Remont dachu budynku

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont dachu budynku

Data zamieszczenia: 2025-04-28
Dane kontaktowe Zamawiającego: Sąd Rejonowy w Raciborzu
ul. Nowa 29
47-400 Racibórz
powiat: raciborski
tel. 32 4594660, tel. 32 4594604
zamowienia@raciborz.sr.gov.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Racibórz
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 32 4594660, tel
Termin składania ofert: 2025-05-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,Remont dachu budynku Sądu Rejonowego w Raciborzu".
III.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych dla zadania pn: ,,Remont
dachu budynku Sądu Rejonowego w Raciborzu".
2.
Zakres zadania obejmuje:
1) Wymianę istniejących włazów dachowych
2) Uzupełnienie papy wierzchniej
3) Wymiana krokwi o wymiarach 14x16 cm
4) Wymiana opierzenia kominów;
5) Wymiana obróbek blacharskich kominów.
3.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, przedmiar
oraz opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
4.
Przy wykonywaniu robót Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić, że roboty prowadzone
będą w czynnym budynku Sądu, który na czas realizacji nie zostanie zamknięty i będzie
funkcjonował w normalnym trybie. Wykonawca zobowiązany będzie do zabezpieczenia
stref
roboczych
nie
powodujących
utrudnień
pracy
personelu,
petentów
oraz
przybywających stron na rozprawy sądowe. Z uwagi na konieczność zapewnienia stałego
nadzoru w pomieszczeniach, godz. pracy będą uzgadniane z Zamawiającym
indywidualnie. Wszystkie roboty wywołujące duży hałas, muszą być wykonywane po
godz.ch lub przed rozpoczęciem pracy Sądu, a także w dni wolne. Zamawiający
przewiduje wykonywanie robót w godz.ch 7:30 do 17:00, poza przypadkami
wspomnianymi powyżej.
5.
Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów Ustawy z dnia 14 grudnia 2012r.
o odpadach (tj. Dz.U. z 2023 r. poz. 1587 z późn. zm.) w tym:
?
przejmuje odpowiedzialność za powstałe w trakcie realizacji zamówienia odpady, ich
segregację, transport i składowanie,
?ponosi koszty z tytułu jw.,
?na wniosek Zamawiającego wskaże miejsce składowania lub utylizacji oraz przedstawi
stosowne dokumenty, że powstałe odpady zostały zagospodarowane (wywiezione
na składowisko, poddane utylizacji) zgodnie z wyżej wymienioną ustawą oraz
przepisami wykonawczymi wydanymi na jej podstawie.

CPV: 45261210-9

Dokument nr: ADM.262.60.2025

Składanie ofert:
XII. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Ofertę należy złożyć:
- w wersji elektronicznej na adres: zamowienia@raciborz.sr.gov.pl
lub
- w wersji papierowej do siedziby Zamawiającego, tj. Sąd Rejonowy w Raciborzu,
ul. Nowa 29, 47-400 Racibórz,
2. Oferty należy składać do dnia 05.05.2025r. godz. 15:00.

Miejsce i termin realizacji:
V.
Wykonywanie pokryć dachowych.
TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Przedmiot zamówienia musi zostać zrealizowany w terminie do dnia 30.06.2025r.

Wymagania:
II.
TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Postępowanie prowadzone jest z wyłączeniem stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września
2019 roku Prawo Zamówień Publicznych (wartość zamówienia poniżej 130 000 zł netto).
VI.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują osobą
na stanowisko Kierownika Budowy posiadającą wskazane poniżej uprawnienia oraz
doświadczenie:
Zamawiający wymaga, aby osoba wskazana na to stanowisko posiadała min. 5- letnie
doświadczenie, licząc od daty uzyskania uprawnień budowlanych, uprawnienia budowlane
bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-
budowlanej zgodnie z art. 14 ust.2 i 2a ustawy z dnia 7 lipca 1994r.Prawo budowlane (tekst jedn. Dz.U. 2024 poz. 725) lub inne równoważne uprawnienia wydane na
podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
Osoba ta musi spełniać wymagania, o których mowa w art. 37c Ustawy z dnia 23 lipca 2003r o
ochronie zabytków i opiece nad zabytkami czyli posiada uprawnienia budowlane określone
przepisami Prawa Budowlanego, o których mowa powyżej oraz przez co najmniej 18 miesięcy
brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do
rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury.
Wykonawca wraz z ofertą złoży wykaz osób (załącznik nr 5), który będzie zawierał informacje na
temat osoby uczestniczącej w wykonywaniu zamówienia publicznego, w szczególności
odpowiedzialnej za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich
kwalifikacji zawodowych, uprawnień oraz doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia
publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do
dysponowania tymi osobami.
VII.
OKRES GWARANCJI
Na wykonane roboty budowlane i zastosowane materiały Wykonawca udzieli min. 24 miesięcy
gwarancji. Okres gwarancji rozpoczyna się swój bieg, licząc od następnego dnia po podpisaniu
protokołu odbioru końcowego robót bez usterek przez Zamawiającego.
Uwaga : Okres udzielonej gwarancji stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z Rozdziałem IX.
VIII. OBLICZANIE CENY
1.
Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu
zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, przedmiarem, specyfikacją techniczną
wykonania i odbioru robót.
2.
Zamawiający przewiduje wynagrodzenie ryczałtowe. Wynagrodzenie ryczałtowe obejmuje
wszystkie koszty związane z realizacją robót związanych z realizacją zadania w tym ryzyko
Wykonawcy z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją zamówienia,
a także oddziaływania innych czynników mających lub i zakresu zamówienia nie może być
podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego określonego w ofercie i umowie.
Podstawą wyliczenia ceny ofertowej powinna być dla Wykonawcy jego własna kalkulacja,
oparta na rachunku ekonomicznym. Cena ofertowa ma obejmować wszystkie koszty robót oraz
czynności, jakie z technicznego punktu widzenia są konieczne do prawidłowego wykonania.3.
Oferta musi zawierać ostateczną, sumaryczną cenę obejmującą wszystkie koszty z
uwzględnieniem wszystkich opłat i podatków (także podatku od towarów i usług) oraz
ewentualnych upustów i rabatów. Ofertę cenową należy skalkulować w oparciu o przekazane
dokumenty opisujące przedmiot zamówienia oraz specyfikację techniczna wykonania i odbioru
robót, czyli łącznie dane z analizy tych dokumentów. Załączony do niniejszego zapytania
przedmiar robót należy traktować, jako element dodatkowy - pomocniczy, a niesłużący
do obliczenia ceny oferty. Zamawiający ustala, że tak obliczona cena ofertowa jest
wynagrodzeniem ryczałtowym w rozumieniu art. 632 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r.
Kodeks cywilny.
4.
W związku z powyższym cena oferty winna zawierać wszelkie koszty niezbędne
do zrealizowania zamówienia zgodnie z przekazanymi dokumentami z uwzględnieniem ryzyka
Wykonawcy, w tym także opłaty związane z kosztem robocizny, materiałów, pracy sprzętu,
środków transportu technologicznego niezbędnego do wykonania robót, nakładów, prac i robót
nieprzewidzianych przez Wykonawcę, a niezbędnych z technicznego punktu widzenia do
prawidłowego wykonania zamówienia oraz wszystkie inne koszty, które będą musiały być
poniesione przy wykonaniu zamówienia.
IX.
KRYTERIA OCENY OFERT
Ocena ofert zostanie przeprowadzona na podstawie informacji i dokumentów dołączonych
do oferty w oparciu o następujące kryteria tj.;
1.
Cena - 80%
Wykonawcy zostanie przydzielona odpowiednia ilość punktów liczona według wzoru:
cena najniższa wśród ofert nieodrzuconych
C=
------------------------------------------------------ x 80
cena badanej oferty
2.
Okres udzielonej gwarancji - 20%
Za udzielenie gwarancji na okres:
a) 24 miesięcy, Wykonawca otrzyma - 0 pkt.
b) 36 miesięcy, Wykonawca otrzyma - 10 pkt,
c) 48 miesięcy, Wykonawca otrzyma - 20 pkt.
X.
OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT
1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.2. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim i pod rygorem nieważności w formie
pisemnej.
3. Treść oferty musi odpowiadać wymogom określonym przez Zamawiającego.
4. Oferta musi być podpisana w sposób umożliwiający identyfikację osoby podpisującej,
podpis lub podpisy muszą być czytelne lub opatrzone pieczęcią imienną.
5. Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli
w imieniu Wykonawcy. Upoważnienie do podpisania oferty musi być dołączone do oferty
w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, o ile nie
wynika ono z innych dokumentów załączonych do oferty przez Wykonawcę.
6. Wszelkie kopie dokumentów winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez
upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy.
7. Składana oferta powinna być sporządzona na formularzu ofertowym zgodnie z
Załącznikiem nr 1 do zaproszenia.
8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
10. Na ofertę składają się:
1) Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do zaproszenia;
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej (CEIDG), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru.
3) Wykaz osób - załącznik nr 5 do zaproszenia wraz z kopią uprawnień i aktualnym
zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby ŚOIB.
4) Kosztorys ofertowy opracowany metodą szczegółową - wg kalkulacji własnej,
w układzie umożliwiającym porównanie z pozycjami określonymi w przedmiarze robót
(np. przez odniesienie do L.P. przedmiaru) oraz z zachowaniem pozycji katalogowych -
KNR z przedmiaru oraz roboty wynikające z dokumentacji, a nieujęte w przedmiarze.
5) Oświadczenie Wykonawcy w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę -
Załącznik nr 4.
6) Pełnomocnictwo
udzielane
osobom
podpisującym
ofertę,
o
ile
prawo
do reprezentowania wykonawcy nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego.
XI. TERMIN ZWIĄZANIA Z OFERTĄ
1. Wykonawca składający ofertę pozostaje nią związany 30 dni. Bieg terminu związania ofertą
rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
2. W przypadku wcześniejszego podpisania umowy - do czasu podpisania umowy.
3. W przypadku unieważnienia postępowania - do czasu unieważnienia postępowania.
3. Oferty po tym terminie nie będą rozpatrywane.
XIV. POZOSTAŁE INFORMACJE
1.
Sąd Rejonowy w Raciborzu zastrzega sobie możliwość rezygnacji z zamówienia
na każdym etapie postępowania bez podania przyczyny - do momentu zawarcia
przedmiotowej umowy;
2.
Ewentualna umowa może zostać zawarta zgodnie z załączonym wzorem stanowiącym
Załącznik nr 3;
3.
Oferta musi uwzględniać wszystkie opłaty i koszty konieczne do prawidłowego
zrealizowania przedmiotu zamówienia.
4.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają
wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r.
o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na
Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego - oświadczenie w
powyższym zakresie stanowi Załącznik nr 4 do niniejszego zaproszenia.

Uwagi:
XV. Informacja o zasadach przetwarzania danych osobowych w Sądzie Rejonowym
w Raciborzu.
1.
Administrator
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z przebiegiem zamówień
publicznych Dyrektor Sądu Rejonowego w Raciborzu, ul. Nowa 29, 47-400 Racibórz, e-mail:
dyrektor@raciborz.sr.gov.pl, zwany dalej Administratorem.2. Inspektor ochrony danych
Administrator danych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się za
pośrednictwem adresu email: iod@raciborz.sr.gov.pl
we wszystkich sprawach związanych z
przetwarzaniem danych osobowych.
3. Podstawa prawna i cel przetwarzania danych osobowych
Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),
zwanego dalej RODO.
4.
Dane osób reprezentujących Wykonawcę przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f
RODO (realizacja prawnie uzasadnionego interesu administratora), w celu zapewnienia
możliwości kontaktu ze strony Administratora i jego pracowników w celu wykonania umowy.
Osobom reprezentującym Wykonawcę, których dane przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit.
f RODO, przysługuje prawo wniesienia sprzeciwu.
5.
Informacja o odbiorcach danych
Co do zasady, dane osobowe będą udostępniane wyłącznie podmiotom upoważnionym na
podstawie przepisów prawa.
W przypadku korzystania przez Administratora z usług innych podmiotów, dane osobowe mogą
być im ujawnione na podstawie umów powierzenia przetwarzania danych osobowych, a podmioty
te będą zobowiązane do zachowania poufności przetwarzanych danych.
6. Czas przetwarzania danych osobowych
Dane będą przetwarzane przez czas przechowywania dokumentacji finansowo-księgowej.
7. Obowiązek podania danych
Podanie danych osobowych jest niezbędne do podjęcia działań przed zawarciem umowy oraz jej
realizacji.
8. Prawa związane z przetwarzaniem
Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych, ich sprostowania lub ograniczenia
przetwarzania.
Na podstawie udostępnionych danych nie będą podejmowane decyzje w sposób zautomatyzowany
w rozumieniu art. 22 RODO.9. Informacja o prawie wniesienia skargi
Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes
Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Kontakt:
XIII. OSOBY UPOWAŻNIONE DO KONTAKTU
Pani Anna Madera, tel. 32 4594604

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii