Przygotowanie projektu budowalnego oraz uzyskanie pozwolenia na budowę

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przygotowanie projektu budowalnego oraz uzyskanie pozwolenia na budowę

Data zamieszczenia: 2025-05-05
Dane kontaktowe Zamawiającego: BDC Poland Sp. z o.o
Ignacego Daszyńskiego 2/1
32-005 Niepołomice
powiat: wielicki
+48 692 336 371
feil@bdc.com.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/227336
Województwo: małopolskie
Miasto: Niepołomice
Wadium: ---
Nr telefonu: +48 692 336 371
Termin składania ofert: 2025-05-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przygotowanie projektu budowalnego oraz uzyskanie pozwolenia na budowę dla planowanej inwestycji przy Ul. Igołomskiej w Krakowie.
Powstaje w kontekście projektu
FEMP.01.03-IP.01-1006/24 - Utworzenie centrum badawczo-rozwojowego szansą na wzrost innowacyjności przedsiębiorstwa

Część 1
Przygotowanie projektu budowlanego

Przedmioty zamówienia
Usługa
Usługi inne
Opis
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie projektu budowalnego oraz uzyskanie pozwolenia na budowę dla planowanej inwestycji przy Ul. Igołomskiej w Krakowie.
Zakres usługi:
Zakres oferty obejmuje przygotowanie dokumentację projektową budynku pracowni badawczo-rozwojowej wraz z instalacjami wewnętrznymi i zewnętrznymi, wewnętrznym układem komunikacyjnym, miejscami parkingowymi, obsługą formalno-prawną oraz uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę.
W jej skład będą wchodzą następujące pozycje:
1. Opracowanie koncepcji wg wytycznych zawartych w PFU.
2. Dokumentacja budynku, wielobranżowa, w skład której wchodzą następujące projekty:
Projekt architektoniczny-budowlany/techniczny/wykonawczy:
- Projekty branży architektonicznej
- Projekty branży konstrukcyjnej
- Projekty branży elektrycznej:
- instalacje wewn. i zewn. wraz z zasilaniem z istniejącej stacji trafo.
- instalacje elektryczne słaboprądowe wewnętrzne i zewnętrzne
- Projekty branży drogowej w zakresie parkingów i dróg wewnętrznych
- Projekty branży sanitarnej
- Instalacja wodociągowa - zewnętrzna
- Instalacja kanalizacji sanitarnej - zewnętrzna
- Instalacja kanalizacji deszczowej - zewnętrzna
- Projekt kotłowni gazowej
- Projekt instalacji gazowej
- Instalacja wody zimnej, c.w.u.
- Instalacja c.t.
- Instalacja c.o.
- Instalacja hydrantowa
- Instalacja kanalizacji sanitarnej
- Wentylacja mechaniczna, klimatyzacji
- Charakterystyka energetyczna budynku
3. Sporządzenie projektu zagospodarowania terenu dla całego zamierzenia.
4. Uzgodnienie z rzeczoznawcą d.s. p.poż.
5. Uzgodnienie z rzeczoznawcą d.s. sanitarno-epidem.
6. Opracowanie mapy do celów projektowych
7. Opracowanie badań parametrów geotechnicznych podłoża gruntowego dla projektowanego obiektu oraz placów manewrowych
8. Obsługa urzędowa i koordynacja międzybranżowa, uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę.
9. Opracowanie kosztorysów, przedmiarów oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót bud..
10. Plan BIOZ.
Projekt musi uwzględniać minimum 1 rozwiązanie OZE w zakresie planowanej inwestycji.
Szczegóły w załączniku Zapytanie ofertowe 1_05_2025

CPV: 71220000-6, 71221000-3, 71320000-7

Dokument nr: 2025-95707-227336, 1_05_2025

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2025-05-12
Oferty należy składać tylko i wyłącznie przez stronę internetową https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl.
TERMIN SKŁADANIA ofert upływa w dniu 12.05.2025.

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2025-05
Maksymalny termin realizacji zamówienia: do 120 dni od daty podpisania umowy.
Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
małopolskie
Powiat
wielicki
Gmina
Niepołomice
Miejscowość
Niepołomice

Wymagania:
Zamówienia uzupełniające
Zgodnie z załącznikiem Zapytanie ofertowe 1_05_2025
Warunki zmiany umowy
Dopuszczalne będą zmiany, dotyczące w szczególności:
- zmiany jakichkolwiek rozporządzeń i przepisów i innych dokumentów, w tym dokumentów programowych dla działania FEMP.01.03 -Infrastruktura badawczo-rozwojowa przedsiębiorstw w ramach Funduszy Europejskich dla Małopolski 2021-2027, mających wpływ na realizację umowy;
- zmiany umownego terminu wykonania umowy w związku z pojawieniem się okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy;
- zmiany umownego terminu wykonania umowy z powodu działania siły wyższej, mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania przedmiotu zamówienia - maksymalnie o czas jej występowania;
- zmiany umownego terminu wykonania umowy na skutek działania organów administracji,
a w szczególności odmowy lub opóźnienia wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień, z przyczyn niezawinionych przez wykonawcę;
- zmiany terminu i warunków płatności;
- zmiany organizacyjnej polegającej na zmianie osób, podwykonawców, grup wykonawców i innych podmiotów współpracujących przy realizacji zamówienia pod warunkiem, że ich uprawnienia, potencjał ekonomiczny, wykonawczy i doświadczenie nie są gorsze od tych, jakie posiadają podmioty zamieniane. Zmiany te mogą nastąpić z przyczyn organizacyjnych pod warunkiem, że osoby podwykonawcy, grupy wykonawców i innych podmiotów spełniają wszystkie wymogi wynikające z zapytania ofertowego i złożonej oferty;
- zmiany wynagrodzenia;
- dopuszczalne są zamówienia dodatkowe - uzupełniające.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
Do oferty (zaleca się skorzystanie z wzoru stanowiącego załącznik nr 3) należy dołączyć:
a) oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych; Oświadczenie to, jak i pozostałe, winno zostać podpisane przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy składającego ofertę,
b) oświadczenie w sprawie RODO,
c) oświadczenie o niepodleganiu sankcjom,
d) specyfikacje techniczną (jeśli dotyczy),
e) dokumenty opisane w pkt. 3.4.4 i 3.5.5.
W przypadku, gdy oferta wraz z załącznikami podpisywana jest przez pełnomocnika, tj. osobę, której umocowanie do reprezentowania Wykonawcy składającego ofertę nie wynika z właściwego Rejestru, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo lub inny dokument, z którego wynika uprawnienie do reprezentowania Wykonawcy -skan.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym.
Konflikt interesów oznacza każdą sytuację, w której osoby biorące udział w przygotowaniu lub prowadzeniu postępowania o udzielenie zamówienia lub mogące wpłynąć na wynik tego postępowania mają, bezpośrednio lub pośrednio, interes finansowy, ekonomiczny lub inny interes osobisty, który postrzegać można jako zagrażający ich bezstronności i niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji (o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa), pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
b) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia,
c) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie o braku ww. powiązań według wzoru załączonego do niniejszego zapytania ofertowego.
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
Wykonawca musi dysponować zespołem co najmniej 2 osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, które posiadają kwalifikacje zawodowe i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, w tym:
a) wykształcenie wyższe,
b) posiadającym uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowalnej z minimum 2-letnim doświadczeniem zawodowym.
W celu oceny spełnienia przez Wykonawcę powyższych warunków Wykonawca składa wraz z ofertą wykaz osób oddelegowanych do realizacji zamówienia wraz z opisem ich kwalifikacji/zestawienie zrealizowanych prac.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2025-05-05
Data ostatniej zmiany
2025-05-05 13:52:59

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena netto - 100 pkt.
C=100 x (cena najniższej oferty/cena badanej oferty).
Szczegóły w załączniku Zapytanie ofertowe 1_05_2025
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Rozstrzygające.
Segregowanie odpadów w trakcie realizacji zlecenia.
Szczegóły w załączniku Zapytanie ofertowe 1_05_2025

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Bartłomiej Feil
tel.: +48 692 336 371
e-mail: feil@bdc.com.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii