Dostawa chillera

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa chillera

Data zamieszczenia: 2025-04-30
Dane kontaktowe Zamawiającego: BIOFEED Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Jesionowa 28
83-130 Rajkowy
powiat: tczewski
730774527
m.odziemkowska@biofeed.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/226920
Województwo: pomorskie
Miasto: Rajkowy
Wadium: ---
Nr telefonu: 730774527
Termin składania ofert: 2025-05-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
dostawa chillera 1 szt.
Powstaje w kontekście projektu
FENG.01.01-IP.01-A0FK/24 - Opracowanie nowych rozwiązań technologicznych w zakresie komponentów białkowych z roślin strączkowych oraz w zakresie pasz dla ryb oraz wdrożenie innowacyjnej technologii w obszarze premiksów.

Część 1
dostawa chillera 1 szt.

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
2. Przedmiot zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa chillera 1 szt.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: został określony w załączniku nr 3 do Zapytania ofertowego, który stanowi integralną część zapytania ofertowego.
3) Dobór, dostawa i montaż chillera (urządzenia chłodniczego typu drycooler), obsługującego system grzania/chłodzenia wytłaczarki clextral EV119+ współpracującym w układzie z agregatem chłodniczym Carrier AquaSnap 30RB-080R-0003SK.
4) Założeniem pracy układu jest uzyskanie pełnego odzysku ciepła nie mniejszego niż 75kW przy temperaturze zewnętrznej 10 stopni oraz wilgotności 40%. Dostarczone urządzenie ma pozwolić na pracę układu wody lodowej w warunkach wcześniej podanych bez konieczności dodatkowych zewnętrznych układów oraz bez udziału pracy Agregatu Carrier 30RB-080R-0003SK. Temperatura czynnika chłodzącego na powrocie z maszyny wynosi 15-20 stopni zależnie od ustawień, konieczność schłodzenia medium do temperatur 7 - 15 stopni C (zalecenia producenta).
5) Głównym celem układu jest zapewnienie dodatkowego źródła chłodzenia glikolu w razie awarii Agregatu chłodniczego oraz oszczędność energii elektrycznej spowodowanej zmniejszonej konsumpcji EE przez drycooler względem agregatu chłodniczego przy temperaturach spełniających kryteria pełnego odzysku ciepła.
Dostarczenie wraz z urządzeniem systemu nadrzędnego sterującego układem wody lodowej, który:
- steruje pracą drycoolera,
- wystawiający sygnał pracy układu wody lodowej dla jednostki Carrier AquaSnap,
- wysterowującego pompę obiegową zasilaną,
- wysterowuje pracę pompy obiegowej 400V/50Hz 2,2kW
Wytyczne producenta maszyny odnośnie wody lodowej:
wymagane ciśnienie - 5-6 bar
przepływ wody - 12m3/h
moc grzewcza - 80,6kW
temperatura wody - 7-15stC
6) Schematy technologiczne stanowią załącznik nr 7 do Zapytania ofertowego.
7) Gwarancja: Gwarancja minimum 12 miesięcy
8) W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewnia transport, zainstalowanie i uruchomienie oraz przeprowadzenie szkolenia z zakresu używania i eksploatacji przedmiotu zamówienia.
Zamawiający informuje, że jakiekolwiek sformułowania użyte do opisu Przedmiotu Zamówienia mogące wskazywać na konkretnego producenta/dostawcę użyte zostały tylko i wyłączne w celu określenia minimalnych wymagań technicznych jakich wobec Przedmiotu Zamówienia oczekuje Zamawiający. W takim przypadku Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych, które będą tożsame lub nie gorsze pod względem parametrów technicznych i funkcjonalności od wymienionego przez Zamawiającego.
Ilekroć w treści Zapytania Ofertowego Zamawiający wskazuje na znaki towarowe, patenty lub pochodzenie produktów tylekroć, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych, które będą tożsame lub nie gorsze pod względem parametrów technicznych i funkcjonalności od wymienionego przez Zamawiającego.
W celu potwierdzenia, że oferowany równoważny przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą parafowanej lub podpisanej przez Wykonawcę specyfikacji technicznej dla oferowanych produktów równoważnych.
3. Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia będzie podlegał leasingowi.
4. Koszty dostawy i ubezpieczenia od wszelkich ryzyk utraty i/lub uszkodzenia w trakcie dostawy do siedziby Zamawiającego (łącznie z załadunkiem i rozładunkiem) obciążają Wykonawcę, uruchomienie.
5. DOSTAWA i montaż przedmiotu zamówienia odbędzie się w Pasłęku (oddział Zamawiającego).
6. Przedmiot zamówienia będzie nowy, nieużywany, kompletny, wolny od wad fizycznych i prawnych
i jakichkolwiek obciążeń prawami osób trzecich, w tym m.in. lecz nie wyłącznie nie będzie stanowił on przedmiotu zabezpieczenia i/lub zastawu. Ponadto dostarczony przedmiot umowy będzie w pełni sprawny technicznie i zdatny do założonego przeznaczenia.
7. Przedmiot Umowy musi posiadać wymagane prawem polskim atesty dopuszczające
do stosowania na rynku polskim oraz musi być zgodny z normami obowiązującymi w Polsce i Unii Europejskiej.
8. Wykonawca wraz z Przedmiotem zamówienia dostarczy Zamawiającemu dokumenty w formie papierowej lub elektronicznej (,,dokumentacja") w języku polskim:
1) Dokumentację urządzenia, instrukcja obsługi w języku polskim, (dostarczona instrukcja powinna być zgodna z wymaganiami prawa krajowego i unijnego)
2) Deklaracje zgodności, norm obowiązujących w UE dla przedmiotu umowy
Okres gwarancji
minimum 12 miesięcy

