Wykonanie wykaszania w pasie drogowym

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie wykaszania w pasie drogowym

Data zamieszczenia: 2025-04-30
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zarząd Powiatu Świebodzińskiego
ul. Kolejowa 2
66-200 Świebodzin
powiat: świebodziński
Tel. 68 475 53 08, tel. 68 475 53 59
e.balenkowska@powiat.swiebodzin.pl
Województwo: lubuskie
Miasto: Świebodzin
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel. 68 475 53 08, t
Termin składania ofert: 2025-05-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
zaprasza do złożenia oferty/udziału w rozpoznaniu cenowym w sprawie wykonania zadania pn. ,,Koszenie traw, chwastów, odrostów jednorocznych zakrzaczeń w pasie dróg powiatowych Powiatu Świebodzińskiego"
- na podstawie art. 2 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem niniejszej umowy jest wykonanie wykaszania w pasie drogowym dróg powiatowych Powiatu Świebodzińskiego.
Przedmiot zamówienia obejmuje: wykonanie czynności koszenia trawy, chwastów, odrostów i jednorocznych zakrzaczeń w pasie dróg powiatowych Powiatu Świebodzińskiego zgodnie z załączonym do niniejszego Zaproszenia wzorem umowy:
- 2 razy w ciągu 2025 roku, zgodnie z zestawieniem zakresu prac. Łącznie do wykoszenia 66,1534 ha x 2 pokosy, tj. po 132,3068 ha w ciągu 2025 roku. Szerokość koszenia może objąć zarówno pobocze, jak i skarpy rowów, nasypów czy wykopów. Szerokość koszenia mierzona jest w rzucie poziomym.
Szczegółowy zakres prac określa załącznik nr 2 do niniejszego Zaproszenia tj. wzór umowy wraz z załącznikami:
a) mapka (załącznik nr 1 do umowy),
b) zestawienie zakresu prac (załącznik nr 2 do umowy),
c) Ogólne Specyfikacje Techniczne D - 09.01.03 (załącznik nr 3 do umowy).

Składanie ofert:
6. Forma, miejsce i termin złożenia oferty:
- ofertę należy sporządzić w języku polskim na załączonym druku - ,,formularz ofertowy
- ofertę należy składać w terminie do dnia 07.05.2025r. do godz. 9.00.
w siedzibie zamawiającego w jednej zamkniętej kopercie: Starostwo Powiatowe w Świebodzinie, Ul. Kolejowa 2, 66-200 Świebodzin, budynek A, Biuro podawcze, parter, w jednej zamkniętej kopercie,
e-mailem na adres e.balenkowska@powiat.swiebodzin.pl
- na kopercie/faksie/w e-mailu należy umieścić nazwę i adres zamawiającego, nazwę i adres wykonawcy oraz napis: ,,PEZ - Koszenie traw, chwastów, odrostów jednorocznych zakrzaczeń w pasie dróg powiatowych Powiatu Świebodzińskiego".

Miejsce i termin realizacji:
2. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 31.08.2025r.

Wymagania:
Wykluczenia:
Na podstawie art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:
1. wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2. wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3. wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
4. Warunki płatności: 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury.
5. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1 kryterium: cena - 100%
Zamawiający wybierze ofertę z najniższą zaoferowaną ceną (jeśli cena najkorzystniejszej oferty nie przekroczy kwoty, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia).
8. Informacja dotyczące zawierania umowy: niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający wyśle do wykonawcy zamówienie/zlecenie/umowę w sprawie zamówienia publicznego*
9. Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

- wykaz wykonanych co najmniej dwóch usług, zadań o wartości minimum 50.000 zł brutto każde w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszego Zaproszenia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie.

- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. Za spełniony warunek Zamawiający uzna przedstawienie posiadanego sprzętu wg załącznika Nr 4 do niniejszego Zaproszenia:
- kosiarka bijakowa - 3 szt.
- kosiarka żyłkowa spalinowa - 10 szt.

- opłacona polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - kwota ubezpieczenia co najmniej 100.000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych).

- aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji o działalności gospodarczej.

Uwagi:
Klauzula informacyjna
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. 119.1 z 04.05.2016) informuję, że:
TOŻSAMOŚĆ ADMINISTRATORA
Administratorem danych osobowych jest Powiat Świebodziński reprezentowany przez Starostę Świebodzińskiego z siedzibą w Świebodzinie (66-200) przy ulicy Kolejowej 2.
DANE KONTAKTOWE ADMINISTRATORA
Z administratorem można się skontaktować mailowo: starostwo@powiat.swiebodzin.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora.
DANE KONTAKTOWE INSPEKTORA OCHRONY DANYCH
Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pan skontaktować mailowo: iod@powiat.swiebodzin.pl .
Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
CELE PRZETWARZANIA I PODSTAWA PRAWNA
Pana dane będą przetwarzane w zakresie, w jakim jest to niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) oraz w związku z realizacją zawartej umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO).
ODBIORCY DANYCH LUB KATEGORIE ODBIORCÓW DANYCH
W związku z przetwarzaniem Pana danych w celach wskazanych powyżej, dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych, którymi mogą być podmioty upoważnione do odbioru Pana danych osobowych na podstawie odpowiednich przepisów prawa.
OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH
Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji wskazanych powyżej celów przetwarzania, a po tym czasie przez okres niezbędny do wypełnienia przez administratora obowiązków wynikających z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz przepisach wykonawczych.
PRAWA PODMIOTÓW DANYCH
Przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
PRAWO WNIESIENIA SKARGI DO ORGANU NADZORCZEGO
Przysługuje Panu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych:
Biuro Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO)
Adres: Stawki 2, 00-193 Warszawa

Kontakt:
7. Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami jest: Pani Magdalena Jakubiak - Z-ca Naczelnika Wydziału Dróg w Starostwie Powiatowym w Świebodzinie, ul. Kolejowa 2 pok. nr 1 (parter, budynek A), tel. 68 475 53 59.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii