Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont dachu budynku |
Data zamieszczenia: | 2025-04-28 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Sąd Rejonowy w Raciborzu ul. Nowa 29 47-400 Racibórz powiat: raciborski tel. 32 4594660, tel. 32 4594604 zamowienia@raciborz.sr.gov.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Racibórz |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 32 4594660, tel |
Termin składania ofert: | 2025-05-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,Remont dachu budynku Sądu Rejonowego w Raciborzu". III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych dla zadania pn: ,,Remont dachu budynku Sądu Rejonowego w Raciborzu". 2. Zakres zadania obejmuje: 1) Wymianę istniejących włazów dachowych 2) Uzupełnienie papy wierzchniej 3) Wymiana krokwi o wymiarach 14x16 cm 4) Wymiana opierzenia kominów; 5) Wymiana obróbek blacharskich kominów. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, przedmiar oraz opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego. 4. Przy wykonywaniu robót Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić, że roboty prowadzone będą w czynnym budynku Sądu, który na czas realizacji nie zostanie zamknięty i będzie funkcjonował w normalnym trybie. Wykonawca zobowiązany będzie do zabezpieczenia stref roboczych nie powodujących utrudnień pracy personelu, petentów oraz przybywających stron na rozprawy sądowe. Z uwagi na konieczność zapewnienia stałego nadzoru w pomieszczeniach, godz. pracy będą uzgadniane z Zamawiającym indywidualnie. Wszystkie roboty wywołujące duży hałas, muszą być wykonywane po godz.ch lub przed rozpoczęciem pracy Sądu, a także w dni wolne. Zamawiający przewiduje wykonywanie robót w godz.ch 7:30 do 17:00, poza przypadkami wspomnianymi powyżej. 5. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów Ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (tj. Dz.U. z 2023 r. poz. 1587 z późn. zm.) w tym: ? przejmuje odpowiedzialność za powstałe w trakcie realizacji zamówienia odpady, ich segregację, transport i składowanie, ?ponosi koszty z tytułu jw., ?na wniosek Zamawiającego wskaże miejsce składowania lub utylizacji oraz przedstawi stosowne dokumenty, że powstałe odpady zostały zagospodarowane (wywiezione na składowisko, poddane utylizacji) zgodnie z wyżej wymienioną ustawą oraz przepisami wykonawczymi wydanymi na jej podstawie. CPV: 45261210-9 Dokument nr: ADM.262.60.2025 Składanie ofert: XII. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT 1. Ofertę należy złożyć: - w wersji elektronicznej na adres: zamowienia@raciborz.sr.gov.pl lub - w wersji papierowej do siedziby Zamawiającego, tj. Sąd Rejonowy w Raciborzu, ul. Nowa 29, 47-400 Racibórz, 2. Oferty należy składać do dnia 05.05.2025r. godz. 15:00. Miejsce i termin realizacji: V. Wykonywanie pokryć dachowych. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA Przedmiot zamówienia musi zostać zrealizowany w terminie do dnia 30.06.2025r. Wymagania: II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA Postępowanie prowadzone jest z wyłączeniem stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo Zamówień Publicznych (wartość zamówienia poniżej 130 000 zł netto). VI. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują osobą na stanowisko Kierownika Budowy posiadającą wskazane poniżej uprawnienia oraz doświadczenie: Zamawiający wymaga, aby osoba wskazana na to stanowisko posiadała min. 5- letnie doświadczenie, licząc od daty uzyskania uprawnień budowlanych, uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej zgodnie z art. 14 ust.2 i 2a ustawy z dnia 7 lipca 1994r.Prawo budowlane (tekst jedn. Dz.U. 2024 poz. 725) lub inne równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Osoba ta musi spełniać wymagania, o których mowa w art. 37c Ustawy z dnia 23 lipca 2003r o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami czyli posiada uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa Budowlanego, o których mowa powyżej oraz przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury. Wykonawca wraz z ofertą złoży wykaz osób (załącznik nr 5), który będzie zawierał informacje na temat osoby uczestniczącej w wykonywaniu zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnej za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień oraz doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. VII. OKRES GWARANCJI Na wykonane roboty budowlane i zastosowane materiały Wykonawca udzieli min. 24 miesięcy gwarancji. Okres gwarancji rozpoczyna się swój bieg, licząc od następnego dnia po podpisaniu protokołu odbioru końcowego robót bez usterek przez Zamawiającego. Uwaga : Okres udzielonej gwarancji stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z Rozdziałem IX. VIII. OBLICZANIE CENY 1. Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, przedmiarem, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. 2. Zamawiający przewiduje wynagrodzenie ryczałtowe. Wynagrodzenie ryczałtowe obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją robót związanych z realizacją zadania w tym ryzyko Wykonawcy z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją zamówienia, a także oddziaływania innych czynników mających lub i zakresu zamówienia nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego określonego w ofercie i umowie. Podstawą wyliczenia ceny ofertowej powinna być dla Wykonawcy jego własna kalkulacja, oparta na rachunku ekonomicznym. Cena ofertowa ma obejmować wszystkie koszty robót oraz czynności, jakie z technicznego punktu widzenia są konieczne do prawidłowego wykonania.3. Oferta musi zawierać ostateczną, sumaryczną cenę obejmującą wszystkie koszty z uwzględnieniem wszystkich opłat i podatków (także podatku od towarów i usług) oraz ewentualnych upustów i rabatów. Ofertę cenową należy skalkulować w oparciu o przekazane dokumenty opisujące przedmiot zamówienia oraz specyfikację techniczna wykonania i odbioru robót, czyli łącznie dane z analizy tych dokumentów. Załączony do niniejszego zapytania przedmiar robót należy traktować, jako element dodatkowy - pomocniczy, a niesłużący do obliczenia ceny oferty. Zamawiający ustala, że tak obliczona cena ofertowa jest wynagrodzeniem ryczałtowym w rozumieniu art. 632 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny. 4. W związku z powyższym cena oferty winna zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia zgodnie z przekazanymi dokumentami z uwzględnieniem ryzyka Wykonawcy, w tym także opłaty związane z kosztem robocizny, materiałów, pracy sprzętu, środków transportu technologicznego niezbędnego do wykonania robót, nakładów, prac i robót nieprzewidzianych przez Wykonawcę, a niezbędnych z technicznego punktu widzenia do prawidłowego wykonania zamówienia oraz wszystkie inne koszty, które będą musiały być poniesione przy wykonaniu zamówienia. IX. KRYTERIA OCENY OFERT Ocena ofert zostanie przeprowadzona na podstawie informacji i dokumentów dołączonych do oferty w oparciu o następujące kryteria tj.; 1. Cena - 80% Wykonawcy zostanie przydzielona odpowiednia ilość punktów liczona według wzoru: cena najniższa wśród ofert nieodrzuconych C= ------------------------------------------------------ x 80 cena badanej oferty 2. Okres udzielonej gwarancji - 20% Za udzielenie gwarancji na okres: a) 24 miesięcy, Wykonawca otrzyma - 0 pkt. b) 36 miesięcy, Wykonawca otrzyma - 10 pkt, c) 48 miesięcy, Wykonawca otrzyma - 20 pkt. X. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT 1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.2. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim i pod rygorem nieważności w formie pisemnej. 3. Treść oferty musi odpowiadać wymogom określonym przez Zamawiającego. 4. Oferta musi być podpisana w sposób umożliwiający identyfikację osoby podpisującej, podpis lub podpisy muszą być czytelne lub opatrzone pieczęcią imienną. 5. Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Upoważnienie do podpisania oferty musi być dołączone do oferty w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych do oferty przez Wykonawcę. 6. Wszelkie kopie dokumentów winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. 7. Składana oferta powinna być sporządzona na formularzu ofertowym zgodnie z Załącznikiem nr 1 do zaproszenia. 8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 10. Na ofertę składają się: 1) Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do zaproszenia; 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (CEIDG), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru. 3) Wykaz osób - załącznik nr 5 do zaproszenia wraz z kopią uprawnień i aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby ŚOIB. 4) Kosztorys ofertowy opracowany metodą szczegółową - wg kalkulacji własnej, w układzie umożliwiającym porównanie z pozycjami określonymi w przedmiarze robót (np. przez odniesienie do L.P. przedmiaru) oraz z zachowaniem pozycji katalogowych - KNR z przedmiaru oraz roboty wynikające z dokumentacji, a nieujęte w przedmiarze. 5) Oświadczenie Wykonawcy w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę - Załącznik nr 4. 6) Pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania wykonawcy nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego. XI. TERMIN ZWIĄZANIA Z OFERTĄ 1. Wykonawca składający ofertę pozostaje nią związany 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 2. W przypadku wcześniejszego podpisania umowy - do czasu podpisania umowy. 3. W przypadku unieważnienia postępowania - do czasu unieważnienia postępowania. 3. Oferty po tym terminie nie będą rozpatrywane. XIV. POZOSTAŁE INFORMACJE 1. Sąd Rejonowy w Raciborzu zastrzega sobie możliwość rezygnacji z zamówienia na każdym etapie postępowania bez podania przyczyny - do momentu zawarcia przedmiotowej umowy; 2. Ewentualna umowa może zostać zawarta zgodnie z załączonym wzorem stanowiącym Załącznik nr 3; 3. Oferta musi uwzględniać wszystkie opłaty i koszty konieczne do prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia. 4. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego - oświadczenie w powyższym zakresie stanowi Załącznik nr 4 do niniejszego zaproszenia. Uwagi: XV. Informacja o zasadach przetwarzania danych osobowych w Sądzie Rejonowym w Raciborzu. 1. Administrator Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z przebiegiem zamówień publicznych Dyrektor Sądu Rejonowego w Raciborzu, ul. Nowa 29, 47-400 Racibórz, e-mail: dyrektor@raciborz.sr.gov.pl, zwany dalej Administratorem.2. Inspektor ochrony danych Administrator danych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się za pośrednictwem adresu email: iod@raciborz.sr.gov.pl we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych. 3. Podstawa prawna i cel przetwarzania danych osobowych Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej RODO. 4. Dane osób reprezentujących Wykonawcę przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO (realizacja prawnie uzasadnionego interesu administratora), w celu zapewnienia możliwości kontaktu ze strony Administratora i jego pracowników w celu wykonania umowy. Osobom reprezentującym Wykonawcę, których dane przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO, przysługuje prawo wniesienia sprzeciwu. 5. Informacja o odbiorcach danych Co do zasady, dane osobowe będą udostępniane wyłącznie podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa. W przypadku korzystania przez Administratora z usług innych podmiotów, dane osobowe mogą być im ujawnione na podstawie umów powierzenia przetwarzania danych osobowych, a podmioty te będą zobowiązane do zachowania poufności przetwarzanych danych. 6. Czas przetwarzania danych osobowych Dane będą przetwarzane przez czas przechowywania dokumentacji finansowo-księgowej. 7. Obowiązek podania danych Podanie danych osobowych jest niezbędne do podjęcia działań przed zawarciem umowy oraz jej realizacji. 8. Prawa związane z przetwarzaniem Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania. Na podstawie udostępnionych danych nie będą podejmowane decyzje w sposób zautomatyzowany w rozumieniu art. 22 RODO.9. Informacja o prawie wniesienia skargi Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Kontakt: XIII. OSOBY UPOWAŻNIONE DO KONTAKTU Pani Anna Madera, tel. 32 4594604 |