Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa znaków i tablic drogowych wraz ze słupkami i uchwytami oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego |
Data zamieszczenia: | 2025-04-25 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Starostwo Powiatowe w Gorzowie Wielkopolskim ul. Józefa Pankiewicza 5-7 66-400 Gorzów Wielkopolski powiat: Gorzów Wielkopolski tel. 95 7330 481 |
Województwo: | lubuskie |
Miasto: | Gorzów Wielkopolski |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 95 7330 481 |
Termin składania ofert: | 2025-05-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zarząd Powiatu Gorzowskiego działając przez Wydział Dróg Powiatowych Starostwa Powiatowego w Gorzowie Wlkp. zwraca się z prośbą o złożenie oferty cenowej na dostawę znaków i tablic drogowych wraz ze słupkami i uchwytami oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego w roku 2025. I. Przedmiot zapytania: DOSTAWA znaków i tablic drogowych wraz ze słupkami i uchwytami oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego w roku 2025. 1. Asortyment stanowiący przedmiot zapytania (ceny jednostkowe) został określony w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 2. 2. Kształty i rozmiary znaków pionowych i tablic drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego winny być zgodne z załącznikiem nr 1 i 4 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczenia na drogach. 3. Ze względu na sukcesywną realizację zamówienia zgodnie z aktualnymi potrzebami Zamawiającego, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakupu różnych ilości znaków. Zamawiający informuje, iż będzie zlecał i rozliczał dostawy po cenach określonych dla poszczególnych asortymentów zawartych w formularzu najkorzystniejszej oferty do maksymalnej wysokości wynagrodzenia określonego w umowie tj.: do kwoty 40.000,00zł . 4. Zamawiający zastrzega, iż może zamówić znaki w mniejszej ilości nie wykorzystując całej kwoty umowy, Dostawca nie będzie wnosił z tego tytułu żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego. 5. Wszelkie koszty związane z dostawą przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego pokrywa Dostawca. Ww. koszty powinny zostać zawarte w cenie jednostkowej. Dokument nr: DR.272.8.2025 Składanie ofert: IX. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Gorzowie Wlkp., Ul. Pankiewicza 5-7 (w punkcie obsługi interesanta, naprzeciwko wejścia do budynku na parterze), Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści do czasu otwarcia. Na kopercie umieścić napis: ,,Wydział Dróg Powiatowych: Oferta na dostawę znaków i tablic drogowych wraz ze słupkami i uchwytami oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu w roku 2025". ,, Nie otwierać przed dniem 05.05.2025r. godz. 12.00" X. TERMIN SKŁADANIA oferty: do dnia 05.05.2025r., do godz. 12:00 W przypadku przesyłki pocztowej liczy się data otrzymania oferty, a nie data stempla pocztowego. Miejsce i termin realizacji: 6. Terminy dostaw: sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego, po uprzednim zleceniu przekazanym Dostawcy pisemnie, drogą elektroniczną lub faksem, w którym zostanie określone miejsce dostawy, ilość, rodzaj asortymentu i wartość zlecenia. 7. Częstotliwość dostawy: maksymalnie - 4 razy w miesiącu. III. Termin wykonania całości zamówienia: Termin zakończenia realizacji zamówienia ustala się do dnia 31.12.2025r. lub do wyczerpania środków przeznaczonych na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia, w zależności od tego, które ze zdarzeń nastąpi wcześniej. IV. Terminy dostaw: 1) dla zamówienia obejmującego dostawę tarcz znaków drogowych o kategorii A, B, C, D, G oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego o kategorii U (o ustalonej przepisami treści), spełniających wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunkach ich umieszczenia na drogach (t.j. Dz. U. 2019, poz. 2311 z póżn. zm.) - załącznik Nr 1 i 4 - w terminie 5 dni roboczych od daty przekazania zlecenia. 2) dla zamówienia obejmującego dostawę tarcz znaków drogowych innych niż wskazane w pkt 1, tj. tarcze znaków drogowych o określonej przez Zamawiającego treści oraz tablice drogowe, w szczególności o kategorii E, T, F spełniających wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunkach ich umieszczenia na drogach (t.j. Dz. U. 2019, póz. 2311 z późn. zm.) - załącznik Nr 1 i 4 do w terminie 7 dni roboczych od daty przekazania zlecenia. Wymagania: II. Termin związania ofertą: 30 dni. V. Kryterium wyboru oferty: 100% cena. VI. Sposób obliczenia ceny: 1. W formularzu ofertowym, który stanowi załącznik numer 2 do niniejszego zaproszenia, Oferent powinien podać ceny brutto. 2. Ceny powinny zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania rzeczowego zamówienia. 3. Zamawiający przewiduje możliwość negocjowania ceny dla zrealizowania całości opisanego zakresu. VII. Sposób przygotowania oferty: 1. Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi Oferent. 2. Oferent musi określić w formularzu ofertowym, ceny jednostkowe brutto dla każdego wymienionego elementu oraz cenę brutto za zrealizowanie całości opisanego zakresu zamówienia. 3. Oferent może złożyć tylko jedną ofertę. 4. Oferta powinna być sporządzona na formularzu ofertowym dołączonym do zapytania ofertowego. 5. Oferta musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Oferenta zgodnie z formą reprezentacji określoną w rejestrze handlowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacji firmy oferenta. 6. Wykonawca winien załączyć do oferty następujące dokumenty: 1) oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2024 póz. 1320 ze zm.) 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia. 3) wykaz osób przewidzianych do realizacji zadania wraz z poświadczeniem kwalifikacji zawodowych, 4) decyzja o nadaniu nr: NIP oraz REGON. Kontakt: VIII. Osoba do kontaktu: Jarosław Kos - Inspektor w Wydziale Dróg powiatowych (kontakt tel. 95 7330 481) |