Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wymiana WLZ i oświetlenia klatki schodowej |
Data zamieszczenia: | 2025-04-28 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Lubawka Oddział: Zakład Gospodarki Miejskiej ul. Zielona 12 58-420 Lubawka powiat: kamiennogórski https://platformazakupowa.pl/transakcja/1102136 |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Lubawka |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2025-05-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Wymiana WLZ i oświetlenia klatki schodowej budynku przy Ul. Piastowskiej 4 w Lubawce Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość / Jm Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz Plik 1 Wykonanie całości robót budowlanych Koszt wykonania robót 1 robota budowlana 0%23% 5% 7% 8%Różna stawka VATnie podlega zw. PLN - Dokument nr: ID 1102136 Otwarcie ofert: Otwarcie ofert 2025-05-12 09:05:00 Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1102136 Składania 2025-05-12 09:00:00 Wymagania: Wymagania i specyfikacja Szanowni Państwo, informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji. Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych - wymiany wewnętrznej linii zasilającej (WLZ) oraz instalacji i opraw oświetleniowych na klatce schodowej budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Piastowskiej 4 w Lubawce. 2. Zamawiający posiada zalecenia i sposób wykonania wymiany WLZ, które stanowią Załącznik nr 4 do niniejszego zapytania. 3. Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do niniejszego zapytania. 4. Zamawiający posiada warunki przyłączenia, które stanowią Załącznik nr 6 do niniejszego zapytania. 5. Obowiązującym wynagrodzeniem będzie wynagrodzenie ryczałtowe na podstawie przedstawionej oferty. W przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych roboty te będą rozliczane w oparciu o kosztorys robót dodatkowych lub zamiennych zatwierdzony przez przedstawiciela Zamawiającego. 6. Przy kalkulacji ceny ofertowej należy uwzględnić konieczność zorganizowania zaplecza socjalnego dla pracowników, zabezpieczenia placu budowy na czas wykonywanych robót oraz uporządkowania terenu po zakończeniu robót. 7. Przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej na budynku objętym przedmiotem zamówienia. 8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych ani wariantowych. Termin wykonania zamówienia: 60 dni od dnia podpisania umowy Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków. W przypadku pytań: - merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 517 298 167. - związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00. tel. 22 101 02 02 e-mail: cwk@platformazakupowa.pl Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny. Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów Kryteria i warunki formalne Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik 1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto 0,00 PLN brutto 2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 3 Termin realizacji - Wykonanie prac: 60 dni od dnia podpisania umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 4 Oświadczenia wykonawcy - Wykonawca zapoznał się i akceptuje załączone oświadczenia Wykonawcy (Załącznik nr 1). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" i dołączyć podpisany dokument. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 5 Wzór umowy - Wykonawca zapoznał się i akceptuje załączony wzór umowy (Załącznik nr 2). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 6 Klauzula RODO - Wykonawca zapoznał się i akceptuje załączoną klauzulę RODO (Załącznik nr 3). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" i dołączyć podpisany dokument. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 7 Oferta wg załącznika nr 7 - Proszę załączyć formularz ofertowy wg załącznika nr 7 (Zamawiający wymaga załączenia pliku) Uwagi: Opis dodatkowy 1) Zakupy w naszej firmie realizowane są przez platformę zakupową Open Nexus. Dodatkowe informacje można znaleźć na stronie https://platformazakupowa.pl/ 2) Oferty można składać wyłącznie za pomocą formularza dostępnego na stronie zapytania za pośrednictwem Platformy Open Nexus. 3) Pełna specyfikacja oraz ewentualne załączniki są widoczne na stronie postępowania na Platformie Open Nexus. 4) Aby móc składać oferty w postępowaniach publicznych nie jest wymagana rejestracja i logowanie, a jedynym wymogiem jest wpisanie oferty w szablonie. 5) Składanie ofert jest zawsze bezpłatne. Kontakt: Użytkownik Maciej Kosal Organizacja Gmina Lubawka Oddział: Zakład Gospodarki Miejskiej ul. Zielona 12 58-420 Lubawka Kontakt za pomocą platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/all Wiadomość do zamawiającego |