CPV: 42000000-6

Dokument nr: 2025-8545-226920, 6/04/2025

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2025-05-07

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2025-05

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
warmińsko-mazurskie
Powiat
elbląski
Gmina
Pasłęk
Miejscowość
Pasłęk

Wymagania:
Zamówienia uzupełniające
nie dotyczy
Warunki zmiany umowy
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany warunków Umowy podpisanej z Wykonawcą zamówienia w wyniku przeprowadzonego postępowania, jeżeli zmiana uzasadniona będzie sytuacją, której Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć.
2. Ewentualne zmiany zapisów umowy (dot. m.in. terminów realizacji, terminów płatności) będą zawierane w formie pisemnego aneksu, a ponadto będą one mogły być wprowadzane z powodu:
1) Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca:
a) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
b) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców,
2) zmiana sposobu rozliczania umowy, dokonywania płatności lub konieczność zmiany terminu realizacji na rzecz każdej ze Stron, na umotywowany ich wniosek,
3) wystąpienia siły wyższej,
4) wystąpienie innego niż siła wyższa zdarzenia zewnętrznego lub sytuacja wynikła po stronie Zamawiającego, którego nie mógł przewidzieć i zapobiec, a które uniemożliwia lub utrudnia wykonanie Przedmiotu Umowy, w tym dochowania terminów dostawy zgodnie z zapytaniem ofertowym i dokumentacją,
5) konieczność zrealizowania projektu o dofinasowanie przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych, technologicznych lub materiałowych niż wskazane w dokumentacji, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu,
6) w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego (np. powoduje skrócenie terminu realizacji umowy, zmniejszenie wartości zamówienia),
2. Zmiany postanowień zawartej umowy wymagają dla swej ważności aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności, podpisanego przez obie strony umowy.
3. W wypadku gdy przedmiot umowy podlega dofinasowaniu zewnętrznemu przesuniecie terminu realizacji umowy lub zmiana w/w warunków może być przez Zmawiającego uzależnione od zgody odpowiedniej instytucji zarządzającej.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
Wykonawca wraz z ofertą złoży:
1) potwierdzenie parametrów technicznych, Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego
2) dokumentacja producenta środka trwałego potwierdzająca parametry wymagane przez Zamawiającego lub karta katalogowa
3) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego
4) Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO Załącznik nr 4 do Zapytania ofertowego - jeżeli dotyczy.
5) Oświadczenie o sankcjach - Załącznik nr 6 do Zapytania ofertowego.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2025-04-30
Data ostatniej zmiany
2025-04-30 11:15:33

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Całkowita cena netto 90 pkt
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
okres gwarancji 10 pkt

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Magdalena Odziemkowska
tel.: 730774527
e-mail: m.odziemkowska@biofeed.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii