Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Naprawa instalacji odgromowej budynku |
Data zamieszczenia: | 2025-04-25 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
KOLEJE WIELKOPOLSKIE SP. Z O.O ul. Składowa 5 61-897 Poznań powiat: Poznań tel: 61- 27-92-700 https://platforma.eb2b.com.pl/auction/auction/preview-auction/id/473596 |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Poznań |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel: 61- 27-92-700 |
Termin składania ofert: | 2025-04-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
naprawa instalacji odgromowej budynku administracyjnego o powierzchni 266,22 m2, zlokalizowanego na terenie PUT Zbąszynek Ul. Kolejowa Opis postępowania: Przedmiotem zamówienia jest naprawa instalacji odgromowej budynku administracyjnego o powierzchni 266,22 m2, zlokalizowanego na terenie PUT Zbąszynek Ul. Kolejowa 3. Zakres prac: - Kompleksowa naprawa instalacji odgromowej, mającą na celu przywrócenie jej pełnej sprawności technicznej oraz zgodności z obowiązującymi normami i przepisami prawa. W budynku znajduje się 6 złącz kontrolnych, z czego co najmniej 4 są niesprawne i wymagają naprawy. Przegląd stanu technicznego istniejącej instalacji odgromowej budynku i weryfikacja pod kątem jej zgodności z normami PN-EN 62305 oraz aktualnymi przepisami prawa budowlanego. Naprawa lub wymiana wykrytych w trakcie przeglądu: niesprawnych, uszkodzonych elementów instalacji (w tym w szczególności wykonanie prawidłowego uziomu w uszkodzonych złączach kontrolnych). Oznakowanie złącz kontrolnych zgodnie z obowiązującymi wymaganiami. Kontrola instalacji odgromowej po przeprowadzeniu naprawy: - Sprawdzenie ciągłości przewodów odprowadzających, połączeń i złączy instalacji odgromowej, - Pomiar wartości rezystancji uziemień Sporządzenie 5-letniego protokołu z badania instalacji odgromowej Wykonawca przekaże protokoły z wykonanej kontroli w następującej formie: a. w formie ,,papierowej" - oryginały, w 2 egzemplarzach; - jeden egzemplarz protokołu, bezpośrednio po przeprowadzonej kontroli, Wykonawca pozostawia we właściwej siedzibie Sekcji Poznań 2 uprawnionej osobie, - drugi egzemplarz protokołu, bezpośrednio po przeprowadzonej kontroli, Wykonawca przekaże do Wydziału Infrastruktury Spółki Koleje Wielkopolskie zlokalizowanego w Poznaniu, Ul. Składowa 5b b. w formie elektronicznej wraz z dokumentacją fotograficzną (format pliku.pdf) - 1 egzemplarz na przenośnym nośniku cyfrowym (pendrive), Wykonawca przekazuje do Wydziału Infrastruktury Spółki Koleje Wielkopolskie zlokalizowanego w Poznaniu, Ul. Składowa 5b Dokumentacja fotograficzna powinna być kompletna, tj. musi obrazować wszystkie elementy podlegające kontroli (zgodnie ze zleconym zakresem) Sporządzenie schematu instalacji odgromowej Wymagania wobec wykonawcy: - doświadczenie w realizacji prac z zakresu instalacji odgromowych - minimum 2 zrealizowane zadania w ciągu ostatnich 3 lat, potwierdzone referencjami. - wykonanie wszystkich prac zgodnie z aktualnymi normami PN-EN 62305, normą PN-HD 60364 oraz przepisami prawa budowlanego. - posiadanie uprawnień SEP do 1 kV oraz kwalifikacje w zakresie instalacji odgromowych. Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi: a) świadectwo kwalifikacji ,,E" uprawniające do zajmowania się eksploatacją sieci i instalacji w zakresie kontroli i pomiarów stanu technicznego instalacji elektrycznych b) świadectwo kwalifikacji ,,D" uprawniające do zajmowania się dozorem sieci i instalacji w zakresie kontroli i pomiarów stanu technicznego instalacji elektrycznych Zamawiający dopuszcza, aby jedna osoba posiadała więcej niż jedno z wyżej wymienionych uprawnień. - zapewnienie niezbędnych narzędzi i materiałów. - posiadanie polisy OC działalności gospodarczej na minimum 200 000,00 zł. Przedmiotowy dokument należy przedstawić po wybraniu najkorzystniejszej oferty przez Zamawiającego. Kryteria oceny oraz termin płatności ? 100% - cena ? Płatność - 30 dni od przekazania kompletnej i ostatecznej dokumentacji Termin realizacji: 14 dni kalendarzowych od wysłania Zamówienia Przebieg postępowania: Zamawiający informuje, że postępowanie prowadzone jest w dwóch etapach: a) I etap - składanie ofert, które wezmą udział w etapie II, b) II etap - licytacja elektroniczna - licytacja rozpocznie się automatycznie po zakończeniu I etapu i potrwa 15 minut oraz dogrywki - podetap II etapu, których warunki dokładnie opisano w ustawieniu postępowania na Platformie Zakupowej. Każda dogrywka trwa 3 minuty - uruchamia się, jeżeli w ciągu ostatnich 3 minut postępowania zostanie złożona prawidłowo kolejna oferta (postąpienie). Wykonawcy zaakceptowani przez Zamawiającego, którzy na etapie składania ofert (I etap) nie złożą prawidłowo Oferty, zostaną automatycznie wyproszeni z dalszych etapów postępowania. Zamawiający udziela przybicia na realizację Zamówienia umieszczając na Platformie Zakupowej informację o Wyborze Najkorzystniejszej Oferty. Z chwilą, o której mowa w zdaniu poprzednim następuje udzielenie zamówienia. Zamawiający w każdym czasie uprawniony jest do odstąpienia od udzielenia zamówienia bez podania przyczyny. Informacje dodatkowe: Wszelkie pytania dotyczące postępowania prosimy kierować za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Pomoc techniczną można uzyskać pod numerem telefonu znajdującym się w stopce na dole strony. Oświadczenia Wykonawcy: Zamawiający informuje, że udział w przedmiotowym postępowaniu jest równoznaczny ze złożeniem poniższych oświadczeń: 1. Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO*) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu. *rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1). 2. Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przekazanych przez mnie dobrowolnie do Zamawiającego. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO - została zamieszczona na platformie zakupowej eB2B w zakładce ,,Obowiązek Informacyjny". 3. Oświadczam, iż przedmiotowe zamówienie będzie realizowane przez wykonawców nie podlegających wykluczeniu na podstawie §7 ust. 1 Regulaminu udzielania zamówień sektorowych podprogowych, w brzmieniu określonym w załączniku nr 2 do Uchwały nr 5/2025/ZS z dnia 24 stycznia 2025 r. i udostępnionego na stronie internetowej: https://bip.koleje-wielkopolskie.com.pl/zamowienia-publiczne/regulamin-udzielania-zamowien/ oraz na podstawie art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 507). Grupa asortymentowa: Dokument nr: KW-WWA-281.008.2025.01 Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platforma.eb2b.com.pl/auction/auction/preview-auction/id/473596 Etapy i terminy Etap Runda Data rozpoczęcia Data zakończenia 1 składanie ofert 2025-04-25 09:20 2025-04-30 12:00 Wymagania: Warunki składania oferty w postępowaniu Sposób składania ofert: Wartość Rodzaj ceny: Cena brutto Wymóg składania ofert: Wybrane przedmioty postępowania Termin związania ofertą: dni Forma składania ofert/wniosków: Elektronicznie Domyślna waluta: Kontakt: KOLEJE WIELKOPOLSKIE SP. Z O.O ul. Składowa 5 61-897 Poznań tel: 61- 27-92-700 Zamawiający: KOLEJE WIELKOPOLSKIE SP. Z O.O. Województwo: WIELKOPOLSKIE |