Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Przygotowanie projektu budowalnego oraz uzyskanie pozwolenia na budowę |
Data zamieszczenia: | 2025-05-05 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
BDC Poland Sp. z o.o Ignacego Daszyńskiego 2/1 32-005 Niepołomice powiat: wielicki +48 692 336 371 feil@bdc.com.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/227336 |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Niepołomice |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | +48 692 336 371 |
Termin składania ofert: | 2025-05-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Przygotowanie projektu budowalnego oraz uzyskanie pozwolenia na budowę dla planowanej inwestycji przy Ul. Igołomskiej w Krakowie. Powstaje w kontekście projektu FEMP.01.03-IP.01-1006/24 - Utworzenie centrum badawczo-rozwojowego szansą na wzrost innowacyjności przedsiębiorstwa Część 1 Przygotowanie projektu budowlanego Przedmioty zamówienia Usługa Usługi inne Opis Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie projektu budowalnego oraz uzyskanie pozwolenia na budowę dla planowanej inwestycji przy Ul. Igołomskiej w Krakowie. Zakres usługi: Zakres oferty obejmuje przygotowanie dokumentację projektową budynku pracowni badawczo-rozwojowej wraz z instalacjami wewnętrznymi i zewnętrznymi, wewnętrznym układem komunikacyjnym, miejscami parkingowymi, obsługą formalno-prawną oraz uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę. W jej skład będą wchodzą następujące pozycje: 1. Opracowanie koncepcji wg wytycznych zawartych w PFU. 2. Dokumentacja budynku, wielobranżowa, w skład której wchodzą następujące projekty: Projekt architektoniczny-budowlany/techniczny/wykonawczy: - Projekty branży architektonicznej - Projekty branży konstrukcyjnej - Projekty branży elektrycznej: - instalacje wewn. i zewn. wraz z zasilaniem z istniejącej stacji trafo. - instalacje elektryczne słaboprądowe wewnętrzne i zewnętrzne - Projekty branży drogowej w zakresie parkingów i dróg wewnętrznych - Projekty branży sanitarnej - Instalacja wodociągowa - zewnętrzna - Instalacja kanalizacji sanitarnej - zewnętrzna - Instalacja kanalizacji deszczowej - zewnętrzna - Projekt kotłowni gazowej - Projekt instalacji gazowej - Instalacja wody zimnej, c.w.u. - Instalacja c.t. - Instalacja c.o. - Instalacja hydrantowa - Instalacja kanalizacji sanitarnej - Wentylacja mechaniczna, klimatyzacji - Charakterystyka energetyczna budynku 3. Sporządzenie projektu zagospodarowania terenu dla całego zamierzenia. 4. Uzgodnienie z rzeczoznawcą d.s. p.poż. 5. Uzgodnienie z rzeczoznawcą d.s. sanitarno-epidem. 6. Opracowanie mapy do celów projektowych 7. Opracowanie badań parametrów geotechnicznych podłoża gruntowego dla projektowanego obiektu oraz placów manewrowych 8. Obsługa urzędowa i koordynacja międzybranżowa, uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę. 9. Opracowanie kosztorysów, przedmiarów oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót bud.. 10. Plan BIOZ. Projekt musi uwzględniać minimum 1 rozwiązanie OZE w zakresie planowanej inwestycji. Szczegóły w załączniku Zapytanie ofertowe 1_05_2025 CPV: 71220000-6, 71221000-3, 71320000-7 Dokument nr: 2025-95707-227336, 1_05_2025 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2025-05-12 Oferty należy składać tylko i wyłącznie przez stronę internetową https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa w dniu 12.05.2025. Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2025-05 Maksymalny termin realizacji zamówienia: do 120 dni od daty podpisania umowy. Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo małopolskie Powiat wielicki Gmina Niepołomice Miejscowość Niepołomice Wymagania: Zamówienia uzupełniające Zgodnie z załącznikiem Zapytanie ofertowe 1_05_2025 Warunki zmiany umowy Dopuszczalne będą zmiany, dotyczące w szczególności: - zmiany jakichkolwiek rozporządzeń i przepisów i innych dokumentów, w tym dokumentów programowych dla działania FEMP.01.03 -Infrastruktura badawczo-rozwojowa przedsiębiorstw w ramach Funduszy Europejskich dla Małopolski 2021-2027, mających wpływ na realizację umowy; - zmiany umownego terminu wykonania umowy w związku z pojawieniem się okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; - zmiany umownego terminu wykonania umowy z powodu działania siły wyższej, mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania przedmiotu zamówienia - maksymalnie o czas jej występowania; - zmiany umownego terminu wykonania umowy na skutek działania organów administracji, a w szczególności odmowy lub opóźnienia wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień, z przyczyn niezawinionych przez wykonawcę; - zmiany terminu i warunków płatności; - zmiany organizacyjnej polegającej na zmianie osób, podwykonawców, grup wykonawców i innych podmiotów współpracujących przy realizacji zamówienia pod warunkiem, że ich uprawnienia, potencjał ekonomiczny, wykonawczy i doświadczenie nie są gorsze od tych, jakie posiadają podmioty zamieniane. Zmiany te mogą nastąpić z przyczyn organizacyjnych pod warunkiem, że osoby podwykonawcy, grupy wykonawców i innych podmiotów spełniają wszystkie wymogi wynikające z zapytania ofertowego i złożonej oferty; - zmiany wynagrodzenia; - dopuszczalne są zamówienia dodatkowe - uzupełniające. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis Do oferty (zaleca się skorzystanie z wzoru stanowiącego załącznik nr 3) należy dołączyć: a) oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych; Oświadczenie to, jak i pozostałe, winno zostać podpisane przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy składającego ofertę, b) oświadczenie w sprawie RODO, c) oświadczenie o niepodleganiu sankcjom, d) specyfikacje techniczną (jeśli dotyczy), e) dokumenty opisane w pkt. 3.4.4 i 3.5.5. W przypadku, gdy oferta wraz z załącznikami podpisywana jest przez pełnomocnika, tj. osobę, której umocowanie do reprezentowania Wykonawcy składającego ofertę nie wynika z właściwego Rejestru, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo lub inny dokument, z którego wynika uprawnienie do reprezentowania Wykonawcy -skan. Typ Dodatkowe warunki udziału Opis W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Konflikt interesów oznacza każdą sytuację, w której osoby biorące udział w przygotowaniu lub prowadzeniu postępowania o udzielenie zamówienia lub mogące wpłynąć na wynik tego postępowania mają, bezpośrednio lub pośrednio, interes finansowy, ekonomiczny lub inny interes osobisty, który postrzegać można jako zagrażający ich bezstronności i niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na: a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji (o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa), pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, b) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, c) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie o braku ww. powiązań według wzoru załączonego do niniejszego zapytania ofertowego. Typ Wiedza i doświadczenie Opis Wykonawca musi dysponować zespołem co najmniej 2 osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, które posiadają kwalifikacje zawodowe i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, w tym: a) wykształcenie wyższe, b) posiadającym uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowalnej z minimum 2-letnim doświadczeniem zawodowym. W celu oceny spełnienia przez Wykonawcę powyższych warunków Wykonawca składa wraz z ofertą wykaz osób oddelegowanych do realizacji zamówienia wraz z opisem ich kwalifikacji/zestawienie zrealizowanych prac. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2025-05-05 Data ostatniej zmiany 2025-05-05 13:52:59 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Cena netto - 100 pkt. C=100 x (cena najniższej oferty/cena badanej oferty). Szczegóły w załączniku Zapytanie ofertowe 1_05_2025 Czy kryterium cenowe NIE Opis Rozstrzygające. Segregowanie odpadów w trakcie realizacji zlecenia. Szczegóły w załączniku Zapytanie ofertowe 1_05_2025 Kontakt: Osoby do kontaktu Bartłomiej Feil tel.: +48 692 336 371 e-mail: feil@bdc.com.pl |