Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Przebudowa kotłowni gazowej w budynku |
Data zamieszczenia: | 2025-04-28 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zakład Gospodarki Lokalowej w Mikołowie Kolejowa 2 43-190 Mikołów powiat: mikołowski zamowieniapubliczne@zgl.mikolow.eu https://platformazakupowa.pl/transakcja/1096308 |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Mikołów |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2025-05-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Przebudowa kotłowni gazowej w budynku przy Ul. Stolarskiej 20 wraz z projektem - Etap I projekt Krótki opis przedmiotu zamówienia 1.Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z pozyskaniem decyzji administracyjnej pozwalającej na budowę oraz z pełnieniem nadzoru autorskiego. Charakterystyczne parametry techniczne budynku: Powierzchnia zabudowy około 615,00m^2 Powierzchnia użytkowa około 1972,00m^2 Powierzchnia całkowita około 2104 m2 Kubatura około 7287 m3 Rok budowy : 2002r Kotłownia gazowa z dwoma kotłami atmosferycznymi o mocy 108 kW i 84 kW, zasobnik ciepłej wody 700 l z grzałką elektryczną, GAZEX , armatura, pompy, rurarz, rozdzielacze. Instalacja centralnego ogrzewania w budynku: grzejniki stalowe płytowe z zaworami termostatycznymi. 2. W ramach zamówienia przewiduje się opracowanie dokumentacji projektowej obejmującej swoim zakresem następujące zadania: 2.1. Elementami składowymi dokumentacji projektowej muszą być: - projekt zagospodarowania terenu (PZT) - 5 egzemplarzy + 1 elektroniczny - projekt architektoniczno-budowlany (PAB) - 5 egzemplarzy + 1 elektroniczny - projekt techniczny (PT) - 5 egzemplarzy + 1 elektroniczny - przedmiary robót - 3 egzemplarze + wersja elektroniczna - kosztorysy inwestorskie ( z dwukrotnym przeliczeniem) - 3 egzemplarze + wersja elektroniczna - STWiOR - 3 egzemplarze + wersja elektroniczna - zbiorcze Zestawienie Kosztów 2.3.Wykonawca uzyska wszystkie niezbędne uzgodnienia i zezwolenia. 2.4.Wykonawca w imieniu Zamawiającego uzyska pozwolenie na budowę jeśli będzie to wymagane 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 7 do SWZ 3.1. Dokumentację projektowo-kosztorysową wraz ze wszystkimi opracowaniami należy sporządzić w wersji papierowej (zgodnie z ilościami wskazanymi w pkt.2), a także w wersji elektronicznej w formie edytowalnej i w formacie PDF na nośniku optycznym CD/ DVD, MS OFFICE, (przedmiar robót i kosztorys inwestorski w wersji elektronicznej na nośniku optycznym w CD/ DVD w programie kosztorysowym umożliwiającym otwarcie i obróbkę w programie ,,NORMA-PRO", ,,NORMA 3" ,,RODOS"). 3.2. We wszystkich opracowaniach nie można wskazywać znaków towarowych, patentów lub pochodzenia określając przedmiot zamówienia, chyba, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i nie można użyć dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy ,,lub równoważny" oraz przedstawione są parametry funkcjonalno - użytkowe, które służą do weryfikacji równoważności CPV: 71000000-8, 71250000-5, 71320000-7 Dokument nr: 2025/BZP 00207400, ZGL/TP/06/2025 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2025-05-09 10:05 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/transakcja/1096308 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1096308 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: WYMAGANIA TECHNICZNE I ORGANIZACYJNE DOTYCZĄCE KORESPONDENCJI ELEKTRONICZNEJ OPISANE ZOSTAŁY W REGULAMINIE INTERNETOWEJ PLATFORMY ZAKUPOWEJ POD ADRESEM: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin ORAZ INSTRUKCJI DLA WYKONAWCÓW DOSTĘPNEJ POD ADRESEM : https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view oraz Szczegółowy opis wymagań znajduje się w Rozdziale XI SWZ 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanym dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że: 1) Administratorem danych osobowych zawartych w dokumentacji postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego, w tym danych osobowych Wykonawcy, danych osób wskazanych przez Wykonawcę, danych zawartych w ofercie albo danych osób uczestniczących w realizacji przedmiotu umowy jest Zamawiający. 2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można kontaktować się w sprawach związanych z ochroną danych osobowych i realizacją praw z tym związanych albo pisemnie na adres siedziby Zamawiającego, albo poprzez pocztę elektroniczną pod adresem e-mail: grzegorz.szymanski@mikolow.eu. 3) Dane osobowe, o których mowa w pkt a) przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięcia, jak również w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także w celu udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i jego archiwizacji. 