Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Malowanie elewacji budynku, klatek schodowych |
Data zamieszczenia: | 2025-04-29 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,Zatorze" w Koninie ul. Z. Noskowskiego 1A 62-510 Konin powiat: Konin tel. 601 241 835 sekretariat@smzatorze.pl |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Konin |
Wadium: | 6 000,00 zł. |
Nr telefonu: | tel. 601 241 835 |
Termin składania ofert: | 2025-05-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
udzjelenia zamówienia na roboty budowlane, dostawy i usługi wykonywane na rzecz Spółdzielni Mieszkaniowej ,,Zatorze" w Koninie. 1.3. Opis przedmiotu zamówienia: 1.3.1. Przedmiotem zamówienia jest: malowanie elewacji zachodniej budynku, klatek schodowych nr l-r8. W ofercie należy ująć: - Montaż i demontaż rusztowania - ok. 1590 m2 - Zabezpieczenie okien i drzwi balonowych oraz powierzchni nie malowanych przed zabrudzeniem - Przygotowanie powierzchni pod malowanie (czyszczenie i zmycie powierzchni ścian, podcieni płyt balkonowych oraz balustrad balkonowych) - ok. 2460 m2 - Miejscowe naprawy podłoża w miejscach odspojeń czy pęknięć tynku - Gruntowanie powierzchni - Dwukrotne malowanie powierzchni ścian, podcieni płyt balkonowych oraz balustrad balkonowych farbą silikatową zgodnie z kolorystyką elewacji - ok. 2460 m2 - Malowanie skrzynek gazowych - 4 szt. - Sprzątanie po robotach malarskich Składając ofertę, oferent oświadcza, że otrzymał wszelkie niezbędne informacje potrzebne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, w szczególności, co do rozwiązań technicznych, technologicznych, materiałowych. Otwarcie ofert: OTWARCIE OFERT I WYBÓR OFERENTA: 8.1. otwarcia kopert z ofertami dokona Komisja Przetargowa w dniu 15.05.2025 r. o godz. 11;00 w siedzibie Spółdzielni przy Ul. Noskowskiego 1A w Koninie pokój nr. 150; Składanie ofert: TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT: 7.1. Ofertę należy złożyć do dnia 15.05.2025 r. do godz. 10:45 w Sekretariacie SM Zatorze w Koninie pok. 140 Miejsce i termin realizacji: 1.3.2. Budynki w zasobie SM Zatorze objęte przetargiem: budynek przy Ul. Chopina 12 w Koninie, elewacja zachodnia ki. schod, nr l-r8, 1.4. Termin Wykonania zamówienia: Roboty objęte przedmiotem zamówienia należy wykonać w czasie nie przekraczającym dwóch miesięcy od daty przekazania placu budowy w terminie do 30.09.2025 r. Wymagania: 2. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający odpowiednie uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia, a także dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a nadto, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej prawidłowe zrealizowanie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału nastąpi na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Oferenta do SIWZ, w szczególności wymienionych w pkt 3.1 SIWZ. 2.1. Sposób przygotowanie oferty: 2.1.1. oferty należy sporządzić w formie pisemnej wg podanego wzoru - załącznik nr 1, załączając do niej wszystkie wymienione w pkt. 3.1. SIWZ dokumenty, a także harmonogram robót -załącznik nr 6, oraz szczegółowy kosztorys robót. Kosztorys winien zawierać stawkę robocizny kosztorysowej i zastosowane narzuty kalkulacyjne. W przypadku, gdy Wykonawca uważa, że inna podstawa wyceny niż w załączonym przedmiarze robót, lepiej odpowiada opisowi pozycji lub technologii robót, dopuszcza się zastosowanie innej podstawy. Jeżeli Wykonawca uważa, że jakiś element robót nie został ujęty w przedmiarze lub został ujęty w niewłaściwej ilości, należy tę wartość uwzględnić w kosztach ogólnych zadania. 2.1.2. zaleca się, aby Oferent dokonał wizji lokalnej, sprawdzenia przedmiaru robót /na własny koszt/ i uzyskał istotne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty; 2.1.3. ewentualne poprawki w ofercie muszą być sygnowane podpisami Oferenta; 2.1.4. cenę oferty należy wyliczyć w sposób podany w pkt. 9 SIWZ; 2.1.5. oferta winna być złożona w zamkniętej, nieprzezroczystej kopercie adresowanej na Spółdzielnię Mieszkaniową ,,Zatorze" w Koninie, oznaczonej ,,Przetarg nieograniczony malowanie elewacji ul. Chopina 12" 2.1.6. oferta zgłoszona po wyznaczonym terminie zostanie zwrócona bez otwarcia; 2.1.7. odrzucone zostaną oferty: - nie odpowiadające warunkom zamówienia; - niepodpisane; - nieczytelne, nie spełniające warunków w pkt. 2.1.7.; - jeżeli nie zostało wpłacone wadium w terminie wyznaczonym w pkt. 5.1. SIWZ /kserokopia wpłaty w załączeniu/; 3.1. Wykaz dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 3.1.1. aktualny wyciąg lub odpis odpowiednich dokumentów uprawniających do prowadzenia działalności zgodnej z przedmiotem przetargu, określających status firmy oraz miejsce i datę rejestracji - z datą nie wcześniejszą niż 6 miesięcy od dnia otwarcia ofert (KRS lub wydruk z CEiDG); 3.1.2. oświadczenie o uprawnieniu do występowania w obrocie prawnym zał. nr 2; 3.1.3. informację finansową za 2023 - 2024 r. zał. nr 3; 3.1.4. zaświadczenie z Urzędu Skarbowego i ZUS o braku zaległości podatkowych i opłacaniu składki na ubezpieczenia społeczne, wystawione nie później niż trzy miesiące poprzedzające termin składania ofert; 3.1.5. informacje o najważniejszych zrealizowanych podobnych zamówieniach (nie mniej niż 2 w latach 2020 r.- 2025 r.) do przedmiotu przetargu z referencjami potwierdzającymi dobre i terminowe ich wykonanie; 3.1.6. wykonawca zapewni kierownika z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, którego nazwisko i nr uprawnień są wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzony jest zaświadczeniem wydanym przez tę izbę (uprawnienia i wpis kserokopia-potwierdzona za zgodność z oryginałem); 3.1.7. harmonogram robót wg załącznika nr 6 ; 3.1.8. polisę ubezpieczeniową przedsiębiorstwa biorącego udział w przetargu na sumę ubezpieczenia równą co najmniej 100.000,00 zł. 3.1.9. oświadczenie, że Oferent zobowiązuje się do zawarcia umowy (w przypadku wygrania przetargu) w ciągu 7 dni od daty ogłoszenia wyników oraz, że wyraża zgodę na utratę wadium z chwilą odmówienia jej podpisania w w/w terminie - zał. nr 2 pkt 6. Wszystkie wymagane dokumenty o których mowa w SIWZ Oferent zobowiązany jest załączyć w oryginale lub potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Oferenta w kolejności ustalonej przez Zamawiającego. 4. UBEZPIECZENIE 4.1. Wykonawca zobowiązany jest, przez cały okres realizacji umowy, do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą, na sumę równą co najmniej 100.000,00 zł. 5. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM 5.1. Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w pieniądzu w wysokości 6 000,00 zł. najpóźniej do dnia 15.05.2025 r. do godz. 10:30 5.2. Wadium w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego: PKO BP O/K-n 74 1020 2746 0000 3502 0017 0027. 5.3. Zwrot wadium nastąpi na wniosek oferenta. 6. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ 6.1. Termin związania ofertą upływa po 30 dniach. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 8.2. w części jawnej przetargu nastąpi otwarcie kopert z ofertami w obecności oferentów, którzy zechcą przybyć w dniu i czasie do siedziby określonej w punkcie 8.1.; 8.3. podczas otwierania kopert z ofertami Przewodniczący KP poda: - nazwy (firm) wykonawców oraz ich adresy; - cenę oferty; - okres gwarancji. 8.4. informacje dotyczące sprawdzania, wyjaśniania, oceny i porównania ofert nie zostaną ujawnione oferentom ani innym osobom, których proces ten oficjalnie nie dotyczy do momentu ogłoszenia nazwy Oferenta, który wygrał przetarg; 8.5. Komisja Przetargowa oceni i porówna jedynie te oferty, które uznane zostaną przez nią jako zgodne z wymaganiami, tj. spełniające wszystkie warunki przedstawione w specyfikacji; 8.6. przed upływem terminu określonego w pkt. 3.1.9. SIWZ Zamawiający powiadomi pisemnie Oferenta, który wygrał przetarg o jego wyborze na wykonawcę robót, a pozostałych o wyniku przetargu; 8.7. w ciągu 7 dni od otrzymania przez Oferenta zawiadomienia o wygraniu przez niego przetargu będzie on zobowiązany do podpisania umowy. 9. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY: 9.1. cenę oferty należy wyliczyć na podstawie kosztorysu ofertowego, przy czym kosztorys ofertowy musi uwzględniać koszty wszystkich czynności i nakładów związanych z wykonaniem zamówienia. Jeśli jakaś czynność nie będzie ujęta jako osobna pozycja zamawiający przyjmie, że dana czynność została ujęta w kosztach ogólnych kosztorysu. 9.2. ogólna cena oferty musi uwzględniać wszystkie składniki wraz z podatkiem VAT i być podpisana przez oferenta przedkładającego sporządzony szczegółowy kosztorys ofertowy. Kontakt: Pracownikiem uprawnionym do bezpośredniego kontaktowania się z Oferentami jest: Marek Ługowski tel. 601 241 835 |