Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup gier i sprzętu do zabaw terenowych |
Data zamieszczenia: | 2025-05-06 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Brodnicki Park Krajobrazowy w Grzmiący Grzmięca 10 87-312 Pokrzydowo powiat: brodnicki tel. 56 49 394 50 alicja@bpark.strefa.pl |
Województwo: | kujawsko-pomorskie |
Miasto: | Pokrzydowo |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 56 49 394 50 |
Termin składania ofert: | 2025-05-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
zaprasza do złożenia oferty cenowej na zakup gier i sprzętu do zabaw terenowych przy prowadzeniu zajęć w ramach przedsięwzięcia ,,Dwudniowe zajęcia edukacyjne w parkach: Brodnickim Parku Krajobrazowym, Wdeckim Parku Krajobrazowym". II. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup gier i sprzętu do zabaw terenowych przy prowadzeniu zajęć w ramach przedsięwzięcia ,,Dwudniowe zajęcia edukacyjne w parkach: Brodnickim Parku Krajobrazowym, Wdeckim Parku Krajobrazowym". Ogólny zakres zadań: Zamówienie będzie obejmowało: - betonowy stół do piłkarzyków, - betonowy stół do gry w szachy - betonowy stół do tenisa stołowego - 3 zestawy - kule bule (gra towarzyska) - 4 zestawy do badmintona i tenisa - 2 zestawy rakiet do badmintona - chusta animacyjna - gra zręcznościowa: rzucanie do celu Szczegółowa specyfikacja: > betonowy stół do piłkarzyków - wymiary: min. 152x 80x 88 cm (szerokość z rączkami 152 cm), - pole gry: min. 119x68 cm, - waga około: min. 650 kg, - elementy betonowe stołu powinny być wykonane z betonu wysokiej klasy C30/37, - elementy betonowe powinny być zbrojone stalą oraz mikrozbrojeniem, - konstrukcja powinna być pokryta kamieniem płukanym lub mieszanką grysów, - blat powinien być gładzony, malowany specjalną farbą do betonu odporną na uszkodzenia mechaniczne i warunki atmosferyczne, - prowadnice powinny być wykonane z pręta pełnego ze stali nierdzewnej o średnicy 16 mm, - stół powinien posiadać 2 sztuki liczydeł, - drążki powinny być wykonane ze stali nierdzewnej, - figurki powinny być wykonane z tworzywa sztucznego, - komplet powinien zawierać 4 płytki betonowe kwadratowe pod nogi stołu oraz 2 piłeczki korkowe. > betonowy stół do gry w szachy - wymiary: min. 200x 200x 81 cm, - wymiary blatu: min. 90x90 cm, - wymiary krzesełka: min. 40x40 cm wys. 44 cm, - waga około: min. 400 kg, - elementy betonowe stołu powinny być wykonane z betonu wysokiej klasy C30/37 - elementy betonowe powinny być zbrojone stalą oraz mikrozbrojeniem, - konstrukcja powinna być pokryta kamieniem płukanym lub mieszanką grysów, - blat o grubości 6 cm wykonany powinien być z popielatych płytek gresowych, przyklejonych mrozoodpornym klejem, - obrzeże blatu powinno być aluminiowe, - siedziska powinny być wykonane z drewna świerkowego o grubości 4 em, malowane dwukrotnie lakierobejcą na wybrany przez Zamawiającego kolor, - na blacie powinna być ułożona plansza do gry w szachy, - montaż: stół wolnostojący z możliwością zakotwienia, > betonowy stół do tenisa stołowego - stół wolnostojący, - wymiary (em): min. 274x152x78, - waga (kg): min. 880, - materiał wykonania stołu: piasek płukany 0-2 mm, cement Portlandzki 42,5 R, grys 1-5 mm/kamyk 3-5 mm, stal zbrojeniowa, lakier ochronny, aluminium, blacha ocynkowana, - odporny na warunki atmosferyczne, - kolor betonu: grys granitowy. > kule bule (gra towarzyska) - kule chromowane, - liczba kul: min. 8 szt., - średnica kuli: min. 720 mm, - waga każdej kuli: min. 720 g, - grawer na kuli: każda para kul powinna mieć wygrawerowany inny wzór, - kule w 4 różnych wzorach, - zestaw powinien zawierać: 8 stalowych chromowanych kul, 1 drewnianą kulę, tzw. świnkę, o średnicy min. ok. 30 mm, sznurek do odmierzania odległości, etui - waga produktu z opakowaniem jednostkowym: min. 5.7 kg > zestaw do badmintona i tenisa - wymiary: min. 300x150 em, - waga: min. 3 kg, - materiał: siatka: polipropylen, trwała tkanina Oxford słupki: polipropylen z włóknami polikarbonowymi podstawa: polipropylen z włóknami polikarbonowymi konstrukcja 2wl: walizka, podstawa - teleskopowe słupki, - wielofunkcyjna podstawa powinna łączyć w sobie funkcję stabilnego wsparcia dla siatki i teleskopowych słupków oraz praktycznej walizki na akcesoria, - zestaw powinien zawierać: siatkę, 2x rakietę,2x lotki, wielofunkcyjna podstawa > rakiety do badmintona - materiał: aluminium, nylon, stal, - pokrowiec: tak - liczba sztuk w opakowaniu: 7 (3 lotki, 4 rakiety) - waga rakiety: min. 115 g > chusta animacyjna - średnica: min. 1,2 m, - materiał: 100% poliester, - gramatura materiału: min. 108 g/m2, - kolorystyka: tęcza (fioletowy, niebieski, zielony, żółty, pomarańczowy, czerwony), - ilość uchwytów: min. 12, - odległość między uchwytami: min. 20 em, - pokrowiec: tak, - wymiary w opakowaniu: min. 15x20x9 em, - waga produktu: min. 400 g > profesjonalna siatka do siatkówki - kolor siatki: czarny, - model: siatka turniejowa do siatkówki, - materiał: polipropylen, - pokrowiec w zestawie: nie, - wysokość siatki: min. 1 m, - długość siatki: min. 9.5 m, - grubość: min. 3 mm, - wysokość oczka: min. 10 em, - szerokość oczka: min. 10 em, - długość linki: min. 11.7 m, - waga produktu z opakowaniem jednostkowym: min. 2 kg > gra zręcznościowa: rzucanie do celu - drewniana tarcza z min. 5 otworami, - wymiary tarczy: min. 47.5 x 36 x 2.9 em, - zestaw powinien zawierać materiałowe woreczki z miękkim wypełnieniem, - każdy otwór powinien być punktowany, zadaniem będzie celowanie do 1 z 5 otworów, Najlepiej, aby wybierać te najwyżej punktowane, bowiem właśnie one najbardziej przybliżą do wygranej. Dokument nr: 2/2025/WFOŚiGW Składanie ofert: VI. Miejsce oraz termin składania ofert Oferty na wykonanie zamówienia należy składać osobiście u Zamawiającego w Brodnickim Parku Krajobrazowym z siedzibą w Grzmiący 10, 87-312 Pokrzydowo lub na adres e-mail: alicja@bpark.strefa.pl do dnia 13.05.2025 r. do godz. 10:00. Miejsce i termin realizacji: IV. Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy w terminie 2 tygodni. Wymagania: Zadanie sfinansowane z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu. Procedura zamówienia prowadzona jest z zachowaniem zasady konkurencyjności oraz w oparciu o art. 701 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. kodeks cywilny. III. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków 1. Zamawiający wykluczy wykonawców powiązanych z nim osobowo i kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu Beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na: a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych i osobowych stanowi część formularza oferty. V. Opis sposobu przygotowania oferty 1) Wykonawca powinien sporządzić ofertę na formularzu załączonym do niniejszego zapytania (Załącznik nr 1); 2) Oferta powinna być: opatrzona pieczątką firmową, posiadać datę sporządzenia, zawierać adres lub siedzibę Wykonawcy, numer telefonu, numer NIP, podpisana czytelnie przez wykonawcę lub osobę przez niego upoważnioną oraz zaparafowana i ponumerowana na każdej ze stron; 3) Wykonawca w treści oferty winien określić łączny koszt usługi - cena zł brutto; VIII. Ocena ofert Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie poniżej przedstawionych kryteriów oceny ofert: 1. Kryterium ,,Cena" - 100 % Ilość punktów w kryterium cena za realizację przedmiotu zamówienia przyznawana będzie według wzoru: X/Yx100 gdzie: X - cena oferty z najniższą ceną, Y - cena oferty ocenianej. 2. Po ustaleniu punktów w poszczególnych kryteriach nastąpi ich zsumowanie. Zostanie wybrana oferta o najwyższej liczbie punktów. IX. Przesłanki do aneksowania umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy: 1) zamiany terminu realizacji umowy w przypadku działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki), mającej bezpośredni wpływ na terminowość prac; 2) wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy; 3) w przypadku urzędowej zmiany stawki VAT; 4) zmian Personelu Wykonawcy lub Zamawiającego; 5) zmian nazwy, siedziby stron umowy oraz innych danych identyfikacyjnych; 6) istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji Umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jego zawarcia; 7) zmiana wysokości wynagrodzenia w związku ze zmianą zakresu przedmiotu zamówienia; 8) zmiana sposobu płatności w związku ze zmianą terminu realizacji, zmianą zakresu płatności. 2. W przedstawionych w pkt. 1 przypadkach wystąpienia opóźnień, strony ustalą nowe terminy, z tym że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy równy będzie okresowi przerwy lub przestoju. X. Dodatkowe informacje 1. W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do: skontaktowania się z właściwymi Wykonawcami w celu uzupełnienia lub doprecyzowania ofert; ewentualnej rezygnacji z realizacji zamówienia bez podania przyczyny; negocjacji warunków zamówienia (po wyborze Wykonawcy). 2. W toku oceny ofert Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę, zwróci się do Wykonawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny. 3. Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonania poprawek, inne omyłki polegające na niezgodności oferty z warunkami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty. Wykonawca, którego oferta została poprawiona zostanie niezwłocznie o tym fakcie zawiadomiony przez zamawiającego. XI. Unieważnienie postępowania lub odstąpienie od zawarcia umowy 1. Zamawiający może odstąpić od zawarcia umowy w następujących przypadkach: 1) Wystąpienia okoliczności powodujących, że koszt realizacji inwestycji ulega znacznemu zwiększeniu powodującemu niemożliwość sfinansowania zamówienia, 2) Powzięcia informacji przez Zamawiającego, że Wykonawca w celu uzyskania zamówienia posługiwał się nieprawdziwymi danymi, 3) Braku ofert spełniających wymagania Zamawiającego. 2. Zamawiający unieważni postępowanie w następujących przypadkach: 1) Nie wpłynęła żadna ważna oferta, 2) Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. XII. Warunki płatności Termin płatności przelewem 30 dni od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Kontakt: VII. Osoba do kontaktu: Sławomir Seroka, e-mail: seroka@bpark.strefa.pl, tel. 56 49 394 50 |