Przebudowa kotłowni gazowej w budynku

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przebudowa kotłowni gazowej w budynku

Data zamieszczenia: 2025-04-28
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zakład Gospodarki Lokalowej w Mikołowie
Kolejowa 2
43-190 Mikołów
powiat: mikołowski
zamowieniapubliczne@zgl.mikolow.eu
https://platformazakupowa.pl/transakcja/1096308
Województwo: śląskie
Miasto: Mikołów
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2025-05-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przebudowa kotłowni gazowej w budynku przy Ul. Stolarskiej 20 wraz z projektem - Etap I projekt
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z pozyskaniem decyzji administracyjnej pozwalającej na budowę oraz z pełnieniem nadzoru autorskiego.
Charakterystyczne parametry techniczne budynku:
Powierzchnia zabudowy około 615,00m^2
Powierzchnia użytkowa około 1972,00m^2
Powierzchnia całkowita około 2104 m2
Kubatura około 7287 m3
Rok budowy : 2002r
Kotłownia gazowa z dwoma kotłami atmosferycznymi o mocy 108 kW i 84 kW, zasobnik ciepłej wody 700 l z grzałką elektryczną, GAZEX , armatura, pompy, rurarz, rozdzielacze. Instalacja centralnego ogrzewania w budynku: grzejniki stalowe płytowe z zaworami termostatycznymi.
2. W ramach zamówienia przewiduje się opracowanie dokumentacji projektowej obejmującej swoim zakresem następujące zadania:
2.1. Elementami składowymi dokumentacji projektowej muszą być:
- projekt zagospodarowania terenu (PZT) - 5 egzemplarzy + 1 elektroniczny
- projekt architektoniczno-budowlany (PAB) - 5 egzemplarzy + 1 elektroniczny
- projekt techniczny (PT) - 5 egzemplarzy + 1 elektroniczny
- przedmiary robót - 3 egzemplarze + wersja elektroniczna
- kosztorysy inwestorskie ( z dwukrotnym przeliczeniem) - 3 egzemplarze + wersja elektroniczna
- STWiOR - 3 egzemplarze + wersja elektroniczna
- zbiorcze Zestawienie Kosztów
2.3.Wykonawca uzyska wszystkie niezbędne uzgodnienia i zezwolenia.
2.4.Wykonawca w imieniu Zamawiającego uzyska pozwolenie na budowę jeśli będzie to wymagane
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 7 do SWZ
3.1. Dokumentację projektowo-kosztorysową wraz ze wszystkimi opracowaniami należy sporządzić w wersji papierowej (zgodnie z ilościami wskazanymi w pkt.2), a także w wersji elektronicznej w formie edytowalnej i w formacie PDF na nośniku optycznym CD/ DVD, MS OFFICE, (przedmiar robót i kosztorys inwestorski w wersji elektronicznej na nośniku optycznym w CD/ DVD w programie kosztorysowym umożliwiającym otwarcie i obróbkę w programie ,,NORMA-PRO", ,,NORMA 3" ,,RODOS").
3.2. We wszystkich opracowaniach nie można wskazywać znaków towarowych, patentów lub pochodzenia określając przedmiot zamówienia, chyba, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i nie można użyć dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy ,,lub równoważny" oraz przedstawione są parametry funkcjonalno - użytkowe, które służą do weryfikacji równoważności