4) Odbiorcami danych osobowych, o których mowa w pkt a) będą: osoby lub podmioty, którym na ich wniosek udostępniona zostanie dokumentacja postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z warunkami określonymi w przepisach o zamówieniach publicznych (w oparciu o art. 18 i art. 74 ustawy Pzp), osoby upoważnione przez Administratora do przetwarzania danych osobowych (w szczególności pracownicy zatrudnieni u Administratora), podmioty będące dostawcami systemów teleinformatycznych wykorzystywanych przez Administratora do przetwarzania danych i wspierających realizację jego zadań z zakresu udzielania zamówień publicznych oraz świadczące asystę i wsparcie techniczne przy korzystaniu z tych systemów w ramach zawartych z nimi umów. .....cd. w swz rozdz XXIII Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1096308 TERMIN SKŁADANIA ofert: 2025-05-09 10:00 Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1096308 Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: ZGL/TP/06/2025 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1.Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z pozyskaniem decyzji administracyjnej pozwalającej na budowę oraz z pełnieniem nadzoru autorskiego. Charakterystyczne parametry techniczne budynku: Powierzchnia zabudowy około 615,00m^2 Powierzchnia użytkowa około 1972,00m^2 Powierzchnia całkowita około 2104 m2 Kubatura około 7287 m3 Rok budowy : 2002r Kotłownia gazowa z dwoma kotłami atmosferycznymi o mocy 108 kW i 84 kW, zasobnik ciepłej wody 700 l z grzałką elektryczną, GAZEX , armatura, pompy, rurarz, rozdzielacze. Instalacja centralnego ogrzewania w budynku: grzejniki stalowe płytowe z zaworami termostatycznymi. 2. W ramach zamówienia przewiduje się opracowanie dokumentacji projektowej obejmującej swoim zakresem następujące zadania: 2.1. Elementami składowymi dokumentacji projektowej muszą być: - projekt zagospodarowania terenu (PZT) - 5 egzemplarzy + 1 elektroniczny - projekt architektoniczno-budowlany (PAB) - 5 egzemplarzy + 1 elektroniczny - projekt techniczny (PT) - 5 egzemplarzy + 1 elektroniczny - przedmiary robót - 3 egzemplarze + wersja elektroniczna - kosztorysy inwestorskie ( z dwukrotnym przeliczeniem) - 3 egzemplarze + wersja elektroniczna - STWiOR - 3 egzemplarze + wersja elektroniczna - zbiorcze Zestawienie Kosztów 2.3.Wykonawca uzyska wszystkie niezbędne uzgodnienia i zezwolenia. 2.4.Wykonawca w imieniu Zamawiającego uzyska pozwolenie na budowę jeśli będzie to wymagane 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 7 do SWZ 3.1. Dokumentację projektowo-kosztorysową wraz ze wszystkimi opracowaniami należy sporządzić w wersji papierowej (zgodnie z ilościami wskazanymi w pkt.2), a także w wersji elektronicznej w formie edytowalnej i w formacie PDF na nośniku optycznym CD/ DVD, MS OFFICE, (przedmiar robót i kosztorys inwestorski w wersji elektronicznej na nośniku optycznym w CD/ DVD w programie kosztorysowym umożliwiającym otwarcie i obróbkę w programie ,,NORMA-PRO", ,,NORMA 3" ,,RODOS"). 3.2. We wszystkich opracowaniach nie można wskazywać znaków towarowych, patentów lub pochodzenia określając przedmiot zamówienia, chyba, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i nie można użyć dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy ,,lub równoważny" oraz przedstawione są parametry funkcjonalno - użytkowe, które służą do weryfikacji równoważności 4.2.6.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: Łączna cena oferty brutto - 60 pkt. = 60% Doświadczenie projektanta - 40 pkt. = 40% 1.1 Przy ocenie kryterium ,,Cena" zostanie wykorzystany wzór: C= CN/ CO x 60 pkt Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium ,,Cena" wynosi 60 pkt. 1.2 Ocena kryterium ,,Doświadczenie projektanta" Za każdy wykonany projekt w zakresie remontu, przebudowy lub budowy kotłowni gazowej o mocy powyżej 120 kW gdzie głównym projektantem była osoba wykazana w formularzu oferty, tożsama z osoba wskazaną w wykazie osób jako główny projektant w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, Zamawiający przyzna następujące punkty: za 1 wykonany projekty w zakresie jw. - 0 pkt za 2 wykonane projekty w zakresie jw. - 20 pkt za 3 i więcej wykonanych projektów w zakresie jw. - 40 pkt W przypadku nie wskazania przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym minimum 1 wykonanej dokumentacji projektowej, bądź pozostawienie pola pustego, oferta wykonawcy zostanie odrzucona. W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów, nawet w przypadku wskazania większej liczby realizacji projektów. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty według następującej zasady: CN/CO x 60 pkt + dodatkowa ilość pkt związana z kryterium poza cenowym, wg zasad przedstawionych powyżej = ............... punktów Wyjaśnienia : CN - cena oferty najtańszej CO - cena oferty badanej 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie projektanta 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej: Niniejszy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: 2.1) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie: a) co najmniej jedną usługę polegającą na sporządzeniu dokumentacji projektowej w zakresie remontu lub wykonania kotłowni gazowej o mocy powyżej 120 kW. Przez jedną usługę Zamawiający rozumie usługę wykonaną w ramach jednej umowy lub jednego zamówienia/zlecenia. 2.2) dysponuje osobami, skierowanymi do realizacji zamówienia, posiadającymi następujące kwalifikacje tj.: a) dysponuje min. 1 osobą posiadającą aktualne uprawnienia budowlane do projektowania o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, b) dysponuje min. 1 osobą posiadającą aktualne uprawnienia budowlane do projektowania w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, Zamawiający określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ; 2.Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ; 2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 3. Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych. 4. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują: 1) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy- załącznik nr 5 do SWZ; 2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami- załącznik nr 6 do SWZ. 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: Do oferty należy dołączyć: a. Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik; b. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; c. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ; d. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ; Informacje zawarte w oświadczeniach, o którym mowa w pkt c -d stanowi wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o którym mowa w pkt c - d składa każdy z Wykonawców. e. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów - składa także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby - zgodnie z załącznik nr 2A do SWZ. f. zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 7 SWZ (jeżeli dotyczy); SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w ofercie składa oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. 4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: 1. Zamawiający przewiduje, na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, możliwość dokonywania zmian postanowień niniejszej umowy, w zakresie: a) zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego, b) zmiany terminu realizacji umowy, w przypadku wskazanym w § 6 ust.13: c) zmiany o której mowa w § 13. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: Łączna cena oferty brutto - 60 pkt. = 60% Doświadczenie projektanta - 40 pkt. = 40% 1.1 Przy ocenie kryterium ,,Cena" zostanie wykorzystany wzór: C= CN/ CO x 60 pkt Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium ,,Cena" wynosi 60 pkt. 1.2 Ocena kryterium ,,Doświadczenie projektanta" Za każdy wykonany projekt w zakresie remontu, przebudowy lub budowy kotłowni gazowej o mocy powyżej 120 kW gdzie głównym projektantem była osoba wykazana w formularzu oferty, tożsama z osoba wskazaną w wykazie osób jako główny projektant w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, Zamawiający przyzna następujące punkty: za 1 wykonany projekty w zakresie jw. - 0 pkt za 2 wykonane projekty w zakresie jw. - 20 pkt za 3 i więcej wykonanych projektów w zakresie jw. - 40 pkt W przypadku nie wskazania przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym minimum 1 wykonanej dokumentacji projektowej, bądź pozostawienie pola pustego, oferta wykonawcy zostanie odrzucona. W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów, nawet w przypadku wskazania większej liczby realizacji projektów. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty według następującej zasady: CN/CO x 60 pkt + dodatkowa ilość pkt związana z kryterium poza cenowym, wg zasad przedstawionych powyżej = ............... punktów Wyjaśnienia : CN - cena oferty najtańszej CO - cena oferty badanej 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie projektanta 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2025-06-07 |