Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wynajem maszyn budowlanych do budowy, remontów i utrzymania dróg leśnych |
Data zamieszczenia: | 2025-04-24 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
ZESPÓŁ SKŁADNIC LASÓW PAŃSTWOWYCH W SIEDLCACH ul. Kazimierzowska 9 08-110 Siedlce powiat: Siedlce zslp.siedlce@warszawa.lasy.gov.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Siedlce |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2025-05-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Wynajem maszyn budowlanych do budowy, remontów i utrzymania dróg leśnych na terenie RDLP Lublin, RDLP Radom i RDLP Krosno Krótki opis przedmiotu zamówienia 5.1. Przedmiotem zamówienia jest wynajem maszyn budowlanych wraz z operatorem oraz środków transportowych do budowy, remontów i utrzymania dróg leśnych na terenie RDLP Lublin, RDLP Radom i RDLP Krosno. Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 części - zadań. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub większą ilość zadań. Oferta złożona na dane zadanie musi obejmować cały zakres przedmiotu zamówienia przewidzianego w SWZ dla tej części. W przypadku składnia oferty na więcej niż jedno zadanie, formularz oferty należy wypełnić odrębnie dla każdego zadania. Zadanie nr 1 - spycharka w ilości - 500 h 1) Szczegółowy opis czynności wchodzących w skład przedmiotu zamówienia oraz szczegółowy opis wykonywania poszczególnych czynności wchodzących w skład przedmiotu zamówienia, zawarty został odpowiednio w załączniku nr 6 do SWZ. 2) Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia jest teren działania ZSLP w Siedlcach w obszarze podległym RDLP Lublin, RDLP Radom i RDLP Krosno 5.1. Przedmiotem zamówienia jest wynajem maszyn budowlanych wraz z operatorem oraz środków transportowych do budowy, remontów i utrzymania dróg leśnych na terenie RDLP Lublin, RDLP Radom i RDLP Krosno. Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 części - zadań. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub większą ilość zadań. Oferta złożona na dane zadanie musi obejmować cały zakres przedmiotu zamówienia przewidzianego w SWZ dla tej części. W przypadku składnia oferty na więcej niż jedno zadanie, formularz oferty należy wypełnić odrębnie dla każdego zadania. Zadanie nr 2 - samochód ciężarowy - w ilości 1 500 h 1) Szczegółowy opis czynności wchodzących w skład przedmiotu zamówienia oraz szczegółowy opis wykonywania poszczególnych czynności wchodzących w skład przedmiotu zamówienia, zawarty został odpowiednio w załączniku nr 6 do SWZ. 2) Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia jest teren działania ZSLP w Siedlcach w obszarze podległym RDLP Lublin, RDLP Radom i RDLP Krosno 5.1. Przedmiotem zamówienia jest wynajem maszyn budowlanych wraz z operatorem oraz środków transportowych do budowy, remontów i utrzymania dróg leśnych na terenie RDLP Lublin, RDLP Radom i RDLP Krosno. Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 części - zadań. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub większą ilość zadań. Oferta złożona na dane zadanie musi obejmować cały zakres przedmiotu zamówienia przewidzianego w SWZ dla tej części. W przypadku składnia oferty na więcej niż jedno zadanie, formularz oferty należy wypełnić odrębnie dla każdego zadania. Zadanie nr 3 - koparka gąsienicowa - w ilości 500 h 1) Szczegółowy opis czynności wchodzących w skład przedmiotu zamówienia oraz szczegółowy opis wykonywania poszczególnych czynności wchodzących w skład przedmiotu zamówienia, zawarty został odpowiednio w załączniku nr 6 do SWZ. 2) Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia jest teren działania ZSLP w Siedlcach w obszarze podległym RDLP Lublin, RDLP Radom i RDLP Krosno 5.1. Przedmiotem zamówienia jest wynajem maszyn budowlanych wraz z operatorem oraz środków transportowych do budowy, remontów i utrzymania dróg leśnych na terenie RDLP Lublin, RDLP Radom i RDLP Krosno. Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 części - zadań. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub większą ilość zadań. Oferta złożona na dane zadanie musi obejmować cały zakres przedmiotu zamówienia przewidzianego w SWZ dla tej części. W przypadku składnia oferty na więcej niż jedno zadanie, formularz oferty należy wypełnić odrębnie dla każdego zadania. Zadanie nr 4 - koparka kołowa - w ilości 500 h 1) Szczegółowy opis czynności wchodzących w skład przedmiotu zamówienia oraz szczegółowy opis wykonywania poszczególnych czynności wchodzących w skład przedmiotu zamówienia, zawarty został odpowiednio w załączniku nr 6 do SWZ. 2) Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia jest teren działania ZSLP w Siedlcach w obszarze podległym RDLP Lublin, RDLP Radom i RDLP Krosno 5.1. Przedmiotem zamówienia jest wynajem maszyn budowlanych wraz z operatorem oraz środków transportowych do budowy, remontów i utrzymania dróg leśnych na terenie RDLP Lublin, RDLP Radom i RDLP Krosno. Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 części - zadań. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub większą ilość zadań. Oferta złożona na dane zadanie musi obejmować cały zakres przedmiotu zamówienia przewidzianego w SWZ dla tej części. W przypadku składnia oferty na więcej niż jedno zadanie, formularz oferty należy wypełnić odrębnie dla każdego zadania. Zadanie nr 5 - walec stalowy - w ilości 200 h 1) Szczegółowy opis czynności wchodzących w skład przedmiotu zamówienia oraz szczegółowy opis wykonywania poszczególnych czynności wchodzących w skład przedmiotu zamówienia, zawarty został odpowiednio w załączniku nr 6 do SWZ. 2) Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia jest teren działania ZSLP w Siedlcach w obszarze podległym RDLP Lublin, RDLP Radom i RDLP Krosno 5.1. Przedmiotem zamówienia jest wynajem maszyn budowlanych wraz z operatorem oraz środków transportowych do budowy, remontów i utrzymania dróg leśnych na terenie RDLP Lublin, RDLP Radom i RDLP Krosno. Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 części - zadań. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub większą ilość zadań. Oferta złożona na dane zadanie musi obejmować cały zakres przedmiotu zamówienia przewidzianego w SWZ dla tej części. W przypadku składnia oferty na więcej niż jedno zadanie, formularz oferty należy wypełnić odrębnie dla każdego zadania. Zadanie nr 6 - walec gumowy - w ilości 200 h 1) Szczegółowy opis czynności wchodzących w skład przedmiotu zamówienia oraz szczegółowy opis wykonywania poszczególnych czynności wchodzących w skład przedmiotu zamówienia, zawarty został odpowiednio w załączniku nr 6 do SWZ. 2) Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia jest teren działania ZSLP w Siedlcach w obszarze podległym RDLP Lublin, RDLP Radom i RDLP Krosno 5.1. Przedmiotem zamówienia jest wynajem maszyn budowlanych wraz z operatorem oraz środków transportowych do budowy, remontów i utrzymania dróg leśnych na terenie RDLP Lublin, RDLP Radom i RDLP Krosno. Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 części - zadań. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub większą ilość zadań. Oferta złożona na dane zadanie musi obejmować cały zakres przedmiotu zamówienia przewidzianego w SWZ dla tej części. W przypadku składnia oferty na więcej niż jedno zadanie, formularz oferty należy wypełnić odrębnie dla każdego zadania. Zadanie nr 7 - ładowarka kołowa - w ilości 200 h 1) Szczegółowy opis czynności wchodzących w skład przedmiotu zamówienia oraz szczegółowy opis wykonywania poszczególnych czynności wchodzących w skład przedmiotu zamówienia, zawarty został odpowiednio w załączniku nr 6 do SWZ. 2) Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia jest teren działania ZSLP w Siedlcach w obszarze podległym RDLP Lublin, RDLP Radom i RDLP Krosno Przedmiotem zamówienia jest wynajem maszyn budowlanych wraz z operatorem oraz środków transportowych do budowy, remontów i utrzymania dróg leśnych na terenie RDLP Lublin, RDLP Radom i RDLP Krosno. Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 części - zadań. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub większą ilość zadań. Oferta złożona na dane zadanie musi obejmować cały zakres przedmiotu zamówienia przewidzianego w SWZ dla tej części. W przypadku składnia oferty na więcej niż jedno zadanie, formularz oferty należy wypełnić odrębnie dla każdego zadania. Zadanie nr 8 - rozściełacz - w ilości 200 h 1) Szczegółowy opis czynności wchodzących w skład przedmiotu zamówienia oraz szczegółowy opis wykonywania poszczególnych czynności wchodzących w skład przedmiotu zamówienia, zawarty został odpowiednio w załączniku nr 6 do SWZ. 2) Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia jest teren działania ZSLP w Siedlcach w obszarze podległym RDLP Lublin, RDLP Radom i RDLP Krosno CPV: 45500000-2, 60181000-0, 45520000-8 Dokument nr: 2025/BZP 00204235, B.270.12.2025 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2025-05-12 11:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6809313e-40ac-4185-a6ac-05bfad221326 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-13bdcc43-8cc9-4487-81ef-577f9d507166 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Z uwagi na ograniczoną ilość znaków szczegółowe informację są dostępne w SWZ 12.4. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki ,,Oferty/wnioski", widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku ,,Złóż ofertę" system prezentuje okno składania oferty umożliwiające przekazanie dokumentów elektronicznych, w którym znajdują się dwa pola drag&drop (,,przeciągnij" i ,,upuść") służące do dodawania plików. 12.5.Wykonawca dodaje wybrany z dysku i uprzednio podpisany ,,Formularz oferty" w pierwszym polu (,,Wypełniony formularz oferty"). W kolejnym polu (,,Załączniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcę") wykonawca dodaje pozostałe pliki stanowiące ofertę lub składane wraz z ofertą. 12.6. Jeżeli wraz z ofertą składane są dokumenty zawierające tajemnicę przedsiębiorstwa wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku ,,Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa". Zarówno załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa jak i uzasadnienie zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa należy dodać w polu ,,Załączniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcę". 12.7. Formularz ofertowy oraz pozostałe dokumenty składane wraz z ofertą podpisuje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Rekomendowanym wariantem podpisu jest typ wewnętrzny. Podpis formularza ofertowego wariantem podpisu w typie zewnętrznym również jest możliwy, tylko w tym przypadku, powstały oddzielny plik podpisu dla tego formularza należy załączyć w polu ,,Załączniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcę". 12.8. Pozostałe dokumenty wchodzące w skład oferty lub składane wraz z ofertą, które są zgodne z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mogą być zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby opatrzone podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) w polu ,,Załączniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcę" dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny). W przypadku przekazywania dokumentu elektronicznego w formacie poddającym dane kompresji, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 12.9. System sprawdza, czy złożone pliki są podpisane i automatycznie je szyfruje, jednocześnie informując o tym wykonawcę. Potwierdzenie czasu przekazania i odbioru oferty znajduje się w Elektronicznym Potwierdzeniu Przesłania (EPP) i Elektronicznym Potwierdzeniu Odebrania (EPO). EPP i EPO dostępne są dla zalogowanego Wykonawcy w zakładce ,,Oferty/Wnioski". 12.10. Oferta może być złożona tylko do upływu terminu składania ofert. 12.11. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert wycofać ofertę. Wykonawca wycofuje ofertę w zakładce ,,Oferty/wnioski" używając przycisku ,,Wycofaj ofertę". 12.12. Maksymalny łączny rozmiar plików stanowiących ofertę lub składanych wraz z ofertą to 250 MB. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W związku ze stosowaniem Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie ochrony danych osobowych, Zespół Składnic Lasów Państwowych w Siedlcach przedstawia informację wymaganą Rozporządzeniem dotyczącą przetwarzania danych osobowych. Podstawa prawna Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) Dz.U. UE L.2016.119.1 z dnia 4 maja 2016 r. (dalej: ,,RODO"). 1. Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest Dyrektor Zespołu Składnic Lasów Państwowych w Siedlcach. W sprawie danych osobowych może Pan/Pani skontaktować się na piśmie - pod wskazany wyżej Zamawiającego, drogą elektroniczną pod adres elektroniczny: zslp.siedlce@warszawa.lasy.gov.pl lub telefonicznie dzwoniąc pod numer telefonu 25-632-58-79. 2. Inspektorem ochrony danych w Zespole Składnic Lasów Państwowych w Siedlcach można skontaktować się poprzez e-mail: iod@comp-net.pl. 3. Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem. 4. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX PZP, do upływu terminu do ich wniesienia. 5. Do przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO mogą być dopuszczone wyłącznie osoby posiadające upoważnienie. Osoby dopuszczone do przetwarzania takich danych są obowiązane do zachowania ich w poufności 6. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięciem, jak również, jeżeli nie ziszczą się przesłanki określone w art. 255-256 PZP - w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji. 7. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona w oparciu o przepisy PZP, a także ustawy o dostępie do informacji publicznej. 8. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Niezależnie od postanowień pkt 21.7. powyżej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dane osobowe będą przetwarzane do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego. 10. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia mogą zostać przekazane podmiotom świadczącym usługi doradcze, w tym usługi prawne, i konsultingowe, 11. Stosownie do art. 22 RODO, decyzje dotyczące danych osobowych nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany. 12. Osoba, której dotyczą pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania dane osobowe, ma prawo: 1) dostępu do swoich danych osobowych - zgodnie z art. 15 RODO, przy czym w sytuacji, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1 -3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku Zamawiający może żądać wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty bieżącego bądź zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; (z uwagi na ograniczoną ilość znaków pełna informacja jest dostępna w SWZ niniejszego postępowania) Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2025-05-12 10:00 Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-6809313e-40ac-4185-a6ac-05bfad221326 Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |