Dostawa zasilaczy awaryjnych UPS

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa zasilaczy awaryjnych UPS

Data zamieszczenia: 2025-04-29
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Klembów
ul. Gen. Franciszka Żymirskiego 38
05-205 Klembów
powiat: wołomiński
tel. (29) 753-88-00, fax. (29) 777-90-85, tel. (29) 753-88-16, tel. (29) 753-88-01
zamowienia@klembow.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Klembów
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. (29) 753-88-00,
Termin składania ofert: 2025-05-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
DOSTAWA zasilaczy awaryjnych UPS do serwerowni Urzędu Gminy
w Klembowie
II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
1. Nazwa: DOSTAWA zasilaczy awaryjnych UPS do serwerowni Urzędu Gminy w Klembowie.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Został szczegółowo określony w załączniku nr 1 do Zapytania ofertowego - ,,Opis Przedmiotu
Zamówienia (OPZ)".
W ramach dostawy urządzeń Wykonawca musi zapewnić transport urządzeń we wskazane
przez Zamawiającego miejsce (tj. Urząd Gminy w Klembowie, Ul. Gen. Fr. Żymirskiego 38,
05-205 Klembów) oraz minimum 24 miesięczną gwarancję door-to-door Producenta lub
Autoryzowanego Partnera Producenta na elektronikę i baterię.Przedmiot zamówienia jest realizowany w związku z:
Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC)
Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe
Działanie 2.2. - Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa
konkurs grantowy w ramach Projektu grantowego ,,Cyberbezpieczny Samorząd"
o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23.

CPV: 31682520-1

Dokument nr: ZP.271.2.15.2025

Składanie ofert:
ofertowego), w postępowaniu pn.: DOSTAWA zasilaczy awaryjnych UPS do serwerowni
Urzędu Gminy w Klembowie, należy złożyć:
- drogą elektroniczną na adres e-mail: zamowienia@klembow.pl.
2. TERMIN SKŁADANIA ofert: w terminie do dnia 6 maja 2025 r. do godz. 10:00.

Miejsce i termin realizacji:
3. Termin realizacji (dostawy) przedmiotu zamówienia: 30 dni od dnia udzielenia
zamówienia (od dnia wystawienia zlecenia).

Wymagania:
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
IV. KRYTERIUM OCENY OFERT: Cena brutto oferty (waga-100 %).
V. WYMAGANE DOKUMENTY, KTÓRE ZOBOWIĄZANY BĘDZIE ZŁOŻYĆ WYKONAWCA:
1) Formularz oferty (wg załączonego wzoru) - załącznik nr 2 do zapytania ofertowego;
2) Oświadczenie Wykonawcy - załącznik nr 4 do zapytania ofertowego;
3) Odpis lub informacja z Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego lub
z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej,
w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed
jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
4) Specyfikacja techniczna urządzenia, potwierdzająca wymagania wskazane w OPZ.
VI. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY W SKŁADANEJ OFERCIE:
1) Cena powinna zawierać:
a) wartość dostawy określoną w oparciu o przedmiot zamówienia,
b) obowiązujący podatek od towarów i usług (VAT),
c) wszelkie koszty związane z wykonaniem zamówienia;
22) Wartość cenową należy podać w złotych polskich (cyfrowo oraz słownie), z dokładnością
do dwóch miejsc po przecinku;
3) Cena podana przez Wykonawcę w ramach przedmiotu zamówienia jest obowiązująca
przez cały okres ważności zlecenia i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania.
VII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:
Oferta winna być sporządzona wyłącznie w języku polskim i musi obejmować całość
przedmiotu zamówienia. Formularz oferty należy wypełnić czytelną i trwałą techniką.
Ważne: Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać
swoją ofertę. W toku badania i oceny ofert, Zamawiający może żądać od Wykonawcy
wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty. Wykonawca pokrywa wszystkie koszty
związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
3IX. INFORMACJE DODATKOWE:
1) Zamawiający zawiadomi drogą elektroniczną wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się
o udzielenie zamówienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
2) W przypadku wybrania Państwa oferty zostaną Państwo poinformowani telefonicznie lub
drogą elektroniczną o terminie wystawienia zlecenia.
3) Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza uchyli się od
udzielenia zamówienia, Zamawiający wybierze kolejną najkorzystniejszą ofertę spośród
złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
4) Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego na każdym etapie jego przeprowadzania bez podania przyczyny.
5) W toku prowadzonego postępowania oferentowi nie przysługują środki ochrony prawnej
określone w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych.

Uwagi:
Administratorem danych osobowych jest Gmina Klembów - Urząd Gminy w Klembowie,
z siedzibą przy ul. Gen. Franciszka Żymirskiego 38, 05-205 Klembów. Państwa dane osobowe
przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, w celu związanym z prowadzonym
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.

Kontakt:
3. Osoby uprawnione do kontaktów z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących
postępowania:
- Paweł Matak (Stanowisko ds. zamówień publicznych), tel. (29) 753-88-16,
faks: (29) 777-90-85, e-mail: zamowienia@klembow.pl;
- Grzegorz Adamski, Marcin Sawicki (Stanowisko ds. informatyki), tel. (29) 753-88-01,
faks: (29) 777-90-85, e-mail: informatyk@klembow.pl.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii