Przegląd, konserwacja i naprawa urządzeń klimatyzacyjnych, wentylacyjnych i chłodniczych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przegląd, konserwacja i naprawa urządzeń klimatyzacyjnych, wentylacyjnych i chłodniczych

Data zamieszczenia: 2025-04-25
Dane kontaktowe Zamawiającego: Podlaski Urząd Wojewódzki w Białymstoku
Mickiewicza 3
15-213 Białystok
powiat: Białystok
jpietrzak@bialystok.uw.gov.pl
Województwo: podlaskie
Miasto: Białystok
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2025-05-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przegląd, konserwacja i naprawa urządzeń klimatyzacyjnych, wentylacyjnych i chłodniczych na przejściach granicznych województwa podlaskiego
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Przegląd techniczny, konserwacja i naprawa urządzeń na drogowym przejściu granicznym Bobrowniki - Bierestowica.
Naprawa ww. urządzeń - szacunkowa liczba roboczogodzin w trakcie trwania umowy - 50
Część 2: Przegląd techniczny, konserwacja i naprawa urządzeń na drogowym przejściu granicznym Kuźnica Białostocka - Bruzgi i kolejowym przejściu granicznym Kuźnica Białostocka - Grodno.
Naprawa ww. urządzeń - szacunkowa liczba roboczogodzin w trakcie trwania umowy - 50.
Część 3: Przegląd techniczny, konserwacja i naprawa urządzeń na drogowym przejściu granicznym Połowce - Pieszczatka.
Naprawa ww. urządzeń - szacunkowa liczba roboczogodzin w trakcie trwania umowy - 30.
Część 4: Przegląd techniczny, konserwacja i naprawa urządzeń na kolejowym przejściu granicznym Siemianówka - Świsłocz.
Naprawa ww. urządzeń - szacunkowa liczba roboczogodzin w trakcie trwania umowy - 20.
Część 5: Przegląd techniczny, konserwacja i naprawa urządzeń na drogowym przejściu granicznym Białowieża - Piererow.
Naprawa ww. urządzeń - szacunkowa liczba roboczogodzin w trakcie trwania umowy - 10.
Cześć 6: Przegląd techniczny, konserwacja i naprawa urządzeń na rzecznym przejściu granicznym Rudawka - Lesnaja.
Naprawa ww. urządzeń - szacunkowa liczba roboczogodzin w trakcie trwania umowy - 10.

CPV: 50730000-1

Dokument nr: 2025/BZP 00205324, OK-III.272.10.2025

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2025-05-07 10:15

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f8c87f5c-fc7b-44ab-a6e3-3f4f383754dd
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert, odbywa się przy użyciu środka komunikacji elektronicznej, tj. Platformy e-Zamówienia (https://ezamowienia.gov.pl/), zgodnie z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. poz. 2452), zwanego dalej rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
2. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail wskazany w rozdziale XI SWZ (nie dotyczy to składania ofert). Tylko w przypadku powołania się przez Wykonawcę na szczególnie uzasadniony przypadek, wniosek złożony za pośrednictwem poczty elektronicznej, będzie traktowany jako złożony prawidłowo. Za datę przekazania zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na serwer pocztowy Zamawiającego.
3. Ofertę, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust.
1 ustawy, podmiotowe środki dowodowe, składa się w formie elektronicznej, (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym
podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Kwestie te
szczegółowo zostały uregulowane w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wojewoda Podlaski, adres: Ul. Mickiewicza 3, 15-213 Białystok.
2. Kontakt do Inspektora ochrony danych w Podlaskim Urzędzie Wojewódzkim w Białymstoku: iod@bialystok.uw.gov.pl lub: Inspektor ochrony danych, Podlaski Urząd Wojewódzki, 15-213 Białystok, Ul. Mickiewicza 3.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4. Odbiorcą/ami Pani/Pana danych osobowych jest/będą: każdy uzyskujący wgląd w dokumentację postępowania o udzielenie zamówienia - zgodnie z art. 18 i art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
Ponadto Pani/Pana dane osobowe będą opublikowane na stronie prowadzonego postępowania i w Biuletynie Informacji Publicznej Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku, Biuletynie Zamówień Publicznych lub Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, jeśli taki obowiązek będzie wynikał z ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
(Uwaga: Organy publiczne, które mogą otrzymywać Pani/Pana dane osobowe w ramach konkretnego postępowania zgodnie z prawem Unii lub prawem państwa członkowskiego, nie są uznawane za odbiorców!)
5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 5 lat - przez cały czas trwania umowy.
7. Ma Pani/Pan prawo żądać od Wojewody Podlaskiego:
1) dostępu do swoich danych osobowych - Zamawiający może zażądać wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania (sprecyzowania) nazwy lub daty postępowania (zakończonego postępowania) o udzielenie zamówienia;
2) sprostowania swoich danych osobowych - nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;
3) ograniczenia przetwarzania z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO - wystąpienie z takim żądaniem nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
(Uwaga: dostęp, usunięcie lub ograniczenie przetwarzania Pani/Pana danych musi być zgodne z przepisami prawa, na podstawie których odbywa się przetwarzanie oraz na podstawie przepisów prawa dotyczących np. archiwizacji!).
8. Nie przysługuje Pani/Panu:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
9. Jeżeli Pani/Pan uzna, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych jest nieprawidłowe, ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
10. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2025-05-07 10:00
Miejsce składania ofert: Składanie ofert, odbywa się przy użyciu środka komunikacji elektronicznej, tj. Platformy e-Zamówienia (https://ezamowienia.gov.pl/)

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii