Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wymiana odwodnienia liniowego |
Data zamieszczenia: | 2025-05-06 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta we Wrocławiu ul. Długa 49 53-633 Wrocław powiat: Wrocław tel. 71 355 90 76, fax 71 355 08 66, 71 373 49 06, tel. 71/376-07-51 oferty@zdium.wroc.pl |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Wrocław |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 71 355 90 76, f |
Termin składania ofert: | 2025-05-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
zaprasza do złożenia ofert na: Wymiana odwodnienia liniowego w poszczególnych lokalizacjach we Wrocławiu. l.Opis przedmiotu zamówienia publicznego: Wymiana kompletnego odwodnienia liniowego ( korytko z rusztem ) typu ( Mea, Aco, Hauraton ): - pi. Społecznym o długości łącznej 12 m, - deptak pomiędzy ulicami Kilińskiego i Drobnera o długości 84 m 3.0kres gwarancji: 48 miesięcy od daty odbioru Dokument nr: TRN.074.10.2025.PW Otwarcie ofert: 8. Termin otwarcia ofert: 12.05.2025r.( bez udziału Oferentów) Składanie ofert: Ofertę należy złożyć poprzez: - przesłanie oferty na adres e-mail: oferty@zdium.wroc.pl (ofertę należy przesłać w pliku w formacie PDF) 7. Termin złożenia oferty: 9.05.2025r., do godz. 23.59. Miejsce i termin realizacji: 2.Termin realizacji zamówienia publicznego : od czasu podpisania umowy. Wymagania: 4. Kryteria brane pod uwagę przy ocenie ofert: - cena zł brutto; Najniższa cena -100% ( cena zawierająca podatek VAT i wszystkie pozostałe koszty niezbędne do realizacji zamówienia). W załączeniu FORMULARZ OFERTOWY, który oferent winien bezwzględnie wypełnić. - doświadczenie w montażu/ wymianie odwodnień liniowych minimum 3 lata; - deklaracja wykonania wymiany zgodnie z wytycznymi producenta 5. Warunki udziału w postępowaniu: - kompetencje do prowadzenia określonej działalności zawodowej obejmującej przedmiot zamówienia (dokumenty potwierdzające), -wykonawca wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie obejmujące naprawę, budowę, remont odwodnienia drogowego w drogach publicznych o łącznej wartości minimum 80.000,00 zł brutto (dokumenty potwierdzające), - wykaz usług zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; -dysponuje kierownikiem robót, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń ,który w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie pełnił funkcję kierownika robót na co najmniej jednym zadaniu (dokumenty potwierdzające) Zamawiający udzieli zamówienia publicznego temu oferentowi, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza spośród spełniających wszystkie wymagania i warunki określone w zapytaniu ofertowym. Kontakt: 9.0soba upoważniona do kontaktu w przedmiocie zamówienia publicznego: Patryk Więckowski, tel. 71/376-07-51, patryk.wieckowski@zdium.wroc.pl |