CPV: 71000000-8, 71250000-5, 71320000-7

Dokument nr: 2025/BZP 00207400, ZGL/TP/06/2025

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2025-05-09 10:05

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/1096308
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1096308
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: WYMAGANIA TECHNICZNE I
ORGANIZACYJNE DOTYCZĄCE KORESPONDENCJI ELEKTRONICZNEJ OPISANE ZOSTAŁY W REGULAMINIE
INTERNETOWEJ PLATFORMY ZAKUPOWEJ POD ADRESEM: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin ORAZ
INSTRUKCJI DLA WYKONAWCÓW DOSTĘPNEJ POD ADRESEM :
https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view oraz Szczegółowy opis wymagań znajduje się w Rozdziale XI SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanym dalej ,,RODO",
Zamawiający informuje, że:
1) Administratorem danych osobowych zawartych w dokumentacji postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego, w
tym danych osobowych Wykonawcy, danych osób wskazanych przez Wykonawcę, danych zawartych w ofercie albo danych osób
uczestniczących w realizacji przedmiotu umowy jest Zamawiający.
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można kontaktować się w sprawach związanych z ochroną danych
osobowych i realizacją praw z tym związanych albo pisemnie na adres siedziby Zamawiającego, albo poprzez pocztę elektroniczną
pod adresem e-mail: grzegorz.szymanski@mikolow.eu.
3) Dane osobowe, o których mowa w pkt a) przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu przeprowadzenia
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięcia, jak również w celu zawarcia umowy w sprawie
zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także w celu udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i
jego archiwizacji.
4) Odbiorcami danych osobowych, o których mowa w pkt a) będą:
osoby lub podmioty, którym na ich wniosek udostępniona zostanie dokumentacja postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego, zgodnie z warunkami określonymi w przepisach o zamówieniach publicznych (w oparciu o art. 18 i art. 74 ustawy Pzp),
osoby upoważnione przez Administratora do przetwarzania danych osobowych (w szczególności pracownicy zatrudnieni u
Administratora),
podmioty będące dostawcami systemów teleinformatycznych wykorzystywanych przez Administratora do przetwarzania danych i
wspierających realizację jego zadań z zakresu udzielania zamówień publicznych oraz świadczące asystę i wsparcie techniczne przy
korzystaniu z tych systemów w ramach zawartych z nimi umów.
.....cd. w swz rozdz XXIII

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/1096308
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2025-05-09 10:00
Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1096308

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZGL/TP/06/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z pozyskaniem decyzji administracyjnej pozwalającej na budowę oraz z pełnieniem nadzoru autorskiego.
Charakterystyczne parametry techniczne budynku:
Powierzchnia zabudowy około 615,00m^2
Powierzchnia użytkowa około 1972,00m^2
Powierzchnia całkowita około 2104 m2
Kubatura około 7287 m3
Rok budowy : 2002r
Kotłownia gazowa z dwoma kotłami atmosferycznymi o mocy 108 kW i 84 kW, zasobnik ciepłej wody 700 l z grzałką elektryczną, GAZEX , armatura, pompy, rurarz, rozdzielacze. Instalacja centralnego ogrzewania w budynku: grzejniki stalowe płytowe z zaworami termostatycznymi.
2. W ramach zamówienia przewiduje się opracowanie dokumentacji projektowej obejmującej swoim zakresem następujące zadania:
2.1. Elementami składowymi dokumentacji projektowej muszą być:
- projekt zagospodarowania terenu (PZT) - 5 egzemplarzy + 1 elektroniczny
- projekt architektoniczno-budowlany (PAB) - 5 egzemplarzy + 1 elektroniczny
- projekt techniczny (PT) - 5 egzemplarzy + 1 elektroniczny
- przedmiary robót - 3 egzemplarze + wersja elektroniczna
- kosztorysy inwestorskie ( z dwukrotnym przeliczeniem) - 3 egzemplarze + wersja elektroniczna
- STWiOR - 3 egzemplarze + wersja elektroniczna
- zbiorcze Zestawienie Kosztów
2.3.Wykonawca uzyska wszystkie niezbędne uzgodnienia i zezwolenia.
2.4.Wykonawca w imieniu Zamawiającego uzyska pozwolenie na budowę jeśli będzie to wymagane
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 7 do SWZ
3.1. Dokumentację projektowo-kosztorysową wraz ze wszystkimi opracowaniami należy sporządzić w wersji papierowej (zgodnie z ilościami wskazanymi w pkt.2), a także w wersji elektronicznej w formie edytowalnej i w formacie PDF na nośniku optycznym CD/ DVD, MS OFFICE, (przedmiar robót i kosztorys inwestorski w wersji elektronicznej na nośniku optycznym w CD/ DVD w programie kosztorysowym umożliwiającym otwarcie i obróbkę w programie ,,NORMA-PRO", ,,NORMA 3" ,,RODOS").
3.2. We wszystkich opracowaniach nie można wskazywać znaków towarowych, patentów lub pochodzenia określając przedmiot zamówienia, chyba, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i nie można użyć dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy ,,lub równoważny" oraz przedstawione są parametry funkcjonalno - użytkowe, które służą do weryfikacji równoważności
4.2.6.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
Łączna cena oferty brutto - 60 pkt. = 60%
Doświadczenie projektanta - 40 pkt. = 40%
1.1 Przy ocenie kryterium ,,Cena" zostanie wykorzystany wzór:
C= CN/ CO x 60 pkt
Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium ,,Cena" wynosi 60 pkt.
1.2 Ocena kryterium ,,Doświadczenie projektanta"
Za każdy wykonany projekt w zakresie remontu, przebudowy lub budowy kotłowni gazowej o mocy powyżej 120 kW gdzie głównym projektantem była osoba wykazana w formularzu oferty, tożsama z osoba wskazaną w wykazie osób jako główny projektant w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń,
Zamawiający przyzna następujące punkty:
za 1 wykonany projekty w zakresie jw. - 0 pkt
za 2 wykonane projekty w zakresie jw. - 20 pkt
za 3 i więcej wykonanych projektów w zakresie jw. - 40 pkt
W przypadku nie wskazania przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym minimum 1 wykonanej dokumentacji projektowej, bądź pozostawienie pola pustego, oferta wykonawcy zostanie odrzucona.
W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów, nawet w przypadku wskazania większej liczby realizacji projektów.
W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty
według następującej zasady:
CN/CO x 60 pkt + dodatkowa ilość pkt związana z kryterium poza cenowym, wg zasad przedstawionych powyżej = ............... punktów
Wyjaśnienia :
CN - cena oferty najtańszej
CO - cena oferty badanej
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie projektanta
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
Niniejszy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
2.1) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie:
a) co najmniej jedną usługę polegającą na sporządzeniu dokumentacji projektowej w zakresie remontu lub wykonania kotłowni gazowej o mocy powyżej 120 kW.
Przez jedną usługę Zamawiający rozumie usługę wykonaną w ramach jednej umowy lub jednego zamówienia/zlecenia.
2.2) dysponuje osobami, skierowanymi do realizacji zamówienia, posiadającymi następujące kwalifikacje tj.:
a) dysponuje min. 1 osobą posiadającą aktualne uprawnienia budowlane do projektowania o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń,
b) dysponuje min. 1 osobą posiadającą aktualne uprawnienia budowlane do projektowania w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń,
Zamawiający określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.Do oferty Wykonawca
zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - zgodnie z
załącznikiem nr 2 do SWZ;
2.Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega
wykluczeniu
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ;
2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
3. Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
4. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują:
1) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone
przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie
ostatnich 3 miesięcy- załącznik nr 5 do SWZ;
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami- załącznik nr 6 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Do oferty należy dołączyć:
a. Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
b. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
c. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ;
d. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ;
Informacje zawarte w oświadczeniach, o którym mowa w pkt c -d stanowi wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o którym mowa w pkt c - d składa każdy z Wykonawców.
e. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów - składa także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby - zgodnie z załącznik nr 2A do SWZ.
f. zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 7 SWZ (jeżeli dotyczy);
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w ofercie składa oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje, na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, możliwość dokonywania zmian postanowień niniejszej umowy, w zakresie:
a) zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,
b) zmiany terminu realizacji umowy, w przypadku wskazanym w § 6 ust.13:
c) zmiany o której mowa w § 13.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
Łączna cena oferty brutto - 60 pkt. = 60%
Doświadczenie projektanta - 40 pkt. = 40%
1.1 Przy ocenie kryterium ,,Cena" zostanie wykorzystany wzór:
C= CN/ CO x 60 pkt
Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium ,,Cena" wynosi 60 pkt.
1.2 Ocena kryterium ,,Doświadczenie projektanta"
Za każdy wykonany projekt w zakresie remontu, przebudowy lub budowy kotłowni gazowej o mocy powyżej 120 kW gdzie głównym projektantem była osoba wykazana w formularzu oferty, tożsama z osoba wskazaną w wykazie osób jako główny projektant w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń,
Zamawiający przyzna następujące punkty:
za 1 wykonany projekty w zakresie jw. - 0 pkt
za 2 wykonane projekty w zakresie jw. - 20 pkt
za 3 i więcej wykonanych projektów w zakresie jw. - 40 pkt
W przypadku nie wskazania przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym minimum 1 wykonanej dokumentacji projektowej, bądź pozostawienie pola pustego, oferta wykonawcy zostanie odrzucona.
W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów, nawet w przypadku wskazania większej liczby realizacji projektów.
W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty
według następującej zasady:
CN/CO x 60 pkt + dodatkowa ilość pkt związana z kryterium poza cenowym, wg zasad przedstawionych powyżej = ............... punktów
Wyjaśnienia :
CN - cena oferty najtańszej
CO - cena oferty badanej
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie projektanta
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2025-06-07

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii