Dostawa standardowych elementów stalowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa standardowych elementów stalowych

Data zamieszczenia: 2025-04-25
Dane kontaktowe Zamawiającego: Jaxa Networks Rafał Budweil
Jaxy Gryfity 3
30-201 Kraków
powiat: Kraków
881323338
rafal@budweil.com
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/225697
Województwo: małopolskie
Miasto: Kraków
Wadium: ---
Nr telefonu: 881323338
Termin składania ofert: 2025-05-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zawarcie umowy ramowej na sukcesywną dostawę standardowych elementów stalowych służących do budowy podzespołów zawieszenia i struktury nośnej modeli fizycznych i prototypów.
Powstaje w kontekście projektu
FENG.01.01-IP.02-3750/23 - TriVolta - uniwersalna platforma podwozia o zmiennej geometrii zawieszenia na potrzeby lekkich pojazdów miejskich o bardzo wysokiej mobilności i napędzie elektrycznym

Część 1
Umowa ramowa na dostawę standardowych elementów stalowych

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
Przedmiotem zapytania jest zawarcie umowy ramowej na sukcesywną dostawę standardowych elementów stalowych służących do budowy podzespołów zawieszenia i struktury nośnej modeli fizycznych i prototypów. Nr zapytania ofertowego (w numeracji zamawiającego): 01/04/2025.
Przedmiotem przewidzianej umowy ramowej jest dostawa profili, prętów oraz blach wykonanych ze stali S235 zgodnie z poniższą specyfikacją:
1. Profil prostokątny 25x25x3; ilość: 15 mb
2. Profil prostokątny 25x25x3; ilość: 36 mb
3. Profil prostokątny 50x50x3; ilość: 15 mb
4. Profil prostokątny 50x20x3; ilość: 18 mb
5. Rura precyzyjna 35x5,5; ilość: 1,5 mb
6. Rura precyzyjna 42x 5,5-6,5; ilość: 1,5 mb
7. Rura precyzyjna 45x2,5; ilość: 20 mb
8. Rura precyzyjna 40x2; ilość: 18 mb
9. Płaskownik 70x5; ilość: 1,5 mb
10. Płaskownik 120x8; ilość: 1,5 mb
11. Płaskownik 30x3; ilość: 1,5 mb
12. Płaskownik 35x4; ilość: 1,5 mb
13. Kątownik 50x50x3; ilość: 18 mb
14. Wałek stalowy fi 30; ilość: 1,5 mb
15. Wałek stalowy fi 25; ilość: 1,5 mb
16. Wałek stalowy fi 22; ilość: 1,5 mb
17. Blacha Stalowa gr. 3mm, w arkuszach 1500x3000mm; ilość: 2 arkusze
Materiał przeznaczony do obróbki skrawaniem, cięcia przecinarką plazmową lub laserową, gięcia na prasach krawędziowych, szlifowania w celu wytworzenia elementów składowych konstrukcji modeli fizycznych podzespołów. Materiał musi być wolny od korozji.
Dokładne ilości zamawianego asortymentu będą każdorazowo wskazywane w zamówieniach cząstkowych składanych na podstawie zawartej umowy ramowej. Zamówienia cząstkowe składane będą przez Zamawiającego drogą elektroniczną na adres Dostawcy wskazany w umowie ramowej.
Dostawca powinien dostarczyć przedmioty zamówień na własny koszt bezpośrednio do miejsca realizacji projektu.

CPV: 14622000-7, 44100000-1

Dokument nr: 2025-94614-225697

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2025-05-06

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2025-05

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
mazowieckie
Powiat
warszawski zachodni
Gmina
Łomianki
Miejscowość
Łomianki

Wymagania:
Zamówienia uzupełniające
Dostawcy, którego oferta została wybrana w postępowaniu wynikającym z warunków niniejszego zapytania ofertowego, mogą być udzielane zamówienia uzupełniające, w wysokości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia określonej w umowie zawartej z Dostawcą, o ile te zamówienia te dotyczą artykułów wymienionych w punkcie Przedmiot Zamówienia.
Warunki zmiany umowy
1. Istotne warunki umowy zawartej w wyniku postępowania wszczętego na skutek niniejszego zapytania ofertowego - w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Dostawcy - mogą zostać zmienione w drodze aneksu do umowy w następującym zakresie i przypadkach (przy czym nie mogą one prowadzić do zmiany charakteru umowy):
a) zmiany wartości umowy w przypadku zwiększenia bądź zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług, dotyczących Przedmiotu Umowy w wyniku zmian ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług, które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy, a przed wykonaniem przez Dostawcę Przedmiotu Umowy, po wykonaniu którego Dostawca jest uprawniony do uzyskania wynagrodzenia. Wynagrodzenie Dostawcy może ulec odpowiedniemu zwiększeniu bądź zmniejszeniu, jeżeli w wyniku zastosowania zmienionych stawek ww. podatku ulega zmianie kwota podatku oraz wynagrodzenie Dostawcy uwzględniające podatek od towarów i usług. Jednakże Dostawca jest uprawniony do uzyskania zwiększonego wynagrodzenia wyłącznie w sytuacji, gdy dotrzymał terminu realizacji umowy oraz przekazał Zamawiającemu prawidłowo wystawioną fakturę VAT niezwłocznie, lecz nie później niż w ciągu 14 dni od dnia, w którym uzyskał uprawnienie do wystawienia faktury.
b) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej realizację w części lub w całości zamówienia lub wykonania obowiązku ustanowionego w umowie; Przez siłę wyższą Zamawiający będzie rozumiał dowolną nieprzewidywalną, wyjątkową sytuację lub takie zdarzenie będące poza kontrolą stron niniejszej Umowy, które uniemożliwiają którejkolwiek z nich wywiązanie się ze swoich obowiązków na podstawie niniejszej Umowy, i które nie były wynikiem błędu lub zaniedbania po ich stronie lub po stronie ich poddostawców, i których nie można było uniknąć przez postępowanie z odpowiednią i uzasadnioną należytą starannością.
c) zmiany terminu wykonania Przedmiotu Umowy, w przypadku gdy zmiana terminu wykonania umowy wynika z przyczyn niezależnych od Dostawcy;
d) zmiany warunków i terminów płatności wynagrodzenia, w przypadku gdy zmiany te wynikać będą z przyczyn niezależnych od Dostawcy;
e) ograniczenia Przedmiotu Umowy za odpowiednią korektą wynagrodzenia Dostawcy - w przypadku, gdy konieczność takich ograniczeń będzie wynikać z dotychczasowego przebiegu wykonywania Przedmiotu Umowy lub z przyczyn niezależnych od Dostawcy;
f) założonego przez Strony sposobu wykonywania Przedmiotu Umowy - w przypadku, gdy konieczność takich ograniczeń będzie wynikać z dotychczasowego przebiegu wykonywania Przedmiotu Umowy lub z przyczyn niezależnych od Dostawcy.
g) zmiany harmonogramu realizacji umowy wynikającej z postanowień umowy Zamawiającego z Polską Agencją Rozwoju Przedsiębiorczości, jeżeli zmiany takie nastąpią po udzieleniu zamówienia;
h) zmiany (w tym wprowadzenia nowych regulacji) powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy;
i) w przypadku stwierdzenia rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana umowy będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony;
j) W przypadku, gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna, techniczna, lub wystąpi siła wyższa, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie z zamówieniem.
2. Zmiany istotnych warunków umowy są także dopuszczalne, jeśli dotyczą realizacji dodatkowych usług od dotychczasowego Dostawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
a) zmiana Dostawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego;
b) zmiana Dostawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego;
c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
3. Zmiany istotnych warunków umowy są także dopuszczalne, jeśli zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
4. Zmiany istotnych warunków umowy są także dopuszczalne, jeśli polegają one na tym, że Dostawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Dostawcy:
a) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Dostawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Dostawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
lub
b) w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań Dostawcy względem jego poddostawców.
5. Zmiana istotnych warunków umowy jest także dopuszczalna jeśli nie prowadzi do zmiany charakteru umowy a łączna wartość zmian jest mniejsza niż 209 000 euro i jednocześnie jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na usługi lub dostawy albo, w przypadku zamówień na roboty budowlane jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
6. Każda zmiana umowy wymaga zgody obu stron wyrażonej w formie aneksu sporządzonego w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
1. Dostawca powinien zaznajomić się z treścią Zapytania ofertowego nr 1/04/2025. Poprzez złożenie oferty w odpowiedzi na niniejsze zapytanie ofertowe Dostawca zobowiązuje się postępować zgodnie z zasadami wyrażonymi w niniejszym zapytaniu ofertowym.
2. Dostawca godzi się na to, że warunki płatności ceny zostaną określone w umowie pomiędzy Dostawcą a Zamawiającym, z tym zastrzeżeniem, że przed dostarczeniem Przedmiotu Dostawy do miejsca wykonania zamówienia może zostać uiszczone na rzecz Dostawcy nie więcej niż 50% ceny.
Oświadczenie Dostawcy o wyrażeniu zgody na wskazaną zasadę określania warunków płatności powinno stanowić element oferty Dostawcą.
3. Aż do terminu wykonania zamówienia (tak przed podpisaniem umowy, jak i po jej zawarciu), Zamawiający będzie mógł jednostronnie zrezygnować z dalszego wykonywania zamówienia lub ograniczyć wykonywany Przedmiot Zamówienia. W takim przypadku Zamawiający będzie zobowiązany do rozliczenia tylko za tę część zamówienia, która faktycznie została wykonana. Rozliczenie to następować będzie proporcjonalnie - w oparciu o cenę umowną oraz zakres wykonanych prac w stosunku do całego zakresu Przedmiotu Zamówienia, przy zaliczeniu wcześniej dokonanych płatności na rzecz Dostawcy oraz uwzględnieniu określonego sposobu rozliczania poszczególnych etapów zamówienia.
4. W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienie nie zostanie udzielone podmiotom powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągnięcia zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Dostawcy, a Dostawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji (o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa), pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
b) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z Dostawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych Dostawców ubiegających się o udzielenie zamówienia,
c) pozostawaniu z Dostawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia.
5. Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty, wobec których występują okoliczności wskazane w art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
1. Oferta złożona według wzoru stanowiącego załącznik do niniejszego ogłoszenia.
2. Podmioty działające przez reprezentantów nieujawnionych w KRS lub CEiDG zobowiązane są również załączyć do oferty dokumenty wskazujące na umocowanie osób podpisanych pod treścią oferty.
3. Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych - według wzoru stanowiącego załącznik do niniejszego ogłoszenia.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2025-04-25
Data ostatniej zmiany
2025-04-25 12:33:56

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
1. Całkowita cena netto za dostawę Przedmiotu Zamówienia.
Punkty za kryterium cena zostaną przyznane za cenę netto określoną w ofercie, według następującego wzoru: Cena oferty najniższej/Cena oferty badanej x 100 x 80% = ilość punktów
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
2. Deklarowany termin wykonania zamówień cząstkowych - określony w dniach roboczych.
Punkty za kryterium ,,Termin wykonania zamówień cząstkowych" zostaną przyznane według wzoru: Najkrótszy termin wykonania zamówienia / Termin wykonania zamówienia z oferty badanej x 100 x 20% = ilość punktów;

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Rafał Budweil
tel.: 881323338
e-mail: rafal@budweil.com

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii