Zakup urządzeń sterowania ruchem kolejowym

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup urządzeń sterowania ruchem kolejowym

Data zamieszczenia: 2025-04-24
Dane kontaktowe Zamawiającego: Pomorskie Przedsiębiorstwo Mechaniczno-Torowe sp. z o.o
ul. Sandomierska 19
80-051 Gdańsk
powiat: Gdańsk
tel. (58) 721 55 78, tel. 888 722 558, tel. 600-006-372
m.falgowska@ppmt.pl
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdańsk
Wadium: nie żąda
Nr telefonu: tel. (58) 721 55 78,
Termin składania ofert: 2025-04-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Informacja o wszczęciu postępowania na zakup urządzeń sterowania ruchem kolejowym na LK nr 245 Aleksandrów Kujawski - Ciechocinek.
Pomorskie Przedsiębiorstwo Mechaniczno-Torowe sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku (dalej: ,,Zamawiający") informuje o wszczęciu postępowania zakupowego prowadzonego w celu udzjelenia opisanego poniżej zamówienia, na potrzeby realizacji zadania pn. : ,,Prace na linii kolejowej nr 245 Aleksandrów Kujawski - Ciechocinek w celu przywrócenia przewozów pasażerskich".
3. Opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem niniejszego postępowania jest udzielenie zamówienia na realizację dostaw na rzecz Zamawiającego urządzeń sterowania ruchem kolejowym na linii kolejowej nr 245:
3.1. ZADANIE nr 1
Wewnętrzne urządzenia stacyjne na stacji Ciechocinek wraz z w pełni wyposażonymi kontenerami oraz systemem awaryjnego zasilania urządzeń (w tym agregat prądotwórczy). Zadanie obejmuje również projekt połączeń wewnętrznych oraz przeszkolenie z zakresu obsługi i utrzymania urządzeń.
Termin dostawy: do dnia 10.09.2025 r.
Sposób dostawy: transport po stronie Dostawcy
Miejsce dostawy: st. Ciechocinek
3.2 ZADANIE nr 2
Zewnętrzne urządzenia stacyjne w tym:
elektromagnes shp wraz z umocowaniem i odbijaczami w ilości 4 szt.
napęd zwrotnicowy wraz z umocowaniem w ilości 4 kpl.
sygnalizator karzełkowy z podstawą w ilości 4 kpl.
sygnalizator wysoki 2-komorowy z podstawą w ilości 4 kpl.
sygnalizator 3-komorowy z podstawą w ilości 1 kpl.
sygnalizator 4-komorowy z podstawą w ilości 2 kpl.
wykolejnica prawa w ilości 1 kpl.
o Termin dostawy: do dnia 10.09.2025 r.
o Sposób dostawy: transport po stronie Dostawcy
o Miejsce dostawy: st. Ciechocinek
3.3. ZADANIE nr 3
Urządzenia przejazdowe dla 9 przejazdów:
1. przejście pomiędzy peronami 1 i 2 w Aleksandrowie Kujawskim (jak kat. A) -powiązanie w urządzeniach stacyjnych stacji Aleksandrów Kuj.
2. km 1,291 kat. B uzależniony w urządzeniach stacyjnych stacji Aleksandrów
Kujawski
3. km 2,454 kat. C
4. km 2,982 kat. C
5. km 3,771 kat. B
6. km 4,317 kat. B powiązany z sygnalizacją drogową DK91
7. km 4,545 kat. C
8. km 5,479 kat. B uzależniony w urządzeniach stacyjnych stacji Ciechocinek
9. km 6,126 kat. B uzależniony w urządzeniach stacyjnych stacji Ciechocinek
o Termin dostawy: do dnia 10.09.2025 r.
o Sposób dostawy: transport po stronie Dostawcy
o Miejsce dostawy: linia kolejowa nr 245 Aleksandrów Kuj. - Ciechocinek
3.4. ZADANIE nr 4
Jednoodostępowa dwukierunkowa blokada liniowa wraz z kontrolą niezajętości toru szlakowego na szlaku Aleksandrów Kuj. - Ciechocinek - 1 kpl.
o Termin dostawy: do dnia 10.09.2025 r.
o Sposób dostawy: transport po stronie Dostawcy
o Miejsce dostawy: st. Ciechocinek
3.5. ZADANIE nr 5
Urządzenia kontroli niezajętości torów i rozjazdów na stacjach Aleksandrów Kujawski i Ciechocinek - komplet.
o Termin dostawy: do dnia 10.09.2025 r.
o Sposób dostawy: transport po stronie Dostawcy
o Miejsce dostawy: st. Ciechocinek i Aleksandrów Kujawski
Urządzenia sterowania ruchem kolejowym muszą spełniać wymogi opisane w PFU stanowiący załącznik nr 4 oraz w wyciągu z koncepcji projektowej stanowiącej załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia oraz posiadać dopuszczenie do stosowania na liniach zarządzanych przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
4. Udzielanie zamówienia w częściach i składanie ofert częściowych
Zamawiający dopuszcza składanie przez Wykonawców ofert częściowych jedynie w obrębie Zadania nr 1, Zadania nr 2, Zadania nr 3, Zadania nr 4 i Zadania nr 5.

Dokument nr: FZ.083.43.2025

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 30.04.2025 r.
Otwarcie ofert nie jest jawne.

Specyfikacja:
Regulamin dostępny jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego oraz na stronie internetowej http://ppmt.pl/do-pobrania/

Składanie ofert:
Oferty należy składać za pośrednictwem poczty elektronicznej do dnia 30.04.2025 r., godz. 11:00 na adres email: m.falgowska@ppmt.pl
w formie pliku zabezpieczonego hasłem.

Miejsce i termin realizacji:
Przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie w terminie zgodnie z opisem zamówienia.

Wymagania:
2. Tryb udzielania zamówienia.
Postępowanie zakupowe prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego otwartego na zasadach określonych w ,,Regulaminie udzielania zamówień przez Pomorskie Przedsiębiorstwo Mechaniczno Torowe sp. z o.o.
6. Prawo opcji
Zamówienie nie obejmuje prawa opcji
7. Warunki udziału Wykonawców w postępowaniu zakupowym.
W postępowaniu zakupowym mogą brać udział wyłącznie Wykonawcy , którzy spełniają następujące warunki:
a) posiadają kompetencje i uprawnienia do prowadzenia działalności związanej z dostawą urządzeń sterowania ruchem kolejowym.
b) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia,
c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz zdolności techniczne i zawodowe, w szczególności dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
d) posiadają wymagane dokumenty dopuszczające zabudowę oferowanych wyrobów na sieci zarządzanej przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
8. Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawców.
Wraz z ofertą sporządzoną na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia, Wykonawcy zobowiązani są do złożenia następujących dokumentów:
a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
b) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w niniejszym postępowaniu zakupowym podpisanego przez osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do niniejszych warunków zamówienia,
c) pełnomocnictwa dla osób składających w imieniu Wykonawcy oświadczenia woli lub wiedzy w toku postępowania zakupowego jeżeli umocowanie tych osób do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy nie wynika z wpisów do właściwego rejestru albo ewidencji.
9. Wymagania dotyczące wadium.
Zamawiający nie żąda wnoszenia wadium przez Wykonawców.
10. Termin związania z ofertą.
Termin związania ofertą wynosi 90 dni od upływu terminu składania ofert.
11. Komunikacja Wykonawców z Zamawiającym
W toku postępowania zakupowego wszystkie dokumenty za wyjątkiem oferty są przekazywane Zamawiającemu w formie pisemnej, za pośrednictwem faksu lub poczty elektronicznej.
12. Opis sposobu przygotowania oferty.
Oferty należy złożyć w formie pisemnej - w formie papierowej albo w formie skanu za pośrednictwem poczty elektronicznej, albo w formie elektronicznej podpisanej przy użyciu kwalifikowanych podpisów elektronicznych.
Oferta winna zostać sporządzona na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia. Do formularza oferty winny zostać załączone wszystkie dokumenty wskazane w niniejszej specyfikacji warunków zamówienia, w szczególności w pkt 8 powyżej.
Wszystkie dokumenty w postępowaniu zakupowym są składane przez Wykonawcę w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę reprezentującą Wykonawcę. W przypadku składania dokumentów w postępowaniu zakupowym w formie elektronicznej podpisanie pliku kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osoby reprezentujące Wykonawcę jest równoznaczne z poświadczeniem za zgodność z oryginałem skanów dokumentów zawartych w podpisywanym pliku.
Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez osobę reprezentującą Wykonawcę poprzez złożenie oświadczenia o zgodności tłumaczenia z treścią dokumentu w języku obcym. Dopuszcza się złożenie przez Wykonawcę dokumentów w języku angielskim bez tłumaczenia na język polski.
W przypadku oferty składanej w formie elektronicznej wszystkie pliki składające się na ofertę (formularz oferty i wszystkie załączone dokumenty) winny zostać podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osoby reprezentujące Wykonawcę.
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
Hasło należy przekazać na żądanie Zamawiającego po upływie terminu składania ofert.
14. Kryterium oceny ofert.
Oferty oceniane będą przez Zamawiającego w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę dokumenty i oświadczenia, z uwzględnieniem następujących kryteriów i ich znaczenia:
Cena - 100% dla Zadania nr 1, Zadania nr 2, Zadania nr 3, Zadania nr 4 oraz Zadania nr 5.
15. Negocjacje handlowe.
Zamawiający przewiduje przeprowadzenie negocjacji handlowych, do których zaproszeni zostaną Wykonawcy wybrani przez Zamawiającego spośród tych, których ofert nie odrzucono.
Po przeprowadzonych negocjacjach Zamawiający zaprosi Wykonawców, z którymi przeprowadził negocjacje, do złożenia ofert ostatecznych z podaniem terminu ich przesłania.
16. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy.
Zamawiający nie przewiduje obowiązku wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy zakupowej.
17. Wzór umowy zakupowej.
Wzór umowy zakupowej stanowi załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia.
Zmiany umowy zakupowej możliwe będą wyłącznie w następujących przypadkach:
a) gdy zmiany są konieczne za względu na uzasadniony interes Zamawiającego lub wystąpienie szczególnych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy zakupowej,
b) gdy zmiany nie są istotne w stosunku do treści zawartej umowy zakupowej,
c) zmiany przepisów prawa obowiązujących w dniu zawarcia umowy zakupowej.
18. Zawarcie umowy zakupowej.
Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą, którego oferta nie podlegała odrzuceniu i uznana została za najkorzystniejszą.
Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy na realizację przedmiotu zamówienia, Zamawiający może wybrać innego Wykonawcę i zawrzeć z nim umowę bez przeprowadzania ponownego badania i oceny ofert.
19. Zakończenie postępowania Zakupowego.
Postępowanie może zostać zamknięte w każdym czasie bez dokonania wyboru oferty. Zamawiający niezwłocznie powiadomi uczestników postępowania o zamknięciu postępowania bez dokonania wyboru oferty.

Kontakt:
Osoby uprawnione do kontaktu z Wykonawcami:
Sławomir Wrzałkowski tel. 888 722 558 e-mail: s.wrzalkowski@ppmt.pl - informacje techniczne
Małgorzata Falgowska tel. 600-006-372 e-mail: m.falgowska@ppmt.pl - informacje związane z przygotowaniem oferty.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii