Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont instalacji odgromowej, rozdzielni głównej elektrycznej, wykonanie szachtów elektrycznych, wymiana instalacji elektrycznej oraz wykonanie oświetlenia awaryjnego |
Data zamieszczenia: | 2025-05-02 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Górnicza Spółdzielnia Mieszkaniowa w Jastrzębiu-Zdroju ul. Graniczna 1 44-335 Jastrzębie-Zdrój powiat: Jastrzębie-Zdrój tel. 728 485 864 sekretariat@gsmjastrzebie.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Jastrzębie-Zdrój |
Wadium: | 5.000,00 zł |
Nr telefonu: | tel. 728 485 864 |
Termin składania ofert: | 2025-05-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
1. Remont instalacji odgromowej przy Ul. Krakowska 1-3, Ul. Opolska 14-24, ul. Pomorska 3-15; 2. Remont rozdzielni głównej elektrycznej Osiedle 1000-lecia 13,14,19; 3. Wykonanie nowych szachtów elektrycznych zamykanych na piętrach (przeniesienie liczników energii elektrycznej na parter z wykonaniem nowych przewodów zasilających mieszkania) Ul. Wrzosowa 2-12 kl.10,12; 4. Wykonanie nowych szachtów elektrycznych zamykanych na piętrach (przeniesienie liczników energii elektrycznej na parter oraz wymiana rozdzielnic głównych) Ul. Jasna 2-20; 5. Wymiana instalacji elektrycznej od licznika głównego do mieszkania (WLZ) ul. Katowicka 31-33 kl. 31; 6. Wykonanie oświetlenia awaryjnego przy Ul. Kaszubska 11, Kurpiowska 2. Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 15.05.2025r. godz. 1000 bez obecności oferentów. Specyfikacja: Wymagania ofertowe przesłane zostaną zainteresowanym osobom pocztą elektroniczną na podany e-mail za odpłatnością w wysokości 100 zł + Vat od dnia 05.05.2025r. Kwotę 100,00 zł + Vat należy wpłacić na konto Bank Spółdzielczy w Jastrzębiu - Zdroju nr 19 8470 0001 2001 0011 4156 0001 Składanie ofert: Składanie ofert do 14.05.2025r. za pośrednictwem firmy pocztowej, kurierskiej lub w siedzibie Górniczej Spółdzielni Mieszkaniowej w Jastrzębiu- Zdroju Ul. Graniczna 1 w Jastrzębiu-Zdroju. Miejsce i termin realizacji: Termin wykonania zamówienia: 28.11.2025r. Wymagania: Wadium w kwocie 5.000,00 zł. Wpłata do 14.05.2025r. Termin związania ofertą: 30 dni. Zamawiający poinformuje każdego z oferentów składającego ofertę o ilości złożonych ofert, oferowanych cenach na adres e-mail podany przez oferenta oraz przeprowadzi negocjację ceny. Szczegóły w wymaganiach ofertowych do przetargu. Kontakt: Szczegółowych informacji o przetargu udziela: - Łukasz Cieślik inspektor nadzoru TT tel. 728 485 864 |