zostać sporządzone i podpisane w sposób wskazany w pkt 1, przed przesłaniem ich za pomocą Platformy ZP.
5. Wszelką korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem, należy przekazywać za pośrednictwem Platformy ZP. Korespondencję uważa się za przekazaną w terminie, jeżeli dotrze do Zamawiającego przed upływem wymaganego terminu. Każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdzi fakt otrzymania wiadomości elektronicznej.
6. W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie stosuje przepisów art. 65 ust. 1, art. 66 i art. 69 ustawy Pzp.
7. Zamawiający wymaga, aby wszelka korespondencja związana z postępowaniem była opatrzona znakiem postępowania, tj. IN.271.9.2025.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W związku z realizacją postanowień Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że:
1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Miasto i Gmina Mordy reprezentowane przez Burmistrza, Ul. Kilińskiego 9, 08-140 Mordy, tel. 25 641 54 02, e-mail: sekretariat@mordy.pl
2. W sprawie sposobu i zakresu przetwarzania Pana/ Pani danych osobowych oraz przysługujących Panu/ Pani uprawnień można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych - adres poczty elektronicznej: iod@mordy.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie: art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z art. 275 ustawy Pzp w celu związanym z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp. Ponadto odbiorcami danych osobowych mogą być podmioty, z którymi administrator zawarł zapewniające bezpieczeństwo danych osobowych umowy powierzenia przetwarzania danych, w tym administratorzy systemów informatycznych i sieci komputerowych. Odbiorców tych obowiązuje klauzula zachowania w poufności pozyskanych w tych okolicznościach danych osobowych.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8. Dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich oraz organizacji międzynarodowych.
9. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługuje Pani/Panu:
o na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku skorzystania przez osobę, której dane są przetwarzane przez zamawiającego z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, zamawiający może zażądać od osoby występującej w wnioskiem wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego);
o na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
o na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (wniesienie żądania nie ogranicza przetwarzania danych do czasu zakończenia postępowania; w przypadku jeśli wniesienie żądania spowoduje ograniczenie danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zamawiający nie udziela tych danych, chyba że zachodzą przesłanki z art. 18 ust. 2 RODO).
10. Na niezgodne z prawem przetwarzanie przez administratora Pani/Pana danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych na adres: 00-193 Warszawa, Ul. Stawki 2.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2025-05-09 10:00
Miejsce składania ofert: https://pzp.mordy.pl

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii