Usługa serwisu serwerowni kontenerowej oraz wydłużenia gwarancji producenta urządzeń...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Usługa serwisu serwerowni kontenerowej oraz wydłużenia gwarancji producenta urządzeń znajdujących się w serwerowni

Data zamieszczenia: 2025-04-30
Dane kontaktowe Zamawiającego: INSTYTUT FIZJOLOGII I PATOLOGII SŁUCHU
MOCHNACKIEGO 10
02-042 Warszawa
powiat: Warszawa
mkoczkodaj@ifps.org.pl
https://ifps.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet/
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2025-05-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Usługa serwisu serwerowni kontenerowej (kontenery i całe wyposażenie techniczne) oraz wydłużenia gwarancji producenta urządzeń znajdujących się w serwerowni (m. in. Chillery, upsy, itp.) IFPS.
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa serwisu serwerowni kontenerowej (kontenery i całe wyposażenie techniczne) oraz wydłużenia gwarancji producenta
urządzeń znajdujących się w serwerowni Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Kajetanach, Ul. Mokra 17 przez okres 12 miesięcy.

CPV: 72250000-2

Dokument nr: 2025/BZP 00213197, IFPS/23/PZP/25

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2025-05-09 10:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ifps.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ifps.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://ifps.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet/
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z zapisami w SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z zapisami SWZ

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://ifps.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet/
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2025-05-09 09:00
Miejsce składania ofert: https://ifps.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet/

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IFPS/23/PZP/25
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa serwisu serwerowni kontenerowej (kontenery i całe wyposażenie techniczne) oraz wydłużenia gwarancji producenta
urządzeń znajdujących się w serwerowni Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Kajetanach, ul. Mokra 17 przez okres 12 miesięcy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Szczegółowa ocena znajduje się w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zgodnie z dokumentami zamówienia - SWZ i załącznikami
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z dokumentami zamówienia - SWZ i załącznikami
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z dokumentami zamówienia - SWZ i załącznikami
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zgodnie z dokumentami zamówienia - SWZ i załącznikami
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Zamawiający przewiduje uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych. Zamawiający dopuszcza jednokrotne
uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych w sytuacji gdy nie zostaną złożone, zostaną złożone nieprawidłowe lub zawierają błędy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z dokumentami zamówienia - SWZ i załącznikami
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Strony przewidują możliwość zwiększenia wynagrodzenia w wypadku zmiany cen i materiałów lub kosztów związanych z
realizacją zamówienia, przy czym za początkowy termin ustalenia zmiany wynagrodzenia uważa się datę zawarcia umowy,
a za poziom zmiany ceny materiałów lub kosztów uprawniający do złożenia wniosku o zmianę ceny ustala się zmianę o
25%. Zmiana wysokości wynagrodzenia nastąpi z wykorzystaniem wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych
ogłaszanego przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego i w takim zakresie, w jakim zmiana cen materiałów lub
kosztów ma bezpośredni wpływ na cenę umowy. Wnioskujący jest obowiązany wykazać bezpośredni wpływ zmiany na
ponoszone przez siebie koszty. Zmiana może nastąpić nie wcześniej niż po sześciu miesiącach od zawarcia umowy i nie
częściej niż jednokrotnie w okresie obowiązywania umowy. Maksymalną wartość zmiany wynagrodzenia określa się na poziomie 5% kwoty wynagrodzenia.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Szczegółowa ocena znajduje się w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2025-06-08

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii