Wynajem maszyn budowlanych do budowy, remontów i utrzymania dróg leśnych

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wynajem maszyn budowlanych do budowy, remontów i utrzymania dróg leśnych

Data zamieszczenia: 2025-04-24
Dane kontaktowe Zamawiającego: ZESPÓŁ SKŁADNIC LASÓW PAŃSTWOWYCH W SIEDLCACH
ul. Kazimierzowska 9
08-110 Siedlce
powiat: Siedlce
zslp.siedlce@warszawa.lasy.gov.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Siedlce
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2025-05-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wynajem maszyn budowlanych do budowy, remontów i utrzymania dróg leśnych na terenie RDLP Lublin, RDLP Radom i RDLP Krosno
Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1. Przedmiotem zamówienia jest wynajem maszyn budowlanych wraz z operatorem oraz środków transportowych do budowy, remontów i utrzymania dróg leśnych na terenie RDLP Lublin, RDLP Radom i RDLP Krosno. Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 części - zadań. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub większą ilość zadań. Oferta złożona na dane zadanie musi obejmować cały zakres przedmiotu zamówienia przewidzianego w SWZ dla tej części. W przypadku składnia oferty na więcej niż jedno zadanie, formularz oferty należy wypełnić odrębnie dla każdego zadania.
Zadanie nr 1 - spycharka w ilości - 500 h
1) Szczegółowy opis czynności wchodzących w skład przedmiotu zamówienia oraz szczegółowy opis wykonywania poszczególnych czynności wchodzących w skład przedmiotu zamówienia, zawarty został odpowiednio w załączniku nr 6 do SWZ.
2) Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia jest teren działania ZSLP w Siedlcach w obszarze podległym RDLP Lublin, RDLP Radom i RDLP Krosno
5.1. Przedmiotem zamówienia jest wynajem maszyn budowlanych wraz z operatorem oraz środków transportowych do budowy, remontów i utrzymania dróg leśnych na terenie RDLP Lublin, RDLP Radom i RDLP Krosno. Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 części - zadań. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub większą ilość zadań. Oferta złożona na dane zadanie musi obejmować cały zakres przedmiotu zamówienia przewidzianego w SWZ dla tej części. W przypadku składnia oferty na więcej niż jedno zadanie, formularz oferty należy wypełnić odrębnie dla każdego zadania.
Zadanie nr 2 - samochód ciężarowy - w ilości 1 500 h
1) Szczegółowy opis czynności wchodzących w skład przedmiotu zamówienia oraz szczegółowy opis wykonywania poszczególnych czynności wchodzących w skład przedmiotu zamówienia, zawarty został odpowiednio w załączniku nr 6 do SWZ.
2) Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia jest teren działania ZSLP w Siedlcach w obszarze podległym RDLP Lublin, RDLP Radom i RDLP Krosno
5.1. Przedmiotem zamówienia jest wynajem maszyn budowlanych wraz z operatorem oraz środków transportowych do budowy, remontów i utrzymania dróg leśnych na terenie RDLP Lublin, RDLP Radom i RDLP Krosno. Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 części - zadań. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub większą ilość zadań. Oferta złożona na dane zadanie musi obejmować cały zakres przedmiotu zamówienia przewidzianego w SWZ dla tej części. W przypadku składnia oferty na więcej niż jedno zadanie, formularz oferty należy wypełnić odrębnie dla każdego zadania.
Zadanie nr 3 - koparka gąsienicowa - w ilości 500 h
1) Szczegółowy opis czynności wchodzących w skład przedmiotu zamówienia oraz szczegółowy opis wykonywania poszczególnych czynności wchodzących w skład przedmiotu zamówienia, zawarty został odpowiednio w załączniku nr 6 do SWZ.
2) Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia jest teren działania ZSLP w Siedlcach w obszarze podległym RDLP Lublin, RDLP Radom i RDLP Krosno
5.1. Przedmiotem zamówienia jest wynajem maszyn budowlanych wraz z operatorem oraz środków transportowych do budowy, remontów i utrzymania dróg leśnych na terenie RDLP Lublin, RDLP Radom i RDLP Krosno. Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 części - zadań. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub większą ilość zadań. Oferta złożona na dane zadanie musi obejmować cały zakres przedmiotu zamówienia przewidzianego w SWZ dla tej części. W przypadku składnia oferty na więcej niż jedno zadanie, formularz oferty należy wypełnić odrębnie dla każdego zadania.
Zadanie nr 4 - koparka kołowa - w ilości 500 h
1) Szczegółowy opis czynności wchodzących w skład przedmiotu zamówienia oraz szczegółowy opis wykonywania poszczególnych czynności wchodzących w skład przedmiotu zamówienia, zawarty został odpowiednio w załączniku nr 6 do SWZ.
2) Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia jest teren działania ZSLP w Siedlcach w obszarze podległym RDLP Lublin, RDLP Radom i RDLP Krosno
5.1. Przedmiotem zamówienia jest wynajem maszyn budowlanych wraz z operatorem oraz środków transportowych do budowy, remontów i utrzymania dróg leśnych na terenie RDLP Lublin, RDLP Radom i RDLP Krosno. Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 części - zadań. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub większą ilość zadań. Oferta złożona na dane zadanie musi obejmować cały zakres przedmiotu zamówienia przewidzianego w SWZ dla tej części. W przypadku składnia oferty na więcej niż jedno zadanie, formularz oferty należy wypełnić odrębnie dla każdego zadania.
Zadanie nr 5 - walec stalowy - w ilości 200 h
1) Szczegółowy opis czynności wchodzących w skład przedmiotu zamówienia oraz szczegółowy opis wykonywania poszczególnych czynności wchodzących w skład przedmiotu zamówienia, zawarty został odpowiednio w załączniku nr 6 do SWZ.
2) Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia jest teren działania ZSLP w Siedlcach w obszarze podległym RDLP Lublin, RDLP Radom i RDLP Krosno
5.1. Przedmiotem zamówienia jest wynajem maszyn budowlanych wraz z operatorem oraz środków transportowych do budowy, remontów i utrzymania dróg leśnych na terenie RDLP Lublin, RDLP Radom i RDLP Krosno. Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 części - zadań. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub większą ilość zadań. Oferta złożona na dane zadanie musi obejmować cały zakres przedmiotu zamówienia przewidzianego w SWZ dla tej części. W przypadku składnia oferty na więcej niż jedno zadanie, formularz oferty należy wypełnić odrębnie dla każdego zadania.
Zadanie nr 6 - walec gumowy - w ilości 200 h
1) Szczegółowy opis czynności wchodzących w skład przedmiotu zamówienia oraz szczegółowy opis wykonywania poszczególnych czynności wchodzących w skład przedmiotu zamówienia, zawarty został odpowiednio w załączniku nr 6 do SWZ.
2) Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia jest teren działania ZSLP w Siedlcach w obszarze podległym RDLP Lublin, RDLP Radom i RDLP Krosno
5.1. Przedmiotem zamówienia jest wynajem maszyn budowlanych wraz z operatorem oraz środków transportowych do budowy, remontów i utrzymania dróg leśnych na terenie RDLP Lublin, RDLP Radom i RDLP Krosno. Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 części - zadań. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub większą ilość zadań. Oferta złożona na dane zadanie musi obejmować cały zakres przedmiotu zamówienia przewidzianego w SWZ dla tej części. W przypadku składnia oferty na więcej niż jedno zadanie, formularz oferty należy wypełnić odrębnie dla każdego zadania.
Zadanie nr 7 - ładowarka kołowa - w ilości 200 h
1) Szczegółowy opis czynności wchodzących w skład przedmiotu zamówienia oraz szczegółowy opis wykonywania poszczególnych czynności wchodzących w skład przedmiotu zamówienia, zawarty został odpowiednio w załączniku nr 6 do SWZ.
2) Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia jest teren działania ZSLP w Siedlcach w obszarze podległym RDLP Lublin, RDLP Radom i RDLP Krosno
Przedmiotem zamówienia jest wynajem maszyn budowlanych wraz z operatorem oraz środków transportowych do budowy, remontów i utrzymania dróg leśnych na terenie RDLP Lublin, RDLP Radom i RDLP Krosno. Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 części - zadań. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub większą ilość zadań. Oferta złożona na dane zadanie musi obejmować cały zakres przedmiotu zamówienia przewidzianego w SWZ dla tej części. W przypadku składnia oferty na więcej niż jedno zadanie, formularz oferty należy wypełnić odrębnie dla każdego zadania.
Zadanie nr 8 - rozściełacz - w ilości 200 h
1) Szczegółowy opis czynności wchodzących w skład przedmiotu zamówienia oraz szczegółowy opis wykonywania poszczególnych czynności wchodzących w skład przedmiotu zamówienia, zawarty został odpowiednio w załączniku nr 6 do SWZ.
2) Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia jest teren działania ZSLP w Siedlcach w obszarze podległym RDLP Lublin, RDLP Radom i RDLP Krosno

CPV: 45500000-2, 60181000-0, 45520000-8

Dokument nr: 2025/BZP 00204235, B.270.12.2025

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2025-05-12 11:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6809313e-40ac-4185-a6ac-05bfad221326
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-13bdcc43-8cc9-4487-81ef-577f9d507166
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Z uwagi na ograniczoną ilość znaków
szczegółowe informację są dostępne w SWZ
12.4. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki ,,Oferty/wnioski", widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu
się na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku ,,Złóż ofertę" system prezentuje okno składania oferty umożliwiające przekazanie
dokumentów elektronicznych, w którym znajdują się dwa pola drag&drop (,,przeciągnij" i ,,upuść") służące do dodawania plików.
12.5.Wykonawca dodaje wybrany z dysku i uprzednio podpisany ,,Formularz oferty" w pierwszym polu (,,Wypełniony formularz
oferty"). W kolejnym polu (,,Załączniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcę") wykonawca dodaje pozostałe
pliki stanowiące ofertę lub składane wraz z ofertą.
12.6. Jeżeli wraz z ofertą składane są dokumenty zawierające tajemnicę przedsiębiorstwa wykonawca, w celu utrzymania w
poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w
nazwie pliku ,,Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa". Zarówno załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa jak i
uzasadnienie zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa należy dodać w polu ,,Załączniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie
przez Wykonawcę".
12.7. Formularz ofertowy oraz pozostałe dokumenty składane wraz z ofertą podpisuje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym
lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Rekomendowanym wariantem podpisu jest typ wewnętrzny. Podpis formularza
ofertowego wariantem podpisu w typie zewnętrznym również jest możliwy, tylko w tym przypadku, powstały oddzielny plik podpisu
dla tego formularza należy załączyć w polu ,,Załączniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcę".
12.8. Pozostałe dokumenty wchodzące w skład oferty lub składane wraz z ofertą, które są zgodne z ustawą Pzp lub
rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych kwalifikowanym podpisem
elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mogą być zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie
ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby opatrzone podpisem typu zewnętrznego lub
wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) w polu ,,Załączniki i inne dokumenty
przedstawione w ofercie przez Wykonawcę" dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu
(typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny). W przypadku przekazywania dokumentu elektronicznego w
formacie poddającym dane kompresji, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem
elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów
zawartych w tym pliku kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
12.9. System sprawdza, czy złożone pliki są podpisane i automatycznie je szyfruje, jednocześnie informując o tym wykonawcę.
Potwierdzenie czasu przekazania i odbioru oferty znajduje się w Elektronicznym Potwierdzeniu Przesłania (EPP) i Elektronicznym
Potwierdzeniu Odebrania (EPO). EPP i EPO dostępne są dla zalogowanego Wykonawcy w zakładce ,,Oferty/Wnioski".
12.10. Oferta może być złożona tylko do upływu terminu składania ofert.
12.11. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert wycofać ofertę. Wykonawca wycofuje ofertę w zakładce
,,Oferty/wnioski" używając przycisku ,,Wycofaj ofertę".
12.12. Maksymalny łączny rozmiar plików stanowiących ofertę lub składanych wraz z ofertą to 250 MB.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W związku ze stosowaniem Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie
ochrony danych osobowych, Zespół Składnic Lasów Państwowych w Siedlcach przedstawia informację wymaganą
Rozporządzeniem dotyczącą przetwarzania danych osobowych.
Podstawa prawna
Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) Dz.U. UE L.2016.119.1 z dnia 4 maja 2016 r. (dalej: ,,RODO").
1. Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest Dyrektor Zespołu Składnic Lasów Państwowych w Siedlcach.
W sprawie danych osobowych może Pan/Pani skontaktować się na piśmie - pod wskazany wyżej Zamawiającego, drogą
elektroniczną pod adres elektroniczny: zslp.siedlce@warszawa.lasy.gov.pl lub telefonicznie dzwoniąc pod numer telefonu 25-632-58-79.
2. Inspektorem ochrony danych w Zespole Składnic Lasów Państwowych w Siedlcach można skontaktować się poprzez e-mail:
iod@comp-net.pl.
3. Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób
gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.
4. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony
prawnej, o których mowa w dziale IX PZP, do upływu terminu do ich wniesienia.
5. Do przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO mogą być dopuszczone wyłącznie osoby posiadające
upoważnienie. Osoby dopuszczone do przetwarzania takich danych są obowiązane do zachowania ich w poufności
6. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem niniejszego
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięciem, jak również, jeżeli nie ziszczą się przesłanki
określone w art. 255-256 PZP - w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także
udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji.
7. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona w oparciu o
przepisy PZP, a także ustawy o dostępie do informacji publicznej.
8. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będą
przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy w sprawie
zamówienia publicznego.
9. Niezależnie od postanowień pkt 21.7. powyżej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dane osobowe
będą przetwarzane do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.
10. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia mogą zostać
przekazane podmiotom świadczącym usługi doradcze, w tym usługi prawne, i konsultingowe,
11. Stosownie do art. 22 RODO, decyzje dotyczące danych osobowych nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.
12. Osoba, której dotyczą pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania dane osobowe, ma prawo:
1) dostępu do swoich danych osobowych - zgodnie z art. 15 RODO, przy czym w sytuacji, gdy wykonanie obowiązków, o których
mowa w art. 15 ust. 1 -3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku Zamawiający może żądać wskazania dodatkowych
informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty bieżącego bądź zakończonego
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
(z uwagi na ograniczoną ilość znaków pełna informacja jest dostępna w SWZ niniejszego postępowania)

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2025-05-12 10:00
Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-6809313e-40ac-4185-a6ac-05bfad221326

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii