Wykonywanie przeglądu technicznego, konserwacji i pomiarów elektrycznych urządzeń...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonywanie przeglądu technicznego, konserwacji i pomiarów elektrycznych urządzeń dźwigowych i platformy oraz świadczenia usług pogotowia dźwigowego

Data zamieszczenia: 2025-05-07
Dane kontaktowe Zamawiającego: Sąd Rejonowy w Bytomiu
ul. Piekarska 1
41-902 Bytom
powiat: Bytom
tel. 32 39 66 922, tel. 32/3966957
oferty@bytom.sr.gov.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Bytom
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 32 39 66 922, t
Termin składania ofert: 2025-05-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Usługę przeglądu technicznego, konserwacji i pomiarów elektrycznych urządzeń
dźwigowych i platformy oraz świadczenie usług pogotowia dźwigowego dla potrzeb Sądu
Rejonowego w Bytomiu przy Ul. Piekarskiej 1"
1. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest
wykonywanie przeglądu technicznego, konserwacji
i pomiarów elektrycznych urządzeń dźwigowych i platformy oraz świadczenia usług pogotowia
dźwigowego dla potrzeb Sądu Rejonowego w Bytomiu przy Ul. Piekarskiej 1"
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
a) Konserwacja urządzeń dźwigowych zgodnie z przepisami UDT, oraz DTR Wytwórcy.
b) Wykonywanie pomiarów elektrycznych ochronnych.
c) Udział w badaniach okresowych, zwyczajnych i nadzwyczajnych z udziałem UDT.
d) Prowadzenie dzienniczka konserwacji zgodnie z przepisami UDT.
e) Wykonywanie napraw i remontów urządzeń .
f) Wykonywanie dokumentacji urządzeń wymaganych przez UDT ( np. resurs )
Czynności wchodzące w zakres comiesięcznie wykonywanych przeglądów:
a) Jazda i kontrola funkcji,
b) Kontrola zespołu napędowego
c) Całodobowe uwalniane pasażerów uwięzionych w kabinie dźwigu,
d) Usługa całodobowego pogotowia dźwigowego,
e) Naprawy związane z wymianą części zamiennych wykonywane będą na podstawie
odrębnego pisemnego zlecenia Zamawiającego,
f) Materiały eksploatacyjne objęte opłatą serwisową to: śruby, blachowkręty, podkładki,
nakrętki, kleje, czyściwo, środki myjące, olej przekładniowy oraz smary,
g) Utylizacja odebranych odpadów eksploatacyjnych typu smary, oleje oraz elementy
pozostałe po naprawach.
Wymagania dla firm konserwacyjnych
- Uprawnienia zakładowe do modernizacji dźwigów
- Uprawnienia UDT do konserwacji urządzeń transportu bliskiego kategorii I :
Dźwigi o dowolnym systemie sterowania oraz urządzenia dla osób niepełnosprawnych
Platformowe : kabinowe Pionowe
Platformowe : krzesełkowe ukośne
Rodzaj napędu : elektryczny
Rodzaj napędu : hydrauliczny
Uprawnienia SEP - eksploatacyjne ,,E" powyżej 1 kW - kontrolno - pomiarowe ,,D"
- Autoryzacja producenta dźwigów
Dane techniczne urządzeń
Dźwig elektryczny bez maszynowni
? Udźwig 630 kg TYP:OC630E
? Ilość przystanków 4p.
? Ilość dojść 4d.
? Kabina przelotowa
? Sterowanie mikroprocesorowe LS 2020
? Producent LWDO LIFT SERVICE S.A. Lublin
? Rok produkcji 2016
Platforma pionowa
? Udźwig 400 kg
? Ilość przystanków 2p.
? Ilość dojść 2d.
? Kabina przelotowa
? Bandura SB 200
? Rok produkcji 2015
Szczegółowe dane techniczne urządzeń dźwigowych objętych niniejszym postępowaniem
znajdują się w Księgach Rewizyjnych urządzeń, które Zamawiający może udostępnić do
wglądu w siedzibie Sądu po wcześniejszym uzgodnieniu.
4. Sposób realizacji:
a) Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania dźwigów w stanie technicznym
zapewniającym właściwe funkcjonowanie w okresie pomiędzy naprawami głównymi
z wyłączeniem postojów niezbędnych do wykonania czynności konserwacyjno -
naprawczych bez wezwania ze strony Zamawiającego i bez wystawiania zleceń.
b) Wykonawca oświadcza, że posiada wykwalifikowany personel z odpowiednimi
uprawnieniami wymaganymi obowiązującymi przepisami prawa (UDT) oraz niezbędny
sprzęt do wykonywania prac określonych w niniejszej umowie.
c) Wykonawca odpowiada wobec Zamawiającego za wszelkie szkody powstałe na skutek
niewłaściwego działania lub zaniechania stosownego działania jego pracowników lub
osób trzecich, którymi Wykonawca posługuje się przy wykonywaniu swoich
obowiązków.
d) Wykonawca będzie realizował przeglądy konserwacyjne wszystkich urządzeń raz
w miesiącu w godz.ch urzędowania Sądu, zgodnie z wyznaczonym przez siebie
harmonogramem przeglądów o którym poinformuje Zamawiającego.
e) Zgłoszenia o niesprawności urządzeń należy kierować do pod nr tel.....................
i tylko takie zgłoszenia będą uznawane przez Wykonawcę jako zgłoszenie awarii.
f) Wykonawca po godz. 22:00 do godz. 6:00 utrzymywać będzie pogotowie dźwigowe
tylko i wyłącznie w zakresie uwalniania osób z kabiny dźwigu.
g) Wykonawca zobowiązany jest do reakcji na zgłoszenia awarii wynikłych z wadliwej
pracy urządzeń w czasie nie dłuższym niż 24 godz. od chwili zgłoszenia.
h) Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia czynności zmierzających do usunięcia awarii
lub usterki w dniu wolnym od pracy w ciągu 24 godzin od momentu powiadomienia
przez Zamawiającego o niesprawności urządzenia.

