Rozbudowa DP

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Rozbudowa DP

Data zamieszczenia: 2025-04-29
Dane kontaktowe Zamawiającego: Powiat Cieszyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Cieszyńskiego
Bobrecka
43-400 Cieszyn
powiat: cieszyński
wiz@powiat.cieszyn.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Cieszyn
Wadium: 50.000 zł
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2025-05-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Rozbudowa DP 2602S na terenie Gmin Skoczów-Brenna
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie dotyczy przebudowy odcinka drogi powiatowej nr 2602S, zlokalizowanej na terenie dwóch gmin tj. gm. Skoczów w miejscowości Pogórze (ul. Górecka) i gm. Brenna,
w miejscowości Górki Wielkie (ul. Zofii Kossak-Szatkowskiej), na długości 765m o zmiennej szerokości ok. 6m. Przedmiotowy odcinek drogi jest głównym ciągiem komunikacyjnym Gminy Brenna. Na swoim początkowym odcinku łączy się z droga ekspresową S52 poprzez węzeł Skoczów, która to łączy się z drogą krajową DK81 i drogą wojewódzką DW 941. Droga ta pełni również rolę głównego dojazdu do licznej zabudowy jednorodzinnej, usługowej w tym centrum gminy i siedziby Urzędu Gminy Brenna, szkół podstawowych itd. W zakresie opracowania znajdują się także skrzyżowania z rogami gminnymi: Ul. Zgodną, Ul. Wierzbową, Ul. Skoczowską i Ul. Lipową.

CPV: 45000000-7, 45200000-9,45110000-1,45220000-5,45230000-8, 45112210-0,45111000-8, 45233140-2,45233222-1,45233220-7

Dokument nr: 2025/BZP 00209847, WIZ.272.10.2025

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2025-05-14 09:15

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a175be09-dcb4-4ee7-a1d3-aad3432e9347
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert oraz oświadczeń będzie odbywała się w formie elektronicznej, przy wykorzystaniu portalu e-Zamówienia tj. systemu zapewniającego obsługę procesu udzielania zamówień publicznych za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej. Dostęp do portalu możliwy jest za pośrednictwem strony: https://ezamowienia.gov.pl
W pozostałym zakresie dotyczącym niniejszego postępowania komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej w postaci e-mail: wiz@powiat.cieszyn.pl lub drogą elektroniczną na portalu e-zamówienia za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań, zawiadomień i zadawanie pytań.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Centrum pomocy platformy e-Zamówienia pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/
Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce ,,Zgłoś problem".
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2025-05-14 09:00
Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem ,,Formularza ofertowego" dostępnego na platformie e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl/

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 189 dni

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WIZ.272.10.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie dotyczy przebudowy odcinka drogi powiatowej nr 2602S, zlokalizowanej na terenie dwóch gmin tj. gm. Skoczów w miejscowości Pogórze (ul. Górecka) i gm. Brenna,
w miejscowości Górki Wielkie (ul. Zofii Kossak-Szatkowskiej), na długości 765m o zmiennej szerokości ok. 6m. Przedmiotowy odcinek drogi jest głównym ciągiem komunikacyjnym Gminy Brenna. Na swoim początkowym odcinku łączy się z droga ekspresową S52 poprzez węzeł Skoczów, która to łączy się z drogą krajową DK81 i drogą wojewódzką DW 941. Droga ta pełni również rolę głównego dojazdu do licznej zabudowy jednorodzinnej, usługowej w tym centrum gminy i siedziby Urzędu Gminy Brenna, szkół podstawowych itd. W zakresie opracowania znajdują się także skrzyżowania z rogami gminnymi: ul. Zgodną, ul. Wierzbową, ul. Skoczowską i ul. Lipową.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45233140-2 - Roboty drogowe
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 189 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp (,,uzupełniających") w wysokości do 20% zamówienia podstawowego. Ewentualny zakres robót budowlanych będzie dotyczył tych samych asortymentów robót jakie są ujęte w zamówieniu podstawowym. Zamówienie może zostać udzielone z uwzględnieniem cen ofertowych obowiązujących w zamówieniu podstawowym oraz z wymaganym zapewnieniem okresu rękojmi i gwarancji takim samym jak zadeklarowane w zamówieniu podstawowym. Zmówienie zostanie udzielone na podstawie uPzp.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: przedłużony okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1). Sytuacja ekonomiczna lub finansowa (zgodnie z art. 115 ustawy Pzp):
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 3.000.000zł (słownie: trzy miliony złotych).
2). Zdolność techniczna lub zawodowa (zgodnie z art. 113 ustawy Pzp):
a) Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonał w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej jedną robotę polegającą na przebudowie, rozbudowie lub budowie drogi publicznej o wartości minimum: 2.000.000zł brutto (słownie: dwa miliony złotych brutto).
b) Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował, osobami uprawnionymi zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj: Wykonawca dysponuje co najmniej:
1. Kierownik budowy- Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub pokrewne-Doświadczenie jako kierownik budowy w branży drogowej lub kierownik robót drogowych w rozumieniu ustawy Prawo budowlane zgodnie z proponowaną funkcją, w realizacji min. 1 zadania obejmującego przebudowę, rozbudowę lub budowę drogi publicznej od rozpoczęcia do wykonania zadania (odbioru końcowego), na wartość min. 2.000.000 zł brutto jedno zadanie, w okresie ostatnich 5 lat;
2. Inżynier budowy/ Kierownik robót --- Doświadczenie na budowie w zakresie zadań drogowych zgodnie z proponowaną funkcją - min. 36 miesięcy (dopuszcza się doświadczenie jako kierownik budowy w branży drogowej lub kierownik robót drogowych w rozumieniu ustawy Prawo budowlane - min. 36 miesięcy);
3. Kierownik robót instalacyjnych w zakresie odwodnienia drogi-Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie kanalizacji deszczowej-Doświadczenie jako kierownik budowy lub kierownik robót w rozumieniu ustawy Prawo budowlane w branży instalacyjnej w zakresie kanalizacji deszczowej, zgodnie z proponowaną funkcją - min. 24 miesiące;
4. Kierownik robót instalacyjnych w zakresie sieci energetycznych-Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci energetycznych-Doświadczenie jako kierownik budowy lub kierownik robót w rozumieniu ustawy Prawo budowlane w branży instalacyjnej w zakresie sieci energetycznych, zgodnie
z proponowaną funkcją - min. 24 miesiące;
5. Kierownik robót instalacyjnych w zakresie sieci teletechnicznych-Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci teletechnicznych-Doświadczenie jako kierownik budowy lub kierownik robót w rozumieniu ustawy Prawo budowlane w branży instalacyjnej w zakresie sieci teletechnicznych, zgodnie
z proponowaną funkcją - min. 24 miesiące;
6. Kierownik robót instalacyjnych w zakresie sieci gazowych-Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci gazowych-Doświadczenie jako kierownik budowy lub kierownik robót w rozumieniu ustawy Prawo budowlane w branży instalacyjnej w zakresie sieci gazowych, zgodnie z proponowaną funkcją - min. 24 miesiące;
7. Geodeta Geodeta: Uprawnienia geodezyjne w zakresie: geodezyjne pomiary sytuacyjno - wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne lub geodezyjna obsługa inwestycji Geodeta: Musi posiadać doświadczenie zawodowe w zakresie obsługi geodezyjnej inwestycji drogowych - min. 24 miesiące. Firma geodezyjna: uprawnienia: nie dotyczy, doświadczenie Firma:
Musi posiadać doświadczenie zawodowe w zakresie obsługi geodezyjnej inwestycji drogowych - min. 24 miesiące;
8. Zapewnienie obsługi laboratoryjnej przez laboratorium drogowe Firma uprawnienia : nie dotyczy - Obsługa laboratoryjna przez laboratorium musi posiadać doświadczenie, jako obsługa laboratoryjna w zakresie badań gruntu
i nawierzchni drogowych dla inwestycji drogowych - min. 24 miesiące;
9. Specjalista ds. BHP-Wykształcenie wyższe o kierunku lub specjalności w zakresie bhp albo studia podyplomowe w zakresie bhp-Doświadczenie w służbie bhp - minimum 12 miesięcy.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium przez Wykonawców w wysokości: 50.000zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z projektem umowy stanowiący załącznik do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: przedłużony okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2025-06-12

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii