Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup materiałów drogowych wraz z dostawą i wbudowaniem w drogi |
Data zamieszczenia: | 2025-05-02 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Bielsk Plac Wolności 3A 09-230 Bielsk powiat: płocki gmina@bielsk.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Bielsk |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2025-05-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,Zakup materiałów drogowych wraz z dostawą i wbudowaniem w drogi w ramach Funduszu Sołeckiego i na potrzeby urzędu gminy" realizowanego w częściach: Część 1. Pospółka żwirowa ze złóż piaskowo-żwirowych frakcji 0,075-63 mm (sortowana, bez związków organicznych, humusu, gliny, kamieni) ze złóż piaskowo-żwirowych Część 2. Tłuczeń kamienny z wyłączeniem wapiennych, frakcji 16 - 31,5 mm, Część 3. Mieszanka w składzie lt + lt tj. tłucznia kamiennego i pospółki żwirowej, Część 4. Destrukt asfaltowy powstały w wyniku prac związanych z bezpośrednim frezowaniem warstwy asfaltowej ścieralnej II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje sprzedaż materiałów drogowych określonych wg powyższych części i parametrów, załadunek, ważenie, transport - dostawę materiałów na miejsce wskazane bezpośrednio przez Zamawiającego oraz wbudowanie w drogi Gminy Bielsk realizowanie z podziałem na części: Część 1. Pospółka żwirowa ze złóż piaskowo-żwirowych frakcji 0,075 - 63 mm (sortowana, bez związków organicznych, humusu, gliny, kamieni) ze złóż piaskowo-żwirowych -w ilości planowanej ok. 135 ton. Wymagania dotyczące jakości: wskaźnik różnoziarnistości co najmniej 5, zawartość ziaren frakcji powyżej 2 mm - od 25% do 50%, zawartość ziaren frakcji mniejszej niż 0,1 mm - poniżej 15%. Część 2. Tłuczeń kamienny z wyłączeniem wapiennych, frakcji 16 - 31,5 mm, w ilości planowanej ok. 506 ton. Część 3. Mieszanka w składzie lt + lt tj. tłucznia kamiennego i pospółki żwirowej w ilości planowanej ok. 1479 ton (f. sołecki) i ok. 303 t (potrzeby własne). Wymagania dotyczące jakości pospółki żwirowej: wskaźnik różnoziarnistości co najmniej 5, zawartość ziaren frakcji powyżej 2 mm - od 25% do 50%, zawartość ziaren frakcji mniejszej niż 0,1 mm - poniżej 15%. Wymagania dotyczące jakości tłucznia kamiennego: tłuczeń kamienny z wyłączeniem wapiennych, frakcji 16 - 31,5 mm. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy mieszanki w ilości planowanej ok. 1782 ton w składzie lt +lt tj.: tłucznia kamiennego w ilości szacunkowej ok. 891t i pospółki żwirowej w ilości szacunkowej ok. 891t. Część 4. Destrukt asfaltowy powstały w wyniku praz związanych z bezpośrednim frezowaniem warstwy asfaltowej ścieralnej w ilości planowanej ok. 646 ton. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż destruktu asfaltowego, powstałego w wyniku prac związanych z bezpośrednim frezowaniem warstwy asfaltowej ścieralnej. 1) Zamawiający nie dopuszcza dostawy destruktu powstałego w wyniku rozkruszania płyt wyciętych z nawierzchni asfaltowej oraz brył uzyskiwanych z płyt. 2) Destrukt winien być bez domieszek materiałów obcych w tym bez podbudowy z kruszyw naturalnych lub sztucznych. 3) Destrukt pod względem jakości będzie wizualnie sprawdzany przez przedstawicieli Zamawiającego (w tym sołtysów) w trakcie dostawy poszczególnych partii materiału i po ich dostawie. 4) W przypadku stwierdzenia niespełnienia wymogów jakościowych Zamawiający zastrzega sobie prawo do nakazania Wykonawcy powtórzenia dostawy. 2. Szacunkowa ilość materiałów drogowych ustalona została na podstawie wartości rynkowych oraz wcześniej udzielonych zamówień według danych z 2024 r. 3. Ilość materiałów drogowych, jaką Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu, wynikać będzie z zaoferowanej przez Wykonawcę ceny jednostkowej w niniejszym postępowaniu. 4. Zamówienie udzielone będzie do wysokości kwoty brutto za całość zamówienia przedstawionej w ofercie, lecz nie więcej niż do wysokości środków zabezpieczonych w budżecie i zawartej w treści umowy. 5. WARUNKI REALIZACJI ZADANIA tj.: 1) Zakupione materiały drogowe muszą posiadać świadectwo jakości kruszywa stwierdzającego zgodność z obowiązującymi normami. 2) Cząstkowe dostawy (po ok. lOOt na tydzień) realizowane będą w terminie zgodnie ze złożoną ofertą od dnia otrzymania powiadomienia telefonicznie lub faksem przez Zamawiającego lub Sołtysa, wg przekazanego wykazu. 3) Zakup materiałów drogowych do remontu dróg dla potrzeb Gminy Bielsk odbywać się będzie wraz z wbudowaniem w drogi przy użyciu równiarki drogowej lub innego specjalistycznego sprzętu drogowego zagęszczającego nawieziony materiał (rozplantowanie materiału i wyprofilowanie nawierzchni). 4) Wszystkie dostawy będą rozliczone na podstawie dokumentu ważenia kruszywa w miejscu wskazanym przez Zamawiającego każdorazowo w obecności sołtysa sołectwa, na którego drogi dostarczana jest dana partia materiałów drogowych lub pracownika Urzędu Gminy. Powiadomienie odpowiednich sołtysów o terminie ważenia materiałów jest obowiązkiem Wykonawcy. 5) Zakupione materiały drogowe muszą odpowiadać co do jakości celowi jakiemu mają służyć oraz wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu, a także w zakresie zgodności składu z wymogami Zapytania ofertowego. 6) Zamawiający zastrzega sobie prawo wykonania badań próbek materiałów przeznaczonych do wbudowania na koszt Wykonawcy w każdym przypadku gdy zajdzie podejrzenie, iż materiał przeznaczony do wbudowania nie spełnia wymagań. W przypadku potwierdzenia niezgodności jakości wbudowanego materiału z wymaganiami stawianymi kruszywom Wykonawca na własny koszt dokona wymiany zakwestionowanej partii materiału w terminie 2 dni roboczych od otrzymania zgłoszenia (telefonicznie lub pisemnie) od Zamawiającego. 7) Zakupione materiały drogowe nie mogą zawierać zanieczyszczeń w postaci gwoździ, drutów, czy innych elementów mogących uszkodzić pojazdy poruszające się po drodze czy elementów szkodliwych dla środowiska (azbest, popioły, itp.). W przypadku gdy takie zanieczyszczenia zostaną ujawnione w dostarczonym materiale, Zamawiający żądać będzie ich usunięcia na koszt Wykonawcy. 9) Jeżeli przedmiot zamówienia został opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia należy rozumieć, że zawsze w takim przypadku dopuszcza się oferty równoważne (to znaczy nie gorsze pod względem technicznym i jakościowym od wskazanych w opisie). 10) Jeżeli przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia o których mowa w art. 99 ust. 1-3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanymi. UWAGA: Na niektórych odcinkach dróg mogą występować trudności manewrowe. Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia w ofercie, realizację dostaw materiałów drogowych samochodami ciężarowymi pojedynczymi z trójstronnym wywrotem skrzyni ładunkowej o ładowności od 3,5t do 20t wyposażonej w urządzenie do równomiernego rozładunku w czasie ruchu pojazdu. Dokument nr: RRiRG.D.7234.16.2025 Otwarcie ofert: 2. Otwarcie nastąpi w dniu 12.05.2025r. o godz.10:30., dopuszcza się możliwość udziału Państwa podczas otwarcia ofert. Składanie ofert: V. SPOSÓB SKŁADANIA OFERTY: 1. Oferty zawierające żądane informacje należy składać na formularzy ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania dla Części 1 i/lub Części 2 i/lub Części 3 i/lub Części 4, w formie pisemnej w zamkniętej kopercie do dnia 12.05.2025r. do godz. 10:00 na adres -Gmina Bielsk, Plac Wolności 3A, 09-230 Bielsk Miejsce i termin realizacji: 8) Miejsce dostaw - bezpośrednio na wskazane przez Zamawiającego drogi znajdujące się na terenie Gminy Bielsk. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego na wskazaną drogę w promieniu do 15 km od siedziby Zamawiającego. III. TERMIN WYKONANIA ZADANIA: od daty podpisania umowy do 31.11.2025r. , w tym realizacja zadania w ramach funduszu sołeckiego: do dnia 31.08.2025 r. (destrukt asfaltowy), do dnia 30.09.2025 r. (pozostałe materiały drogowe) Wymagania: Zapytanie cenowe dla zamówienia publicznego o wartości mniejszej niż 130 000 zł W związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o wartości mniejszej niż 130 000 zł, 1 IV. SPOSÓB OBLICZENIA CENY: 1. Cena Netto/Brutto za 1 tonę danego materiału drogowego określonego w poszczególnych częściach tj.: Część 1, Część 2, Część 3 i Część 4 musi być podana w PLN cyfrowo i słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 2. Oferowana cena powinna obejmować wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, w tym koszty : a) których poniesienie jest niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, b) uwzględniające wszystkie elementy inflacyjne w okresie realizacji przedmiotu, c) uwzględniające wszystkie czynniki, które są niezbędne do osiągnięcia zakładanych celów, d) inne, w tym związane z całościową wyceną przedmiotu zamówienia na własną odpowiedzialność i ryzyko w oparciu o opis przedmiotu zamówienia. 3. Cenę należy traktować jako stałą i niezmienną. 4. Cena oferty określona przez Wykonawcę w Formularzu oferty jest ceną ustaloną na okres ważności umowy i nie podlegającą zmianie. Rozliczenie nastąpi na postawie faktycznego ilościowego wykonania dostawy materiałów drogowych. 5. Wykonawca poda w Formularzu Ofertowym stawkę podatku od towarów i usług (VAT) właściwą dla przedmiotu zamówienia, obowiązującą według stanu prawnego na dzień składania ofert. Określenie ceny ofertowej z zastosowaniem nieprawidłowej stawki podatku od towarów i usług (VAT) potraktowane będzie, jako błąd w obliczeniu ceny i spowoduje odrzucenie oferty, jeżeli nie ziszczą się ustawowe przesłanki omyłki (na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 10 pzp w związku z art. 223 ust. 2 pkt 3 pzp). 6. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich (PLN). 3. Poniżej podajemy sposób oznakowania oferty: NAZWA WYKONAWCY I JEGO ADRES: ZAMAWIAJĄCY: Gmina Bielsk OFERTA na zapytanie cenowe dla zamówienia publicznego pn.: ,,Zakup materiałów drogowych wraz z dostawą i wbudowaniem w drogi w ramach Funduszu Sołeckiego i na potrzeby urzędu gminy" nie otwierać przed: dniem 12.05.2025 r., godzina 10:30 VI. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY 1. Określenie wg procentowych kryteriów - cena -100 %. 2. Zamawiający dokona oceny ofert ODDZIELNIE DLA KAŻDEJ CZĘŚCI na podstawie następujących kryteriów (obok podano wagę procentową danego kryterium):cena -100% 3. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę za 1 tonę danego kruszywa biorąc pod uwagę najniższą cenę zaoferowaną za wykonanie poszczególnych Części zamówienia. VII. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ: 30 dni od dnia składania ofert. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. VIII. INFORMACJE DODATKOWE: 1. Zamawiający dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych i wariantowych. 2. Zamawiający nie dopuszcza rozliczeń w walutach obcych. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w PLN. 3. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem ofert. 4. Zamawiający odrzuci ofertę niezgodną z zapisami niniejszego zapytania ofertowego. 5. Zamawiający informuje, że o wyniku postępowania zostaną Państwo poinformowani odrębnym pismem. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do: a) unieważnienia postępowania bez wskazania przyczyn, b) dokonania wyboru oferty bez podania uzasadnienia. 9. W przypadku wybrania Państwa oferty zostaną Państwo poinformowani odrębnym pismem bądź telefonicznie o terminie przeprowadzenia negocjacji lub podpisania umowy. IX. INFORMACJE ZAMAWIAJĄCEGO DO CELÓW PRZYGOTOWANIA OFERTY: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. 2. Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w sposób czytelny na komputerze, maszynie lub pismem odręcznym. 3. Oferta i załączniki do oferty (oświadczenia i dokumenty) muszą być podpisane przez osobę/osoby upoważnioną/e do reprezentowania firmy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty. Jeśli dokument przedstawiony jest w postaci kserokopii - poświadczenie, oprócz adnotacji: ,,za zgodność z oryginałem", musi być opatrzone imienną pieczątką i podpisem bądź czytelnym podpisem osoby upoważnionej do reprezentowania firmy na zewnątrz. 4. Każda poprawka w ofercie musi być naniesiona czytelnie oraz opatrzona podpisem osoby/osób podpisujących ofertę. 5. W przypadku, gdy osoba/y podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to z jego treści musi wynikać jednoznacznie uprawnienie osoby do podpisania oferty. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty w oryginale lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii. 6. Kserokopia pełnomocnictwa musi być poświadczona za zgodność z oryginałem przez: 1) Osobę udzielającą pełnomocnictwa 2) Osobę upoważnioną do podpisania oferty 3) notariusza Kontakt: 7. Ewentualne pytania dotyczące przygotowania oferty należy kierować do: Urząd Gminy w Bielsku, Plac Wolności 3A, 09-230 Bielsk, lub gmina@bielsk.pl |