Dokument nr: SG.262. 105.2025

Składanie ofert:
5. Miejsce oraz termin składania ofert:
Ofertę należy składać na piśmie do dnia 13.05.2025 r. do godz. 9.00 w biurze podawczym, lub
sekcji gospodarczej Sądu Rejonowego w Bytomiu, Ul. Piekarska 1. Dokumenty będą
przyjmowane w dni powszednie w godz.ch pracy sądu.
Dopuszcza się możliwość składania mailem na adres : oferty@bytom.sr.gov.pl

Miejsce i termin realizacji:
3. Termin wykonania zamówienia: 36 miesięcy, począwszy od dnia 01.06.2025 r. do
31. 05.2028 r.

Wymagania:
w postępowaniu w którym
wartość szacunkowa zamówienia nie przekracza kwoty 130 tyś. złotych w rozumieniu ustawy
z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024, poz. 1320 z późn. zm.)
w trybie ,, Zapytania ofertowego"
Termin związania z ofertą: 30 dni od upływu terminu do składania ofert.
6. Opis przygotowania oferty:
1) Ofertę stanowi, wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy na
świadczone usługi, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia,
2) odpis z CEIDG lub odpis z KRS,
3) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie stosownych uprawnień
wydanych przez Urząd Dozoru Technicznego.
4) kserokopie polisy OC obejmujące swoim zakresem prowadzona działalność.
5) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające
jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy
7. Informacja o formalnościach dot. wyboru oferty:
a) Jedynym kryterium oceny ofert jest cena brutto za całość zamówienia - 100%.
b) Z wybranym oferentem podpisana zostanie stosowna umowa regulująca interesy stron
określone w zapytaniu oraz w ofercie - projekt umowy stanowi załącznik nr 2.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie bez
podania przyczyny i ponoszenia kosztów z tego tytułu.
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę na podstawie art. 7 ust. 1
w zw. z art. 7 ust. 9 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainie oraz służących ochronie bezpieczeństwa
narodowego. Oferta Wykonawcy wykluczonego zostaje odrzucona.

Uwagi:
Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1, ze zm.), dalej ,,RODO", informuję, że:
o
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Sądu Rejonowego
w Bytomiu, ul. Piekarska 1, 41-902 Bytom, zwany dalej Administratorem;
o
dane kontaktowe inspektora danych osobowych:iod@bytom.sr.gov.pl;
o
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
oraz jego rozstrzygnięcia, jak również zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego i jego archiwizacji;
o
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym
udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy
Pzp;
o
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp,
przez okres 4 lat od dnia zakończenia postepowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas
trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,
lecz nie krócej niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji lub innych przepisach prawa.
Po upływie okresu przechowywania dokumentacja niearchiwalna podlega, po uzyskaniu zgody
dyrektora właściwego archiwum państwowego, brakowaniu;
o
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana
dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym
z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania
określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
o
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
Posiada Pan/Pani:
o
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana
dotyczących;
o
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych
osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może
skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą
postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp
oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;
o
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust.
2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu
do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu
ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu
publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza
przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie
zamówienia;
o
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy
RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
o
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
o
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na
podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Kontakt:
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 32/3966957

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii